200 Free Spins + €5 in Live Casino, Welcome Bonus
Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Hi Jemina, Thank you so much for taking your time and leaving a review. We are so happy to hear from you! I’m glad to hear that you are having a good time with us. Your feedback is very important to us and for our improvement to give the best service. We will take this into consideration and the feedback is noted further. We appreciate all forms of feedback and use it to become even better at what we do. If you feel that we are missing anything or if you have any ideas, feel free to contact us on our Live Chat or by Email. You can contact us on: Live Chat 24/7 Email [email protected] Best Regards, Justin ComeOn! Team
Good games from Nolimit City and the Game of the Week promotion seems like a great idea. Unfortunately it does not feature game I like but I still hope. Fortunately there is Evolution Gaming games so I had fun during my time with platform.
There are hundreds of slot games but only a handful of them are interesting enough to play. Seriously, Nolimit City is only good provider in casino. Card games are good but they are same game from other casinos. Promotions also boring.
Besides good table games, there is nothing stopping me from playing at other casino instead. Sports betting is also too few.
Hi Daveee, Thank you so much for taking your time and leaving a review. We are so happy to hear from you! I’m glad to hear that you are having a good time with us. If you feel that we are missing anything or if you have any ideas, feel free to contact us on our Live Chat or by Email. We appreciate all forms of feedback and use it to become even better at what we do. You can contact us on: Live Chat 24/7 Email [email protected] Best Regards, Justin ComeOn! Team
I'm new to ComeOn Casino, so far no problems with depositing or/and withdrawing money to/from the casino. I like the casinos interface, its really attracting! I love the extra bonuses they offer! I like the variety of slot games and live games! The game I mostly like to play is CRAZY TIME! 😃
Hi SHYNDNWOMAN73, Thank you for your review. We are happy to hear from you. It is good to hear that you are enjoying our site so far, we are proud to call ourselves the fastest support in the industry at the moment! We love to hear your feedback and hope that we are able to act on this to ensure that all of our players are happy with our site! You can contact us on the following platforms: Live Chat (English Support) 06:00 - 20:00 GMT Email ([email protected]) 24 /7 Best Regards, Silja ComeOn! Team
I played at ComeOn over some years from time to time. It started off pretty well, and everything seemed to be smooth with both games and payments. After losing quite a lot of money, I was finally asked to verify my account which I did and it went pretty smooth.
I came back after a few months, as they offered me a big deposit bonus, probably to reel me back in, which is fine, but when claiming the offer, I got error messages and was asked to contact support. After waiting over two hours for support to answer my chat, I got kicked out of the chat system. When trying to reconnect the chat was closed. I then contacted them again the day after, when the deposit bonus was no longer available under my rewards. They then refused to give me the bonus that they offered, and did not let me withdraw the money that I deposited either, even though the bonus should have been credited, and there were clearly issues on their end. They forced me to turn over the amount "one time", which led me to lose most of the deposit, and they were not interested in taking any responsibility of bonus not being given as promised, chat not working as intended, and then rudely tell me that I should rather choose another site to play if I was so unhappy... So I excluded my account and will not be coming back...
Hi Spinner, Thank you for your review. We are happy to hear from you. It seems that you have recently had a bad experience with our site and we are sorry to hear about this. We would love to hear your feedback and hope that we are able to act on this to ensure that all of our players are happy with our site! You can contact us on the following platforms: Norwegian Live Chat 10,00 - 22,00 Email [email protected] 24 hours Best Regards, Tore Comeon Team
Great casino experience! Their site is super modern and well organised when it comes to Casino Games and Sportsbook. I liked a lot the fact the Game Search was so efficient when searching for a game.
Had issue with topping up my account with Revolut. Had to contact customer support in order to transfer the funds in the end. It took around half day cause it was around 10pm but the customer support agent was very friendly and helpful.
Hi Hallucina, Thank you for your review. We are happy to hear from you. It is good to hear that you are enjoying our site so far, we are proud to call ourselves the fastest support in the industry at the moment! Further to this, I am sorry to hear about the issues with your deposit and glad that it was solved. We love to hear your feedback and hope that we are able to act on this to ensure that all of our players are happy with our site! You can contact us on the following platforms: Live Chat (English Support)06:00 - 20:00 GMT Email ([email protected]) 24 /7 Best Regards, Lisa ComeOn! Team
The worst experience ever with ComeOn. First I had to fight for getting my balance added to my account. Secondly, when I asked for refund, they said it will received in three days, later they added it in my balance instead of refunding back. Now from past 7 days, I am fighting for refund, they don't allow to withdraw as they have a foolish capping of minimum withdrawal amount.
ComeOn doesn't want to refund they only give different excuses. Customer care support is pathetic. Don't ever fall prey to this portal.
Hi Yogesh, Thank you for your review. It seems that you’ve recently had a bad experience with our site and we are sorry to hear about this. Kindly note that recently we had some Indian player with failed deposits. In most cases, the funds bounced back into the banking account within 4 working days. If you did not get the funds back we would need a recent bank statement from the date of the deposit till today which shows the transaction in question and also the transaction record so we can match this with our records so we can forward this to our payments team. Once received our payments team will fully look into this and investigate into the issue for you. Further to this kindly note that as per our terms and conditions all deposits need to be wagered once before we can approve a withdrawal. If you had made more than one deposit please contact us into chat to check if we can allow withdrawal without wagering. We cannot promise you that this will be the case but we are more than happy to check this for you. At any time you can contact us on the following platforms: Live Chat (English/Indian Support) 10:00 - 21:00 CET Email ([email protected]) 24 hours Best Regards, Amy ComeOn!Team
If I cancel my withdrawal, I will not automatically refund the service charge of $ 5 at this time. They have to be constantly asked and still do not return all. They don't leave the documents, even though I ask for cancellation withdrawals where they show all cancellations I have made. Event tracking is tricky because deposit, withdrawal, or withdrawal can not be filtered separately.
Hi Tiinu, Thank you for your review. We are happy to hear from you. It seems that you’ve recently had a bad experience with our site and we are sorry to hear about this. If you would like for us to check further about our withdrawal fees, please contact our chat as we can correct this for you! You can contact us on the following platforms: Live Chat (English Support) 06:00 - 22:00 GMT Email ([email protected]) 24 hours Best Regards, Ashleigh ComeOn! Team
Hi,
I liked the customer support service is pretty quick to reply.
There are not so many positive things to say about this site unfortunately the ones that had a good experience was by luck.
The withdrawal took over 23 days and they blamed the regulations, but after reading other players reviews i understand is a habit already to find excuses. I was told next week 3 times already and still did not got my win!
Customer service follows indications to answer and keep calm customers but they are not really working on cases!
They dont show you all cashout options. They have many offers that dont really match. I bought spins in the shop and got money to bet on sport even it was not my interest and so on...😏
Promotions none.
Quality of games is pretty slow and every time I'm getting logged out from the page with no reason.
If it spins to win you will get errors and so on.
Definetely not a site to recommend.
Hi Stefan,, Thank you for your review. We are happy to hear from you. It seems that you have recently had a bad experience with our site and we are sorry to hear about this. We love to hear your feedback and hope that we are able to act on this to ensure that all of our players are happy with our site! From your review, we understand that you are having issues with withdrawing your money, we hate to hear this and would be glad to assist you further with this matter if you have any specific account questions we can check this via our customer service portal. It is important to note that all games are run by a random number generator and we cannot control if you win or not. Alongside this, all promotions are run according to your account activity and we only offer what we believe you would be interested in. You can contact us on the following platforms: Live Chat (Norwegian Support) 24 /7 Email ([email protected]) 24 /7 Best Regards, Ashleigh ComeOn! Team
The site was somewhat clear. It is easy to navigate. You can deposit fast via Trustly. It is easy to set your own limits or self exclude with just a few clicks.
The site was somewhat slow. I was kicked out of the game more than once. Once even in the middle of being about to enter the bonus game; when I returned to the game, it had just stopped, and who knows what would have happened.
I didn’t get to withdraw; but I understand, that if you withdraw, even via Trustly, they aren’t processed instantly, even though with Trustly this would be possible & many casino sites use this.
Hi, Thank you for taking your time and leaving a review. We appreciate it. I can see that you had a bad experience on our site and would appreciate it if you could contact us on either Live Chat or by email so that we can look into this and assist you further. You can contact us on: Live Chat 24/7 Email [email protected] Best Regards, Justin ComeOn! Team
Very good casino, I've never had any problems with Comeon casino. Very nice customer service, relatively short time on withdrawal max 24 hours. Documents were verified the same day I signed up.
I have nothing negative to point out at Comeon casino
They do not have any bad promotions or offers.
The only thing I can say that is a bit negative is that the deposit method with Skrill and Neteller does not qualify for a bonus.
Hi Xcheena, Thank you so much for taking your time and leaving a review. We are so happy to hear from you! I’m glad to hear that you are having a good time with us. If you feel that we are missing anything or if you have any ideas, feel free to contact us on our Live Chat or by Email. We appreciate all forms of feedback and use it to become even better at what we do. You can contact us on: Live Chat 10:00 - 22:00 Email [email protected] Best Regards, Justin ComeOn! Team
I like the great variety of slots, a lot of bonus offers, good support and payment options. The Casino site looks professional and it easy to find what you’re looking for.
I don’t think the Casino like it too much if you to use the touch function in the slots, And compared to other Casinos it is unfortunately not very easy to win.
Hi Annelima, Thank you for taking your time and leaving a review. We are so happy to hear from you! I’m glad to hear that you are appreciating the wide variety of slots, bonuses and payment options we offer. If you feel that we are missing anything or if you have any ideas, feel free to contact us on our Live Chat or by Email. We appreciate all forms of feedback and use it to become even better at what we do. You can contact us on: Live Chat 10:00 - 22:00 Email [email protected] Best Regards, Justin ComeOn! Team
Should not be in business, bad example to the indusrty, avoid
Dislike the buisness, the staff, the website, the bonus shop crap, bad ethics. Withdraw problems, be smart and stay away from comeon
Hi there, Thank you for your review, we are happy to hear from you! We are sorry to hear that you are not happy with our services. Please get back to us with your query and some feedback so we can ensure to always keep improving our services and support. You can contact us at any time from the following platforms: Live Chat (English Support) 09:00-20:00 GMT Email ([email protected]) 24 hours Unfortunately we do not offer phone support. Best Regards, Ashleigh ComeOn Team
Great games and good sports prices. A friend of mine recommended this site to me. (Wait till I see them in person).
After depositing £200 in seconds trying to withdraw my winnings is a different ballgame, 25hrs after sending them copies of my driving licence and actual bank card and two wasted calls to live chat has still not happened. I have several online accounts but have never had as much hassle as this. A lesson well learned i will be staying with the big companies in future.
Hi Richard, Thank you for your review, we are happy to hear from you. We apologise for the delay in your payout, we recently had an influx of contact and payout requests, which unfortunately effected some payout times. We greatly apologise for this and are glad to inform you that this is now back to normal and we hope for this to not happen again in the near future. You can contact us at any time from the following platforms: Live Chat (English Support) 09:00-20:00 GMT Email ([email protected]) 24 hours Unfortunately we do not offer phone support. Please keep your eyes peeled for our newsletters for all the best new promotions! Also remember also to visit our Shop where you can buy all sorts of fun stuff! The Shop is open 24/7 full of bonuses and Free Spins. Enjoy the Shopping and if you have any questions, please let us know! Best Regards, Ashleigh ComeOn Team
Used to be a fast trust worthy casino, simple navigation, used to be good. Used to have the feeling of legit casino.
They have this Quiz, I came place 26 and won 50fs that was supposed to be 2,60kr worth. I got credited my spins, played them and thought the winnings was a little low so I saw that the spins only was worth 1kr. Been trying to get this resolved for nearly a week now. Every time I write to them they say they escalate the matter or that the matter is escalated. I get the feeling they just have a note that says to say that, when I emailed it seemed they didnt know anything about the matter. On first contact they said the spins would be fixed the next day but it hasnt happend for nearly a week now. I wonder how this works with the Swedish license, it was a competition and I didnt get the said prize. In my eyes it looks like a breach. Was a good casino, wouldn't put in more money there anymore.
Hi Sven, Thank you for your review, we are happy to hear from you! I am very sorry to hear that you are recently having some issues with your spins, we are always happy to give any updates on your escalated complaint via chat! Our chat is open Monday-Sunday between 10-21 CET. Best Regards, Ashleigh ComeOn Team
We find the unusual combination of providers when they are the TOP of the online industry. I mean, NET ENT, MICROGAMING, PLAYTECH, PLAY N GO, BETSOFT etc. The Tromf casino is one of the high-speed withdrawals, so it has always been so. They have an appealing bonus reward system,
I do not get rid of their bonus requirement if it counts as much as the player has to roll the cylinder so it's very much.
Hi Stewe, Thank you for your review. We are happy to hear from you! We are glad that you enjoy our range of slots on the site, we try to provide something that all players would enjoy as much as possible. I am sorry to hear that you feel the wagering requirement is too much, I will be sure to pass this feedback on to the team that takes care of this and we can review this for future promotions! Please keep your eyes peeled for our newsletters for all the best new promotions! Also remember also to visit our Shop where you can buy all sorts of fun stuff! The Shop is open 24/7 full of bonuses and Free Spins. Enjoy the Shopping and if you have any questions, please let us know! Best Regards, Ashleigh ComeOn Team
ComeOn Casino is interesting casino with nice bonus and reward system, friendly support and loyalty program.
Hi there! We apologise for the delayed response to your review. We are happy to hear from you! We try to reward our players in the best way possible and are glad to hear that it makes you happy. Please keep your eyes peeled for our newsletters for all the best new promotions! Also remember also to visit our Shop where you can buy all sorts of fun stuff! The Shop is open 24/7 full of bonuses and Free Spins. Enjoy the Shopping and if you have any questions, please let us know! Best Regards, Ashleigh ComeOn Team
Great support, friendly community, website looks good, fast payments.
Morning! We are sorry for the delayed response to your review. We are happy to hear your positive feedback and hope you continue to enjoy our website. Please keep your eyes peeled for our newsletters for all the best new promotions! Also remember also to visit our Shop where you can buy all sorts of fun stuff! The Shop is open 24/7 full of bonuses and Free Spins. Enjoy the Shopping and if you have any questions, please let us know! Best Regards, Ashleigh ComeOn Team
I set my deposit limit to 20 per month. But still was allowed to deposit a further 320! I was enjoying the site otherwise and staff seemed friendly and supportive. Im just upset about this as I have now spent more then planned
Hi Kerry, Thank you for taking your time and leaving a review. We appreciate it. I can see that you had a bad experience on our site and would appreciate it if you could contact us on either Live Chat or by Email so that we can look into this and assist you further. You can contact us on: Live Chat 24/7 Email [email protected] Best Regards, Justin ComeOn! Team
So far so good. Found this casino today and deposited quite a bit but was lucky with a few big wins.
Casino is easy to navigate and the customer service is good so far.
Have sent through documents so awaiting verification then will be making a nice withdrawal.
Definitely a good site and if the verification and withdrawal process is quick then they are a top casino and the only casino I will be playing at going forward. Hopefully this goes without a hitch.
Can only withdraw £4000 per transaction. But having spoke to customer service although you can only withdraw £4000 per transaction you can do multiple transactions so not a major negative.
Hi Guv2017, Thank you so much for taking your time and leaving a review. We are so happy to hear from you! I’m glad to hear that you are having a good time with us. If you feel that we are missing anything or if you have any ideas, feel free to contact us on our Live Chat or by Email. We appreciate all forms of feedback and use it to become even better at what we do. You can contact us on: Live Chat 24/7 Email [email protected] Best Regards, Justin ComeOn! Team
Many game providers and large game selection
Regular and interesting promotions
Site navigation is simple enough and easy to understand
Loyalty shop
Massive fees for deposits (2.5% for cards and 5% for Skrill). Not only it violates EU regulations, it also is way above average fees payment operators charge (1%-2%)
5 eur fee for withdrawals. So, if withdrawal is 100 eur, effective fee is 5%
Slower than average withdrawals (around 24 hours). At 5 eur fee you might expect something more up to date.
So, overall it is a nice casino, but it is extremely expensive to play there since comeon has decided to operate and profit as a bank, too. Clearly there are cheaper options available.
Hi Saldooo, Thank you for taking your time and leaving a review. We are so happy to hear from you! I’m glad to hear that you are appreciating our promotions and vide variety of games we offer. If you feel that we are missing anything or if you have any ideas, feel free to contact us on our Live Chat or by Email. Additionally, your deposit and withdrawal fees feedback is very important to us and for our improvement to give the best service. We will take this into consideration and the feedback is noted further. We appreciate all forms of feedback and use it to become even better at what we do. You can contact us on: Live Chat 24/7 Email [email protected] Best Regards, Justin ComeOn! Team
Nice game providers. Nice layout. Easy and friendly to mobile users.
I won around 2500 usd I want to withdraw I spoke to chat member. She told me I need to apply for withdraw. Then I ask should I need to sent my documents she told me no if casino ask then sent
Then I wait 24 hours for my withdraw not come and I did not get any email also
Then I played and lost 2500.
It's a trick to the casino pending the withdraw so player can calcel the withdraw and loss all money.
It's no good.
Hi Kshujath, Thank you for taking your time and leaving a review. We appreciate it. I can see that you had a bad experience on our site and we are sorry to hear about this. Regarding your withdrawal query, as per our Terms and Conditions section 2.17, Players may be presented with a list of required documents before making a withdrawal request. The company will endeavor to process all requested withdrawals within 24 hours from receipt of the request, wherever practicable, provided that verification documents have been received. We are always happy to assist, so never hesitate to contact us if you ever have any further questions or concerns. You can contact us on: Live Chat 06:00 - 19:00 Email [email protected] Best Regards, Justin ComeOn! Team
Variety of games
Website design
Fast withdrawels
Had a major issue with my withdrawel but it was solved.
Relationship with customers should be more worked on.
Hi there Borakan10, First of all I am glad you are happy with our large selections of games, we do ensure to try and add only the very best detailed popular games from well known providers like NetEnt, Microgaming and Evolution gaming where you can find a top pick of games to play on. We also are pleased you are happy with the layout of our site and our withdrawal system where we have many various payment methods available to you with speedy withdrawal times to ensure you can enjoy your winnings as soon as possible. We are always looking for new ways to make sure our payment system meets your needs . I am sorry to hear that you are not quite satisfied with our customer support team, I can assure we take your satisfaction of highest priority at ComeOn that is why we have awesome team members with vast experience in Igaming and customer service who are ready to assist you and ensure you have a pleasant and enjoyable experience while with us. We are always trying to create personal relationships with our customers so we can understand your needs and what we can do to make your experience on our site fun and enjoyable. If you would be so kind to send us an email to [email protected] or use our live chat system which is open from 9am until 8pm UK time we would be more then happy to assist you. Have a lovely day and a pleasant week ahead. Team ComeOn!
A good site that I normally use to play live video features on mobile. Quick and EZ veri with a nice withrawal to my wallet.
When I had an issue with my bonus the customer service took 2 days to reply which is strange but they did actually resolve the issue and gave me freespins as well.
Hi there RonReed, First of all I am glad you are having an enjoyable experience while on our site and I assure you we take customer satisfaction as one of our highest things we would like to always improve on and make sure you have an enjoyable and unforgettable experience while on our casino. I apologize for our delay in getting back to you however due to the world cup we are taking longer then usual to get back to you due to a surge of emails coming through, I am sure you understand. We usually aim to get back to good customers such as yourself within 24 hours! However I am glad we resolved your case and that is what our fantastic team are there for :-) Please feel free however to use our live chat where one of our awesome team members can help you in real time ! Once again thank you for your feedback and have a lovely day. Team ComeOn
Great selection of games I had a Decent win and went to withdraw they asked me for my document which were approved the next day now just waiting for my money. Great reward scheme too would recommend this site.
Can't fault them really not had any problems if I was to pick fault sometimes the mobile site is a bit slow and that's it.
Hi Shaun, I am glad to hear you are having a good time using our site! If you are having trouble using the mobile site, maybe you will have better luck using the app as it is more optimised to mobile devices and tablets. We are always looking for ways to improve our site and customer experience so if you have any further feedback it would be great to hear from you in our Live Chat or by email ([email protected]). Have a great day. Best Regards, Team ComeOn!
A wide selection of micro gaming sites. Not much else to like about this site unfortunately.
Customer service is terribly slow and they very often ignore emails (I have now been waiting over a week for a reply). I wouldn’t recommend this site.
Hi there, I'm sorry you to hear you have had a bad experience using our site. I apologise for any delays that may have occurred during the process of using our site. We always try to send an initial response as soon as possible and depending on the nature of your query, In some cases we might have to involve other departments or vendors in the process, so please allow up to 7 business days for our full response. We will try to get back to you sooner than that. I have noticed that your query has since been answered and resolved, if you have any queries whilst waiting or ever feel like you are waiting too long for a response, you are always welcome to contact us by live chat between 10:00 CEST - 21:00 CEST. We can let you know if we have any updates. Best regards Team ComeOn
Good experience at this casino for me as well. None of the normal horrors with late or none existant payments on a platform which offeres a lot of games. Good live and video games with huge progressices on slots. Good looking sports book altough I have yet to try it but they have up to date odds on tennis as well as NHL and virtual sports.
I'm so happy to hear you've been having a good time at ComeOn! If you like the sports book then check out our free bet club and make the most of your bets for the week! The free bet club works like this: If you complete level 1, you receive a £5 free bet, complete level 2, get a £10 free bet, complete level 3, get a £25 free bet (please not that only one of these will be awarded per week depending on the level you finish on). You've got a progress bar at the top when you log into your bet club, that shows you how close you are to completing a level. In order for a bet to count towards bet club level up, bets need to be combo bets (meaning 2 or more selections) and the combo bet has to have overall odds of 3.0 or greater in order to qualify for free bets through the bet club. If this sounds like something you'd like to participate in, all you have to do is open your "Promotions" tab, then scroll down and click on "Free Bet Club" where you will have the opportunity to opt-in and get the most out of your bets! have the opportunity to opt-in and get the most out of your bets!
Good selection of games. I managed to get a huge win from the welcome bonus. There were no questions, no problems and winnings were delivered within 24hours. It has become one of my goto casinos.
The only drawback, for me is, the platform is a little slow and clunky on mobile.
I'm very glad you were able to get a great experience from us as a new user and hope you'll tell all your friends about us as we have a refer a friend program which could mean more fun for you and all your friends! I'm sorry to hear you feel our mobile app could be better but rest assured that we are constantly updating and improving this version of our site to work to optimal levels and thank you for your feedback in regard to this.
Comeon has been one of my favorite casinos, and is also the place where I have had my biggest winnings, until now.
The chat support is on and off and is often closed during opening hours, and have been like this for as long as I remember, and I have gotten the same response for the last 2 years when I have asked about this issue, and that is that they are currently working to upgrade this.
Now for the sadest part of my review. NET-ENT are messing up their games by "upgrading"/changing game versions, and not for the better. My favorite slotmachine Jackpot6000 has been totally messed up after they changed the version on it, as well as Steamtower. I know they say that it is still the same game with the same % payout, but I have played this game for so many years that I know that this is not the same as the old version, it is worse. As a result of this, I have almost quit playing online casino, and I hope others also will stop in protest of these changes (yes, I know I hope for to much).
I know that these upgrades are performed by NET-ENT, not Comeon, but I hope Comeon will push for NET-ENT to reverse these changes.
For once, maybe you and your game providers could ask the customers about what they want?
I'm sorry you had a bad experience using a game from one of our game providers Net-Ent, game providers frequently update games of theirs and you may have unfortunately been playing a game of theirs at this time. Please note that we offer games from a wide variety of different game providers which you can enjoy at any time. All of our games are from the most popular gaming providers like NetEnt, PlaynGo QuickSpin, Microgaming etc. These games are designed on a random number generator which decides who wins and how much. Our casino uses random number generators (RNG) which have been approved and thoroughly tested by two independent third parties, Technical Systems Testing in Canada and iTech Labs in Australia, guaranteeing a fair casino experience. Please note that our chat hours are 10:00-21:00 CET, sometimes we have a very high volume of chats all at once (not too different from rush hour traffic on the road!), where you may have to wait a bit longer to speak to one of our agents. If you can't wait for a chat then send us an e-mail at [email protected] and we'll be more than happy to get back to you in this way.
Excellent customer service. Quick KYC and speedy withdrawal.
App very very buggy and keeps freezing. Also markets average and with a forecasted high scoring matches it won’t offer overs and unders. Needs more markets on inplays !
Hi there ! First of all I am glad you are satisfied with our customer service and KYC procedure , we always try to process withdrawals and documentation before 24 hours. In regards to our app, could you try uninstalling it and re-installing it please and ensure you dont have many programs on your phone open at once as this could cause certain apps to crash. We do try to offer as many market items on our sportsbook page as possible however we do appreciate your feedback and will forward it to our sportsbook provider so we can ensure we only offer the best of services to our customers. Best regards Team ComeOn
Nice selection of games, fine features such as the "ComeOn Shop", no technical problems with deposits or during play. Payout is excellent, in less than 24 hours, as promised. Authentication procedure also quick and simple. Not to mention getting 1.600-times spin in Medusa II here.
Hi there! Im glad to hear that you are satisfied with our casino! We are always looking for new ways to improve our casino so if you have any suggestions please feel free to give us a heads up at [email protected] :-) ! Best regards, Team Comeon.
With an above-average score, the positives that you can see with ComeOn Casino. I know that there are a lot of strengths including the mobile-friendly version that we are talking about. I hope that it can work better which is awesome to see. The live chat feature is pretty solid and I hope that people will use it better because there are a lot of people who are discussing the games they play. The withdrawal and deposit times are pretty cool too considering that there were a lot of issues in the past according to the veteran ComeOn players.
In terms of game selections, there are some issues that have popped up. I hope that this improves because ComeOn is a promising platform and I want more choices for the games that I want to play. Slots are rampant on the site but there should be more choices when it comes to genres because slots shouldn’t be the only problem that we see. The promotions and bonuses are underwhelming as well which should be addressed more because this will irk some players who will move away and not draw in new players and I hope it is fixed.