Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Dear DRIZZYDRAKE365, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
You can see my first review below. They tried to stole my deposit 3600 EUR, but after complaint they added money to my account balance. Yesterday I tried to make sport bets, but they set zero limit. They force me to play in casino instead! But I deposited money for making sport bets only! This casino is a total scam!
Dear BASQUO, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We have reviewed the information in your feedback. We would like to inform you that sporting event limits are set by the sportsbook platform and we have no control over the changing of such limits. Setting limits on sports betting for your account has been made in accordance with the paragraph of the rules: 3.8. Maximum bet amounts on all sporting events will be determined by Sportsbook platform and are subject to change without prior written notice. Sportsbook platform also reserves the right to adjust limits on individual accounts as well. There are no additional limits on your account. You can wager your x3 deposit amount on casino games and withdraw funds. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]. We are always happy to help you.
I wanted to talk about this wonderful casino! The interface is pleasing to the eye! Support is always on top... helps quickly and intelligibly, games! A very large selection of slots... it's just WOW) I really like it! In general, I wish you prosperity! High victories. Thanks.
Dear BEEZ1983, Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
I haven't played on this site very often yet, but I still can't find anything to complain about. The support is always available and very fast and friendly. The games are very fair and smooth
I can't really complain about anything except that there aren't really many no deposit offers, but maybe you just have to make more deposits! New slots aren't immediately available on the site on the day of the release either.
Dear ROCCOAMMO11, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
A very good casino I don't have any problems here. The support is active and fast in the actions. It gives many deposit options, and the payout goes fast and with no problems.
Dear JAN3790, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Fun casino to play at. Allows you to use a VPN for bypassing regional restrictions, great selection of games all the major developers, easy deposits with crypto (converts value of deposit to fiat)
Not much to dislike but one thing I find annoying is the user interface with trying to pick a specific provider it takes way to long to scroll left to right a simple drop list would be easier, but that's a minor con.
Dear DMITREVSKI, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Our development and support team is always trying to do everything possible to make players enjoy their time at our casino. So that the menu of any section was convenient for everyone and the player did not have any difficulties. Our team is very happy to see you enjoying our casino. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
On 1/25.2022 I deposit 500 euro to burningbet casino I took the vip bonus another 500 euro. I read the Terms and conditions and says that specific slots I was not be able to play them.
I wanted to play some push gaming ( provider) slots and some on pragmatic i try to play them but was coming out this msg that I cant play this slots with bonus money, I went to live chat and I said that I make a deposit to play this slots and I cant why is that?
And they told me that the casino will let you play some slots but some others not and I told them but those slots I want to play you dont write them in the rules, and they say sorry nothing we can do you have to play the other slots. I didnt want to play the other slots and I ask my money back because I wanted to play the slots that I like and they refuse to give me my money back.
They say that I have to play my money 3 times so they will let me to withdraw!!
1. So I am asking do they have the right to hide rules and use them any time they are convenient ?
2. Why they didnt write all the slots on the rules that we cant play with bonus money so customers knows?
3.support agents why they dont know there jobs and make 10 min to reply?
4. When casino its wrong why they dont apologise and help there customers
5. Why they have to make up rules and tell to the players what slots they can play if they dont write it in there rules?
Dear BEST1169, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We have reviewed your feedback thoroughly. We understand your dissatisfaction but want to assure you and other players that all games in our casino are available to play for real money. To withdraw real funds, each player must scroll through the deposit amount x3, according to the rules. That is, no one can prevent the withdrawal of real funds if you follow this rule. Unfortunately, not all providers/slots provide an opportunity for bonus funds. No one in our casino can limit access to games for bonus funds for a particular player. Our casino tries to increase the number of slots in our casino every day. We always timely update the list of games that are not available for bonus funds. If you try to enter the slots that are not available for play on bonus funds players get a notice of the impossibility of betting on the game. Our casino has over 5000 games each player at our casino can find a game to his/her liking and a slot which is available for wagering the bonus. If a player is interested in certain slots, any player can clarify via chat or e-mail technical support - whether the provider offers the possibility of playing these games on bonus funds. All the answers in the technical support chat are given depending on the workload of technical support, usually not more than 1.5 minutes from the time of treatment. We try as quickly as possible to provide a quick and detailed answer to each player's question. Also, we see that you refused the welcome bonus, but after you have lost all the money, you appealed to the technical support with a request to return the bonus. Your appeal was considered by the administration of the casino. The administration of the casino took into account your appeal and you have received a welcome bonus back to your gaming account, Based on all of this, we are always ready to meet each player and consider absolutely any question / problem on favorable terms for the player. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
On Monday December 13 I deposited 3600 EUR via Litecoin. Transaction was completed, but money wasn't credited on my balance. Support proposed to wait, but after several hours they simply block my account with explanation "user is disabled because of a gambling addiction"! After that they propose to write email and for now I didn't receive any answer from them for 3 days!
This is total scam, they are rude thieves!
Dear BASQUO, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We have reviewed the information on your feedback. Your account has been through an additional check, and therefore your access to your account has been temporarily suspended. This check has been completed and your account has been successfully opened and you have been informed about this. Also, according to our information, you have successfully logged in to your account after completing the checking process. The check of your account was carried out in accordance with the rules: 14.7. Reserves the right to suspend your account in the circumstances, which were expressly set out in the Terms of Use. If the suspension of your account came into effect: - all activities using the suspended account will be suspended also (including deposits, withdrawals, betting, or gaming). User will be able to act with using his account again in the day when we activate his account; - we will consider the reason which forced us to suspend your account. We will try to resolve this issue at a reasonable time so that the account can be activated again or closed if necessary. We apologize for the inconvenience caused by the checking procedure which was applied to your account in accordance with the rules. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Such a bright vibrant attractive casino! Deposited once and played for hours, will definitely deposit again soon. Love the range of providers available for me as from Australia we are usually limited with different slot providers! Lots of deposit and withdrawal options also Online chat are quick very friendly and very helpful! Overall very exciting casino can't wait to paly there some more😀
Dear SHAMON16, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you
Wow what a breath of fresh air. It's been a while and revisited their casino recently, very impressive. All around I am actually quite amazed the website is so easy to navigate, lots of games.
Regards to negatives. After being a member for a while now I can't fault them for their innovation and move with the times nothing negative not a thing well and that, quickly withdraw money to people.
Dear ANJAGANJA, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Our development and support team is always trying to do everything possible to make players enjoy their time at our casino. So that the menu of any section was convenient for everyone and the player did not have any difficulties. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Fantastic casino, with great games. You can easily and freely find a suitable device.
There are many ways to make money.
The support team responds quickly, convincingly tries to clarify the situation.
Dear RBISPING, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
They break all the responsible rules they have in terms and conditions - absolutely no option to set any limitation.
Every withdrawal takes 3-4 days and the withdrawal merhods are from 99% cryptocurrency.
Suppprt department usually ignored me.
When you have active withdrawal no points are counted and you can't step up in a VIP level.
Dear FUFIGHTER77, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Payment methods can be different, both for deposits and withdrawals, depending on the market situation and the region, we are always ready to meet the player, so it is not inconvenient. Also, please note that we are increasing the number of different methods of both deposit and withdrawal every day. All requests for withdrawal of funds are processed within 24 hours, but in some cases, the financial department reserves the right to make payments according to individual schedule and set the maximum and minimum amount of withdrawal. That is, all actions regarding the withdrawal of funds in our casino are strictly in accordance with established rules. The conditions for obtaining VIP status in our casino are not hidden and they are very simple. For example, to achieve VIP status "ROOKIE": the player must make a deposit amount of 1000 EUR or more. Withdrawal requests do not affect the VIP status in any way. Please, if you have any questions or difficulties, please contact us via Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]. We are always glad to help you.
I like the excellent and timely support, and constant and excellent bonuses, and bonuses are always unique for each player, a lot of promotions! And a very important fact, the bonuses are not sticky and the winnings are not limited, it is very convenient.
Dear RUDA1002, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are trying to increase the list of bonus offers. In our casino, each consumer will be able to find interesting and individual offers. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you
Two things can be said about this casino. First, a beautiful design, a set of slots and table games. You can easily and freely find a suitable device. There are many ways to make money. The support team responds quickly, convincingly tries to clarify the situation
Dear SVETA1996, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed to our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Nice selection of games, friendly staff, unique bonuses, fun exiting thrilling.
I really don't know what else to say but keep spinning and winning yay haha.
I don't have any dislikes, minimum deposit maybe too low.
I haven't played enough to come across any cons yet, maybe some type of loyalty system that rewards players more for playing.
Dear VISHH, Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
I like the excellent and timely support, and constant and excellent bonuses, and bonuses are always unique for each player, a lot of promotions! And a very important fact, the bonuses are not sticky and the winnings are not limited, it is very convenient.
Dear GHOSTSTAS, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed to our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Fine would have liked more range of games as only playtech and a few more are not great for such a big name although sports makes this site just amazing!
Sports are great. The games all worked without any problems. Okay bonus
I like this casino, even though it would be nice to add more popular games but it is fine. This casino. is very very cool. I love their games here, the software available, and their support Greetings from MOROCCO!