Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 2 – Player Reviews for Boo Casino

Boo Casino
Welcome Bonus

100% up to €500 + 50 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus

Our Rating CasinoRank
7.3/10
CasinoRank
Player Rating 42 reviews
6.5/10
42 reviews
Complaint Response 8 complaints
2 days avg. 8 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
6.5/10 ● 42 reviews

Top Reviews From Our Players

Well, where do I start?
1.) VIP Department first off lied to me about the Black VIP upgrade . I made the required amounts if not even more $3000-$3500 in deposits to be upgraded from Platinum Status. The agreed amount was $2000 between November 2022-December 2022 on a phone call with their Supervisor (Stephanie) who agreed on this. Since filing the complaint over a month ago now, their department tells me that all phone recordings were not functioning at the time I called. How convenient for them.

2.) Their Chat reps ask you to make deposits which are illegal, to begin with. For example seeing the Clients/Customers they are coaxing to spend more/deposit more could have a Gambling problem. Their competition who I have been with for 5 plus years and am also a VIP member has told me these tactics from their chat site are grounds for having their license suspended or removed.

3.) Tried to resolve this issue with their department internally before filing the complaint, but after requesting roughly 30-35 times for the VIP/Supervisor Department to contact me via Reps in Chat and by email, they proceed to Ghost or blatantly ignore my requests.
This right there shows a pattern proving their guilt on this issue.

4.) One of their Chatbox Reps (Maria), said in one of our chats that the reason they are refusing to contact me is because I’m not making enough deposits. Again that’s a huge NO when it comes to being a licensed regulated casino site. Again why would I make additional deposits when they didn’t honour their end of the Deal.

5.) One of their VIP reps (Mark) then did the Coward reply (email) instead of talking directly on the phone to me, and said because I told their Supervisor Stephanie via email I was no longer interested in pursuing Black VIP due to the ghosting back in November but yet I made the required deposits, actually made more deposits than needed to be upgraded, that this is the reason why I won’t be upgraded. Again this should have no effect on being upgraded seeing the agreed upon amount during our phone call was full filled on my end.

6.) I have now been waiting for over a month since January 20th when I closed my account for all emails, chat history and phone recordings since February 2022 till present to be released to me so I can then forward the information to Ecogra for them to take over the complaint. Still receiving excuses to why they are not releasing it. I’m now just waiting for the next unbelievable excuse/reason to this whole situation from them.

Do not support this Fraudulent, Incompetent, Shady Tactics site.

Hello All, We would like to reply to this review with our standpoint. During the time the player has played with us, he has been advised that a VIP upgrade is at the discretion of the casino, therefore, cannot be guaranteed to any player. As it stands, the player was twice offered help with upgrading to black level and twice declined these, close to them being realised. The last time was just over a month ago. We have reviewed the communications with the player, but we found neither an email sent by our Support Team nor any chat informing them of successfully upgrading to the Black level VIP status. In regards to their request for the disclosure of communications between us, we have gathered all the available data and sent this on to them. We are unable to get copies of the calls between our staff and yourself regarding your upgrade, as there was an issue with call recording. In fact, we were unable to access any recorded calls with you. As has been advised to you previously, should you take this complaint further, an audit of our services would find this to be true. For a long period of time, you have claimed bonuses that have superseded your deposits with us. Eventually, we were not able to grant you the same amount any longer and our agents advised you to deposit further to claim more bonuses. We do not under any circumstances force or push players to deposit further. However, this player repeatedly came asking for further bonuses and was informed that he can claim more by making further deposits. Boo Casino Representative.

user avatar

After signing up and playing at Galaxyno casino regularly I started getting emails about their sister casino and I came on AG site to check their reviews and ratings. I finally decided to sign up on Boo casino which belongs to Green Feather online group and operates with MGA license. The sign-up process at the casino takes under a minute and you can choose to play from more than 20 different currencies. The casino has lots of payments options and for my playing currency INR there are 10 payment options which include Bank transfer, Cards, E-wallets such as Skrill, Neteller, Astropay and a few others. The minimum amount for deposit is €10 and the minimum amount for withdrawal is €20.

Boo casino has more than 40 slot providers in their slot directory that come together to give you almost 2000 slots. Some slot providers at their casino are red tiger, Netent, Microgaming, BTG, Pragmatic play, Thunderkick, Betsoft and many more.

You can enjoy their slots with a welcome package which gives you a total bonus amount of INR50000 and 150 free spins across three deposits. The casino gives you a first deposit bonus, of 100% up to INR25000, a second deposit bonus of 50% up to INR10000 and a third deposit bonus of 100% up to INR15000. These bonuses can be claimed with a minimum deposit of INR1000. The wager requirements are 40 times the sum of deposit and bonus. The wager needs to be completed in 7 days without breaching the max bet of INR400. The casino also gives you other reload bonuses such as 300% bonuses, 150% bonuses and 100% bonuses which I think is great.

The account verification takes under 24 hours as long as all your documents are submitted accordingly. Boo casino is a great addition for Indian players as the games, the bonus offers and even the minimum bet at slots is decided to suit Indian players. A definite try for Indian players.

Nice selection of games, great support, fast withdrawals, seems legit.
Nice overall look of the site. No lag, dropouts and all that
overall 9/10 I would recommend.

Nnly bank transfer withdrawal for me( Norway) - no 2 factor authentication.
mMssing yggdrasil games, and I dont like the automated chat when trying to deposit, and a robot asks for help.
Missing crypto withdrawal like eth and stuff.

Fast payouts, responsive customer service, the mobile site runs smoothly & a good selection of games. They send out random free cash bonuses as well to regular players which is always nice! Overall a decent trustworthy casino in my experience.

Live chat customer service isn't 24/7, playthrough/t&c conditions for wagering on their bonuses can be really confusing so I would suggest reading them really carefully before choosing any deposit bonuses (or just play without a bonus to avoid losing winnings if you don't meet wagering t&c!).

So far it is the only casino I have played at (and I've played at alot) that I regularly go back to. For 2 main reasons:

1) Best well rounded selection of slots.
Not so many that it becomes a chore finding one to play.
2) Only casino w/ new bonuses available even after numerous deposits have been made. As well as consistent daily and weekly ones that make it worth it to deposit if your an existing customer.
So much more good things just try it. Also with withdrawals I have just put in for a $5000, and have sent them documentation so I will update how long of a turnover it is. Applied Nov 30,2021 around 8am.

Can't think of one thing really everything has been seemless and from what I read before joining and experienced after, they are truly in my opinion king of casinos

Has the best mix and quantity of deposit bonuses out of any other casino I have played at. Their support is just phenomenal. Hey are always quick and helpful.

Lacking some game providers like Quickspin and Yggdrasil to name a few. The live support always sends you a message after you login asking if you need help choosing a deposit bonus. I've had this mess up my deposits before.

Hands-down best online casino for a quick under 24 hour payment. No jumping through hoop after hoop after trying to get what money thats yours. Losing half the value of your crypto while you wait for payment or spend the whole thing. Because it takes so long for them to approve your legitimate win, looking for your hydro bill, you know the one that matches your old licence. drivers license.

Nothing to dislike except I can’t play piggy riches on it but I think that’s because I’m from Canada and they don’t trust us with that game. Only real complaint that their customer service is not 24 seven yet but I’m sure they’re working on that otherwise a fantastically good and honest casino very rare to find in this industry in the space. Keep up the good work and stay honest and pay fast. Ask them about their cashback program it’ll blow your mind.

Great game selection, very friendly customer support and great bonuses. By far best casino I have played on and cash out is super fast. They do not leave cash out pending for a couple of days before processing as a lot of the casinos so.

Just wish there was a mobile app. Also with I could ply all games on mobile data. I play on cell mostly and if not on wifi I get some games restricted.

- They have habanero games, hardly any casinos offer them so I was very happy
- Chat support is really friendly
- One verified your money will be paid within a day or so.
- There are a lot of bonuses you can choose from, including zero wagering spins, reloads and extra cash.

- I don’t have a lot of negative points on this casino. Maybe they can add certain game providers and add more new games?
- Chat support not always available

Very good selection of games, layout is pretty good. Good bonus, $5 deposit gets you a $10 extra bonus, good for just checking out the site. However, see the negative part of my review.

Deposited $5 to test this site. Got a $10 bonus. Cashed out $350. This cashout got rejected because I played more than 10 percent of my bonus on any spin? Ridiculous rule that is. So no more than a dollar on any one spin???

Dear Colaman, We are very sorry to hear that you have had a less than positive experience during your time with us here at Boo Casino. Our bonus terms do advise of the conditions you have to follow, which can be found here: https://www.boocasino.com/en/promotions. We advise that all players read the t&cs in full before beginning to play, to avoid these terms being breached. We do understand your disappointment and if you require any further assistance or clarification, please do not hesitate to contact us directly and we will be happy to help. Kind regards, Boo Casino.

user avatar

Not a bad place for several games. I have withdrew my 100 EUR without any problems, so I liked it, as for many other casinos it's a rare thing.....

I didn't like the navigation, I was searching for the needed bonus for too long, so it is 50/50. The downloading's could have been better, for me it is too long.

Dear JONAIR909, Thank you for taking the time to leave a review. We're really happy that you find our selection of games enjoyable. Our friendly support agents are always here to help if you need any further assistance. Please email us at [email protected] if you have any further queries. We hope you continue to enjoy playing on our site. Kind Regards and stay safe, Boo Casino!

user avatar

When I win big sums of money I don’t have my profile blocked and money is transferred without any problems. But pay attention, that there is only one commission free transfer a day. I’ve never spoken to support, so I can’t comment on that.

Dear DPOSKNS, Thank you for your feedback. For any queries you may have, please contact us at [email protected] or alternatively, through our Live Chat Support and we will be more than happy to help. We would like to thank you for your continued loyalty and wish you the best of luck. Kind regards, Boo Casino!

user avatar

I love this casino! Always good bonuses and offers. And this month every day nice spins! And on chat are good peoples! Sean, Ben, Matthew and another peoples :) Just try this casino and you can't believe it how this loveling casino is! Good luck! And how more you playing, how better you take a nice higher lvl with more bonuses, etc :)

Dear Netraam2017, Thank you for taking the time to leave a review. We're really happy that you find our support staff helpful and enjoy our excellent bonus offers. We are always at your assistance for any query you may have. We are pleased that our agents provided great support and your kind words have been passed on to them directly. We hope you continue to enjoy playing on our site. Kind Regards, Boo Casino!

user avatar

I like boo casino, especially the Bonus and the Team:) They are friendly and fast and they are giving a lot to play. The games are good and I like to play at boo

Dear DANNYSUN3, Thank you so much for leaving us your positive review. We are really happy to hear that you've had a great experience with our customer support service and you enjoy the games we have available. Your feedback is greatly appreciated. Kind Regards, Boo Casino

user avatar

Very friendly costumerservice. Especially Dale. All in patience when you have question. Good games. Lost of free spins. Don't ask, don't get. :) Nice promos and competitions for the player omong. Clear rules. Tis Nice to play at Boo Casino.

Annalaura

Dear ANNALAURA, Thank you so much for leaving us your positive feedback. We are really happy to hear that you've had a great experience with our customer support service and we will pass your kind words onto Dale directly. Keep a lookout for new games and competitions appearing on site soon, we hope you will enjoy them! Stay safe and take care. Kind Regards, BooCasino

user avatar

Nice look and feel. The support is really helpfull and easy to contact. Withdrawal was not hard to do and took a few days. Games load fast and I haven't got any crashes.

Sometimes I get a notification that there is still a unfinished round but when I enter the specific game, there is no unfinished round. I have to contact support and they can ‘reder’ the problem.

Dear Cednawk, Thank you for taking the time to leave a review. We're really happy that you find our casino enjoyable and are happy with our support agents. We try to process withdrawals within 3-5 working days for all players and we are always here to help if you need any further assistance. In regards to any open rounds, we understand there had been a slight technical issue, which has now been resolved. We apologize for any inconvenience caused by this. We hope to speak to you soon. Kind Regards, Boo Casino

user avatar

Nothing, this casino is the worst I ever see.
For a long time it says I have to update to a new version. I did al lot of times but it stay asking it.
Why do I need 140 letters to this pro section????

Its only slow spins and a lot of errors, wen I contact the chat its always the same answer, clear your cookies but I did that a lot of times.
Now all slots give me errors and if I want to play a other slot it says you have a unfinished game so I cant play any slot now on that casino cos chat is closed for weeks because of covid, they say.

Dear LOUISWAG, Thank you for taking the time to provide your feedback. We are sorry to hear that you have been having some trouble with the site. Unfortunately, we had been experiencing a technical problem, which has now been resolved. In relation to our Online Chat Support, we are pleased to inform that we are now available more frequently and working hard to be back to full capacity as soon as possible. Please contact us directly for assistance and we will be happy to help. Kind Regards, Boo Casino

user avatar

My first experience is very good with the casino.
The website is simple and clean. All kinds of games can be found.
I deposit yesterday the first time and after make a withdraw.
I received a letter within 5 hours that I needed to confirm my identity. (this is normal)
So I sent them everything and they have already replied that it is being processed.
So now I'm waiting :) Maybe my new favorite casino. Hope.

The bonus system is not easy so I didn’t even resort to it.
Withdraw processing can take 3-5 days, I think that's a lot.
"Due to the Coronavirus we are working with limited staff and therefore our Live Chat will not be available until further notice."

Dear SZNOMAS, Thank you for taking the time to leave a review. We're really happy that you find our casino and games enjoyable. We try to process withdrawals within 3-5 working days for all players and we are always here to help if you need any further assistance. We do try to get on live chat in the evening. Thank you for your patience and understanding during this pandemic. You can always email our customer support team who will help with all queries ASAP. We appreciate your feedback. We hope you continue to enjoy playing on our site. Kind Regards, Boo Casino!

user avatar

Clear page and readable. Support is always available on site and happy to help! This is important to me. There were no problems with withdrawal, efficiently and quickly.

A small downside is the lack of all casino game providers but the selection is good enough for everyone to find something for themselves! Have a nice day!

Dear GRZESIU2991, Thank you so much for leaving us your feedback. We are really happy to hear that you've had a great experience with our customer support service and you are pleased with our withdrawal process. We update our games on a regular basis and we are pleased to hear that you think our selection is "good enough for everyone". Your honest feedback is greatly appreciated. Kind Regards, Boo Casino!

user avatar

- I thought this website would be good as it is listed as "popular" on Askgamblers. Their website looks good, but it does not have that many game providers.
- They have really many deposit methods and yeah it is pretty obvious to see why
- They have really tricky bonus terms and conditions, be careful

WARNING:
After reading their bonus terms and conditions it is really easy to figure out their true intention. They have the worst bonus terms I have ever seen. For instance their wagering requirement is 300x DEPOSIT + bonus amount (so it is 600x bonus for 100% bonuses) on Megaways games and many other games that contribute 10%. Once you played a game which contributes less than 100 % you are not allowed to change to a game that contributes 100 %. They have way too many restricted games or games that contribute 10%, so it makes no sense to play with bonus money.

If for some weird reason you are going to play on their website i'd recommend you not to use their deposit bonuses.

Dear Pereetti, We are very sorry to hear that you have had a less than positive experience during your time with us here at Boo Casino. We do ask all players to read the terms and conditions in full before playing. If players do not understand before playing the bonus, our customer support staff will answer any queries. If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us directly. Kind regards, BooCasino

user avatar

At first I don't understand why this online casino is rated that high at AskGamblers.com. I think it's a disgrace.
Only positive thing I can mention is the design of their site. It looks good but that's all.
They also have a nice selection of payment providers and deposit methods and I understand why.
Live chat is ok
Only play raw, never deposit with a bonus at this casino.

Bonus policy is shady and horrible. A lot of backdoors in the requirements and wagering requirements of 300 x bonus on megaways games for example. Once you played a game which contributes less than 100 % you are not allowed to change to a game that contributes 100 %.
The list of games not contributing a 100 % wager is very long and not even alphabetical sorted. This is not user friendly and it looks like they are doing this on purpose because it could be corrected easily.

They offer a lot of bonusses but when you don't know their exceptions it's almost impossible to wager them. Wagering requirements of 300 x bonus on megaways game because they contribute 10 % and not allowing to switch back to a game which contributes 100 % is the worst I've ever seen.

I was surprised this casino was not affiliated with Game Tech. Their bonus policy is pure disdain of their customers. This site supposed to be blacklisted.

Dear Porka, We are very sorry to hear that you have had a less than positive experience during your time with us here at Boocasino. We ask all players to read the terms and conditions in full before playing with a bonus. If players do not understand before playing the bonus our customer support staff will answer any queries regarding this. If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us directly. Kind regards, BooCasino

user avatar

Many games. Welcome bonuses sound good but there is many games you are not allowed to play. And they aren't in alphabet order so its hard to find them.

Don't pay withdraws. They say its 48 hours. First you wait 48h then you go to chat ask where it is. Then they need documents. You send them and it takes 48h to verify them. After they are verified you go to ask again your money. And they say it takes 48h after the documents are verified. So the original 48h expands suddenly 144h. All they wanna is player to play money back. They don't care if player doesn't come back. Its enough for them if player loses all 3 welcome bonuses. Stay away.

Dear Paskapillu, We aim to process all withdrawals within 3-5 working days following the account verification. Once we have processed the winnings to your bank account, time frames may vary depending on your bank provider. If you are still having issues, please do not hesitate to contact us directly and we will be able to assist further. We look forward to speaking to you again soon. Kinds regards, BooCasino

user avatar
Inactive user
8/10

At the beginning I ask me Is it a good casino? And I immediatly had the answer: yes it is!
You send documents - not a lot - and after a phone call - very nice - all is ok in 2-3 days.
The agents at the chat are all very helpful, sympathetic and friendly.
Boo offers a lot of games and you can play for hours, you never will have technical breakdowns or so.
When you become a gain - yes,yes it is possible, I had several - Boo will pay you in 3 days, without problem.
So I strongly recommend Boocasino.

There is not so many negative things to say, for sure.
Promotions or bonuses are perhaps a bit difficult to understand, but you only have to ask agents.
And you can refuse them too.

We would like to thank you for your kind words and the positive feedback you have provided. It's great to hear that you are enjoying playing with us and we appreciate you taking the time to leave us a positive review. We look forward to seeing you online very soon. Kind regards, BooCasino

user avatar

I guess the only positive I can come up with is that the registration process is quick and effective that being said it is also very deceiving and they use very old school bonus t&c's

Where do I start... I play at multiple online casinos both high & low stakes and this has got to be by far one of the worst.
The welcome bonus will be attractive to many players but beware... The vast majority of games are either not playable with bonus funds or only contribute 10% towards wagering which in essence changes the 30x to a whopping 300x wagering requirement! That includes all megaways games and in fact any game that is truly high volatility with the chance of high payouts... The only games that really contribute 100% that have any slim potential are about 4 microgaming slots although that said you must be careful with that because have had made some of them non wagering games... There are many many casinos that offer genuine bonuses that you can achieve wagering so steer clear of boocasino.Com

Dear ADZ86KILDARE, We are very sorry to hear that you have had a less than positive experience during your time with us here at BooCasino. We do ask all players to read the terms and conditions in full before playing. If players do not understand before playing the bonus our friendly customer support staff will answer any queries. If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us directly. Kind regards, BooCasino

user avatar

Careful with the bonus conditions. You get explained in the live chat, are hard to understand. Someone who doesn't ask how it works is unlikely to get a profit paid out. Pretty trap. Watch!!!!

Dear HUNSEN83, We are very sorry to hear that you have had a less than positive experience during your time with us here at BooCasino. We ask all players to read the terms and conditions in full before playing. If players do not understand before playing the bonus our friendly customer support staff will answer any queries you may have. If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us directly. Kind regards, BooCasino

user avatar

Great selection of games, they work smooth and fast. Great bonus offer (200%) and a great and fast verification system. The withdrawal was fast (2 days after the verification my pretty big bank withdrawal (3.300€) was confirmed)). The chat is always reachable and helpful and super friendly. GREAT CASINO!

You need to have an eye on the bonus offer wagering requirements (10% and 100% slots should not be mixed). You can see that the site has a huge growing, so there is a heavy server load and you get logged out sometimes, but nothing to be worried.

Dear GOTTESMISSIONAR, We appreciate your kind words regarding our welcome bonus, selection of games, withdrawal processing times and friendly support staff. We always like to hear feedback from our players both positive and negative. We apologise you get logged out from time to time and if this issue persists we can always raise it to our technical team to look at and fix for you. See you online again very soon. Kind regards, BooCasino

user avatar

This casino is definitely the best i have played at. I won everyday. I deposited 10 euro and won over 500. Great support great live chat thanks. Got my documents uploaded with great help thanks to Ben in support . Game layout and selection are excellent . I highly recommend Boo. Thanks

Dear MARTY3711, Thank you so much for leaving us your positive feedback. We are happy you are satisfied with our customer service support staff and rate our casino as the best you have played at. Your feedback will be sent to Ben directly. Kind Regards, BooCasino

user avatar

Nice Casino with good interface, the site is cleared and easy to use. Had great promotion by mail, they usually send 100 to 200 % bonus offer
They also had good welcome offer but not for ewallet unfortunately.
The Support is very kind, always there to help. The verification and phone call gones well too .

Not so much, maybe more providers.
Wager system is little bit complex, u need to be careful not switching between a 10% to 100% wager contribution slot.
My withdraw still pending after 3 days but still in accordance with their t&c ,its a point witch can be improved in my opinion to got ten stars :)

Dear SP88NS, We would like to thank you for your kind words and the feedback you have provided. It's great to hear that you are enjoying playing with us and we appreciate you taking the time to leave us a positive review. We ask all players to read the terms and conditions in full before playing a bonus and our friendly support staff are available to answer any queries regarding wagering. VIP players do get faster withdrawal processing times and we will process all withdrawals within 3-5 working days. Kind regards, BooCasino

user avatar
Inactive user
10/10

Best new Casino, easy handling, fast withdrawal process, best games on the market super friendly staff and fast reply. I can recommend this casino to all player.

Nothing to say about this casino. What should I write when I can't say something.

It's great to hear that you are enjoying playing with us and thank you for taking the time to leave us a positive review. We appreciate that you would recommend our casino to your friends and if you ever need any assistance please feel free to contact us on live chat or via email. We wish you the best of luck ;) Kind regards, BooCasino

user avatar

I had a very nice experience with Boo Casino, not only because I won, the chat support is just great, especially Dimitar who I had a nice chat with. You feel they care for the customers and the response time is very quick. The Website is easy to navigate and the games play fast and smooth.

To be honest, there s not much negative to say, but to be on top they' re missing a lot of the popular games that I like to play. They should add providers like IGT, Netent , Play n go , Pragmatic, etc. I could tell you at least 15- 20 Games that i was missing here and which I think are very popular among gamblers like Book of Dead, Dead or Alive I +I I, Bonanza, Danger high voltage, Star Burst, Wolf gold , the dog House, some more megaway slots and so on. Add more providers and I ll come back again :)

Dear SAMDOG, Thank you for your positive review. We are very happy to hear that you are enjoying our online casino and friendly customer support. Congratulations on your win! Your feedback will be sent to Dimitar directly. We do update the site on a regular basis and look at updating with new game providers and games so please watch this space. Thanks for playing and we wish you the best of luck. Kind regards, BooCasino

user avatar

Compare Boo Casino to Other Casinos

7.3/10 • 42
Withdrawal Processing Time
3-5 days
Withdrawal Limit
EUR 15,000 per month
Complaints
Resolved 8 out of 8
Deposit Methods
+12
Licences
MGA
iWild Casino
iWild Casino
9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 59 out of 68
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
8.9/10 • 201
Welcome Bonus 100% up to $2500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1538
Welcome Bonus 220% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 30 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.8/10 • 95
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 1
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1550
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 633
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.7/10 • 3
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
None
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
WinSpin Casino
WinSpin Casino
6.7/10 • 2
Welcome Bonus 100% up to €/$500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-96 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+25
Licences
Anjouan