Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 2 – Player Reviews for BonanzaGame Casino

BonanzaGame Casino

The casino is terminated.

Player Rating 31 reviews
7.3/10
31 reviews
Complaint Response 26 complaints
3 days avg. 26 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
7.3/10 ● 31 reviews

Top Reviews From Our Players

Highly enjoy this casino, great range of games. Super fast payouts always make for a good gaming experience.
Would recommend checking them out!!

Dear KITTY91! Thank you for your feedback.Bonanza Game works on improving the product.

user avatar

Extremly fast withdrawals - I have never waited more than 15 minutes!

When you're playing with bonus money you have to refresh your gaming session when you ran out of your real money balance. It's not a big pain but it's something that I would change. I highly recommend this casino despite of this little problem.

Thank you very much for youк feedback. We will work hard to get better and soon fix your little problem.

user avatar

I wanted to share my successful campaign in the world of bonanza))
Usually I do not write good about casinos. Usually I write when I hate smth. But this time I want to change my principles. I made a deposit of $200 and finished the day with $9800. Why do I write the day? Cuz I played 12 hours almost non stop. I love betSoft and netent. I played so long cuz almost every game gave me profit, like as they were set up for distribution, and was the lucky one who collected all their gifts. I put payout request. After that I received email that I should pass verification of my account. Gave them all documents they requested and period of my torment began. After all, when you wait for this f***ng verification, every minute seems long in life. Every 30 minutes I wrote to live chat, hurried them))) And here it is, a miracle - two hours later I got email that I'm finally verified!

I put $9000 to payout and left $800 to play. Lost them all in Microgaming, I hate their slots, I never win there. Approximately two hours later I received $1000. Why just $1000?? Support explained that it's daily limit! I was unpleasantly surprised. They have a limit of 1000 per day. I have to wait now and try not to lose my winnings until they finally withdraw. I asked them to block me until they pay me in full. They did well here. I'm in block, every day I receive $1000 with $6000 already received.I'm glad that I came across your casino guys !!! I will definitely come back to you !!!

Minuses.
1) There is no my favorite game Divine
2) Limits need to be increased to 2000 per day

Dear JOHN1985! Thank you for your feedback.Bonanza Game works on improving the product.

user avatar

(Latest Update)

After 2 failed attempts at BonanzaGame Casino, that didn't stop me from trying a third time - hoping that it'll be third-time-lucky for a nice change. So I made my third $20 deposit and paid that huge $2 deposit fee yet again, wishing that I wish I could deposit $50 instead to avoid paying that fee, but I'm not a big depositor anymore, not like before.

Well, after getting that 100% bonus money instantly, I played on my favourite game Finn And The Swirly Spin game, as I would usually do, but this time around, the game wasn't blocked like before, so that made me a bit happy, hehehe. But when the game wasn't playing good at all, I then switched over to playing my favourite Microgaming games instead. Such a pity that Supe It Up and Isis were/are still not available for me to play, so I played on Beautiful Bones, Deco Diamonds and Break Da Bank Again (this game is a real love-hate kind of game for me, hehehe).

Well, it was indeed third time lucky for me! Break Da Bank Again gave me 5 Blue Gems on a winline and paid a nice $225.75 win with my $0.27 bet, and that assisted me greatly in completing the wagering requirements on the bonus amount and making a withdrawal at last! The win wasn't a lot, but it was still a win, and that's more important to me, hehehe. I then uploaded my documents for verification purposes, hoping that they would be approved and not rejected, as what has happened to me at a few other casinos recently. Then I happily went to bed! Hahaha.

Upon waking up, the first thing I did was to check my email for any notification from BonanzaGame Casino. Yep, there were a few in my mailbox from the casino, but the best one was a notification from Neteller - payment has been received! Whoopiee!!! Thank you BonanzaGame Casino for not disappointing me! My documents got verified and my withdrawal got approved and paid, all within a few hours lapse! Superb! If only my favourite Supe It Up game was available in their games portfolio, plus games from Play'nGo as well, then I would have rated BonanzaGame Casino with my highest possible rating of 9-Stars! A 10-Star rating is simply impossible, because no casino can ever be perfect! Hehehe.

Dear AFI4WINS! Thank you for your feedback. Bonanza Game works on improving the product.

user avatar
Inactive user
6/10

Good games and every weekend they have a 100% match deposit. One time I violated the rules by betting more than 5 while I had bonus money. I wasn't sure of it because your bonus money and real balance is separated from the start when playing games.

You can't bet more than 5 dollars despite the fact that your deposit money and bonus balance is separated. So while there is any bonus on your account, even if used or not (because first you play with your deposit), you still can't bet more than 5 dollars and thus playing games like blackjack like it is supposed to. I have deposited many many times, but I have not once gotten any reward or comp points which I can exchange for credits or anything of the kind.

Dear ARIA! Thank you for your feedback.Bonanza Game works on improving the product.

user avatar

Love playing here great layout great platform, great games.

The fact that one cannot see the support staffs name chatting 2,

Dear HOTPSYBOY! Thank you for your feedback. Bonanza Game works on improving the product.

user avatar
Inactive user badge
2/10

The site has a nice layout/theme, but that's about it.

I honestly don't know how anyone can recommend this account. The site lags horribly, games don't load, balance gets bugged.

And the worst part of all, I got kicked out of the games several times: It did take my money but the spin was gone. I even spinned some times where I won something, but the winnings didn't get added to my balance. Just a complete scam.

Live chat completely ignores my questions. Never again, such a waste of my money. There are so many better casino's that actually care about their costumers.

One fine day, I received a promotional email in my mailbox from this BonanzaGame Casino, and I was happy to see that the casino was offering 150% first deposit bonus plus 50 no-wagering free spins. Oh boy! Who doesn't love no-wagering free spins, right? That got me interested right away, so I visited their website and browsed through their promotions, their bonus conditions and also checked for any restrictions on my country. The light was green, so I got myself registered without any hesitations at all.

The first thing that I noticed, and liked, was that the website loads well with my slow 2G ISP connection, and navigation between the webpages was quite fast and smooth too. Good! This would save me a big bundle of my subscribed data volume each time I play at the casino! Hehehe. Looking at the games list, I was also quite impressed with the selection available, with games from many game providers, including my favourite Microgaming, but - there's always a but - Play'nGo games are not available, so that sucks a bit. Worse still, my favourite Microgaming games, Supe It Up and Isis, were also missing from the list. Argh!

Nevertheless, I decided to go ahead and make my first deposit at the casino, and imagine my shock was I saw that each deposit via Neteller would be charged a ridiculously high fee of $2! What the argh! Some casinos do charge up to 3.5% fee for deposits, but $2 for each and every deposit? Oh my god! This is the highest fee that I have ever come across! My first instinctive action was to simply log out and to request a closure my account, because I have never accepted such fees at any casino that I play at, except on very few exceptional cases. Yes, I did logged out immediately after seeing that fee, but logged in again later on, after reconsidering that nice 50 no-wager free spins benefit. Yes, no fees would be charged for deposits of more than $50, but I'm a small roller, so all my deposits would incur this ridiculous fee, and that is one huge deterrent for me! Closing both my eyes, so to speak, I then made my $20 deposit, got that $30 bonus, but the 50 free spins needed to be claimed from their Live Chat host.

I tried to play Finn And The Swirly Spin game, but a message popped up indicating that the game was blocked. Ah! That's good! At least I know immediately that I cannot play on that game, even though I may not actually agree to the game's restriction! In fact, I actually do not agree to it at all! I also found out that a few other newer games were also blocked, although these games were not in the restricted games list. Argh! I ended up playing a few other games, like Wolf Cub and Steam Punk Heroes, but none were playing good at all. When I was down to playing with the bonus money, after losing my deposit money, I then tried on Finn's game again, and surprisingly enough, I could play it! What it is that this game is blocked from playing with real money? Sheesh!

Honestly speaking, I do like the casino! It works well with my 2G ISP, and the games would load quite fast too, but - again another but - my favourite Microgaming games are not available, and I especially do not agree to that $2 deposit fee! Yes, that fee paid for the 50 no-wagering free spins, but those free spins paid me peanuts, so it wasn't worth it at all! Sorry BonanzaGame Casino, looks like there won't be any more deposits from me, no-wagering free spins or not!

This is the best casino I regularly play! Offers gr8 amounts of bonuses EVERY week! Cashouts are lightning fast (I have had many of them from here and they always arrive 0-12h. Once my 1000$ withdraw was on my skrill in 4 MINUTES)!

Support has answers to all the questions and the site has the best games there's available! I <3 Bonanzagame. I command YOU to play here NOW ;)

Can´t really write anything here. Everything just runs so smoothly cant complain about anything :)

I want to write about this casino. Usually I do not leave reviews. But here I think that I must!) Everything here is super! I like it.

1) Very fast withdrawal of money. What yesterday, that today they withdrew my money in 20 minutes!
2) Support is good. Not great, but not bad.
3) A pretty good bonus policy. I of course lost all first three bonuses) And then on the fourth deposit, I was lucky. Casino gave)
4) The software is pretty good. Does not hang, does not crash. Everything is pretty quick and understandable.
5) Here there are my favorite games, microgame and netent!)

Nothing! Is that, why is there no game DOA?.... I do not even know what to write here))) everything seems to be very cool.

Thank you for your feedback. I'm glad you enjoyed our casino!

user avatar

Been playing on BonanzaGame for about a month now and have had a good experience so far. At first I was a bit confused after claiming their welcome bonus because the bonus money won't show in games until you have played your deposit money. This was explained to me when I went on live chat. At times it might take a minute or two before they reply but they have always been responsive in the end. I made my first withdrawal recently and it processed super quickly! They verified my documents and sent my winnings within 24h.

When playing with bonus money there are a bunch of slot games that won't count toward wagering and maximum bet is low.

Dear VIMALA! Thank you for your feedback. Bonanza Game works on improving the product.

user avatar

One of my favorite casinos.

+ Relatively fast withdrwals.
+ Responsive support;
+ Unbelievable number of promos and offers - FREE SPINS, CASHBACK , WDAY ..

Very good casino and website

Thank you for your feedback. I'm glad you enjoyed our casino!

user avatar

Good casino. Nice bonus, I used bonus freespins for deposit 55$ - 50 spins no wager!))) Only deposit wager X3. Very fast cashout < 30min. Good, fast an friendly support. Thanks.

The game sometimes hangs. Fix it!! Also, site loads pages for loooooong time!!

Thank you for your feedback. Bonanza Game works on improving the product.

user avatar

Ok selection of games. That's all. They enjoy problems.

They are constant problem after problem- type of casino. You may have to go 100 different time's in chat to try to resolve simple issue. They don't care to give info in one session, you have to go again and again to get one reason per session. "Do that, then it's ok.".. Well then it's not, and you have to go again "Ok, you have to do that too." ok, nothing solved, and yet again same wheel goes around. Pain in b**** this place. The site has horrible layout.

They have term's and conditions that they do not state anywhere, so be aware for surprises. Play in better casino's.

Dear LUCA2! We apologize, indeed, it was our fault and as a compensation for the inconvenience we give you 30 free spins on the Jurassic park game.

user avatar

Bonanzagame casino is one of the latest casinos I explored. I noticed them on askgamblers when they got added to the newly added casinos list and since I am always eager to try out new casinos, I went to check them out.

There were many things that I instantly liked about this casino- first of all they offer a good welcome bonus package that varies from 150% to 100% match bonus and some offers also include free spins. Secondly they are powered by several software providers including Netent, so I was really excited.

So for their first welcome bonus they offer a match bonus of 150% along with 50 free spins on one of Microgamings slots, that's your choice. I read the terms and noticed that my country was allowed to play there. I did try to contact live chat to ask a few details but no one connected to the chat so I didn't bother. So after registration I went to the deposit page and deposited 20$ with my credit card. After that I didn't get any bonus whatsoever so I then contacted support again. I was told that I didn't use the promotional code and therefore I couldn't get the bonus. However, support told me that I could still use the code upon my next deposit, but again- I couldn't make a withdrawal of my first deposit I had just made. That was quite upsetting as I somehow didn't notice the code. Anyways I played Immortal Romance with my deposit and lost it quite soon.

The next day I made another deposit and claimed the bonus- this time successfully. I lost the match bonus but the spins were wager free so from them I managed to win 20$ that I withdrew to my skrill account and got within few hours without prior verification.

Overall I do like this casino and I think  that the bonuses are decent, but I think that match bonuses should have lower wagering. Also the variety of games that are available for mobile was quite small and as a fan for mobile play I was disappointed.

Site is fine. Game quantity is fine. Liked the website even though game selection is rather limited compared to others

Live help is no use at all: "I dont understand what you are saying" was probably the most common response to a simple question. In general I had about 6k @ withdrawal. I was told to make a deposit by credit card so it would be "easier" to withdraw my money. After I told them no I was given one withdrawal through skrill and rest left left waiting. Consider they promise 12 hours during the week & 24 hours at weekend, well took 3 days before they finally accepted that I wont use any other than skrill. I checked and the money came from rather dubious account with @gmail.com at the end. Perhaps they dont have an official account with sikrill? Anyway I would not recommend this site to anyone who intends o withdraw more than 1k. All my documents were accepted before withdrawal so that should not cause any delays. Anyway I'm far from happy and never ran into this type of delay tactics.

Dear FLAKKI! We regret that this has happened but the Security Service had suspicions and we were forced to request additional documents which is a regular practice in the casino, and is also described in our terms and conditions. Currently your account is fully verified and there won't be any delays. As for the Skrill account, we have an official account. $1000 has been withdrawn to your account immediately after verification, I think you were aware that $1000 is the daily limit. Today you would have received another $1000 and so on, but you decided to continue the game and unfortunately you have lost. In addition, repeating of requests for withdrawal only increases the period of their processing.

user avatar

In the world of online casinos its rare for me to be pleasantly surprised, because surprises are usually bad when it comes to casinos :P

Only have positive words to say about Bonanzagame. I joined a couple of days ago and took first deposit bonus, managed to complete wagering and my first cashout was approved in less than 30 mins !

My next cashout took around 20 mins or so, and its rare to get so fast cashouts even for accredited casinos so I was really pleasantly surprised.

Free spins dont have wagering, and they often have promotions that give 10-50 free spins per deposit on some nice slots too, so thats another huge plus obviously.

Good selection of slots, with only a couple of providers missing but they do have Netent, Microgaming and one of my fav, Endorphina games and its definitely one of fastest paying casinos with Endorphina games I could find.

Really great first impression and I think ive found my new favorite site with Endorphina slots (hopefully they add newer slots too) and if they had some other providers, I would give them 10 instead of 9 stars.

No Thunderkick, Merkur or Yggdrasil slots, and from my understanding no VIP or rewards program of any sorts? Other than that its a top notch casino, even if it has a bit odd name :)

Thanks for the feedback! As I said, we would work on adding new providers and we'll definitely do that. As for the VIP program, you can contact support service and our manager will choose the desired offer for you. We are glad that you are with us!

user avatar

No wagering on spins, payout and verification was fast, within 2 hours. Good selection on games. Good bonus offers that are not non-sticky. If you happen to win with own money, you can withdraw them.

Slow site, lagging a lot, game's lagging etc. So I think they still have to work for getting site to work better since the lagging was really bad. Had few problem's and support were talking strangely so I was confused many time's. But still got good session and withdrawal made.

Thank you for your feedback, I will definitely pass your comments on the site's work on to specialists. I'm glad you enjoyed our casino!

user avatar
Inactive user
9/10

Extremely fast payouts! I had my account verified and and payouts processed in less than 2 hours. Only average wagering requirements but the bonus seems to be non sticky. The coin values on some netent games are different from what I am used to so I made bets over the bonus bet limit. I notified support and was told that since I was still on my real money balance this was not an issue and that it is not possible to make higher bets on the bonus. I like when casinos have settings like this instead of confiscating your money over one wrong press of a button.

Does not work very well with multislotting which I like to do. Could have had more games (play n go, Yggdrasil) but it is a relatively new casino so that may come later. Otherwise not much negative to say.

Dear JOROM88! Bonanza Game works on improving the product and we will eventually add even more providers!

user avatar

I registered at BONANZAGAME CASINO by the forum. I made my first deposit of $ 20, the 150% bonus was credited to my account. I chose to play the 50 free spins on the slot game of thrones 15 lines. With the 50 free spins I won $ 145.

After more than one hour of games I managed to make a withdrawal of $ 100, fast payment, in less than 5 minutes on my account Neteller. It is at very good casino, I advise you to play at this casino.

Nice casino, great bonus (first you play with real money + 50 free spins no wager, if you win u can cashout any time (3 x deposit wager). If you lose real money your bonus money is activated and you play x45, normal bonus wager.

Account verification and cashout lasted 8 hours, so its very nice. 8/10

Nothing.

Hi, CHRIS23! Thanks for the feedback, we appreciate your opinion and try to consider every player's idea.

user avatar

Compare BonanzaGame Casino to Other Casinos

1/10 • 31
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR/USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
iWild Casino
iWild Casino
8.5/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 61 out of 70
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
8.9/10 • 202
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1538
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 30 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 125
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1550
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.7/10 • 4
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
None
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
WinSpin Casino
WinSpin Casino
6.8/10 • 2
Welcome Bonus 100% up to €/$500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-96 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 2 out of 2
Deposit Methods
+25
Licences
Anjouan