Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 2 – Player Reviews for 7 Gods Casino

7 Gods Casino

The casino is blacklisted.

Player Rating 37 reviews
5.1/10
37 reviews
Complaint Response 5 complaints
2 days avg. 5 complaints

Read our review

Review this casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
5.1/10 ● 37 reviews

Top Reviews From Our Players

Live Chat was directly available
Verification process was done within 13 hours

Absolutely unacceptable minimum Withdrawal Amount of €500.- for Bank Transfer (i only have this one option for me!)
Since i'm a lowroller I had never any chance to make a withdrawal and so I've lost €300.- on this casino, because of this ridiculous term!
I've never seen such a rule on any online casino and especially not from a Casino licensed in Malta.
Closed my account now permanently, because I'll never play there again.

Instant Support Chat. There is nothing more to say.

Register a Account over the Askgamblers Page .After Registration my Account was instantly blocked. I Contact the Support Chat, he said I used maybe the wrong password multiple times? He open my Account now for me I try login. It's not working again.. I am really excited already...

After this, I tried change my password. I get the Email, open it and AFTER change password my account is instant blocked.

Awesome!

Hello TIMO0510, Thank you for the feedback! Hearing back from the players makes us better and shows there's always a space to improve. Please note, the account must be activated by the Customer agent if the current account status shows Blocked. As it is shown in the activities, you were guided once you contacted Support agent. Also note, if the sutiation is not solved you are welcome to the live chat for the assistance. Best regards, 7 Gods Casino

user avatar

- A great variety of games and providers.
- T&C are fair.
- Clean and easy to use site.

- I always check the wagering progress often when I play. Everything seemed fine and was working normally until I was close to completing the wagering. Than it suddenly stopped and didn't count any of my bets. I contacted support who tried to help me. They wanted to check and asked if I could play some more bets, just to check if the wager progress moved. I wasted some money on that, which they said they would pay back. I was told not to play at the site until it got fixed. After one week or so I received an email from them and that the problem was solved, and there wasn't any wagering left. When I asked about the money I had spent as a "test" for them, I was told they are working on it and I will get an email about it. One more week pass, and I'm told I just have to wait, they are working on it. Now it's been five months, and still nothing.
So to all players! Be sure to check the wagering progress often, so you don't get tricked!

- The withdrawal process / ID verification is incredibly slow!

Hello DAVIDOISTAD, Thank you for the review, we appreciate your feedback. The information provided in Terms and Conditions is designed to help the players and you can always contact Support Team to specify any of the paragraphs. Almost thousand of games is offered to the players, for sure you can find the ones you enjoy. Please note, the situation you have described took place once 7 Gods Casino was launched. Since that time the work of the whole team has improved dramatically and now we process fast withdrawals and assist the players 24/7. We also keep in mind that there is always a space to improve and we continue working to provide the players with the best service. For any assitance feel free to contact us via email or live chat. Best regards, 7 Gods Casino

user avatar

+ The casino just looks amazing
+ live support is super fast and helpful.
+ A very nice loyalty system, one of a kind

+ Many games.

Withdrawals are quite slow and their withdrawal limit is a bit low too, 3000 euro/week and 10 000 euro/month. With a big win I guess you will have to be prepared to be patient. But overall this seems to be a great casino. Will update once I have succesfully managed to get all of my winnings!

Hello BORRELIUS, Congratulations on you victory! Thank you taking the time out to share your experience about 7 Gods Casino. The whole team works hard to meet expectations like yours and we are happy to know you have won with 7 Gods Casino. We provide our customers with the live support 24/7 and we always seek for the best promotions to offer our customers. The information about withdrawal limits is provided in our Terms&Conditions, the players can withdraw 3000 Euro a week and 10000 Euro a month. Support agents and Finance team are always willing to assist the customer and bring the latest updates on the withdrawal process. We truly hope you will enjoy the journey with 7 Gods Casino and looking forward on hearing more from you. For any assistance feel free to contact us via email or live chat. Best regards, 7 Gods Casino

user avatar

Nice Casino. Good software, but sometimes work slow. Payouts good. I lost my 4 deposit, but is thing maybe that was my bad luck.

No good bonuses for loss, no personal promotions.....

Hello AMIT112160, Thank you for the review. The players in 7 Gods Casino have a great variety of providers and games they will trully enjoy. We provide our customers with bonuses and promotions to make their experience with 7 Gods more fascinating and exciting. Kindly keep an eye on our promotions on the website or if you are subscribed to the newsletter check the letters to get involved in our current promotions. For any assistance feel free to contact us in a live chat or email. Best regards, 7 Gods Casino

user avatar

Nice casino. Easy to find what you want. Many excellent games to choose from. Attractive layout and great bonusen.

Hello MISSJH, Thank you for the kind words. It is always a pleasure to receive feedback like yours to the whole 7 Gods Casino Team. We are keen on offering best services to the players of 7 Gods Casino. We love to continue providing great service to our clients. For any assistance feel free to contact us via email or live chat. Best regards, 7 Gods Casino

user avatar

Good games and the support is quick, which is. Shame it's been let down

Absolutely avoid anything to do with any bonuses or the reward system POWER SHOP at this casino. The max amount you can win is below the minimum withdrawal amount and even if you could withdraw it then in my case the currency exchange fee would be more than the withdrawal

Hello Whakatohea, Thank you for the feedback! The Support team is working 24/7 in order to provide the best customer assistance and our Support agents are always eager to solve issues the players have faced. We are sorry to hear about the issue with withdrawing the winnings from free spins bought in PowerShop. Please note, every bonus has a max cashout, the amount of your winnings is cashable. We have checked the information on your account and see that Finance team informed you about your Credit Card issuer blocking withdrawals to your Credit Card. You were suggested to make a deposit using any other payment method in order to withdraw. Kindly note, you have received monthly Clan bonus, which is 24 Free spins. If you win with the provided bonus, we will gladly add these winnings to your current ones for you to withdraw. For any assistance feel free to contact us via email or live chat. Best regards, 7 Gods Casino

user avatar

Fast withdrawals and verifying account. My account was verified less than 24h and my withdrawal through Trustly reached my account within 10 min. Loyalty program is amazing. You have loyalty points and you ca buy real money, bonus money or free spins and wagering is only 1x. Amazing. Chat available 24/7 and support is very helpful and nice.

Nothing. Everything is amazing. Best casino I have ever played in.

Hello Sanita00, Thank you for the wonderful feedback! First of all, we are very pleased and it is very important to know that our efforts are noticed. PowerShop was designed for real seekers of joy and amusement like you. You are welcome to try out and participate in the Tournaments which have been launched recently. 7 Gods Casino team works with enthusiasm to provide our customers with new thrilling experiences. Best regards, 7 Gods Casino

user avatar

Fun and attractive bonusses (Non deposit ), Great overall look of the homepage, diverse collectionof playable games, and no daily spam emails etc! That is a great +point.

Nothing to complain about!

Hello SNELLE076! Thank you for your feedback, we appreciate it! Customer satisfaction is always extremely important for us and we are really glad that you enjoy your playing with us :) In case you have any questions or issues, always feel free to contact us via email :) Best Regards, 7GodsCasino

user avatar

As the above in the first say, Either you can chose your cashback or not, diffrent bonuses and its all nice casino with a really nice design.

I wouldnt say it is anything bad about this casino at all.

Hi XILAH! We highly appreciate your review and are glad that we made you glad :) Let us know whenever you need help. Our support is working 24/7. Best Regards, 7GodsCasino

user avatar

The fact that you get to choose from start if you want a cashback account or if you would like a shortcut in wagering on freespins and bonuses. Maybe some freespins, the setup is great.
-. If you want a casino that looks out for your interests 7Gods is a given choice!

- Nothing so far at this point. I am satisfied with the oppurtunity to choose what i want to top up the account.

Hello ANTEBATAL, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this review. Clan system was designed to provide our customers with the extra bonuses they prefer, whether it is cashback which is given every month or numerous of free spins or wager lowering. Your review means a lot for the whole 7 Gods Casino team. This lets us know we did meet our goals to provide players with the bonus system they enjoy. For any assistance feel free to contact us via email or live chat. Best regards, 7 Gods Casino

user avatar

It was the casino name that made me curious. It's really one of its kind.
Layout of the website is very blitz! I really like the yellow contrast on black. Black&Yellow :)
They have a very decent amount of slots. Not to big so its easier to choose from it.
They offer 7 free spins no wager upon registration. When you need help the live support will almost reply instantly.

Have fun playing at this casino and may the gods be with you

Hi Manisk, Thank you for the review. 7 Gods Casino Team works hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. We appreciate our customers and always ready to provide the best service. Best regards, 7Gods Casino

user avatar

I like the fact that you can exchange points you gain during game play to free spins, bonus money or real money. I also like the design and graphics of the casino.

Good and friendly support
Quick cashouts
Nice layout
Interesting loyality system

Misses BtG as a game provider
Can't think of anything else negative about the casino yet

Hello GODSOFTHUNDER, Thank you for the review! 7 Gods Casino provides players with the best possible promotions and options that you will not find in any other casino. Support agents take pride in giving outstanding service to every customer and we are overjoyed to recieve your compliments and appreciation. 7 Gods Casino offers the largest and the best makers of online casino games. For any assistance feel free to contact us via email or live chat. Best regards, 7 Gods Casino

user avatar

Very nice casino.
Nice bonus program.
Good variety of games.
Netherlands is not restricted btw...

Clan picking changes casino play a bit.
High minimum deposit.
Nothing bad to report.

Big variety of games. Nice look in The casino. If The support, money-departement and bonuses was better I would give a mutch higher rate.

I've hade problems with sistersites with this casino, they didnt aprove withdrawal even if I did everything right. Support is slow and not so proffessional. Alot of slots cannot be played with bonus, include Netent. Alot of things to make better.

Hi Getsson, Thank you for your review. We are sorry to hear that had such experience with another casino. But we hope that playing with 7 Gods Casino will be fun and easy for you. Upon checking the account you have registered with 7 Gods Casino, we have noticed that your last session was in early June and there were no withdrawal requests from you or any documents sent. Most likely, you have an account in another casino that is operating under the same license and uses the same platform as we do, but please kindly know that 7 Gods Casino is a separate company and we do not have any sister casinos yet. Please let us know if you need any questions or need any assistance. We will gladly help you to make your experience exceptionally positive. Best regards, 7Gods Casino

user avatar

I enjoyed my brief playtime so far there at 7 Gods Casino, they are doing things a little different than the rest, especially with the loyalty system and choosing your own good at the start, each good comes with it's own unique perks that just adds to the awesomeness of choosing their own path in the gaming world. I'll definitely deposit again, and with the huge number in games to choose from, I know I won't be bored playing there anytime soon.

The thing I dislike, is wondering if this new path is going to work. Are they going to be around for a long time or just a short time. They have a shop were you can spend your powerpoints earned from making bets, on cash, spins bonuses. Do I invest my time and money into growing this new character for some very awesome looking bonuses, if I do so and get far , then they go under because not a lot of people latched on to this new concept, that's all time and money I could have used on a different well established casino instead. I have a feeling they will be around for a long time to come, above is just me being cautious, I recommend trying this casino out if you haven't done so yet.

Hi WAROFTHEGODS, Thank you for such a detailed review. We greatly appreciate your feedback about our loyalty program. Nice choice of pantheon by the way ;) Once you reach level 2 in Indian clan it will decrease the wagering when you play with a bonus on top of your deposit. It will be only 15% first, but the more you play with real balance the more loyalty points you get. By growing your character, at some point, you will be able to decrease the wagering up to 50%. Hope this information is helpful. We are online in live chat for you 24/7 and will gladly answer all your questions and assist you with any inquiry. Have a great day! Best regards, 7Gods Casino

user avatar

This casino has a lot o variety and providers which I decided to play. I liked as well the program of you can choose the rewards with points then we can have double chance.

That chance can be possible, changing the points but after you 7 gods seems to be very amateur in order to verify your account. I have won 200 euros after playing already 110EUR and decided to withdrawal at Sunday. Monday I got the email requesting the documents and I had sent all. No verification. Next day they sent maybe 6 emails requesting other and other documents saying all I had sent is not valid (including PDF of the government letter - proof of residence), then they ask my Bank statement (I never deposited with bank account). They didn't verify me saying the doc of address proof not valid (which at my neteller account and paysafe as well my address matching). I had contact the support requesting the update ZERO update. They just joke with all players, to be honest. Definitely I had cancel the cashout to play and had lost (which I am not complaining) but this casino seems the most tricky in order to verify and paying.
I give 1 star just because doesn't had zero. I decided close my account; This casino is amateur.

Hi Jlourencorp, Thank you for your feedback. We are happy to hear that our Loyalty Program made a good impression on you. This is something we are really proud of. As for the verification procedure, you are right, this process still needs some improvements and we are already working on it. We would like our players to have the best experience with our casino and will soon be able to make all procedures as fast and easy as possible. We have investigated your case and see that you requested the withdrawal on September 16th and got a reply from our Finance Team the next business day, September 17th. Please kindly know, that finance department operates business hours Monday through Sunday, but not 24/7. Your documents were requested to be re-sent because they did not meet the requirements described in our Terms and Conditions, paragraph 3.2. Our support has also provided you with the information regarding the verification and they have also informed you that it takes 1-2 business days to check the documents, and we are really sorry that you closed the account the very same day you were informed about it. As it is stated in our Terms and Conditions, only utility bill is accepted as proof of residence. We sincerely apologize for the confusion with the bank statement, this document should not been requested. We will make sure that our Finance Team is more accurate with the information they provide our players with. Thank you for helping us to see the points to improve, we will be definitely working more on our verification processes. Wish you the best of luck! Best regards, 7Gods Casino

user avatar

Seems like everything in withdrawing your money is prolonged to a maximum, deliberately and with a purpose. Made a deposit monday and it was still a pending withdrawl on sunday. (KYC verifyed) Not the only one with complaints like this here. Not a coinsidence. I’ll NEVER play a Curaçao managed casino again!

Dear Ruterl, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you had issues with your withdrawal. This is definitely not the kind of experience we want the players to have with 7 Gods Casino. We have checked the information and could not find such username in our system. Could you please provide us with this information so we can look into your issue and do the internal investigation? Looking forward to hearing from you. Thank you!

user avatar

Nice casino, a lot of slotmachines and some other Games. Good search engine, easy to find Games.

The "live chat" is not excising, never got any response from them. Never got my first bonus. Sent them a request and asked how to get the bonus, never heard anything. Then I won some money, and requested a withdrawal. That was 6 days ago. It took them 4 days to ask for my documents, and they confirmed quickly that my account are verified. So, did I get my money? Nope, still waiting. It's a week Tomorrow...

Dear Monixia, We greatly appreciate your feedback and are happy to hear that you enjoy our games! We have done the internal investigation and see that your account was verified yesterday, the same day we received the documents from you. Please know that once the account has been verified you should receive an email from our team that your withdrawal is being processed. Usually, it takes up to 2 business days for you to receive your winnings after the withdrawal has been approved by our team. As for the chats, please know that we were not able to find your chat logs connected to your account or any not logged in users. What we have is the history of your emails but not chats. It would be very helpful if you could email any confirmation to [email protected] for the future investigation. Looking forward to hearing from you!

user avatar

Nice casino, mobile-friendly and a lot of games, a very nice and a fast chatt

My verification process took almost 10 days, now I am waiting for My withdrawal and according to the chatt the withdrawal takes 24h, it has passed more than that - Think I’ll be waiting more for My withdrawal

Dear Donelli25, Thank you for your feedback! We are happy to hear that you were satisfied with our games and your interaction with Support Agents in chat. We have done the internal investigation and see that verification took several days because one of the required documents was not approved by our Finance Team and needed an update. After we received the missing information your account was successfully verified. As for the withdrawal procedure, there was a delay due to a technical issue on our end. We sincerely apologize for the inconveniences it has caused you. Please know that the issue has been fixed and you should expect your winnings to be received within the next 24 hours. Thank you!

user avatar

+Lots of great slots. Also have live roulette which is nice.

+Fast response in live support

- They told me KYC is 2 days maximum. I’m past 2 days now, and still not a single word from the ”financial departement”. And if they deny my documents, i get to wait 2+ days again.

Also been told that i have to split my 10 000 SEK (1000 euro) winning into 10 different withdrawals, making the proccess really slow, a month or 2.

It clearly state that i can withdraw my 10 000 SEK winning in 1 withdrawal on their site.

Dear Dannko, Thank you for your feedback. We have done an investigation and would like to assure you that you was informed about correct withdrawal limits - it is maximum 30 000 SEK per week, not 1 000 SEK as you say. Please provide our financial department all requested documents and you get your winning in 48 hours, not 2 month.

user avatar

Lot of games I like to play. Easy to find you favorite games.

If you like fast service, this casino is not for you. I have wait 4 days for account verification and its not yet done. I ask my account verification situation on live support and all I get was automatic answer "it takes about 23-48h and there is some rush right now, I et email when its done". When I ask about withdraws, answer was that it takes 5-7 business days to approval. So probably I have to wait more than two weeks until my withdraw is paid.

Dear Merlin, Our KYC takes maximum 2 working days and withdrawal takes maximum 1 day. Please provide us any evidence you was informed about 5-7 days? Its unappropriate terms for our players to wait. Thanks for helping us to provide you the best service.

user avatar

Very good game choise, onli 24/7 support, good bonus rules and its very good that you can set gambling limits yourself.

Verification process was over 3 days, waiting withdraw 7 days already!
When I write to online support they say we will pay today, they just want that I lose my winings, I repeat withdraw time after veryfication over 4 days already.
I hope they will pay to me.

Dear Lisara, please accept our apologies, for we have found the technical cause of the issues we’ve been experiencing. We are currently working head on to fix the problem and you will get your money ASAP.

user avatar

Very creative RPG Pantheons idea. Now it's not completely clear, how it works, but I hope to get more bonuses.

Too long withdraw process. I tried to withdraw and they approve my transaction in 28 hours.
But support was very nice and gave me free spins for a long waiting.

Dear COHHE, thank you We’re trying hard to provide the best service.

user avatar

Great layout, many of my favourite games to chose from. Have a potential to be good.

Made a deposit and was lucky to withdraw some winnings four days ago.
Sent in all documents three days ago and still no answer. Thats way too much time to wait. Wont be depositing again if the waitingtimes are so long. There are so many other casinos that are faster.

Dear, MSDFF44, thanks a lot for letting us know about this issue. We were informed yesterday morning that your KYC procedure is fully completed (it usually takes around 2 days) and withdrawal is succesful. Long withdrawal time was caused with isuues with payment system VISA in European region. Stop in deposits and withdrawals transactions for 24 hours influenced your winning withdrawal procedure. We will also appreciate it if you check your bank account. 7 Gods Casino team is very sorry for inconvenience arose.

user avatar
Inactive user
2/10

Netent slots, easy to sign in. Just normal looking casino

Deposit once, lost all. Trybto deposit 4 times again without success, I tell that by chat support where Molly just ask me to send email if I wanna close my account. I send email and after that she say they have some technical problem about deposits.
Looks like they dont want deposits customer.

Mirak, we beg your pardon for the current unpleasantness and the this kind of first impression of us. We have studied the problem in details. It was caused by the incorrect data input on the part of the maintaining bank, which does not depend on us. The problem is already eliminated. We are always glad to have you back.

user avatar

Compare 7 Gods Casino to Other Casinos

1/10 • 37
Withdrawal Processing Time
24-48 hours
Withdrawal Limit
Not stated
Complaints
Resolved 5 out of 5
Deposit Methods
+8
Licences
MGA
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1530
Welcome Bonus 220% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Vavada Casino
Vavada Casino
7.8/10 • 49
Welcome Bonus 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 10 out of 11
Deposit Methods
+28
Licences
Curacao
FoxyFlush Casino
FoxyFlush Casino
4.6/10 • 1
Welcome Bonus 350% up to €2000 + 1000 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+13
Licences
Anjouan
iWild Casino
iWild Casino
9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 59 out of 67
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
KukiMuki Casino
KukiMuki Casino
8.9/10 • 87
Welcome Bonus 110% up to €200 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-96 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
None
Deposit Methods
+15
Licences
Anjouan
Wazbee Casino
Wazbee Casino
8.9/10 • 127
Welcome Bonus 275% up to €2000 + 400 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 7 out of 10
Deposit Methods
+38
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 1
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
RoySpins Casino
RoySpins Casino
8.1/10 • 53
Welcome Bonus 275% up to €2000 + 400 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 7 out of 8
Deposit Methods
+28
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1550
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 83
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
Slots Gallery Casino
Slots Gallery Casino
8.5/10 • 450
Welcome Bonus 150% up to €777 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 22 out of 23
Deposit Methods
+26
Licences
Tobique
StayCasino
StayCasino
7.7/10 • 103
Welcome Bonus 150% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 10,000 per week
Complaints
Resolved 5 out of 7
Deposit Methods
+12
Licences
Anjouan
Spinko Casino
Spinko Casino
5.8/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+15
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.2/10 • 201
Welcome Bonus 100% up to $2500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 6
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao