What's new
What's new

Betcart Casino - Not paying my $4,600 withdrawal

RESOLVED

Complaint Info

Disputed casino

Betcart Casino

Amount

$ 550

win324 Iran
Posted on April 30, 2019

Hi. betcart not pay my money 4600 usd .They passed 20 day not pay my money and do not answer me

I even told them only Money deposited Give me back But no answer to me.

I'm sending a screenshot From inventory and account And the date of the request was sent withdrawal

Please check my complaint

Posted on May 1, 2019

Dear WIN324,

Thank you for your feedback on the issue you are faced with, when requesting your withdrawal.

While we understand your frustration, kindly provide us with your Player ID, in order for us to be able to check your case.

Please do not hesitate to contact us if you need any help any time.

Best Regards,

betcart Team

win324 Iran
Posted on May 1, 2019

Hi betcart.


My username : < username removed >

Please pay i 22 day waiting for my money!

win324 Iran
Posted on May 1, 2019

My username < username removed >


and my bet id. 476365401

477026595

477153341

477277585

Posted on May 2, 2019

Dear WIN324,

Thank you for sharing your details.

As you have been already informed by our Support Team your case is being investigated by the relevant team.

Thank you for your time and consideration.

Best Regards,

betcart Team

win324 Iran
Posted on May 2, 2019

How long wait? Sir i 23 day wait for pay my money.
I only say u pay my deposit money

Posted on May 4, 2019

Dear WIN324,

Thank you for your patience.

Please note that you have canceled your first withdrawal request and lost your balance partially. Your current withdrawal amount is equal to $ 550 not $4600 as you mentioned. Also, as you have been already informed by our Support Team, your case is being investigated by the relevant team.

Please stay in touch with us for further information.

Sincerely,
betcart Team

win324 Iran
Posted on May 4, 2019

If u pay my money i not lose!!!! I forced to play!!
Ok
Why not pay my deposit money?

What do you check in my account?

I only want my deposit money back

You pay my deposit money or no?

I waiting over 27 day for pay my money!!!,

Posted on May 7, 2019

Dear Player,

Thank you for your feedback.

We would like to inform you that we are doing our best to solve your case in the shortest period, however, as we have already informed, your case is being investigated by the relevant team.

Hereby, we kindly ask you to bear with us for any further information.

Thank you for your time.

Best Regards,
betcart Team

win324 Iran
Posted on May 8, 2019

sir i only need my deposit payment to back.over 1 month i wait for slove my problem and pay my money!
I 7 milon toman pay you.ok?
Back my money and block my username i not want bet on your site

AskGamblers
Posted on May 11, 2019

Dear Betcart Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.