100% up to €300 + 100 Free Spins + 20 Coins, 1st Deposit
Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Dear Markdee83, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed to our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]. We are always happy to help you!
I had a not-so-great experience with this casino. The verification process was such a hassle and took forever. And don't even get me started on withdrawals! They took ages to process my winnings, and it was so frustrating. Definitely not going back there anytime soon
Dear Mika129LL, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We would like to inform you that the financial department is trying to process all withdrawal requests as quickly as possible and strictly follows the established rules. Verification is a standard procedure prescribed in the rules of our project. When registering, you accepted the terms and conditions of our casino. The speed of account verification depends only on how quickly the player provides the required documents. Each player can request up to 3 active withdrawal requests at one time. Also according to the rule: 9.2 of the Finance Department has the right to determine its own payment and withdrawal terms and maximum and minimum withdrawal amount for each procedure, which may differ depending on the withdrawal method, account status, and other possible factors affecting the withdrawal process. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Withdrawals taking longer than 24hours what their rules promise. The rules say they process withdrawals every day, but this is also not true. A big minus!! We are living in 2023 and the repatriation takes a really long time compared to that
Dear qwerty123, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Please note that withdrawals are processed by the finance department within 24 hours, but withdrawal limits and the period required for this procedure may vary depending on the withdrawal method, the status of the player's account, and other possible factors affecting the withdrawal process. Each player can submit up to 3 active withdrawal requests at one time. The withdrawal amounts and the processing period have been set according to your account status and withdrawal payment method. Also according to rule: 9.2 The financial department has the right to independently determine the payment and withdrawal conditions, as well as the maximum and minimum withdrawal amount for each procedure, which may vary depending on the withdrawal method, account status, and other possible factors affecting the withdrawal process. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Great game selection, Live Games Customer service seems to be fast and responsive which is good because if you need to cashout most likely you will need to be in contact with support like myself.
Slow Cashout times, excessive KYC procedures. Unfair Max cashout amount per day. Typical Website that entices players to cancel withdrawals and play with winnings. I only deposited $110 and have got all the way up to $2300 have only received 400 of that so far. Very enticing to keep playing with winnings. I'd really like to play at this casino full time but it makes it a challenge for high rollers when you can only cashout $400 per day... Wouldn't recommend it to someone who does bets over $2.
Dear Slotsgodlasso, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Please note that withdrawals are processed by the finance department within 24 hours, but withdrawal limits and the period required for this procedure may vary depending on the withdrawal method, the status of the player's account, and other possible factors affecting the withdrawal process. Each player can submit up to 3 active withdrawal requests at one time. The withdrawal amounts and the processing period have been set according to your account status and withdrawal payment method. Also according to rule: 9.2 The financial department has the right to independently determine the payment and withdrawal conditions, as well as the maximum and minimum withdrawal amount for each procedure, which may vary depending on the withdrawal method, account status, and other possible factors affecting the withdrawal process. In your case, you have successfully passed verification on our project and further payments will be made according to the rules of our project. The Financial Department tries to process all withdrawal requests as quickly as possible and strictly follows the established rules. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Good choice of slots, many deposit methods, colorful game play and website, many different games and game providers, bit choice of games and providers!
Another cheating casino!
Let's start with the fact that it is almost impossible to win at this casino, the slots play very strangely!
In the end, having won a little, I decided to withdraw the money, and then, as always, problems began! Before playing, I verified my profile, but as it turned out, I need to go through one more check to pay out! This check is mega strange, you need to take a selfie with a passport in the background their website, as well as write your bank details on paper, but the surprises didn’t end there!
I made deposits using a bank in another country, not the one in which I live, and I wanted to withdraw money there, but they told me that they could only withdraw money account of my country of residence!
There were no similar cases in other casinos! It annoys me that there are almost no honest casinos on the Internet, and even if you win something, the casino will do everything not to pay you, and this casino is one of the worst. I don’t I advise you to even try to play here!
Dear tanuki777, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. In our casino, the games are presented only from official developers and all results of games are formed on the side of the games' Provider. This means that there is no way our casino can influence the RTP of the games. We notify you that the financial department is trying to process all requests for the withdrawal of players funds as quickly as possible and strictly follows the established rules. Each player can submit up to 3 active withdrawal requests at one time. Also according to rule: 9.2 The financial department has the right to independently determine the payment and withdrawal conditions, as well as the maximum and minimum withdrawal amount for each procedure, which may vary depending on the withdrawal method, account status and other possible factors affecting the withdrawal process. As we see you have successfully funded your gaming account using the alternative payment system Skrill and successfully applied for withdrawal. Your account was verified after you had submitted all the requested documents and you were notified. The withdrawal amounts and the processing period have been set according to your account status and withdrawal payment method. Your withdrawal requests will be processed on February 13. Therefore, all actions on your account were made strictly according to the rules of the casino, which you have agreed to and committed to follow. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]. We are always happy to help you.
A nice website that is easy to navigate and very interesting bonuses. Support works 24h! Withdrawals and deposits are pretty good! Lots of payment methods.
Dear JohnTrick, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are trying to increase the list of bonus offers. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
In Stelario I like that everyday is different bonus, and support is very fast with answers. There is always something to play with great bonus. It's very good design and has slots from the best providers, for me it's very important.
I don't have something that I really don't like, maybe give some more methods payments for Poland or site on Polish language. I Think that this is very good casino, maybe sometimes.
You van give for players some no deposit gift like 10 FS for better luck.
Dear Magdii85, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are trying to increase the list of bonus offers. As you noticed our casino has a large list of different providers, we always try to be the first to publish a list of new top games from official developers. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
A rare find when it comes to the selection of games. They pretty much have all of them. Easy to sign up, and easy to claim bonuses, and while the game menus are a little cluttered (not easy to rank +5000 games in a user-friendly way) the site is easy to navigate.
This wine needs to age. With this many games, you need high player liquidity to even out the volatility. I made a few deposits and got bonuses on top. I was wiped out in no time. A classic sign of newer casinos still breaking in player liquidity/revenue, you get a lot of dead spins, and the few bonuses you get only pay 10-25x. I'll return in a year or two and hopefully, this will be one of the new casinos that age well. It has the potential for sure.
Dear Esbo77, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We want to note that our casino has a large list of providers and different games. All games in our casino are presented only by official developers. For this reason, none of the employees of our casino can influence the course of your games. All game results are formed on the side of the game provider. We see that initially you were both losing and winning. Now your game balance is more than 590EUR, this amount is several times higher than your deposit. This proves once again, that every player can win in our casino and no one can influence the outcome of your games. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
What I particularly liked is the customer service that you can reach someone there very quickly and service staff are also available in some languages and the entire process from the casino is also very clear.
Dear Melis7e, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Stelario is one of those casinos where u already have fun playing for having this smooth and clean design all over the website. There is a huge amount of games to play and also new ones getting added constantly. The support is also very fast and friendly so you don't need to worry that they can't answer your questions. All in all, this is a great casino to play on. :)
Each player can request up to 3 active withdrawal requests at one time. Withdrawals are processed by the financial department within 24 hours, but the withdrawal limits and the period required for this procedure may vary, depending on the method of withdrawal, the status of the player's account, and other possible factors affecting the process of withdrawal
Dear Pan26, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Very good service, always reachable, and always give very fast response. I can really highly recommend this casino. The website is also very quickly clear, you will find everything very quickly!
Dear RUFFY1981, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are trying to increase the list of bonus offers. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
One of the worst casinos i have ever played on and I have played on a lot of different casinos.
The KYC and withdrawal is a nightmare! Took 13 days to withdraw around 739 to my crypto-wallet.
Finished the wager with around 739 euros. Time to verify the account.
Went to the verification page on the casino website. Uploaded the documents. After a while I got a error-message saying that the photo of the passport could not be edited and that I needed to try again. I though that it was because I took the picture on my phone and transferred it to my computer before uploaded it. So I took a new picture with my phone and uploaded to the website with my phone.
After a while I got an error-message saying: " We could not verify your profile. Please contact our support team "
Sent email to their KYC email with all the documents. Took 3 days before I got any answer. Asked the chat everyday to help me with the verification. They just said that I just had to wait for answer on email. Although the terms say that the chat support can help with the verification.
At one point when I logged in to my account it showed 0 in my balance and when I tried to go into the wallet it said that the page could not be found. Needed too log in several times before the balance was correct. For the first time in my life I was thinking that I maybe not would get the money I had won.
After 3 days I got an email saying that my account was now vitrificated. Asked for a withdrawal of 400 euro ( their terms says that you can only ask for withdrawal of 400 euro each 24 hours). After a while I got an email saying that they had canceled the withdrawal and that I needed to make another withdrawal request and divide into several parts of 200 euro. Suddenly they make a new rule different from what it says in the terms.
The first 200euro took 24 hours, the next 200euro 48 hours, next 200euro 24 hours and the last 139euro 72 hours.
It was a lot of headache waiting for the payout and going back and forth on email and chat support.
Seems like they have no respect for their customers.
I will never play this casino or any of their sister-casinos again!!
Dear REVIEWER99, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We notify you that automatic verification of documents is performed only when original documents are provided, without graphical modification. If there is any suspicion of the authenticity of the documents provided, the automated system will notify players that the account cannot be verified. That is, it is necessary to pass the verification, in manual mode by submitting documents by e-mail [email protected]. We notify you that the financial department is trying as quickly as possible to process all requests for the withdrawal of players and strictly follows the established rules. Each player can request up to 3 active withdrawal requests at one time. Also according to rule: 9.2 of the Finance Department has the right to determine its own payment and withdrawal terms and maximum and minimum withdrawal amount for each procedure, which may differ depending on the withdrawal method, account status, and other possible factors affecting the withdrawal process. Once you have provided all the documents requested from you, your account has been verified and you have been notified. The withdrawal amounts and processing period were set according to the status of your account and the payment method for the withdrawal. In summary, all actions with your account were made strictly according to the rules of the casino, which you have agreed and committed to comply with. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
The slots are good. The menu is good.verification is fast. I think is a good casino too Play.the Support is also quickly and is a good Service. I like it
The speed on this site is to slow. The slots sometimes too old. I miss the Instant coupon method to Play something. I think this payment option will be come back I hope.
Dear FILIPOO, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Stelario is one of those casinos where u already have fun playing for having this smooth and clean design all over the website. There is a huge amount of games to play and also new ones getting added constantly. The support is also very fast and friendly so you don't need to worry that they can't answer your questions. All in all this is a great casino to play on. :)
Dear AWFULQT, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
A good casino. Trustworthy. Fast customer service. They solve problems quickly. Great selection of games. Interesting promotions. I recommend highly. You will not regret it when you play.
Dear BEATA2991, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are trying to increase the list of bonus offers. As you noticed our casino has a large list of different providers, we always try to be the first to publish a list of new top games from official developers. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Good casino. Good games, I like it. Give good bonus. Frendly operator!!! I can say all best word :) that's all. I like it. Go were play and win much money.
Dear VAIDOZAS, Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
I love everything about Stelario it is really one of my favorite all times casinos. Good selection of games, bonuses and awesome support section here I really love it.
There really isn't much to dislike.
Maybe some deposit options but I cant really find any to complain about this casino because I just cant. Good good good.
Dear NYDANNE, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Sadly you have good casino programming and it is fun to play, but when a player wants to make a withdrawal you stall and prolong the withdrawals. I know you will say that you have many players and that it takes time well then write it in the terms and conditions.
After depositing around 200 euros in total I finally had a good run! I won 3000 euros, I tried to withdraw and stelario has an old fashion withdrawal system from 1900's you can withdraw max 400 euros 3 times every 24h, after 24h what has happened is there has been no withdrawal. Stelario prolonged my verification by sending in all ever needed documents every proof they would ever need to see that this is me. After a day or 2 I got a mail saying that I should be on a skype meeting with them, and it strictly said: If a recipient misses the skype meeting at an appointed time stelario casino has the right to take any winnings and close your account???
I made sure to never fail this skype meeting since I rather didn't wanna spend my days fighting a casino for my rights which I've done nothing wrong.
Later on I passed the meeting and they said they would contact me in 24h with an answer... (prolonged) it took around 36hours with a response that my account is now verified. After this mail came another.
The other mail they sent me said: We ask you to make another withdrawal request and to divide it into several parts och 200 euro times 3. this means that I will not get my money in a long time... 200 euros in 24h and then they have like a waiting time for 3 days then 200 euros again.
Stelario terms and conditions: - There is a limit of 3 simultaneous withdrawal requests. The maximum withdrawal limits per transaction / in 24 hours/month are determined as follows:
per transaction: €400 or ₽25 000,
in 24 hours: €400 or ₽25 000,
per month: €10000 or ₽650 000
Dear E1V4N1, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We notify you that the financial department is trying as quickly as possible to process all requests for withdrawal of players and strictly follows the established rules. Each player can request up to 3 active withdrawal requests at one time. Also according to rule: 9.2 of the Finance Department has the right to determine its own payment and withdrawal terms and maximum and minimum withdrawal amount for each procedure, which may differ depending on the withdrawal method, account status and other possible factors affecting the withdrawal process. Two of your requests for withdrawal have already been successfully processed by financial department. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Great selection of games, fair RTPs within the game and overall good impression of the website. Also customers service is available 24/7, although they can't really assist with many matters and refer way too many times to their KYC and financial department.
Overall KYC and withdrawal process feels outdated. Many documents being requested that aren't required by competitors. Really want to like this casino, but biggest con is the payout process and transaction limit. Got verified after plenty of emails forth and back with new documents after about 3 days (which is okish time wise) and was expecting to have three withdrawals been paid out immediately. However, the day after verification only the first withdrawal of €400 was cashed out, two more of €400 and 320€ pending two days after account verification.
Considering that deposits of total of €1000 a day are easily accepted and been done, but such small payouts are handled by payment plans is somehow ridiculous and does not contribute towards trust between player and casino. If this would be improved, could become my number 1 casino. But for now this is just a too big obstacle to really enjoy playing here.
Dear YAROVAL94, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We notify you that the financial department is trying as quickly as possible to process all requests for withdrawal of players and strictly follows the established rules. Since we value our players, as well as strive to spend time in our casino was just fun. Each player can request up to 3 active withdrawal requests at one time. Withdrawals are processed by the financial department within 24 hours, but the withdrawal limits and the period required for this procedure may vary, depending on the method of withdrawal, the status of the player's account, and other possible factors affecting the process of withdrawal. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
One of the best and hot Casimos,i have ever played. The site is given a good overview about the Providers and there are so many slot games to protect. You can win good and you have ne the improvement that the slots are faked. The Chat answer quickly and is very helpful and professionel. So all stars are up for you,lovely stelario team ❤️
Dear MARTVSHENRY, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review about our casino. We are trying to increase the list of bonus offers. In our casino each consumer will be able to find interesting and individual offers. As you noticed our casino has a large list of different providers, we always try to be the first to publish a list of new top games from official developers. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you
Very good casino site, lots of providers, lots of bonuses, friendly support and fast support. 10 from me!!! Also cashout is really fast, and one of my biggest wins ever was on this site but sadly I didn't withdraw it :( :D
Dear DENINHOFC1989, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
One of the factors that I quickly noticed about Stelario Casino is their impressive game roster. I must say that they have indeed chosen impressive game providers. This highly reflects on the games that they have. Aside from their impressive roster of slot games, what amazed me was their live dealer games. For a new site, I might have to say that it is impressive. Still, I think they can still make way for some improvements.
Need more withdrawal methods. For example, if I deposited with my debit card and win, I should be able to make a withdrawal with my debit card. The non-deposit bonus should be also something they have to reconsider and become available for loyal players. Also, bonuses have to be played at every slot and not at no popular slots.
Dear DRIZZYDRAKE365, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Our development and support team is always trying to do everything possible to make players enjoy their time at our casino. The list of games, payment systems (both for deposit and withdrawal) in our casino is almost daily increases. Our team is very happy to see you enjoying our casino. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
First of all Stelario has a fresh looking site with good graphics. They have tons of great slots from all the big providers and also many nice promotions available as well as a shop where players can buy freespins, bonuses etc. for the coins earned. That's a really nice feature 😊👍
Well there are many different deposit methods available, the only thing I am missing is a Skrill deposit method. Other than that I haven't really got any dislikes with Stelario casino at this point.
Dear MIKKELSMOR, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
The registration was easy and not a hassle. The casino has a wide range of slots and providers. The website-design is appealing. The KYC-process was very fast and easy.
Withdrawal of Funds: There is a transaction limit of 400€ per transaction when your deposit sum is lower then a certain treshhold. I tried to withdraw 400€ which was then canceled by the financial department without any given reason.
They just wrote an email saying:
"We inform you that your withdrawal payment in the amount of 400 EUR has been canceled by Stelario Financial Department.
We ask you to make another withdrawal request and to divide it into several parts 150 EUR."
It seemed rediculous but anyways, i put in three withdrawals of 150€, each at the same time.
The first one was approved two days later. Since then nothing happened. After talking to the live chat, i was told to wait for an "answer" because every transaction has its own processing time. I asked the live-support what that means and why there even is a problem?
The answer was: "All that concerns the withdrawal of funds, please contact the financial department".
I think nowadays online-casinos should know better and dont involve themselves in such behavior.
Definitely not recommended if you want to be treated seriously and want to get your winnings in a timely manner.
Dear TOEFTE, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We notify you that the financial department is trying as quickly as possible to process all requests for withdrawal of players and strictly follows the established rules. Since we value our players, as well as strive to spend time in our casino was just fun. Each player can request up to 3 active withdrawal requests at one time. Withdrawals are processed by the financial department within 24 hours, but the withdrawal limits and the period required for this procedure may vary, depending on the method of withdrawal, the status of the player's account, and other possible factors affecting the process of withdrawal. Two of your requests for withdrawal have already been successfully processed by financial department. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
When I created an account at stelario casino, I liked more the variety of the available games from all providers, the 24/7 customer service which they are always kind and the daily bonuses! Moreover, the live casino is very good, but always can be better.
Need more withdraw methods. For example, if I deposited with my debit card and win, I should be able to make a withdraw by my debit card. Non deposit bonus should be also something they have to reconsider and become available for loyal players. Also, bonuses have to be played at every slot and not at no popular slots.
Dear EMGIANNAK, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are trying to increase the list of bonus offers, as well as working on increasing the list of payment systems for both deposits and withdrawals. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
What to say about this casino? The best obviously.
Great customer service 24/7 and the most important for me: It literally has every single provider which is so great :D
Nothing I can think of but if I end up finding something I don't like I will come back here and update my review Thanks for reading and enjoy and good luck.
Dear BURROWS7, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed to our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
When I logged on to play on Stelario Casino, I was shocked that there were some solid games on the site. This is definitely the standout because it is impressive that they have such a vast selection of games.
It is difficult to get that kind of variety from a casino but when you find the games that you love, you will always get back to it using Stelario.
The site is also mobile-friendly which is a huge plus.
The live chat is also great since they can encourage some players to talk with each other to exchange solid knowledge.
While the positives are strong, it is hard to overlook some of the issues on the site. When it comes to payment options, they are quite limited which does not bode well for the future of the site if they want to grow outside of their current player base. They need more options so that they can retain and gain more players because they will not only stick with the cookie-cutter options for too long.
Processing times might also be an issue because it takes a long while for the payments to come in either way. I hope it improves.
Dear SUSANNEMOREAU27, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Our development and support team is always trying to do everything possible to make players enjoy their time at our casino. The list of payment systems in our casino is daily increasing for each of the regions. Deposit with each payment system in our casino does not cause any difficulties and deposit to the game account is made almost instantly. Our team is very happy to see you enjoying our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
One of the factors that I quickly noticed about Stelario Casino is their impressive game roster. I must say that they have indeed chosen impressive game providers. This highly reflects on the games that they have. Aside from their impressive roster of slot games, what amazed me was their live dealer games. For a new site, I might have to say that it is impressive. Still, I think they can still make way for some improvements.
As I have mentioned, I think Stelario is good but still not the best one out there. From what I have seen, they only have a limited number of payment options so that alone makes it a little off for me. I gave it a try but I only had problems when it comes to receiving my payouts. The processing time took too long, considering that what I won was not that big. What if I won bigger prizes? Would it take longer? It was a bit annoying but I guess these problems may be caused by the fact that they are still new.
Dear LE_ANDRO, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino. As you noticed our casino has a large list of different providers, we always try to be the first to publish a list of new top games from official developers. In our casino, each consumer will be able to find interesting and individual offers. Also, notify you that for the withdrawal of funds you need to verify your account and provide all the documents requested from you by the financial department of the casino. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
What to say about this casino? The best obviously.
Great customer service 24/7 and the most important for me: It literally has every single provider which is so great :D
Dear PETROSP1997, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed to our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
The Stelario casino is a very good casino. I like everything at Stelario Casino, they have a nice and comfortable site, you can easily find your favorite game, you can also collect coins and exchange them for what you want (ex. Free spins).
Dear PEPPO20, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Fun platform, excellent bonuses, speed of withdrawals, responsive assistance. Overall I had a good experience at this casino and I recommend it without problems.
Limit on withdrawals. Some of my favorite slots have unfortunately been removed and I'm a bit sorry. I had some issues with their connection but they were resolved promptly.