Review this casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Deposit bonus let's you cash your winnings if you haven't used any bonus money yet. Site looks nice and has all the necessary games. There's really nothing special going on here though.
Cashing out was a nightmare. If you wish to have your money held hostage - this is your place! I was asked multiple different documents one by one which was really annoying. After multiple emails I finally had my account verified and it still took a week or so to get the withdrawal to my bank account. Don't waste your time here!
By far the best casino going. Lovely agents at live chat. Mr boo and Mr kie are super friendly. Easy to go around. Been on loads and this site is amazing. So helpful and fun
Absolutely nothing !! I honestly can't fault it. Best bonuses around. Its hard to believe it can get any better. Really helpful and lovely layout. Great games and just generally a really good place
The slots are great and the chat are always helpful, very fair and fun casino, 100% recommend fun fun fun , if you want variety, then play here!!! Amazing
Nothing at all, all staff are friendly and helpful on the 24/7 live chat and all the slots you need are available to you right away with daily spins available
Wide variety of games and great website layout, ease of access. They offer a great welcome bonus, however I would refrain from taking their bonuses ...
When the time comes for verification or withdrawal, they will take all the time in the world and simply ignore your withdrawal requests. They do not have a safe gaming license (Curacao).
Great selection of slots and 24 hours live chat if I am not mistaken. Lots of Deposit options and withdrawal options. Site layout is okay and easy to navigate. But thats it!
The worst casino in the industry - I seriously thought that after my hiccup with verification, I would give them another chance!
They just keep on disappointing me over and over again. For a casino with so many slots and basically 24 hours live chat, they cannot even follow their own terms.
I have a withdrawal pending for over 100 hours, meanwhile I should have been paid within 48 - 72 hours max. I am disgusted with Stakes casino.
Here is another look at their withdrawal terms :
Point 12: STAKES finance department may take up to two (2) business days in order to process the withdrawal, after all the requested account verification documents are received and confirmed.
My account is verified long ago.
Please stay away from this casino if you do not wish to wait long for you money, as they seriously do not stick to their own time frames.
Good selection of games
There's nothing positive I can say
So, I've played this casino using their very attractive bonus policy. I won a small amount (80 euros) and tried to withdraw.
The verification process took, I kid you not, 1 MONTH. I was in contact with the live chat, and the excuses were textbook: first I had sent the documents to the wrong e-mail, then they had a large amount of whithdrawals and it was taking a long time to process mine. Well, needless to say, 1 month later I had already played the money I wished to withdraw and lost it. So yeah, avoid this casino.
Hi Gaio83 We are happy to hear you like our games selection. I escalated your issue with our payments team and these are the details of what happened: • You cashed out on the 05.02, • We received your documents on the 14.02 • You reversed your 80€ winnings on the 16.02, • You cashed out again 70€ but you canceled the transaction on the same day (16.02), • After that, you requested 50€ but then you canceled it again on the 17th and played your balance Unfortunately, we are aware that there has been a slight delay in our payments for a brief period of time and we have been working hard to address this issue. We are back to normal and we are processing withdrawals quickly. We appreciate your frustration and we would like to apologize for any inconvenience. A small token of appreciation for your patience has been credited to your account. We hope to see you back at Stakes.com soon. Have fun and good luck! Best regards, STAKES.COM team
https://www.askgamblers.com/forum/topic/9205-stakes-casino-mixed-feelings/
so just a quick update.
As you can see I have been trying to verify my account since last year September/October. Apparently they have not received the documents, I have send it again. After a few weeks of nothing, they said the email address has changed and provided to the new one. This month alone I sent them a few emails on the 7th of February and still no feedback or response about my account verification.
I contacted them today and now they told me they only verify upon when requesting a withdrawals. Why did the rep on AG respond to my initial review and said they can verify it easily as well as other live chat agents say its in processing, now Alvis tells me another thing on live chat. Very bad for a casino with this rating.
https://www.askgamblers.com/forum/topic/9205-stakes-casino-mixed-feelings/
Hi Fiekie247, Thank you for raising this issue. My apologies that you had a lengthy experience in verifying your account. I have been looking into it to assure that this will not happen again. As discussed in your previous post, we never received your documents in September, we requested your documents on 21st of November 2018 and they were sent to us on the 24th of January 2019. Unfortunately, at the beginning of the year, we had quite a lot of verification requests and as you did not have at the time pending withdrawal, it took more time to process the documents. Your account was verified on 25th of February 2019, our apologies for the inconvenience in this matter. We are working on assuring that verification documents will be handled in a proper amount of time. Best regards, Stakes.com team
Avoid avoid avoid.
Firstly they closed my account when I'd won £3000, with £2000 of wagering to go. It took months and an IBAS decision to get them to reopen it. I completed the wagering with £4000, but my wagering requirement had been upped to £141,000. That's not a typo: £141k.
They are using a term that they call 'dynamic wagering requirements' to move the goalposts on your bonus wagering. The term basically says that as your balance increases from the start point, so does your wagering requirement. Clearly, my wagering requirement exploding from 8.5k to 141k makes it impossible to complete. Considering how they've handled my account so far, and their complete inability to justify their closure of my account in the first instance, it's just a fly-by-night term that lets them prevent people from winning with bonuses.
Stakes casinos is I think belong to the group that Casino Adrenaline belonged to. They are the group that offer wager free spins, however these never come as standard as a welcome offer. The site design is a little different with a red/pinkish colour, but you can easily navigate your way to what you want.
I signed up a couple of months ago at this casino and they offered 20 no deposit spins on Ogre Empire. Betsoft slots normally pays well on their base game, but this slot was just empty spins. The minimum bet value was $0.20 but I won only $2 or so. That $2 was real cash and I tried to make some more money but lost it all in the end. I was still hesitant about depositing as I read some mix reviews about the casino.
I then received an email to get a 100% bonus and 150 wager free spins on starbust. I immediately decided to claim it and deposited $15 to claim the welcome pack. With $30 in balance I decided to give reactoonz a try and hot the bonus soon. I then realised your real cash funds are separate and you can withdraw anytime. I wanted to withdraw 45 euro, but I had to play through my deposit x3 or 5 times, can't remember correctly, but then it went south, and I lost it all.
I played my free spins and won $11 and tried to see can I reach withdrawal stage but lost that too. I contacted support and told them I needed to verify my self and they were very quick to respond, however after initial contact you can wait a bit for a response back. I send my documents over how many months ago and haven’t gotten a response as to whether my docs was accepted and whether my account is verified now or not.
Support is great, game selection is excellent and the bonus terms a great too, however that fact that I did not receive a reply regarding my verification, I still think I will deposit here again. Hopefully make a withdrawal or 2.
Hey hey @ FIEKIE247, Glad to hear that you like our site interface and have found it easy to navigate. On the other hand we’re sorry to hear if you feel like your adventure started as an unlucky one however, we hope that you will keep on playing with us in the future. We have checked and it looks like we never received your verification documents. Our customer support guys will be contacting you soon and will request these one more time. Once received, we will proceed with verifying your account asap. Hopefully you will give us another chance - we’re sure you won't regret it! May I please add that we are releasing new games quite often and we are actually working on getting some more new bigger game provider on the list as well. Hopefully in the future the amount of games will also be the reason for you to continue playing with us. If you have any questions about anything, feel free to send us an email on [email protected] or hop into our friendly Live Chat. All the best STAKES Team
Decent selection of games and nice platform and layout.
Was not allowed to have 3rd deposit bonus and was also sent an email that had an offer with no expiry date and was not allowed to redeem it. Was given 10 extra spins to compensate to later find out that they were just the spins from the day before I hadn't used. Not pleased.
24/7 Support (not a good Support, but Support) , Most Games available, thats it..
Anything ... In my bonus section is still a Placeholder ^^ :D . .. They say there a no exclusive Sign.up Spins.. pretty bad reaction of the support.. After I give them the link to askgamblers exclusive 25freespins on signUp they apologies and tell me that the spins are now available.. but 30 min with support the system don't give it to you .. they say you have them but the system doesnt give it to you .. Over all it seems to be a not ready Casino...So much work is still left.. Close the whole thing and relaunch with an working system..
CREDEBYLITY :1.8/ 10
This casino is something that I wouldn't recommend to new players. First of all when you register and decide to deposit and play the first thing you wanna have is fun and win some decent money. But the thing is that netent slots when I deposited were lagging so much that I couldn't even finish the 50fs I received upon my first deposit. I contacted the live support but the result was to be told that I had a slow Internet connection even though I tried the slots from two different WiFi connections. Well I don't even know about what goes on on verification and withdraws and to be honest I don't even want to.
Slots keep lagging, support doesn't take responsibilities and that makes the customer turn his back and never be loyal in this casino. Rating is too high for a casino like this.
Dear @KAYENNE23, Firstly, we would like to thank you for showing interest in our casino and for getting in touch. May I please ask you to confirm your username privately, so that we can investigate this further and see which country your account was registered from? Apart from Netent, can you please advise what other slots/gaming providers were lagging? Furthermore, kindly note that unfortunately on the 1st of May, Netent was disabled in France, hence why you might have encountered such issues. On the other hand, as our customer support team stated, slots freezing can also be due to bad internet connection. Lastly, please allow me to add that in a few days’ time, we will also be integrating around another 6 new gaming providers (Playngo, Endorphina, Habanero, Fugaso, Quickspin and the list is yet to grow) with lots of bonuses and gamification planned in the pipeline. We work hard to satisfy our players by offering a vast range of games and great atmosphere for fun and most importantly safe gaming. All the best STAKES Casino
I didn't test withdrawals or anything concerning deposits.
I was testing their responsible gambling options. The conclusion is they are very bad and slow.
From Responsible Gaming section on Stakes casino:
"All limitations mentioned above can be set through your player account - cashier my - profile section." This does not exist, you cant set any limits or take a break or self-exclude account. When you ask about it in live support, they answered it's not working at the moment. You cant self-exclude account via live chat, they said you need to send an email. I really think operators should be very concerned about responsible gambling. I don't see that on Stakes casino.
Good morning @JONKITON, We thank you for your comment. As we always make sure to keep up with offering all our players a great atmosphere for fun and safe gaming, kindly note that we will have the option to set limits or deactivate account very soon. We are currently working on this and doing some changes to improve our website. This will be available from the cashier as mentioned on our Responsible Gaming terms. For the time being, this can be requested from our customer support and we will take immediate action as we did in your case. Please do let us know if we can assist your further. All the best STAKES Casino
Most games. Has support that will respond to simply questions within 10 - 20 minutes w/ non-answers.
Support in incompetent. My wagering on a $12 bonus was $2200, and lost my money trying to wager it. Bonus was described as bonus 35x wagering. It's actually total deposit+bonus x 35. Liars. Support took 45 mins to respond to a basic question about why the wagering was so high, and the message I got was from a different rep asking how he could help me today. There's so many sites out there, don't even bother with this one.
Dear @JFRDL, Firstly, we would like to thank you for reaching out to us. With regards to our customer support, who are available 24/7, taking 10-20minutes to reply, please do understand that they do have busy days and they do their utmost to help all players with any clarifications and issues they might have. In the meantime, can you please send me a private email on [email protected] with your casino username? Once we have these, we will go through your correspondence history and game rounds to investigate further. All the best STAKES Casino
This casino offers the best welcome package u can get. Stakes payed my withdrawal really fast and games were working perfecto! Very nice casino.
I cannot write anything here as ive never had any problems with Stakes :)
Dear Tilucrew, We would like to thank you for your comment and interest in our casino. We always make sure and work hard to keep the player happy and satisfied as we want to offer all our players a great place to have fun in a safe and trustworthy gaming environment. Feel free to contact us for any further questions. Have a great day. Best regards, STAKES Casino
Super games and super service, fast withdraws and great bonuses!!! Mr boo and Mr kie are super friendly. Easy to go around. Been on loads and this site is amazing. So helpful and fun.
i like the site completely so Nothing to not like at all, all staff are friendly and helpful on the 24/7 live chat and all the slots you need are available to you right away with daily spins available