Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 2 – Player Reviews for Slotozen Casino

Slotozen Casino
Welcome Bonus

100% up to 300 CAD + 100 Free Spins, 1st Deposit Welcome Bonus

Our Rating CasinoRank
8/10
CasinoRank
Player Rating 53 reviews
8.6/10
53 reviews
Complaint Response 3 complaints
2 days avg. 3 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
8.6/10 ● 53 reviews

Top Reviews From Our Players

Lots of games to choose from! Such a wide variety! Also bonuses sent to you by email, so don’t forget to sign up!! There is also an app you can add to your Home Screen for easy access!!

Dear kittykat94, Thank you for sharing your thoughts! We’re happy to hear you’re enjoying the variety of games and the bonuses. Great tip about adding the app for easy access — that definitely makes playing more convenient! If you ever have any more thoughts or suggestions, feel free to reach out to our team. Best regards, SlotoZen Casino Team

user avatar

The responses in chat are quite fast, there's so many games and bonuses to choose from and the withdrawals are even faster then I thought! Definitely would recommend if your looking a good experience!

Dear Neeva000181, Thanks so much for the great feedback! We're thrilled to hear you had an amazing experience and that our support team and fast withdrawals made a difference. Your recommendation means a lot to us! Best regards, SlotoZen Casino Team

user avatar

Well, apart from the amazing customer service support, they have the best games, and not to mention, they have all the games you could ask for. So I’m happy to say Slotozen is by far the best and I highly recommend it to all my friends and family.

Dear Lulux1212, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear you’re enjoying our amazing customer service and extensive game selection. It means a lot that you recommend us to your friends and family — we truly appreciate your support. We look forward to continuing to provide you with the best gaming experience possible. Best regards, SlotoZen Casino Team

user avatar

Awesome app! So many slots! Finally found a casino app that's actually fun and easy to use. Slotozen has a HUGE selection of slot games, and I'm always finding new ones to try. The daily bonuses are a nice plus, and the app runs really smoothly on my Android phone. No complaints here, highly recommend it if you love slots!

15 people 22.05.2025

Awesome app! So many slots! Finally found a casino app that's actually fun and easy to use. Slotozen has a HUGE selection of slot games, and I'm always finding new ones to try. The daily bonuses are a nice plus, and the app runs really smoothly on my Android phone. No complaints here, highly recommend it if you love slots!

15 people found this review helpful this review helpful

Dear Hithere123, Thank you so much for your fantastic feedback! We’re thrilled to hear you’re enjoying our app, the huge selection of slots, and the daily bonuses. It’s great to know the app runs smoothly on your device and that you’re always finding new games to try. Your recommendation means a lot to us! Best regards, SlotoZen Casino Team

user avatar

Great customer support. A wide variety of games. Site navigation is simple. Fast pay outs. Definitely recommend giving this one a go. So far I've had zero issues with this casino.

Dear Bipolarmagi, Thank you for your positive feedback! We’re delighted to hear you’re enjoying our great customer support, wide game variety, and simple site navigation. It’s wonderful to know that payouts have been fast and that you’ve had a smooth experience so far. We really appreciate your recommendation! Looking forward to providing you with many more enjoyable moments. Best regards, SlotoZen Casino Team

user avatar

I find a Slotozen to you have great customer service very easy to navigate app and an overall enjoyable experience. Would definitely recommend and will continue using. I enjoy the free spins and the variety of games. Never had a bad experience like I have with other sites. They seem to just be more genuine and not just looking to take your money and forget about you. So many sites don’t bother to listen or seem to care when you contact customer service but I’ve never felt that way with slotozen. Was fed up with previous sites I used and I’m glad I found this site.

Nothing so far. I will continue to use them and if I find anything, I’m not satisfied with I will turn to update my review. Don’t have any her complaints and to not foresee finding any like I said before I will update if I find anything I dislike

Dear Fraserrr, Thank you so much for your heartfelt and detailed feedback! We’re truly glad to hear that Slotozen has provided you with an enjoyable and genuine experience — especially after your frustrations with other sites. It means a lot to us that you appreciate our customer service, easy-to-navigate app, free spins, and game variety. We’re committed to listening to our players and making sure you feel valued every step of the way. We appreciate your trust and look forward to continuing to provide you with the best experience possible. If you ever have any concerns or suggestions, please don’t hesitate to reach out. Best regards, SlotoZen Casino Team

user avatar

I really like Slotozen, great customer service available 24/7, almost instant withdrawals, and tons of games. Nice cash back bonus every week as well. Highly recommend

Not much to dislike but I’d love to see Elk Studios added to the providers of slot games. And occasionally the games can be a little slow, but not a big deal

Dear Adamvan, Thank you for your great feedback and recommendation! We're delighted to hear you appreciate our 24/7 customer service, fast withdrawals, and wide selection of games. We also appreciate your suggestion to add Elk Studios — we’ll pass this along to our game team for consideration. Thanks for your understanding about occasional slowdowns; we’re always working to improve the platform’s performance. Best regards, SlotoZen Casino Team

user avatar

Great selection of games, wide variety of deposit and withdrawal methods. Great customer service. Give you a great opportunity to try all different kinds of games.

Dear jordino6969, Thank you so much for your great review! We are very pleased that you like our selection of games, convenient deposit and withdrawal methods, and the level of service. Our team always strives to create the best conditions for a comfortable and exciting game. We will continue to work to ensure that you can discover new games and enjoy every minute with us! Best regards, SlotozenCasino Team

user avatar

I really like this casino, it's easy to use and the design is clean. Games load fast, and there's a huge variety, especially in slots. The welcome bonus gave me a decent boost to start playing. I’ve had a few nice wins, and the wagering wasn’t too hard. Customer support was quick to reply and polite

My only complaint is the withdrawal time, it took almost 4 days to receive my payout, which kinda killed the mood. Feels like a joke. Good to take your money, slow to give it back. Not cool.

Dear lukasgambler1337 , Thank you so much for your detailed and honest feedback! We're thrilled to hear that you’re enjoying our platform, from the clean design and fast-loading games to the wide variety of slots and the welcome bonus. It’s also great to know that our support team made a good impression — we’ll be sure to pass your kind words along! We truly appreciate your comment about the withdrawal time. We understand how frustrating delays can be, especially after a good win. While some payment methods may take longer due to banking processes or security checks, we are constantly working on optimizing and speeding up our withdrawal procedures. Your experience matters to us, and we’re taking your feedback seriously. If you'd like to share more details, feel free to reach out directly to our support team. Best of luck on your next spin! Warm regards, SlotozenCasino Team

user avatar

I just want to say that although this site doesn't seem to be very different from the others at first glance with its design and name itself, once you try it it will truly become one of your personal favorites. After all, it begins to bribe you from the very beginning of registration..... (of course in a positive way). From the very beginning of registration and until now, everything really goes like clockwork, after signing up I received a nice registration bonus, then when I was exploring its features I came across a tab with their lootboxes where my free gift was already waiting for me (it's a pity that it wasn't a winning one), on my first deposit I instantly received a generous bonus without any issues and in general the site runs without any lags or glitches. The only drawback for me so far has been the verification stage of the profile, so I even had to contact their support team, which pleasantly surprised me with its explanations and even provided examples of documents. Therefore, considering all the pros and cons, I will say that Slotozen is currently in the top 5 of my favorite sites.

Dear GamingFan, Thank you very much for such a positive review! We are incredibly pleased to know that our casino managed to pleasantly surprise you from the very first steps, from registration to the game process. We really strive to make every interaction with the platform as convenient and interesting as possible. We are glad that you liked our sign-up bonus, loot box system, and instant deposit bonuses. We are also grateful that you appreciated the stable operation of the site - it is a priority for us! As for verification, we thank you for your patience. We know that this can be an inconvenient stage, but we are always here to help and explain all the nuances, as our support team did. Your words motivate us to develop further to secure our casino in your top for a long time! We wish you even more winnings, pleasant surprises, and vivid emotions! Sincerely, SlotozenCasino Team

user avatar

I once used to play at this casino but over time, it was forgotten in my head among other new gambling platforms. However, recently, while digging through my inbox and catching up on emails, I noticed some letters from Slotozen and decided to recall my former days with it. And you can imagine how I was pleasantly surprised to find not just some reminder letters, but a whole stack of NDBs, and I immediately decided to check if I still manage to use them and give this casino a 2nd chance. And now guess who received 3 bonuses and even made a successful withdrawal:)? Perhaps it was fate that I had to come back here and now this site has completely different flavors for me, man. Of course, its a shame that I couldn't use all the bonuses because, as the support guy claimed, they have already become invalid, but I was quite satisfied and will continue to hang out here.

Dear ryangambling7, Thank you for sharing your impressions and deciding to return to our casino! We are very glad that our newsletter was able to remind you of us and give you pleasant emotions. Your successful experience with bonuses and withdrawals is the best assessment of our work. As for the bonuses that have become invalid, we thank you for your understanding. We regularly update the terms and conditions of our promotions to offer relevant and profitable offers to our players. We recommend that you follow the news so you don't miss out on new bonuses. We strive to make the game with us as comfortable and interesting as possible, and we are always ready to support you with any questions through our support team. We will be glad to see you among the regular players and continue to give you pleasant impressions! Best regards SlotozenCasino Team

user avatar

SlotoZen is definitely the best casino I have ever experienced. Withdrawals are processed as quickly as possible on the casino side. I have never had any problems with delayed withdrawals.

On the negative side, sometimes it happens that VIP managers don't respond very quickly, so I have to contact the support chat, where they will always help.

Dear Dylan_Cooks, Thank you so much for your kind review. We are extremely pleased to know that you consider us to be the best casino you have ever visited! Payout speed and reliability are one of our top priorities, and we're glad you recognized that. We are also grateful for your constructive feedback on the work of VIP managers. We will already take your opinion into account to improve response times and make the service even more convenient for you. We're glad you're with us and wish you many bright moments and big wins! Best regards SlotozenCasino Team

user avatar

Slotozen is definitely one of those casinos that tries to keep players engaged, and honestly, they’re doing a pretty solid job. The daily free loot box is a nice touch I mean, who doesn't like free stuff, right? At first, I didn't really get how it worked, but once I figured it out, it became part of my daily routine. Even if I wasn't planning to deposit, I’d still pop in just to grab it. Hopefully, they won’t remove this feature once they grow bigger.
The site itself is super simple, which I actually like. No unnecessary flashy stuff, just straight-up gaming. It kinda gives off oldschool video game vibes which is cool! The bonuses here are pretty frequent too, and they don’t just throw in the same basic offers over and over again there’s some variety which keeps things interesting.

Dear LolaHarley, Thank you for taking the time to write the feedback. It means a lot to us. We’re really glad to hear that you're enjoying the daily loot box. It’s great to know you appreciate the simplicity of the site – we definitely wanted to keep things clean and focused on the gaming experience. We also take pride in offering a variety of bonuses to keep things fresh and exciting for players like you. We’re looking forward to keeping the good times rolling! Kind Regards, Slotozen Casino Team

user avatar

Slotozen is a good casino to play with. I like their bonuses and free loot boxes that are granted each day. It is a good chance to try my luck and receive some free spins. I had several withdrawals and would like to note that they were fast, without delays, I only needed to verify my account. The support team helped me with all the questions I had regarding this issue, explained to me what documents were required and even sent me an example of it. So the verification process became easy for me.

Dear JacobW34, Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you're enjoying your experience with Slotozen, especially the bonuses, free loot boxes, and fast withdrawals. It's great to know that our support team was able to assist you smoothly during the verification process and made it easier for you. We appreciate you taking the time to share your positive experience and look forward to continuing to provide you with a great gaming experience! Kind Regards, Slotozen Casino Team

user avatar

Ive been hanging around this casino for a bit, and honestly, it’s been nothing but smooth sailing really didnt let my hopes down. They’ve got this cool setup that just makes everything feel effortless and easy to navigate through. No weird menus or confusing pages thats a big yes for me. To be honest I was a little skeptical at first, but all my questions and difficulties were smoothly resolved by the support team, and that’s when I knew this place wasn’t like the others. Got a sweet welcome bonus and while I was at it I snagged some free spins. Definitely helped me feel more comfortable diving into the games.
What really impressed me was the customer support. Seriously, I had one tiny hiccup when trying to get some spins activated and they took care of it fast (one of the difficulties i mentioned earlier) Like no back and fort just a quick and straightforward help. Cant say that about every casino.

The best part though? When it was time to cash out, I was honestly expecting some long delay, but nah the funds came through quickly.

All in all, this place has been treating me well, and I’m sticking around for sure.

At the moment, I haven't found anything that I dislike here, for me everything is great. The support team more than everything, they are just cool-chill guys :)

Dear styleBender8128, Thank you for your feedback. We’re happy to hear that everything has been smooth for you. We aim to keep things simple and easy to navigate, so it's awesome that you appreciate the setup. We’re also glad our support team was able to resolve your concerns quickly. We’re also excited that the welcome bonus and free spins helped you get off to a great start. And of course, we’re thrilled to hear you had a fast and easy cash-out experience. We look forward to providing you with even more great experiences! Slotozen Casino Team

user avatar

The withdrawals are fast for my method, although I don’t know about others but me personally I didn’t have any issues with it. The casino looks classical and well-made, the games are smooth. I used it both on my desktop and phone, my phone is quite old, but it still made the site work properly

The verification process :( The supp guy informed me about the documents that I need to provide, otherwise I wouldn’t make it cause the process seems quite complicated to me.
I had an issue with the bonus becuae I deposited but didn’t get it. As it turned out I used the wrong code, but luckily for me I didn’t use any cent of my deposit si they added me the bonus manually. I was one step away from spending the balance not gonna lie :)

Dear Kellydavdav, Thank you for your feedback! We're glad to hear that your withdrawal experience was fast and smooth and that the casino's design and games worked well for you, even on your older phone. We’re also happy the issue with your bonus was sorted out. We understand the verification process can seem a bit complex at first, and we appreciate your patience with that. We’re always looking for ways to improve, so we’ll take your feedback into account as we continue to refine the process. If you ever have any more questions in the future, don't hesitate to reach out! Kind Regards, Slotozen Casino Team

user avatar

I spent a week playing at this casino, and here are my thoughts:

I got the sign-up bonus and lootbox. It seemed really interesting to me because it was my warm-up, and also because I'm not a fan of bonuses and always play with my own money. I usually get 3 or 5 free spins, but sometimes you can get 20 or even a cash bonus, so I was pretty surprised. I don't typically play with bonuses because they all have a max withdrawal limit. So my review will focus more on the games themselves.
The casino runs smoothly without any lag. My favorite game was Green Chilli 2 — I won almost $1k right away and withdrew it to my bank account within 24 hours. Big thanks for that, wow, casino!

There was an issue with my deposit, so I had to contact the support team. They quickly resolved the issue, and that’s when I found out I was eligible for cashback due to my activity. That was a nice surprise because I’m a fan of cash bonuses, not free spins. So, a special shoutout for that. I also want to highlight the Support team for their great attitude and the festive vibe I got while chatting with them. Really friendly managers and fast problem resolution.

One thing I'd suggest is having cashback available not just weekly but also daily, with a higher max withdrawal limit. Also, it would be nice to see more games from Pragmatic.

Dear Mia_malkova_2001, Thank you for taking the time to share your feedback. We’rez glad to hear you enjoyed the sign-up bonus and lootbox, even though you usually prefer playing with your own funds. It’s fantastic that Green Chilli 2 treated you so well right out of the gate, and that you were able to withdraw your winnings quickly. We pride ourselves on fast payouts, so we’re happy to know that worked smoothly for you! It’s also great to hear that our support team made a positive impression. We’ll definitely consider your suggestions about offering daily cashback and expanding our Pragmatic collection, as we’re always working to improve and offer the best experience to our players. We look forward to seeing you back at the casino for more fun! Best Regards, Slotozen Casino Team

user avatar

I want to share my news, Slotozen surprised me... It was my birthday, and I decided to try my luck. I got a 100% bonus and 20 free spins on my deposit. Probably had a reason to try it, because after using the bonus I manage to win and withdraw it. What could be better for my birthday? The support team helped me every step and told me luck was on my side, and it really was. Withdraw of funds, it was new for me. I had to wait a little bit, but in genral, I did evrything I needed and they comfirmed my withdraw of 500.

Are more bonuses that catch my eye, such as VIP status, I'm not very aware of the VIP status, I don't have details, so I'll go back there. withdrawal was a bit long, but that's only because of the verification stage, I think.

Dear Ricky34, Thank you for taking the time to write the feedback. It means a lot to us. We are delighted to hear that you had such a positive experience on your Birthday. It is a great pleasure to know that you liked our bonus and had a win from it. Moreover, we are truly glad to learn that our dedicated support team was able to effectively address your needs. We will take into consideration your thoughts regarding vip bonuses. If you ever have any more thoughts or suggestions, feel free to reach out to our team. Kind Regards, Slotozen Casino Team

user avatar

I'm Trevor, I made a profile for a free loot box. I was disappointed when I didn't get it after registering my profile, but it turned out that there are conditions for getting it, some kind of profile verification, and a free loot box in the profile, it was interesting to try this site. But I didn't know that then you can get them for free once a day, you just should make a deposit)

I don't give 10 stars because there are delays in receiving the bonus, you have to contact the support service to check, but it turns out that the bonus is automatically credited a little later

Dear Trevo8712, Thank you for taking the time to share your experience! We are very sorry that you were disappointed that you didn't receive a lootbox at first. This bonus becomes available after confirming email, verifying phone number, and agreeing to use bonuses. However, as we understand it, you have received your bonus, and we congratulate you on that. Also, we sincerely apologize for any delays in bonus crediting, which may be due to various technical reasons, but we try to minimize such things, and our friendly support team is always ready to help! We are available 24/7 and look forward to hearing from you to help with any of your questions. Best regards, Slotozen Casino Team

user avatar

I recently stepped into the world of online gambling, and Slotozen Casino was my first choice. After playing here for about a week, I can say it’s been an exciting ride with both highs and lows. The slots seem to have a solid return—I managed to multiply my deposit four times and withdraw my winnings without any hassle. The interface is user-friendly, and everything runs quickly and smoothly, which I really appreciated as a beginner.

On the downside, I feel the maximum winnings from bonus promotions, especially free spins, could be more generous. The current cap of $150 feels a bit strict, especially with such attractive promotions. It’d be great to see the limit increased to $500 or for the wagering requirements to be adjusted. That change would make the already impressive bonuses even more appealing!

Overall, it’s been a positive first experience, and I’d recommend Slotozen Casino to other newcomers.

Dear Mikey777, Thank you for sharing your feedback with us! We’re thrilled to hear that your experience at Slotozen Casino has been positive, especially with the user-friendly interface and the smooth withdrawal process. We understand how a higher cap on winnings from free spins could make those promotions even more exciting, and we will certainly pass along your suggestion to our team for consideration. We're constantly working to improve and provide the best possible experience for all players. We hope to continue delivering an enjoyable experience and look forward to welcoming you back for more wins in the future! Kind Regards, Slotozen Casino Team

user avatar

I was playing in Slotozen for three months. I want to say that it is a good casino. As I have won some money which I can spend. This money has been won from lootbox which is free. The support team has helped me with resolving my issue as I cannot open my free lootbox for the first time. They were very kind and professional. Also, I had troubles with activation my free spins for my Welcome Packs, they also resolved it really fast so I can enjoy playing time. Wow that’s was amazing experience and I am sure that will continue be with Slotozen as her I had a lot of fun.

Dear Miasmith1998, Thank you for sharing your positive experience with Slotozen! We’re thrilled to hear that you’ve enjoyed your time with us, especially winning money from the free lootbox and having a smooth experience with our support team. It's great to know they were able to assist you quickly and professionally with the issues you encountered. We're committed to ensuring all our players have a fun and seamless experience, and we're happy to hear you had such a great one. We look forward to continuing to provide you with exciting moments at our casino! Kind Regards, Slotozen Casino Team

user avatar

I like that you update the page alot and nothing to improve and I'd love to see more free posts for free spins and every day I hang out on social media. Love deposit bonuses an free spins there awesome, I am on there a bit I will make sure I have an alert for ur page so I don't miss anything.

I would like even more no deposit offers and it's a pity that you can't get them even every day without making a deposit, but I understand that) Good setting of the casino, but maybe modernize the interface to be a bit more user friendly but nothing disappoints me at all

Dear Sharon124, Thank you for taking the time to write the feedback. It means a lot to us. It’s great to know you appreciate the bonuses and new offerings. Moreover, we are pleased to know that you follow us on social media. We will take into consideration your feedback, as your thoughts have a crucial role in helping us enhance our services and better meet your needs. If you ever have any more thoughts or suggestions, feel free to reach out to our team. Kind Regards, Slotozen Casino Team

user avatar

Great casino to relax. Lots of bonuses and nice support. There was a problem with verification, but I quickly solved it and withdrew my first winnings.

Dear Rosyshmiller1977, Thank you for your feedback! It is a pleasure to hear that you enjoyed your experience at our casino, liked our bonuses and found the support team helpful. We apologize for the verification issue, but we're glad to hear it was resolved quickly, and congratulations on your first withdrawal! If you ever require assistance in the future, don't hesitate to reach out. Kind Regards, Slotozen Casino Team

user avatar

I liked this site because I finally got the winnings I had already spent. But, I am very grateful to the team that helped me during the long withdrawal process, because I later found out (although it is indicated in the terms) that the transfer bank processes funds longer than the card. But it took me 3 days.

It's a little sad that I waited longer, but it's a bank transfer. I hope that someone will have it faster, because sometimes you don't really want to wait.

Dear 87Joseph, Thank you for your review! We understand how it can be impatient to wait for your winnings, however, we are happy that you received your withdrawal. We understand the importance of swift transactions. It is a great pleasure to hear that our support team managed to meet your needs and provided you with the necessary help. We hope that our team will continue to provide high-top services and only positive gaming experience. Kind Regards, Slotozen Casino Team

user avatar

Slotozen, an online casino where loot boxes hold the mysteries of free spins and wagering requirements loom like mythical beasts of old!

It all began on the last day of January 2024, when the lucky stars were not in alignment for me in this casino and destiny whispered sweet nothings into my ear like a song of Sweet Nothing by Calvin Harris. With the endorsement of a "well-known famous WELSH author" echoing in my mind (a friendship forged in a decade long fiery history), I ventured forth into the online abyss armed with nothing but a single $20 CAD.

With a low $20 CAD deposit in hand, I embarked on my mystery quest, enticed by the promise of wooden loot boxes containing the capacity of eye-catching free spins. Ah, the thrill of anticipation as I awaited the nightly spectacle in a bar at 8:00pm, where three wooden boxes awaited, each offering a chance at a mystery prize. Would I be blessed with a bounty of 100 free spins or left with a paltry trio or a chosen box of unpleasant conclusions? Lady Luck it seemed had a mischievous naughty streak, granting me spins on Elvis Frog in Vegas, sometimes a generous 10, other times a mere 3 free spins.

Yet, as fate would have it, my long journey was fraught with peril. To unlock another box, I faced a choice of two: part with my hard-earned coin for a $30 deposit or endure a torturous 24-hour wait. The risks were great, for within those tempting boxes lay not only riches but also the dreaded specter of emptiness, a fate no player wishes to meet.

In the middle of all the troubles I had, I seized upon other bonuses like the tantalizing "100% + 100 free spins," with it's moderate sized $800 wagering requirements. My favorite slots like Satoshi's Secret and Dr. Rock and the Riff Reactor, proved to hit the fan harder than a drunk driver about to crash their car into a jewelry store!

My situation was to that of a "gorgeous busy British woman, brown hair hanging long, free from accessories and glasses matched for a boss' assistant" clutching lawsuit papers in a crowded law firm unknowingly about to bump into a good-looking sharply dresses Canadian man from abroad about to collide into each other from turning the corner to accidentally drop a flurry of lawsuit papers. Both the ambitiously charming young lady and the handsomely witty man each picked up papers of written verdicts, sentencing papers and other legal cases but what the case would be is that upon locking their gazes upon each others eyes they were both sentenced to the start of a beautiful friendship.......or otherwise something more.....special!

The wagering requirements, relentless in their pursuit, crashed upon my balance like a clumsy suitor stumbling into potential romance.

In conclusion, my journey through Slotozen was a skydiving attempt of emotions, a whirlwind of spins and wagering woes. But ooohhhh, what a ride it was, a story to be recounted with laughter and fond memories, as I continue to search the online websites in catching fortune and folly alike! 8 out of 10 stars!

Dear Awesome25, Our team really appreciates your feedback about our casino! Your story is incredible. It's great to hear that you were impressed with our bonuses and the atmosphere at our casino. We would like to add that such reviews as yours always inspire us to try even harder and improve ourselves to become the best for each of our clients. Our exciting world awaits you! We are open 24 hours a day, 7 days a week, and we are always happy to bring a little magic to everyone! Best regards, Slotozen Team

user avatar

Personally, for me, the main advantage of this casino is a design. I like to play computer games and design and colors of this casino remind me of one of my favorite games (try it to understand what game I mean). Of course, there are many other benefits in casino, such as a good percentage of winnings, many generous bonuses, fast payments and simple verification. However, the design obeyed me and I wanted to stay on this site at first sight.

During the whole time, I have not noticed any serious problems with this casino, except that some games take a long time to be ready for the game. If this can be corrected, it would be good if the games were downloaded faster. In general, all is well here.

Dear RobertMaster, Thank you for your feedback and for choosing our casino as your gaming destination. We believe that a visually appealing and immersive experience is crucial in enhancing the overall gaming experience, and we are glad that our design resonates with you. We are pleased to hear that you have found many other benefits in our casino. These aspects are essential to us as we strive to provide our players with a seamless and enjoyable gaming environment. Once again, we would like to express our gratitude for your support and for taking the time to share your thoughts. If you have any further suggestions or if there is anything else we can assist you with, please feel free to reach out to our customer support team, who are available 24/7. Best regards, Slotozen Team

user avatar

This is just the beginning of my journey in this casino, but I already have a lot to tell you. The obvious advantages of this casino are easy verification, fast withdrawals and a large list of available games and providers. But friends, the main feature of this casino that you should pay special attention to is their bonuses, especially the loot box. Every day I get bolnus for nothing. Even if I have no money for a whole week, I can still get a free bonus every day. I have not yet come across similar promotions in other casinos. This is definitely a great way to spend your time gambling.

There are a lot of things to praise this casino for and I don't know what to complain about in this casino. You can improve the bonus system by adding a special bonus for inviting a friend. I have already brought several friends to this casino who are active customers and I would like to receive some reward for this :)

Dear Ryangambling, Thanks a bunch for sharing your early experiences with our casino! We're thrilled to hear that you've found the verification process smooth, withdrawals fast, and the game selection extensive. It's fantastic to know you're enjoying the bonuses, especially the loot box – we aim to keep the excitement alive for our players. Your suggestion about adding a special bonus for inviting friends is awesome, and we truly appreciate your efforts in bringing friends on board. We'll make sure to pass this feedback along to our team for consideration. We're always looking for ways to enhance our offerings, and your input is invaluable. If there's ever anything else you'd like to share or if you have more feedback, feel free to reach out. We're here to make your journey with us as enjoyable as possible. Thanks for choosing us, and here's to many more great experiences ahead! Best regards, Slotozen Team

user avatar

I want to leave my review about this casino. It gave me cool emotions and I think it is worth telling other players about it. This casino has a lot of advantages. For example, withdrawals are very fast and easy, I received my funds in less than an hour.
There are a lot of bonuses, I get deposit and no deposit bonuses every day, without exaggeration, every day.
I like the RTP and the return percentage of the games. Everything is honest and transparent.

There are almost no downsides to the casino. The only difficult process I encountered was verification. I spent two days verifying my account and talking to support. However, now I am verified and have no problem.

Dear Matias8000, Thank you for taking the time to share your experience with our casino – your feedback is truly appreciated! We're delighted to hear that you've had a positive and enjoyable time while playing with us. It's fantastic to know that our fast and easy withdrawal process has contributed to your positive experience. We understand the importance of timely payouts, and we're pleased to provide you with the service you deserve. We're also glad that you're enjoying the variety of bonuses we offer, and we're committed to providing our players with exciting promotions regularly. Regarding the verification process, we apologize for any inconvenience it may have caused. We appreciate your patience and understanding during this time. We continuously strive to improve our processes, and your feedback is crucial in helping us enhance our services. If there's anything specific you'd like to share about your verification experience or if you have further suggestions, please feel free to reach out. We value your input and are here to ensure your continued satisfaction with our casino. Thank you once again for choosing us, and we look forward to providing you with many more positive experiences in the future. Best regards, Slotozen Team

user avatar

Very cool site. It stands out among competitors with its simplicity and profitable bonuses. In all my gambling time I have tried many different sites and now I play Slotozen and I am satisfied. Verification is standard as on all sites, I had no problems with it. Withdrawals are fast.

My native language is German, I am not fluent in English. Unfortunately the agents of the support service in the chat do not know German and ask me to switch to English when I communicate with them. But they can also use a translator to communicate in German. That is why it is such a small option for improvement - to teach your agents the German language. The service is at a high level anyway :)

Hi Melannie, Thank you for taking the time to share your positive feedback about Slotozen Casino. We're thrilled to hear that you're enjoying our user-friendly interface, rewarding bonuses, and efficient withdrawal process. We appreciate your suggestion to expand our customer support team's language proficiency to include German. We understand that being able to communicate in your native language can make a significant difference in your overall experience. We're currently in the process of expanding our support team and will definitely consider adding German-speaking agents to our roster. In the meantime, we're happy to assist you in German using translation tools to ensure you have a seamless experience. Please don't hesitate to contact us via chat or email if you have any questions or concerns. Thank you again for your feedback and support. We're committed to providing our players with an exceptional gaming experience in their preferred language. Sincerely, Slotozen Team

user avatar

They have a wide variety of games to choose from and usually offer daily lootboxes for free. They have friendly customer service and lower wager requirements, which is overall nice. Payout requests are super fast (almost instant).

Unfortunately, I cannot receive free lootboxes everyday anymore due to an apparent technical issue with Slotozen is what I have been told by live agent. On another note, I made a deposit 10+ days ago in the amount of $30 CAD and my card was definitely deducted in this amount; however, I have yet to receive this on my account. I have contacted customer support several times in regards to this issue and they say that they "still need some time to investigate it", when I have provided them with MORE than enough information/proof of the deposit from my end, and still has not been resolved. I deposit regularly with this casino, so I consider myself a high priority. They do not seem to be taking this seriously. I am very disappointed. I will not be making another deposit until they resolve the issue.

One other thing that could make this casino better, is to remove the limit of 1 withdrawal a day. The amount of withdrawals a day should not matter if you have rightfully won the funds.

Dear Kalezmylez, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honesty and willingness to let us know about your experiences at our casino. We are glad to hear that you are generally enjoying our casino and that you appreciate our wide variety of games, daily loot boxes, friendly customer service, lower wagering requirements, and fast payout requests. However, we are also concerned about the issues you have raised regarding the daily loot boxes and your recent deposit. Regarding the daily loot boxes, we apologize for the technical issue that is preventing you from receiving them every day. We are aware of this issue and are working hard to resolve it as quickly as possible. In the meantime, we will be happy to provide you with alternative bonuses or rewards to compensate for the inconvenience. Regarding your recent deposit, we sincerely apologize for the delay in processing your funds. We understand that this is a frustrating situation, and we want to assure you that we are taking it very seriously. Sometimes such delays occur in the system and it may take some time to resolve them, however, we are already aware of this issue and are working on a quick fix so that our players can make deposits instantly and without delays. We appreciate your patience and understanding as we work to resolve these issues. We value your business and want to do everything we can to ensure that you have a positive experience at our casino. Thank you again for your feedback. Sincerely, Slotozen Team

user avatar

Compare Slotozen Casino to Other Casinos

8/10 • 53
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 3 out of 3
Deposit Methods
+21
Licences
Tobique
iWild Casino
iWild Casino
9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 59 out of 68
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
8.9/10 • 201
Welcome Bonus 100% up to $2500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1538
Welcome Bonus 220% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 30 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.8/10 • 95
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 1
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1550
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 633
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.7/10 • 3
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
None
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
WinSpin Casino
WinSpin Casino
6.7/10 • 2
Welcome Bonus 100% up to €/$500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-96 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+25
Licences
Anjouan