100% up to 550 CHF + 200 Free Spins + 1 Bonus Crab
Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
One of the worst casinos for paying me and whenever I win above $300 I have to have an argument with them about it to get paid. They will try anything to not pay you! The casino itself is average as well.
Dear valued customer, Thank you for taking your time to review our website! We value highly all feedback coming from our players. Could you tell us your username so we can check and provide you with accurate information regarding the situation, please? We are looking forward to your reply! Best regards, Administration of LibraBet.com
Good looking casino
-helpful live support
-overnight verification
-decent range of games (not all for AUS)
Unusually slow wirthdrawl process but still process within a week & a half :(
They have a max daily withdrawal limit of 5000sek and you’re not able to make a new request until the first one is accepted, which can take up to 3 working days. I then, after waiting for my withdrawal to be accepted get it cancelled and I am told to split my withdrawal into 2500x2 with no explanation at all, just that “the financial department requires it”. They’re obviously trying to stall my withdrawal. I requested it on Saturday last week and today its Wednesday and still no money.
## Update ##
I am making a follow up on my review.
I finally got one withdrawal of 2500sek on my bank account, 6 days after requesting it. However, the other 2500sek that I requested at the same time will according to support be accepted tomorrow. I get no other reason as to why then:“The casino administration reserves the right to make payments according to individual schedule, set the minimum and maximum amount per one transaction and the time for this transaction, which may differ depending on the method of withdrawal, your account level or other relevant factors.“
The support is always rude and never helpful. I’ve never gotten such bad treatment from a casino.
To the respons from librabet on my other review: I don’t have a username and if it’s my email you’re referring to I don’t want to write it here publicly so do you have a mail I can send my info to?
Dear valued customer, Thank you for taking your time to review our website! Could you tell us your username so we can provide you with accurate information regarding your account, please? Looking forward to your reply! Best regards, Administration of LibraBet.com
I asked Librabet to close my account because im addicted in gambling. I had 1500 euro in the account and told them i Will loose everything, i cant stop playing. I even told my father (im 32) to write because i was crying and feelt very bad!
The Said "we can not close the account if you have money in it". ALL casino over the world would freeze or close it until i would withdraw all money. So what happend? I lost everything. All my money and this has broken me down and me and my family are not thesame anymore.
Librabet has done this too me and my family.
If you out there wanna gamble, do it. But NOT with Librabet!
I already wrote on social media and i have some People what will close the account with them. Hope you do it to!
Thanks
Dear Jesper, Thank you for raising your opinion on our service, and we're truly sorry for the experience you had by playing with us. However, as we have informed you multiple times we were about to fulfill your request as soon as the transactions are performed. As you have canceled the withdrawal request on your own willing, unfortunately, there was nothing we could have done since your request was under process within the time frame specified in our Terms and Conditions. Once you had no active withdrawal request your account has been closed immediately and your last deposit in between the beforementioned actions has been refunded in full as per our responsible gambling procedure. In light of the circumstances, we feel that there was no omission from our side and LibraBet Team acted as per the company's guideline. LibraBet Administration wishes you all the best!
Many games to choose from and easy deposits by entercash solution.
The most laggy casino I have ever tried both on mobile(on this platform its impossible) and high speed internet. The chat personel is also terrible(unfriendly and incompetent). The finance department only work Monday-Friday and they do everything to slow the withdrawal process so that you dont get your money out. I will really recommend people not to play at this casino. There are many other, good casinos, today to choose from.
Dear valued customer, Could you, please, provide us with your username, so we can review your request more deeply and provide you with the solution and compensation for inconveniences you had. Waiting for your answer. LibraBet.com Administration.
Recommended to me by AskGamblers.com, and it looked promising. But, upon visiting website i am met with error code "404 Not found"
Dear valued customer, Could you please specify, what domain you used in order to access our site? Also, the important point is the country which you are trying to enter from. Waiting for your reply. Thank you in advance! LibraBet.com Administration.
The first look at the casino website is seen from this casino belongs to a new class. High entry bonus, sports stakes, high-stakes tournaments, promo casino and sports betting, a large number of slots providers, 15 percent cashback, loyalty points, large VIP levels. A simple big and modern house for playing for all players.
High wagering if you attach to your deposit bonus, a longer time processing withdrawal on E wallets.