Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 8 – Player Reviews for LeoVegas Casino

LeoVegas Casino
Welcome Bonus

Up to 5000 BRL + 50 Free Spins

Our Rating CasinoRank
8.3/10
CasinoRank
Player Rating 232 reviews
6.1/10
232 reviews
Complaint Response 171 complaints
2 days avg. 171 complaints

LeoVegas Casino Bonuses

Check out other LeoVegas Casino bonuses and pick the one that best suits your preferences.

Discover all bonuses
Welcome Bonus
100% up to 1000 CAD + 100 Free Spins Welcome Package
Minimum Deposit 20 CAD
Wagering Requirements 35xd
Bonus Percentage 100%
Welcome Bonus
100% up to €300 + 100 Free Spins
Minimum Deposit €10
Wagering Requirements 25xb
Bonus Percentage 100%
Welcome Bonus
100% up to €1000 + 200 Free Spins
Minimum Deposit €10
Wagering Requirements 25xb
Bonus Percentage 100%
Welcome Bonus
100% up to 2000 NZD + 200 Free Spins Welcome Package
Minimum Deposit 10 NZD
Wagering Requirements 20xd
Bonus Percentage 100%
Welcome Bonus
100% up to €300 on Live Casino
Minimum Deposit €10
Wagering Requirements 40xb
Bonus Percentage 100%

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
6.2/10 ● 232 reviews

Top Reviews From Our Players

Loads of games
Easy to navigate, extremely fast withdrawals had winnings paid back into my bank after 2 hours and really good customer support very friendly.

Ok so I thought I would do another review, In all honesty this is a great site, very fast payouts and has all the best slots and games around. My only fault with them is the loyalty it's virtually non existent which I do find frustrating Iv deposited well over £400 in the last 3 weeks and I'm on level 27 but all I've had is a total of 30 spins which I've won pence on. To me that is kinda poor and the only time you get anything is if you deposit £30-£50 a time which is quiet a lot for small depositors it would be nice to see my loyal customer have better perks.

Aside from that it's a great slot site and every thing is very straight forward and simple which is a plus

The site can get expensive though as I've come to experience so stay with in your means.

Opened an account and played for the first time yesterday - lodged €550 with no problem and more importantly withdrew €600 with minimal effort - requested documents were recent bill, passport etc. I found the online customer support excellent. Dealt with Nicholas - friendly and efficient - I liked the fact that when i made contact in relation to the pending withdrawal and told they required some documents which I would have to email,Nicholas the customer service agent said to request him personally on my return which made the whole thing much easier rather than explaining everything again to another rep. Once I emailed the docs my withdrawal was processed in around 5 mins.

I realize I didn't win much but I found the play good with excellent choice. I didn't receive any bonus for my deposits but I am not to bothered by that as I don't like the wagering requirements before you can make a withdrawal.

Overall an excellent experience - good customer care with prompt withdrawal - I will be back for sure - Don't understand all the negative reviews on here certainly not my experience.

None to mention - apart from not receiving my bonus for deposits - As long as I receive my funds I will be back

Hi Inthemix! Thank you very much for your review, it is very much appreciated. Please be advised that our Customer Support Agents are available 24/7 and will be happy to look into your Deposit Bonuses and have everything straightened out. In the meantime, best of luck in the casino, Inthemix!

user avatar

Hi I would like to say I'm a full time gambler and have been for a long time I live in Sydney Australia we are the best capital gambling state in the whole world and have more poker machines than anywhere else.

I started gambling online casinos about 6 months ago and have found many of them lack in customer support and always delay my payment withdrawls, I read bad reviews on Leo Vegas but being a gambler I given them the benefit of the doubt and had received 100% customer support always answer phone and chat message is always on, and I think that's one thing the other casinos don't have and seriously lack. also mobile casino is rated better than everyone else by far hardly no glitches at all, and would highly recommend to anyone that's on the Go.

Good luck to anyone who decides to have a punt... %)

Thank you for your kind words, Joenas! We are very happy to hear you are receiving the service you desire, don't forget we are available 24/7 should you need anything in the future. Our Customer Support Agents are always happy to help! Best of luck in the casino, Joenas!

user avatar

Not sure why LeoVegas is getting any bad reviews. Game selection is excellent and the website is easy to navigate! Support is prompt, and friendly! They don't give canned responses and are warm and helpful. I see some people having issues with verifications. Look, if you gamble online, have a folder on your computer ready with all necessary documentation. It took my account a whole hour to get verified by LeoVegas! I've played at dozens of sites online, this is one of the best.

Cashout took a week to hit my bank account. Other sites are slightly quicker, but I think a week is a reasonable amount of time so it's not much of an issue.

Hi jfrdl, Thanks for the great review, it's much appreciated! Glad to hear you have enjoyed your experience with LeoVegas so far, should you require anything in the future please do not hesitate to contact us. All the best!

user avatar

Great site, Great games. Customer service reps are polite but could be better at their jobs if they had access to all information players might request. I'm sure it's as frustrating for them as it is for me when they have no other response than I don't have access to that information, I'm in another department.

I don't understand the VIP program and can't seem to get any info from staff about it either. When I enquire I'm told that your VIP level entitles you to bonus's and offers, but no specific details. I decided to give them a go in June and only play with them.

I have deposited over $1000 per week and my turnover (wagering) is mid 6 figures according to a rep although I can't get specific details about that either.
I asked for and received 2 bonus's for $50 and 50 free spins on starburst.

The emails have completely stopped as well.
The more I deposit and play the more I am forgotten and neglected.....
No real player incentive for loyalty that I can see unfortunately.

Wasn't there long enough and from my dealing with the support staff not sure it woudl get anything positive from me.

This site took the prize for quickest I have ever left a site. I bought a $100 prepaid card, made a $50 deposit to check this site out, well I went to deposit the remaining $50 and it was denied.

I tried again (thought I got the numbers wrong ) denied. Checked my mastercard balance and BAMMO, 4 separate charges of $1.49 plus a charge of $50.93 (not the $50 even I requested). Of course it was on the end of mastercard (says the leo support staff) I contacted Mastercard and they said it was all on that end. I guess I should have looked more into this site but that was my first and only experience with that site.

Fast payouts a lot of games nice support. The bonuses are good and u get a bonus offer once a month at least.

Haven't won so much on this site yet, but I guess odds just random in the long run.

Hi Stefan, Thanks for the great review! Glad to hear you are enjoying your time while playing with us! Hopefully your luck will turn soon. Cheers!

user avatar
Inactive user badge
1/10

Nice layout which gives a reliable feeling but same games as other casinos.

Just don't, don't even waste your time and money at this casino. For some reason I have been reading most reviews of this casino and I have experienced the same problem, poor payouts, they will easily dig and find any type of problem to deny you a withdrawal. There are plenty of better casinos than this one! Read the other reviews, we are many and can't just be wrong.

Hi Josel83, Thank you for the review. I am sorry to hear of your bad experience while playing with us. I would be very appreciative to get more detailed information of the things you mentioned. If you could please contact me via a private message it would be greatly appreciated.

user avatar

As I have stated many time this casino is probably in the top two of all online casinos offering gaming.

But now they are offering sports betting..... Excellent choice of games and things to bet on.

Can't wait to see what Trump Hillary odds are lol

Good job Leo Vegas.... U have officially just joined XXXXXX as the perfect casino.

Nothing except there is no app from the app store that offers every game on mobile.

Also... Spin 16 games should be dumped guys.

Thanks for the great review Johnny! :) This is very much appreciated. I am also interested to see those odds! Cheers!

user avatar

Everyone out there that had put in a negative review on this casino are either lying or a little crazy.

I've played many online casinos. Leo is by far the fairest, most trustworthy and reputable out of them all. And there customer service team are 24/7 and very polite and helpful.

Last week, there was a glitch in the system and a bet I placed that won a $1000 was mistakingly put down as a loss. After contacting the staff, they researched the bet, and refunded me my winnings as well as complimenting me with some free spins.

These guys do proper security checks, which initially can be a little frustrating, but they do it for the safety and security of the player.

Seriously, if you want a casino with plenty of games and is 100% trustworthy, this is the casino to play.

Hi Stephen, Thank you so much for your glowing review! It is great to hear that you are enjoying LeoVegas.com so much. As always, don't hesitate to get in touch if you have any questions with either customer support or myself directly via private messaging. Have a great week.

user avatar

Lot's of different games to play, extremely mobile/tablet friendly, very quick withdrawals, fantastic customer support (literally some of the best I've come across they will go out there way to help and resolve and issue you have).

After making a few withdrawals the payouts seem to dry up after depositing over £600 in £10-£50 a time since march I just couldn't ever seem to win anything no matter what slot I played or how much I staked which seems extremely odd. The VIP levels are pointless each level you get different different promotions suited for your level. But there don't have hardly any promotions at all, hardly any deposit bonuses, hardly any free spin bonuses and you never get random bonuses applied to your account, in fact out of all the sites out there it's one of worst for any type of loyalty. And to reach the top100 level I was told you have had to wager over 1 billion lol absolutely insane and unherd off.
Because of this I closed my account it started to be a "money pit" you know your basically throwing away your deposits with little to no return.

Inactive user badge
1/10

If you're based in Australia the website loads fast compared to other casinos I have played.

Quite a few things actually. The support is terrible and after making over 30 deposits spending over $1,500 some how I am still NOT eligible for a bonus. It seems regardless of how much you deposit at Leo Vegas they will not credit you any bonuses. Well in the last 2 months I have deposited over 50 times and played almost every day yet every time I speak with the support team I get told "There are no bonuses available on your account, I can't help you sorry."

GIVE THIS CASINO A MISS!

Hi JadeKKK, I am sorry to hear this. Unfortunately our Support team are not always permitted to hand out free spins/bonuses. Our bonus team do their best to send out bonus offers to all players in all VIP segments. Don't hesitate to get in contact via a direct message if you have any other queries.

user avatar

And, yes, I forgot to update. But these guys do pay out. They are the real thing. A truely professional casino

HI Stevedusk, Thanks so much for the positive review! So great to hear of your positive experience with us. All the best.

user avatar

I have left a few reviews about leo but now they take the cake.

Game selection for tablet iPhone unbeatable
Customer service chat or phone 24/7
Pay out rate above standard
Deposit methods almost perfect
Withdrawal methods perfect

Now, I am level 37. I made minimal deposit and cAshout 500€. I called them. Withdrawal processed in 5-6 minutes. Unbeatable.

Leo Vegas is the best casino offering online gaming folks. I have played them all. I mean all.

I have a few that are as perfect as leo.

Casino of the year would not surprise me.

Keep up the good work.

There is no bonus gimmicks here and no BS... I never had a problem. Ever.

I use prepaid master cards here. They want a snap shot of each one every time I withdrawal.

The Leo Vegas app has hundreds of games but immortal, Jurassic and other key games do not work. Another casino app does. It is possible.

Bonuses are rare but I don't mind to be honest. I get a good will bonus once in a while.

Spin 16 games and Elk are a waste of time (sorry)

Thanks so much for the review Johnnygotthebone! I understand that verifying the prepaid cards every time can be a hassle but in order to ensure a safe gaming experience for all parties we do have to follow these steps Currently those games do not have a mobile version and we are not yet set up to run the current versions on our app. I have mentioned this so hopefully we will be able to offer this in the future. Don't hesitate to get in touch if I can help with anything.

user avatar

Ok, so, I recently (only 2 days ago), won $3,700 on Leo Vegas. On the way to work, I by chance stumbled upon this website, and read a lot of negative reviews in regards to Leo Vegas and people having difficulty making a withdrawal.

Naturally, I was worried that this might happen to me, now, it hasn't come into my bank yet, but after going through the procedures and the payments team, my withdrawal has been approved and will reach my account in 2-4 working days. Ok, I will keep you updated and let you know when I have received it.

If it does reach my bank, then I can truly say that Leo Vegas are a great mobile casino, with great customer service and a huge variety of games.

Hi Stephen. Congratulations on your win! I am glad to hear that the withdrawal process was a smooth one. Be sure to get in contact if you are unsure of anything. All the best.

user avatar

I have left a couple of reviews about this casino on the site

The reality is, that I honestly believe, of the 1000 casinos that I have played on, Leo Vegas is probably the best one as far as integrity and honesty and efficiency, I hope many casinos at the top level but Leo Vegas is just one step above, the withdrawals are instant, the games are unbelievably massive for the iPhone, support is just first class and every sense.

I read some bad reviews about this casino on this site, I am really sorry but if a player disrespects the rules or tries to initiate a fraudulent activity, they cannot come here and post the negative review because it is not warranted.

If you were thinking about joining an online casino, I honestly believe Leo Vegas is the place to be, I've had my ups and downs, there have been days that I lose a lot of money on this casino, but it's not their fault, it's gambling.

There are days when I win a lot of money, and my withdrawals are instantly processed after I contact support.

Their rating on this website is very low, I do not understand this, there are other blacklist of casinos that are rated higher than Leo Vegas, maybe it had something to do with past behavior of this casino years ago, but if that is the case, I can confirm that they have really turn this place around.

There is absolutely nothing negative to say about little Vegas, the only word that can be used for them is perfect.

Wow! Thank you so much for taking the time to write this glowing review. It makes our day when we hear that a player is enjoying playing at LeoVegas We take a lot of pride in offering such a large selection of slots. Also, our support team are always working hard to make every players experience as simple and as enjoyable as possible while assisting the players as best they can. Thanks so much again and have a great weekend! :)

user avatar

There is a descent selection of slots and they do do some good matchup bonuses.

I had my account for about a year. Made plenty of deposits and withdrawals. Then suddenly out of the blue when I made a withdrawal they wanted documents.

Now this is where the problems started. it went on for weeks asking for more and more. Every time I sent what they asked for they would ask for more till they then wanted photos of bank cards that I had removed from the account as I did not have them any more, but they insisted I send a photo of a card I do not have.

This was just delaying tactics and my withdrawal was just sat pending so after about a month of trying I just cancelled the withdrawal and blew the money because I had had enough of the stress of trying to verify my account.

I then closed the account as this casino will never get another penny of me. A lot of casinos have jumped on the bandwagon with this verification as stalling tactics but what they do not realise is by doing this they lose customers so now as soon as a casino starts messing me about with verification I just write down the name of that casino on my little book as a casino I will never deposit at again.

My advice is stay away from here if you don't want nothing but stress when trying to withdraw for verification because that is what will happen here.

Hi Colin. I do sincerely apologise for the inconvenience and the stress caused. These documents are requested in the interest of player safety and security. As you mentioned you have experienced this with other casinos, I assure you this is not a stalling tactic by any means but a procedure that ensures the safety of all parties. Please do not hesitate to contact me directly if you have any questions or queries.

user avatar

I was rung on the phone by Leo Vegas spoke to an agent trying to get me to deposit he said he would offer me a extra special deal. See txt below

Hey Sam! James here from LeoVegas, just to remind you that if you make your first deposit before Sunday we will triple it, give you another 180 spins and another 30 for Guns 'n' Roses on Monday! Good luck!

As you can see it says if u deposit befor Sunday we will triple it and another 180 spins and 30 for guns and roses.

When I deposited $70 it only went to 100 not triple they now was it had an 100 cap this was not stated in my text message offer.

The free spins as far as I'm aware they will only credit me 180 spins at 20 a day not an extra set of 180 spins and 30 for guns and roses.

This I find appalling as I deposited 800 with them this night and they will not even honnor there offers made to me in writing by there agents.

Do not trust this casino.

Hi Fishpimp. Thank you for the review. I have looked into this matter for you in detail. You account shows that the deposit you made following this message was in fact $50 and a bonus of $100 was added to your account thus totaling $150, so your deposit was tripled as per the offer. The 180 free spins are indeed an extra that we offer to players following the first deposit bonus, these spins are credited 20 per day for 9 days and have been activated on your account. Your 30 free spins in Guns & Roses as promised, will be added on Monday evening. Sincere apologies for any confusion, don't hesitate to contact me directly via private message if you have any further queries. Have a great day.

user avatar

Only played once. Deposited$60 won $800 I was a bit confused about the withdrawal process but there customer service people couldn't have been more helpful . I just received email confirmation that my withdrawal has been paid.

Dear Leah, We are very happy to hear lady luck was on your side here at LeoVegas, enjoy your winnings! Should you require anything further, our Support Agents are happy to help 24/7. Have a great weekend!

user avatar

Brilliant casino indeed. Great games with a huge range of games to play and enjoy! Plenty of great bouses to collect and promotions run frequently. The Staff at LeoVegas are the best indeed!

Great customer care, with their dedicated, friendly and reliable online chat support, Plus their Loyalty Team who contact you to make sure all is ok and if there is anything they may do for you etc. Really really enjoy this casino and all the staff and Leo Vegas.

Top marks all round! highly recommended! Play and enjoy :)

Cant say I have any dislikes with LeoVegas at all!

Hi There! Thank you for the amazing review, your feedback is very much appreciated! Should you require anything in the future please do not hesitate to ask, we are always happy to help. From all of us here at LeoVegas, we wish you a lovely day!

user avatar

They were polite when I joined. made me feel welcome, and I like how they give free spins, on certain deposits.

I Dislike how I was treated on Leo vegas, in chat when I asked about my Winnings. I had a win and next day when I went to check account, I could see my funds were still there in pending, I spoke to a support Agent in chat. And he tells me I need all this information Id and even asked for an expired card I no longer use. He asked me to still send it. Basically it has been a Nightmare for me Last few days, what I send is not enough they ask for more. They say Terms and Conditions, I said look I use other sites and they have accepted this Id I send you. And then they become Rude.

I feel very upset and disappointed because in the beginning they have been nice and polite, and I always rate them good. But when it came to paying out my winnings it was very different, I felt like I was bullied because in chat different support agents were coming through to me basically bullied me and ended my chat conversations. When I was chatting, I was left Tearful after this, and hurt let down by a company I though I could trust. I am a sensitive person as it is, I just can't believe how they all ganged up on me that's how it felt awful Experience. I was made to feel like I had done fraud the things they were saying to me.

Hi Fiona. I am extremely sorry for this bad experience you have had with LeoVegas, this is certainly not what we want our players to feel or experience.. I am more that willing to personally assist and get this solved for you, I have contacted you via a private message in order to do so. Have a great day.

user avatar

Absolutely shocking trying to withdraw, no matter what info I have provided they still want more! Certainly won't be using again

Hi Lisa. I understand that it can be frustrating to forward documents that we request. Please understand that we do request these documents in the interest of player safety and in compliance with our gaming licence. We are happy to provide any information regarding this at your request.

user avatar
Inactive user
1/10

A couple of times I put in, I thought it was a fair casino.

The problem occurred when trying to pay off a win, started the same as described here all the others, invented nonsense. No longer threatened that I would put a single penny. I therefore thank you for this site and alerts.

Hi Andrejlk A. I am sorry to hear of your bad experience with LeoVegas. I have contacted you via a private message to see if their is any way that I can assist.

user avatar

Quick withdrawal time and good selection of games. Excellent mobile layoutexcept they never pay out on mobile.

I was a regular at Leovegas, approx 3 deposits a week. I had received an email which said deposit $20 and get 200% bonus and 180 free spins on Starburst (20 spins a day for 9 days) Now I don't usually use bonus's cause you have to wager 30 times the amount or something similar to that but this seemed like a good deal.
Anyway after I deposited I had to contact staff @ Leovegas cause I had not received my 200% bonus. They said I had to screenshot the email and send it to them and once they got the email they could credit my account with the 200% bonus but they can not credit the free spins!??
Joke.

Hi Brett S. Thank your for the review. If I could contact me via a private message with some more details I would be happy to look into this for you.

user avatar

I have been playing many years on miscellaneous online casinos. I have a very great preference for Everymatrix casino odds because of good payout and fast I'm very surprised about the low rating of this casino.

My experience with this casino is reliable and very fast payout. Very fine and also email contact in the Dutch.

greetings William

See Leo Vegas online checked it out to see what was on offer and looked good so thought I would sign up and try a cheeky £10 and have a play as I love playing the slots got my bonus and free spins as stated I only played 20p to 40p stake to start with. I played for a while and was having fun getting features and what not then I thought in order to be able to get to a point to meet the wagering requirements and make a withdrawal I would need a biggish win and couldn't see it happening (but I was wrong) my luck must of bin in I've have been on a roll just lately so with £19 balance I thought I would play Rainbow Riches 80p stake and pray for good win on Leps or by miracle pots drop in. And to my utter amazement about ten spins in... POTS I could not believe it then to top it off it was gold x500 stake £400 I was ecstatic had about £417 balance so tied a load golf the other games had a lot of fun and decided to withdraw at £380 after meeting wagering requirements.

I was unsure about withdrawing after reading some poor reviews I started thinking that I was not going to see this £380 so I rang up the next day which was a Sunday to see when I would get the money or if I would even get it the lady on the phone was very polite and got I touch with the people to get the payment processed for me she told me it had been sorted and I would receive e mail confirmation which I did minutes later stating the money would be in my bank within 5 days that was Sunday it's now Tuesday morning I have my £380 in my account as I have just checked :)

So I thought I would post this review as don't believe everything u read some people may have had issues for what ever reason but my experience was a very delightful one £370 up happy days one very happy customer and will look forward to using leovegas again highly recommend!!!!

Nothing major really just games not loading now and then and having to log out and in on the app, also didn't realize at first. I had to download the app as the site would not load the Starburst game to get free spins u have to do it thru the app but I had to work this out for my self lol.

Hi! Thank you for the review and congratulations on your win! We are very happy to hear of your positive experience, both with in the casino and with customer support. We certainly hope your luck continues and don't hesitate to get in contact with our supoort team if you have any further questions, they are availible 24/7. Have a great week!

user avatar

Variety of Games And Mobile Platform, Decent Welcome bonus from the start.

After depositing allot here it's safe to say STAY Clear! of this casino there's a reason for all the Bad reviews rather than Positive reviews. Unfair, Poor Quality to there Vip Members, Misleading bonuses, Payout ratio is extremely bad. Lack of support, Game freezes, they asked for all forms of ID that I've never been asked for before. Unfair judgement.

Hi Mickeymick. I am sorry to hear of your frustration. This is certainly not the experience we want our players to have. Unfortunately luck will not always be on everyones side, please understand that the outcomes of the games are completely out of our handes as they are all decided by Random Number Generators. I have contacted to via a private message as more detailed feedback would be greatly appreciated regarding the other areas you have mentioned. Have a great week.

user avatar

Nice casino with many various games! Good support, nice offers often. Quite fast payment, doubt it has been little bite slower nowadays. If you compare with what it was 1-2 years ago. Now you have to wait 2 days, earlier 1 day. But very trustworthy casino to play at.

Hi Normipaiva, Thanks for the great review! You will be pleased to hear that we are currently looking at ways to get payout times back to what you were used to when you first joined LeoVegas.com. Don't hesitate to contact us if we can help with anything.

user avatar

Nothing! Total scammers who will not allow honest win withdrawals. Won't accept legitimate ID verification & demand ridiculous amounts of documents. They ask for photos of all previous cards used on the site knowing people do not keep them as banks require you to safely destroy them. Then request that the bank can give you a letter? I have contacted my bank & they do no such thing.

Avoid these scammers!

Everything! Do yourself a massive favor & avoid this site!

Hi, Thank you getting in touch. We have taken a look into your ID verification for you and been able to process your withdrawal. It is required by our gaming licencee that we do verify certain documents before withdrawals are processed. I have been advised that the documents you had previously supplied are satisfactory. Don't hesitate to get in contact via private message if you have any further questions.

user avatar

You start by winning. But don't to exited! It's not going to last.

As soon as you make your second deposit your luck seems to die. Deposited thousands, and got nothing in return. They gave me a good will bonus, and after depositing about £7k more they said no. I can't give you even a 10 pounds bonus. Believe me, I was shocked. I've been a loyal customer for a while, and I would have probably staid longer, only if they knew how to treat costumes.

Hi Cupycake1991! Throughout the course of today we have been in touch with you about this and we are under the impression that you are pleased with the outcome now. I know it doesn't feel great when you don't win, and the games are all a matter of preference. Although it might seem like we have some kind of say over the outcome of games, we actually don't. We pride ourselves in being an honest and ethical casino. For us to have that level of control would first of all be very unfair for our players and our many customers that we do have would never return to us. Furthermore if we were to have that level of control this would be a serious breach of our gaming license that is provided by UKGC. To explain this a little more, if you look at the loading screens of the games they are all provided by external companies, such as Net Ent, Play N Go, Microgaming, etc. They completely own this software and we simply license it from them. The outcome is calculated via their own unique algorithm which we are not privvy to and again not something that we control. Just for your own future reference you can check the average percentage of payouts on all the games by clicking the "?" on the games through our website. Using Starburst as an example you can see here: http://leovegas-static.casinomodule.com/leovegas/flash/starburst/rules/rules.html?gameid=starburst&langid=en "Return to Player The theoretical return to player for this game is 96.1%" This doesn't mean that for every £100 you put in, you get £96.10 back but on average it would. All the games are independently tested with millions of rounds played to calculate this figure to ensure an accurate figure. In regards to your own personal experience may I offer my apologies that you feel like our service was not of world class standard that we aim to deliver to our players. This is not typical of Leo Vegas and I trust that you are now happy with the outcome that we delivered to you. Please do feel free to get back in touch with us should you need anything else in the future and we will be glad to assist you any time.

user avatar

Compare LeoVegas Casino to Other Casinos

8.3/10 • 232
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 148 out of 171
Deposit Methods
+28
Licences
MGA Ontario Denmark
iWild Casino
iWild Casino
8.9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.1/10 • 204
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 157
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.3/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
6.9/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao