Reviews

Page 5 – Player Reviews for KatsuBet Casino

KatsuBet Casino
Welcome Bonus

100% up to 400 NZD + 100 Free Spins, 1st Deposit Welcome Bonus

Our Rating CasinoRank
8.4/10
CasinoRank
Player Rating 117 reviews
8.7/10
117 reviews
Complaint Response 13 complaints
2 days avg. 13 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
8.7/10 ● 117 reviews

Top Reviews From Our Players

Love everything about katsubet, fast reliable customer service is 100 % only casino I'll play ever play again. Fast withdrawals are a bonus also :)

Dear BROOKETATZ, We are so glad to hear such feedback! Thank you so much for such a high rate, and especially we appreciate your point about customer service. Be sure that you can always rely on us in any case! We are always glad to pay out as soon as possible if all the conditions are met, and we are happy to see that you love it. Stay tuned, we will continue to surprise you and bring you more and more fantastic emotions about KatsuBet! Wishing you best of luck! Best regards, KatsuBet Casino team

user avatar

Well, what I want to say about the katsubet casino, I actually registered there by accident, I saw on the Internet that they give a free spins bonus for registration and of course I registered, but unfortunately they didn't add free spins to me for some reason. The support said that the bonus is not active already. Oh well… And I forgot about this casino, but after a month I probably remembered and decided to make a deposit. A couple of small depots went into the pocket of the casino, but there is nothing to be surprised about) Well, from the third deposit I have already withdrawn the money to myself on piastrix and was very pleased, because I do not make large deposits at all, and I have deposited about 400-600 rubles in katsubet. I was playing bonanza back then. The verification was completed in 10-15 minutes, no problems arose. At CASINO Casitsu, verification took 2 weeks, and they did not even write to the mail that the document did not fit alone, then I went to the profile, uploaded it and waited again for 2 weeks. It hits the cash register anyway!! The first withdrawal took an hour-a maximum of two hours. The subsequent conclusions are 30-40 minutes, it is very pleasing. If you have any questions, the support answers and helps quickly and efficiently. You do not have to wait in line as in some casinos, they will contact you within a minute. You can top up your account in various ways, card, e-wallets, I mainly use piastrix and there were no problems, neither with withdrawal nor with replenishment. In conclusion, I will say that the casino suits me in everything except the ABSENCE of NO DEPOSIT BONUSES.

What's really upsetting is that there are absolutely no no deposit bonuses in the form of free spins, or maybe I didn't deserve it or haven't been playing at this casino for so long, but I would like a bonus.

Dear S4ASTLIVYI, Thank you for sharing your feedback! Your review is highly appreciated by us. We are absolutely glad to hear that you've got the good impressions with our casino. We want to inform you that sometimes, the withdrawal process can take some more time due to the security purposes and KYC procedure. However, we will definitely take all your notifications into consideration and do our best to improve our services. By the way, you can contact us in live chat or via email regarding our promotions anytime. Our Bonus department always make great promos for our customers and we will check whether you're suitable for a great bonus! Hopefully, your experience with Katsubet will be full of delightful emotions! Best regards, Katsubet Casino

user avatar

I'm impressed.
Deposited a ridiculously small sum due to the neat welcome bonus, made several big wins and 1 huge(!) win.
Verification and withdrawal was done within >16 hours (submitted at night).
Even though their Live-Chat is currently bugging, they respond via Email quite fast.

Props to you Katsu-Team, 10/10 😁

Dear POTATOHEAD, Thanks for such positive words about our casino. We would like to express our gratitude for your feedback on the verification and withdrawal processes. We do our best to make it quicker and quicker. Moreover, thanks for your kind words regarding our support. In case of any questions, do not hesitate to contact us anytime. Our team wishes you amazing emotions in our casino and incredibly big winnings! We believe that fortune will be on your side. Best regards, KatsuBet Casino team

user avatar

I came across KatsuBet Casino when I was looking for a casino that accepts Astropay Cards. I had some money in my Astropay wallet and I thought let’s try this for gambling.
KatsuBet casino is a Japanese themed casino owned and operated by Dama NV group and operates with Curacao license. The sign-up process at the casino is quick and after signing up the casino lets you play in 10 fiat currencies which include EUR, USD, NOK, NZD, BRL, AUD and 7 crypto currencies which include BTC, XRP, USDT and ETH. The minimum amount to deposit and withdraw at the casino is $10 and $20 respectively.

The casino has more than 100 slot providers that come together to give you 7000+ games. These includes huge variety of big and small providers like BTG, ELK, Thunderkick, Yggdrasil, gamomat, BGaming, Booming Games, Play’nGo, Netent, Relax Gaming, No Limit City, blueprint, Wazdan, Kalamba and many more.

The casino has a welcome package of $500 which is spread across 4 deposits. First deposit bonus of 100% up to $100, a 75% bonus for second deposit up to $100, third deposit bonus of 50% up to $200 and a third deposit bonus of 100% up to $100. The bonus needs to be wagered 45 times in 14 days which I believe but the maximum bet while being on bonus money is $1.
The casino restricts around 50 slots plus all jackpot and progressive slots from bonus play but when your slot directory has more than 7000 games I don’t the players would mind that.

I tried this casino with an Astropay deposit of $20nand my funds were credited instantly. I did some bonus buys and took my balance up to around $50 and when I tried to cash out the chat told me that deposits need to be wagered 3 times. I tired a few more games and managed to cash out $40.

My verification happened in under 30 minutes and I received my funds in 4 hours which is quite quick for Astropay withdrawals.

Dear BLACKJAX, We appreciate your detailed review of a site. We are delighted to know you explored and enjoyed it. Thank you for pointing out the variety of the games offered and a welcome package offer which both aimed to please our customers as we care for our players to have fun. Indeed, the maximum bet with an active welcome bonus is $1. However, all the following bonuses have the higher bet limit of a $5. Our Finance (as well as a support) team works 24/7 to make sure our visitors get their verification and cashouts as fast as possible. This is why we appreciate such kind words. Hope to see you as our guest again! Best regards, KatsuBet Casino Team

user avatar

This casino is absolutely fantastic. Slots from all the top providers. Great bonuses. Fair wagering on bonuses. Great VIP programme.
Amy, my VIP Manager is so good.
Fast, efficient and friendly, as is the normal support. This casino is easily a 10/10. Absolutely flawless.

Nothing negative to say. If only other casinos were even half as good. So I would recommend this casino very highly to anybody. You will not be disappointed.

Nothing negative to say about this casino. By far the best casino I have ever played at. Fair, friendly, transparent and very professional. No.1 by a long way.

Dear RICKY76, Thanks for such positive words about our casino. We value our players and do our best to provide every player with an excellent service. Our team is very pleased to hear that you enjoyed playing our games from many providers. Hope you will choose the best ones for you and will have great emotions and big wins. Moreover, we are delighted that our bonuses appeal to you. The Support Team and VIP managers are always ready to help you anytime. So, in case of any questions, do not hesitate to contact us. We wish you a great pastime in our casino and lots of luck. Hope to see you again and again. Best regards, KatsuBet Casino Team

user avatar

I find this online casino very easy to use and navigate. They have a great selection of providers, and I've been having great luck here too! No problems with the withdrawal.

Dear 78LENNART, Thanks for your feedback. We are glad that you enjoy playing on our website with a great variety of slots and providers. Moreover, thank you for kind words about our withdrawals. Our team works every day in order to provide you an excellent service and gorgeous gaming experience. Wishing you good luck and great wins. Hope to see you again and again! Best regards, KatsuBet Casino team

user avatar

A new, very interesting casino. Fast deposits and fast withdrawals
The best promotions, grand bonus and rewards. I recommend this casino Great casino theme

Dear RUSSELLL, We would like to thank you for such a positive review. Our team is very pleased that you have noted fast deposits and fast withdrawals in our casino. Moreover, we are glad that our bonuses, promotions and casino theme appeal to you. Our team wishes you good luck and great wins in our casino. We will be glad to see you again and again. Kind regards, KatsuBet Casino team

user avatar

I just would like to say how wonderful Katsubet casino is and the customer's support are always there to help you. Verification was fast and no hassle at all! Money was in my account right away through wallet. Games are well organized and easy to find. Overall excellent trusty casino.

Um I got nothing bad to say about this casino. Everything is as it should be. Maybe sometime send me 100% bonus deposit lol.

Dear MIMOSA, Thanks for such positive words about our casino. We value our players and always try to provide every player with an excellent service. We would like to express our gratitude for your feedback on the withdrawal process. Moreover, our team is very pleased to hear that you enjoyed playing our games. Hope you will choose the best ones for you and will have great emotions and big wins. What is more, we offer a wide variety of bonuses to choose from. You may check our bonuses on our site and sometimes special offers from VIP-managers on your e-mail. Our team wishes you amazing emotions in our casino and incredibly big winnings! We believe that fortune will be on your side. Best regards, KatsuBet Casino team

user avatar

Had a few issues regarding promotional rules changed without informing me but after speaking to online chat and VIP managers, they helped the best they can to make it up to me.
Very caring and kind.

Dear KYZAM8080, We are thankful for your positive review. We have improved our VIP program in order to make your playing experience even better and hope you will feel all its benefits. The Support Team and VIP managers are doing their best to provide you with qualified assistance regarding any questions. May good luck and fortune always be on your side! Kind Regards KatsuBet Casino team

user avatar

I can tell that all the bonuses are easy to get and the withdrawals are fast, and it's a rare thing. So I am glad that I played and deposited there..

Dear NITISH_MORT, We appreciate your positive review of our casino! Thank you for kind words about our bonuses. Moreover, our team would like to express our gratitude for the excellent feedback on withdrawal process. We do our best to provide players with а gorgeous service. Wishing you good luck and great wins! Hope to see you again! Best regards, KatsuBet Casino Team

user avatar

Well, nothing special about this casino, they have most providers and almost the same welcome bonuses, and same as other casinos they have crypto deposits and believe withdraw too! Well, I don't want to experience that anyway anymore, as I self-excluded for just a year as I couldn't find the option for a permanent self-exclusion.

Besides that they have really small MAX Bet for the welcome bonuses (at least the first one), compared to other well knows and high rated casinos, and higher wager requirements (x45) compare to the best casinos (with just x30) I played at, I had really terrible experience here. I don't judge casinos from my luck if it's a win or lose, that's the last thing I care about. But this is the first time I had such bad treatment from a casino. I've been playing in many casinos so far, but it's the first time that a casino changes their terms if they don't like you. Yes, that's right!! I deposited in ETH to get the welcome bonus + 100 spins with MAX CASHOUT as listed on their terms of 0.12 ETH. Okay I played the bonus and that was ok and then checked the 100 spins and they were on a game that doesn't accept ETH or crypto, so I contacted support team, similar to other casinos where they can reissue the spins on something else and I had rude experience. Forget the wait for like 5-10 min to get single response from the agent. They wanted to give my the spins on other Bgaming slots, which I'm ok with that, but they wanted to change the max cashout from 0.12 ETH to almost half (0.068). I politely asked the support agent to issue a custom bonus with the MAX cashout specified on their terms page, but insist to give me the same response.

I don't really care about the small winnings from free bonuses or the risked money when I play, as I recently had a small bonus win from other casinos for just 0.05 ETH and was happy with that even though I'm a mid-range player which doesn't technically make sense, but to get such bad experience and treatment is something I should definitely flag, as I didn't have such experience with the same issue with other casinos before. I truly don't want anything free in exchange to this, since I really really don't care about the money, all I want when I play in casino is friendly and good treatment from their team, which I didn't personally receive here!

Dear _VAS_, Firstly, we would like to thank you for choosing our casino to play. We always try to provide our players with a great service. We would like to apologize for the inconvenience caused, but also we believe that this review does not reflect the whole situation and may add a false first impression of our casino among other players. Let's take a look at the situation that happened. You contacted us with the problem with the activation of the free spins in your profile. We have checked the problem that you experienced and offered to reissue free spins in the other game in order to help you to get free spins played. At this moment we are working on our Terms and Conditions regarding the maximum cashout from the free spins. We have provided you with new information about the maximum amount of cashout from the bonus. You informed us that this information is not stated in our Terms and Conditions, so we had to take a few minutes to check the information provided by you. Dear _VAS_, we always quickly respond to such requests from players and as soon as we have double-checked the information stated on the site in a few minutes we were ready to apologize to you and issue free spins with the maximum cashout that is stated on the site. But when this decision was made, we found out that you had set the Self-Exclusion limit without waiting for a response from us regarding your problem. Our team is always ready to help players in any case, and it was one of such situations, but you decided not to wait for an answer and self-excluded from playing, so we could not inform you about our decision. Dear _VAS_, we are really sorry for such a situation, but hope you will accept an apology and change your mind about us. Best regards, Katsubet Casino team

user avatar

Great, (better than great the best I have ever dealt with) vip customer care team friendly, well mannered and eager to assist any way they can. I have had issues with regular support agents on live chat but a quick email to the vip team and they were happy to assist and handled my issues professionally and in an appropriate time frame. I like the site it is user-friendly, I like to use the favourite marker to tag my favourite games. But it needs a (favourites) tab in categories or its own next header next to the to the providers at the top of the page. I'm not sure where they are listed once you tag them or if they are, but being easy to see and use would be beneficial instead having to use the search. But All in all a good new site other than my minor issues below. I'm looking forward to it becoming my number one favourite site, keep up the good work.

Three issues: Firstly bank transfer withdrawing minimum 300 is a little outrageous $20 or $30 would be far fairer now this brings me to my second issue in regards to bonuses completely understand and respect pay through and have no issues with it, but once that is completed. Whatever you have in your balance should be yours not maximum of 100 dollars (sign up bonus probably fair) but when you are a returning player. Especially when you cant withdraw the 100 you can keep, because the minimum is 300 to withdraw through my preferred method. ( I would have to deposit another 200 play that and try/win and keep it above 300 to get it out, something is not right there with that policy, really no point giving bonuses that have. You may as well just play with fun money. I wasn't going to return as a customer after the disappointment of playing and winning 2 jackpots getting through the play through with still reasonable amount of winnings for it to all disappear back 100. There is no point having cap the bets on the bonus round with maximum payout of 100, no point if you are taking it back in the end. Thirdly Some games will not load and never have when I've tried to play them only one particular provider. (others from the same provider do though) not sure why?

Dear TARZYT3, Thanks for your kind words about our casino and pointing out that you like the appearance of our casino. It is such a pleasure for us to hear that the design of our website appeals to you. VIP managers always do their best to provide you with fast and qualified assistance regarding any questions about our casino. We are sorry that you had some inconveniences playing in our casino, but we will take into consideration all of your feedback about our site and bonuses in order to improve for the better. Our team wishes you a wonderful pastime in the casino, lots of luck, and big wins. Hope to see you again and again. Best regards, Katsubet Casino team

user avatar

I like their cashback bonus and loyalty program. The more loyalty you give them, the more you get back. The selection of games is big, and they always seem to have tournament's in progress.

My first fear was this was a rogue casino. I've been getting the run around with a withdrawal request for the past several days. First with the odd requests for verification purposes. Now that my accounts verified, I'm being told they are too busy to handle my withdrawal request. This threw up a huge red flag for me, and is the reason for my low star rating.

The more I research this casino, the more I'm coming to realize that this mite be just one really crappy support agent. All the problems I've been having have all been through this one guy. The others went to great lengths to help, and this one has even encouraged me to cancel my withdrawal request and play my winnings instead of wait until they aren't to busy. If it weren't for this one agent, my star rating would be high.

Dear WaroftheGods, Thank you for sharing your experience and apologies for any troubles dealing with our customer support team. We are delighted that you choose our casino, and you were lucky to win. Our team is sincerely happy and congratulate you on this, please be sure your cashout is well-confirmed and paid out for now. According to our withdrawal policy in Terms & Conditions, the casino reserves the right to check your identity prior to processing payouts and to hold any refund or withdrawals for the time needed to check your identity (https://prnt.sc/xvde2c). Due to the fact that the verification was incomplete, it took a little more time than usual. In this case, we were waiting for additional in order to be able to check them. Once we confirmed you've provided all the documents, we were able to process the withdrawal successfully. Again, we are terribly sorry for any delays and poor service delivery. To make it up, please find a nice bonus in your Bonus box, as appreciation of your understanding and loyalty! Hope you are satisfied, and we will be glad to see you again in our casino. Best regards, KatsuBetTeam

user avatar

The casino is really great! Welcome bonus is something that is quite enough to turn into almost guaranteed winnings. The verification and withdrawal is really fast and easy! Would be playing more at this place, they have tons of games, different providers, nice customer support

Nothing really in particular, I'd love to have even more bonuses, but could understand they have their limitations as well in terms of bonus budget and VIP players

Dear ALEX497, We would like to thank you for such a positive review, and our team is very happy to see you enjoying our casino. It is really important that our withdrawal and verification process appeals to you. We value our players and strive to satisfy all your desires. Our team send you their love and wish you the best of luck and only big wins ;) We are looking forward to seeing you again! Sincerely, KatsuBet Team

user avatar

Nice games and a lot of choices and it looks good and the most reviews are not bad and it's recommended by Askgamblers and LCB. A good reason to try it, but than my nightmare was started, that's the reason why I can't say anything positive about the casino

Hello, I have waited a long time but would still like to report that the casino is not fair. At the end of October I had created an account at this casino, checked which options I had to deposit and withdraw possible winnings, I saw that there were many possibilities and because of the positive reactions I had read at LCB and Askgamblers I decided to deposit, I contacted live chat and they suggested neosurf because I had first tried to deposit with ecopayz, but unfortunately that didn't work so made my first deposit with a 10 euro neosurf voucher.
After playing for a while I decided when I was at 75 euros to have my winnings paid out but a little later I saw that it was canceled, I contacted live chat and they told me that I had to deposit with my neosurf account, after which I did that too, I deposited 15 euros with my neosurf account and played a bit more.
After a while my balance had become 200 euros so decided to have the winnings paid out, again after a short while this was refused, I contacted again and had to use my paysafecard account, while later, again refused, I tried through coinspaid, again refused, I contacted them again and felt that they were holding me on the line and had no alternative and because I had deposited only 25 euros in total I thought to myself: I will play the money and they will never see me again, but I now think this should be known, so I would like to inform you and future players about this.
My decision: not to be trusted casino!!! I can also prove everything because I have a screen shot of it. Greetings to everyone and be careful with that casino.

Hello Andre, Thank you for sharing your experience and apologies for any troubles. We’ve been reviewing your case thoroughly and see that support team has regulated within our terms and came up with a solution in timely manner but we are are sincerely sorry your transaction hasn’t came through by the initial payment method used - Neosurf. Unfortunately, Neosurf couldn’t honor your withdrawal transaction and it’s been declined on payment provider’s side. As far as we can see, you were asked to use a few alternative options as EcoPayz, Neteller in chat to cashout your winning shortly. To use any payment system, you need to register it in our system first by making the min deposit amount so you could request your winning to be processed shortly without X3 wager requirements to be done as per Casino T&C. CoinsPaid is not available to make a cashout with If you haven’t used it to make your deposit with at the first place. Once your balance got lifted to 200 EUR, you’ve been advised to make a cashout using Bank Transfer as this is the min amount, the Bank might honor the transaction and process it accordingly. Skrill and Netteler were also offered by support agent but as we can see you haven’t used any alternatives advised by our chat team and played your balance to 0. Again, we are sincerely sorry for any inconveniences you’ve faced playing with KatsuBet Casino. Recently, we’ve loaded in a nice gift to your account to make it up so you could try out your luck again which remains well-played for now. If you have any other questions, we will be happy to provide you with VIP care via [email protected] to come up with the best payment and withdrawal option for your further play. Best Regards, KatsuBet Team

user avatar
Inactive user
1/10

There are many different games. Customer service 24 hours, new casino. They say there is cashback but I don't try. For me, there is nothing more than that

I don't even get welcome bonus. They ask for strange documents. When requesting a withdrawal to try to block it. The site difficult to navigate. I do not recommend playing there

Hello Abdulaziz Thank you for sharing your feedback. As we can see you haven’t got any part of Welcome package credited on your Casino balance as you didn’t enter a needed promo code to claim a bonus. Please note, all bonuses which are the part of welcome package do require a bonus code to enter: To get the 1st Welcome bonus 100% + 100 free spins in Fire Lightning game: 1DEP To get the 2nd 50% Welcome bonus: 2DEP To get the 3d75% Welcome bonus: 3DEP To get the 4th 100% Welcome bonus: 4DEP We highly appreciate your loyalty, so we’ve made an exception and loaded in 100$ as a part of Welcome bonus 1 + 100 free spins in Fire Lightning game to try out again. Please note, 100% match bonus does not offer max cashout restrictions so you can score HIGH and WIN big with Katsubet right away. Please let us know, If you wish to re-open your account and keep on playing. We would much appreciate If you could give us a shot. Again, we are sincerely sorry for any inconveniences you’ve faced playing with KatsuBet Casino. If you have any other questions, we will be happy to provide you with VIP care via [email protected] to come up with a solution for your further play. Best Regards, KatsuBet Team

user avatar

I’ve been running cold for a long time trying many places but these new Katsubet guys absolutely sparked my interest when I finally got lucky and made a cashout around 1 BTC and first support guys told me it was above my weekly withdraw limits. I was depressed but they advised me to make a request to VIP host as I gamble a lot and meant to be a VIP. I’ve got a message from the nice girl from VIP team named there Stacey who surprised me with withdraw limits lifting in 10 minutes so I could cashout the whole amount the same day. It literally took me 10 minutes to get an update as per my limits lifting and cashout being processed. Great customer experience, VIP host and fast response time! Great recommended!

As I said, weekly limits are regular as elsewhere, but I’m pretty sure VIP team may find a way out if you want them to. Have no worries. Nothing less to say

Dear JOSEPHHANSSS, We sincerely appreciate such a positive review! Our team is very pleased to hear about our fast deposits and withdrawals and also wide game selection. Moreover, we would like to thank for your kindest words about our VIP team. We do our best to provide players with а superb service. From all our team we wish you amazing emotions and great wins. Let the luck will be on your side! Best regards, KatsuBet Team

user avatar

Compare KatsuBet Casino to Other Casinos

8.4/10 • 117
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
10.000 EUR per week
Complaints
Resolved 12 out of 13
Deposit Methods
+16
Licences
Curacao
iWild Casino
iWild Casino
8.7/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 72
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.3/10 • 206
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 7 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.2/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 194
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
6.2/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Pike Casino
Pike Casino
7.1/10 • 19
Welcome Bonus 550% Match Deposit Bonus + 400 Free Spins at Pike Casino, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Rapter Casino
Rapter Casino
7.2/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
BetBeast Casino
BetBeast Casino
7.2/10 • 30
Welcome Bonus 250% up to €1000 + 250 Free Spins at BetBeast Casino, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 4 out of 4
Deposit Methods
+15
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
7.1/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao