100% up to €/$100
Welcome bonus for a new players only | Maximum bonus is 100% up to $/€/£ 100 | Min deposit is €/£10 $20 | No max cash out | Wagering is 45x bonus | Maximum bet while playing with a bonus is $/€/£ 5 | Eligibility is restricted for a suspected abuse | Skrill and Neteller deposits excluded
Welcome bonus for a new players only | Maximum bonus is 100% up to $/€/£ 100 | Min deposit is €/£10 $20 | No max cash out | Wagering is 45x bonus | Maximum bet while playing with a bonus is $/€/£ 5 | Eligibility is restricted for a suspected abuse | Skrill and Neteller deposits excluded
Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Hi @MOLLIED, thank you for your post. We understand your frustration, however as previously also explained our support - it is outlined on our terms and conditions, as well as our promotional bonuses, that bonuses are provided at our discretion and can be removed for a variety of reasons, such as bonus abuse. We have discussed this matter with the Advertising Standards Agency, and can assure you that we are well within our right to do so. Should you wish to play without bonuses then a review of your account will be performed in the near-future, at which point your ability to receive bonuses may be activated. Regards, Hyper Team
Seems cool
Support replies fast
Easy sign up
Why do you need 50 characters when typing here????
Wasn’t clear that I wasn’t eligible for welcome bonus. Hidden in terms.
Small Withdrawal and asked for documents. Wanted to see corners of utility page, ridiculous, but resent.
First and last 4 numbers of Visa card and the rest of numbers blocked out wasn’t good enough. They wanted first 6 numbers.
There are better casinos out there with smarter, hassle free verification
Errors on games menu where all jackpot games disappear- using desktop and chrome
Withdrawal button awkwardly placed at bottom not cashier menu
Hey @Realmcgregor! Thank you for your positive feedback and feedback regarding room for improvement. We're sorry you were not able to easily find the welcome bonus conditions. We shall add a link in our T&Cs that will bring you there in one click. Also "view details" link on the homepage bring you to the terms and on your personal bonus section the terms are displayed. Regarding the verification - when we start a KYC process we would like to have clear documents and all our instructions are written very clearly in the email requests, per type of document. The error on game menu we are still trying to replicate it, will continue digging with different resolutions, browser zooms and display setting zooms. Thanks again ! Hyper Casino Team
Wide selection of games.
There should not be a pop up when logging on to cancel withdrawals, I clicked the wrong button and before I noticed I had burnt through £££ of my withdrawal, this options needs removing asap, responsible gambling ???
Hi @wolves602, Thank you for your feedback and suggestion. When you login to HyperCasino the deposit process is basically automatically loaded. Therefore our system think you want to deposit. But we do not allow a deposit when there is a pending withdrawal. Therefore the popup will inform you: STOP: You have a pending withdraw! A deposit may not be made as there is a pending withdrawal. By clicking proceed the withdrawal request will be cancelled. Click cancel to return to the Casino. Of course you are not required to cancel your withdrawal but if you wish to deposit funds, please temporarily cancel the withdrawal. Deposit your funds you would like to play with and re-request a new withdrawal. Please be informed that we do not apply processing fees for payments (deposits and withdrawals) but therefore we do aim to limit the number of transaction to control the costs.
Wide selection of games including Netent, BGT, Blueprint, Novomatics. Site is displayed really well, easy to play. Have used chat support and they are so helpful and friendly. Verification in less than 24hr and Withdrawal processed within 24 hours (working days) Emails to advise verification complete and withdrawal processed. Can't fault the site at all. I can see it being my go to casino! Highly recommend.
Cancel withdrawal option immediately pops up when you log in (Not very responsible) Slight site issues with bet sizes but have still rated 10 because these are very very minor (to me) and given it's a brand new site they really are doing a great job!
Hey Chris! Thank you for your review and kind words! We will keep up the good work and will continue to improve! Regads, Hyper Casino Team
Seems to have a descent selection of games it says 100% match bonus on first deposit could not find if you have to enter a bonus code.
Made mt first deposit I never received my 100% bonus. I looked could not find a live chat to tryn and get nthr bonus issued manually so quite dissapointed I never got to play with the bonus money.
Hi Colin, thank you very much for your review! And we are sorry you didn't get your bonus. If player is eligible for the bonus, then it can be activated in the Bonus Section under your Account. Would you mind to send us your username or registered email address to [email protected] so we can check why you didn't get your bonus. We will do our best to improve our service! Cheers, Hyper Casino Team
Looks nice, inviting, but looks can be deceiving and this casino is deceiving!
Signed up through a link for the £300 bonus. Was showing as available, I activated it then couldnt deposit. Was told this was a technical issue. Then got an email......
Dear XXXX,
We at L&L Europe Ltd would like to thank you for creating an account with us.
We have received notification that you were not able to make a deposit at Hyper Casino. We have now enabled your account to allow deposits but the bonus option is currently switched off. Please note that this is only temporary, once we have seen regular gameplay without any bonuses issued we will activate the bonus function again on your request.
-------
Absolutely disgusting advertising welcome offers and then not granting them! I went on chat and this was the response:
'The bonus will be activated once there is a normal gameplay in the account as mentioned by the technical team unfortunately'
A disgusting casino who provided no details as to why this was and who I believe are sucking in UK customers with no intention of giving them bonuses.
I have complained to the UKGC.