FlipperFlip Casino has been blacklisted.
FlipperFlip Casino is a brand operated on EveryMatrix platform and under AffPalace, a program which has been blacklisted due to the usage of unethical business practices in its relation with affiliates, including but not limited to lack of communication and cooperation, delayed or declined payments and unprofessional behaviour.
Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Dear SASCHAMK, We thank you from the bottom of our hearts for your honest feedback. You have mentioned that FlipperFlip Casino is not that popular as the biggest brands, but I would kindly ask you to consider the fact that we are a shiny brand-new and top-notch casino, and we came in the industry in order to deliver the best gaming experience for our players regardless of the deposit amount or player status. And yes, even though we are brand-new, that does not mean that we are similar to other casinos. You have mentioned a design as a con, but I can assure you that we are really design-addicted and I'm proud to announce that by the end of May we will present a night-mode that will leave you breathless. Just stay tuned and up-to-date with our new offers and design decisions! Sincerely, FlipperFlip Team
Great casino with nice bonuses for new players, nice website design, with fast online support ready to help 24/7.
I advise you to personally go and make sure that you do not have to be verbose.
I haven't found any disadvantages for myself yet. If there are, they are not so significant and I think they are not worth attention. Perhaps in the future they will appear and then I will be able to share with you.
Dear 123456, We must thank you for your honest feedback at this time. Keep in mind, that we are able to provide you with an exclusive bonus that is not presented on the website as a sign of our appreciation for your loyalty, just hit us up in Live chat at your convenience. If you have any questions, we are here 24/7 for you! Sincerely yours, FlipperFlip Team
Nice new casino. You have a good selection of slots and many deposit and withdrawal methods. The welcome bonus is very good and there are some other great bonuses and free spin promotions. Support is mostly available via live chat and will respond shortly.
Dear LOCO187, Thank you for highlighting our strongest sides. Your commitment to our excellence has inspired others. If you want to get an outstanding personal bonus - just drop us a line to our 24/7 a Live Chat Truly yours, FlipperFlip Team
The gambling club supports the most popular payment systems – Bank cards, e-wallets. We are glad that there is a low minimum deposit size and a threshold for withdrawing money not high. You can deposit or withdraw up to 2000 euros per transaction. Funds are transferred to e-wallets within 1-12 hours.
Nice design.
There are a lot of violations in the rules especially with deposits. You open an account in rubles, you make a deposit in rubles, but the account to your wallet or card is issued in euros. And they say without a Commission, but in fact you get a double conversion during the transaction.
I registered a while a ago and got a no deposit bonus which was nice. They also have really good deposit bonuses with not so high wager. Live chat is very responsive and nice. Go play.
Dear BUDALA187, Your attention to our perfect no deposit bonus puts you at the top, we are happy that you have enjoyed it :) Our deposit bonuses were created for players who would like to get the neverending fun out of playing, joy and lots of winnings, so I would highly recommend you to contact our 24/7 Live Chat in order to get a personal bonus depending on your needs and targets :) Cordially yours, FlipperFlip Team
A lot of games. Super service. Everything professional. Fast payouts. Many possibilities. I recommend to all who want to spend time with this casino pleasantly and peacefully and gain additional money.
Dear POLONISTAR9, You have a winner's attitude, for sure. Thank you very much for paying attention to the fact that we are casino enthusiasts with a professional attitude and fast payouts. You have been a valuable player in our casino and I would kindly ask you to contact your dedicated account manager in order to get the best offer for your next deposit. Sincerely, FlipperFlip Team
I didn't ever have any issues with Dunder when I used it. Customer service was great in answering questions, money withdrawing with no issues. Decent promos especially for anyone signing up for the first time!
Nothing, a fair and well done site. Like many casinos you get the odd disconnect on a game, that happened a bit, but nothing bothersome.
Just the way it is with online games at times.
Dear DJKCASINO1303, Your support and loyalty have made us stronger and we will forever be grateful. We must honestly admit that your feedback did not go unnoticed and we have forward your request to our developer's team and game vendors support in order to have the games working stable even in times of bad internet connectivity, they will work on that. Always yours, FlipperFlip Team
Deposited 30€ + bonus and got an nice 4x cashout.
No problem with bonus canceling or anything.
Money was transferred the next workday.
Overall nice games and so on 👍👍
Very nice choice of games, support online 24/7, deposit options.
I tried this casino with a free spins at registration. I remember that all games I tried were stable. Although, big wins was not to see.
But that's my bad luck, it has nothing to do with casino itself.
Bonus terms.
50X deposit and bonus.
It's very hard to wager something like this, I think 35-50 is OK, but 100?
I think I give this casino a shot, without bonus off course 😊.
And I hope that withdrawal times are till now OK, at least for a e wallets.
I registered here not so long ago. The design is good, a large selection of games and providers. There are convenient deposit methods for me! In general, I like everything and I will continue to play.
Often send good bonuses!
Dear SERE333, If anyone deserves thanks, it's you. Thank you for being loyal, you can always rely on our team and if you have any questions just drop us a line into our 24/7 Live Chat. Regards, FlipperFlip Team
Good site, they have a nice interface where you can search for slots or search on slot provider.
Good friendly online customer service!
Deposited one times with pay-safe card and all worked great!
Bonuses are non-sticky what is very good for players!
Dear MRKNISTER, We want to thank you for all the support and concern. And thanks for highlighting the fact that all of our bonuses are NON-STICKY. We are here to deliver the best gaming experience for our players, we are working on a brilliant and top-notch flow for our players a daily basis :) Yours, FlipperFlip Team
I signed up at Flipper Flip casino about 2 weeks ago. I remember they credited me 33 no deposit spins after registration. Where 33 comes from I am not entirely sure, however I will take a freebie any day. The registration was simple, and the verification of email and account went quickly.
What I like is the website design is plain and simple. You can find anything you need in a jiffy. They have slots all over the place from all providers. Netent, Play and GO, Pragmatic Play, Thunderkick, you name it. After I won about $1 from my free spins, I decided to give $0.10 spins on Thunderkick slots to see if I can get a big win but busted that balance very quickly.
I saw they offered 100% bonus and 100 free spins for a deposit of $10, that is right at that for $10. However I do not think I will claim it as the wagering is basically x50 the D+B amount. Now I have seen casinos with ridiculous wagering requirements, but this one takes the cake. That is basically x100 the bonus amount only if I am not mistaken? Well that is too much for me, I think the wagering should be at most x50 the bonus amount only.
I have not had the pleasure of dealing with their live chat as the free spins were credited and during my game play everything worked well. Their live chat seems to be 24 hours as they never say leave a message whenever I test the chat. Also it just need a name and email which is good, unlike other sites where they ask for DOB and other things, just for you to repeat it again.
I think this casino seems good and can be trusted. However, I noticed their pending is 24 hours or less, however 3 – 7 days for E-wallets sound very long which begs the question. Why do casinos still need days to pay? 90% of casinos pay within the hour if you verified.
Dear FIEKIE247, We appreciate your feedback and want you to know it doesn’t go unnoticed. We are proud to announce that starting from the 4th of May we will lower our withdrawal timeframe for e-wallets and other withdrawal methods in order to meet the best online gambling industry player-oriented practices. We also want to let everyone know that we are constantly working on the improvement of our bonus system. We look forward to hearing from you and we are ready to respond to any questions and comments you may have in our 24/7 Live Chat. Best wishes, FlipperFlip Team
Flipperflip is a newly added casino on askgamblers and that's when they peaked my interest. I believe I had received some promotional email mentioning this casino but I didn't recall ever playing there so I was interested on taking a closer look. I noticed they are powered by a range of good game providers including Netent, Relax, Pragmatic Play and others so that was a great first impression.
I signed up at the casino and was at first curious to about their welcome bonus, however, in this case I decided not to claim it as in my humble opinion the terms are quite tough- the bonus wagering is set to not only 50x, but 50x deposit+ bonus which would mean that even if I deposited only 10eur, I would have a 20eur balance and 1000eur wagering to meet- that's very, very high!
Regardless, I decided to try my luck with cash only. I made a deposit of 30eur and decided to play Dog House slot. Within the first 50 spins I managed to trigger the bonus round and it paid nearly 100x bet, so afterwards I decided to hit and run for another game. I noticed they had TNT tumble slot, which I've tried and really liked. I didn't buy features but had some playtime with minimum bets. I was getting decent base game hits and my balance was steady, and when I finally got the bonus round, it paid around 40x bet and then I moved on again.
At last I spent the rest of the session with Immortal Romance, which I hadn't played in a while. The game was quite dead, I couldn't get a simple big base game win and with half of my balance left, I finally triggered free spins. Shockingly enough they paid 10x bet, which is when I went to my good old Twin Spin hoping for a recovery but that didn't happen and I lost my balance shortly.
Overall I had a decent playtime at Flipperflip casino- the game selection was really nice and the lobby looked great. But I'm not sure if I will continue playing there, I wasn't a fan of their bonus terms and besides that there wasn't anything special that would make me come back, at least for now.
Dear BLONDIE, We appreciate the time and effort that you have dedicated to providing your valuable feedback on our casino. Here is a point-by-point response to your comments and concerns. 1. It's the truth that we have a huge variety of casino game vendors, we do our best to provide the best gaming experience on the market. Moreover, it is not a secret that we are planning to add even more slot providers in the nearest future. 2. Regarding the wagering requirement of the welcome bonus. Thank you for this suggestion and it's a pity to hear that you are not satisfied. It would have been interesting to explore this aspect. However, in the case of our study, it seems slightly out of scope because we have more than a thousand players who have successfully completed the wagering requirement of our welcome bonus and have withdrawn their winnings. 3. We are happy that you've hit a big win a decent amount of times with us. Even though you've lost your balance shortly, we hope that next time Lady Luck will be on your side :) 4. We invite you to contact us in our live chat and believe us, we can offer you a lot of bonuses that are not presented on our website. I am sure that some of them will make you change your mind about our bonus policy in a positive way. Always sincerely yours, FlipperFlip Team
There’s nothing good to say about this casino. I deposited over 1000€ and get not even a win bet. Once you play Dancing Drums or 88 Fortunes and you are fast to get the coins bonus there’s come an error said you must the page reloaded and then the coins bonus is gone. They said that the error will be investigated but nobody do anything. It is like a robbery...they give you 20 30€ bonus money to keep your mouth shut.
I don’t recommend to anyone, stay safe with your money in your pocket!
Dear SAVEERS, We sorry to hear you had such a frustrating experience, but still, winning depends on luck. It is necessary to shed light on this situation and clarify some details. We really appreciate you bringing this issue with Scientific Games slots to our attention and we did our best to push this issue to a slot provider and still waiting for a response from them. Also, we offered you a good free chip because we feel pity that you have a negative impression and in particular because you faced a problem with this online gaming vendor. According to our data, you have already played with the free chip that we offered you as a sign of our appreciation for your patience while the issue was being investigated. If you require assistance, please do not hesitate to visit our Live Chat and ask one of our friendly Chat Operators.
The site's design is very fresh, modern, & mobile friendly. It's also very easy to navigate and pleases the eye. I deposited 1,5 k € and managed to cash out appr. 1,8 k €. The withdrawal process went very smoothly. Within a day my documents were checked & approved, and also the withdrawal processed. The next day the withdrawal had already arrived to my Visa card. So that's pretty much as fast as it can be with Visa.
It's also easy to set up your own (deposit, etc.) limits in your profile and account closure can be done via e-mail.
The site has my favorite NetEnt games (Narcos, Divine Fortune...) and a wide variety of other providers & slots as well.
The site has my language (Finnish), but the language is clumsy. I'd rather use English than clumsy Finnish. :)
The chat personnel is fast to reply and very friendly, but not that professional to be honest.
One reason I only give 7/10 stars is the withdrawal limit of 2 k € per transaction (at least according to AG), which seems quite small for me. (Imo, if you can deposit how much you ever want, you should be able to withdraw how much you ever want, too. ;) )
Other than that, nothing major, and why not give it a shot. :)
Dear ANNIKALE, Thanks for your feedback, we are also fans of smooth and minimalistic design so we're happy to hear that you liked it! You are right, we have a limit of 2000€ per transaction, however, there is no limit for the number of withdrawal requests, meaning that if you win 10000€ and you wish to withdraw then you can make 5 withdrawal requests of 2000€ simultaneously. Thank you for paying attention to the clumsy translation of the Finnish version of the website, we sent a request to native speakers and with the next update of the website, you will see an improved version of the Finnish translation. We are doing our best to bring the top-notch service to our players and working on improving the quality of our customer support as well. Thank you for choosing FlipperFlip Casino! Stay tuned! Please feel free to contact us 24/7 if you need any further information. Best regards, FlipperFlip Team
Good site, they have a nice interface where you can search for slots or search on slot provider, and a lot of slots. Good friendly online customer service!
Deposited 2 times with Trustly, all works great!
Bonuses are non-sticky what is very good for players!
Dear PASKAA1, Your honest review is our biggest reward. We are very glad that you enjoyed playing with us. Bear in mind, that you can contact us 24/7 and get the best support along with a bonus that we will select for you personally considering your needs and wishes. Best wishes, FlipperFlip
Great casino, interesting games, cool bonuses - the uniqueness of this casino, here you can play and win, fast and competent support. I like the speed of work. Recommend
I didn't find any drawbacks. If you evaluate critically, there are questions about the mobile version. A little toy design, but this is difficult to attribute to the disadvantages. There are no critical drawbacks.
Dear Alex, We highly appreciate your honest feedback. I can assure you, that we really worked hard on a mobile version to be adaptive and fast in order to deliver the best performance for our beloved players. Keep in mind, that you can always contact our Live Chat 24/7 and we will provide you with the best daily exclusive offer. Truly yours, FlipperFlip
I like for sure the different casino bonus promotions that you can sometimes claim without making a deposit. The support is friendly and 24/7 online.
You can play all important providers.
I don't like that the Brand FlipperFlip is not so famous and popular like similar online casinos. The design of the site is not my favorite.
That is all I dislike.