Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 2 – Player Reviews for Chanz Casino

Chanz Casino
Welcome Bonus

100% up to €100 + 300 Free Spins, 1st Deposit

Our Rating CasinoRank
8.3/10
CasinoRank
Player Rating 46 reviews
7/10
46 reviews
Complaint Response 2 complaints
2 days avg. 2 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in

Top Reviews From Our Players

Inactive user
8/10

The site's design & structure are fresh, modern & unique. The social aspect to it is sort of fun, even though I don't see casinos like a part of social media. The site is easy to navigate. Withdrawals are pretty fast, I've faced no problems with them. Based on my experience so far, it seems reliable. They have good selection of games, for example Netent.

In my view a casino doesn't actually need to be like a social media platform. It's nice to see other people's winnings in casinos for example rolling in some part of the screen; to me this would be totally sufficient. It would be amazing, had you also Betsoft games, such as Stampede. Otherwise all good, keep doing you. :)

Hey! Thank you for the feedback, it`s great to hear you like the site. We continuously wok on adding new providers and games and I will forward your request to our Casino department. Have a nice weekend! :)

user avatar

It's a very nice casino with very fast and friendly support. Fast withdraws and you get help right away. Im so happy for my win and the help of the support. Design is very good. Very fun idea with messages etc.

Missing play'n go games. Sometimes problems with games not working.

Hey! Thank you for the feedback. Cool to hear you are happy with our site and big congratulations with your winnings! 😀 We are continuously working on adding new games and providers and I will forward your request to our Casino manager. When you are experiencing any problems with our games, please contact support and we will check further. Keep having fun!

user avatar

I have very positive experiences and great experiences. At first glance, the site is positively different from regular standard web casinos. But it's a nice revival for the player, like entering a new modern house :). Tournaments and free spins without wagering. Bonus request only small 35 X !!! / the owners of other casinos are already crying now because your players are already coming to play here at CHANZ CASINO / And other good surprises. Quick withdrawal. Selection of great providers. Excellent support, fair play, great conditions. Summary is easy, it's TOP casino.

Hey! Thank you for the positive review. Great to hear you are happy with the services and have fun at the site. Please also share any suggestions you have for improvement by contacting support via email or Live Chat. Have fun! 😀

user avatar

Chanz is a wonderful casino. Payouts are prompt, their customer support is courteous and helpful and their free spins and promotions are constant. Chanz is just so overall good that you wouldn't need to play anywhere else. I haven't had any issues after almost 5 cash outs. They are always in my account within a few days and this is exceptional as I'm Canadian and they need to be wire transfers. If it would an online wallet I would imagine it arriving within hours.

Would like to see Play'n GO games. Would like to see more consistent deposit bonuses.

Hey! Thank you for the positive feedback. We have just opened up for Canadian players after launching Visa credit card as payment option for deposits. We hope to at a later stage to be able to add more payment options for Canadian, including faster payout options. Keep having fun! 😀

user avatar

- The idea of a social casino is wonderful.
- Cool design and wonderful to handle on mobile.
- Great staff and quick transactions.

- Withdrawal goes on bank account, even when deposit has been made by Visa.

Hey! Thank you for the positive review. It`s great to hear that you enjoy our social approach. We recently added more features such as Likes and more exciting things are on the way. We are also continuously adding more payment options. I currently can`t give you any timeframe for card payouts, but I hope you are also satisfied with our quick instant bank payments for now. Have a great spring! 😀

user avatar

I always liked this casino. At the beginning I was having second thought should I deposit and play because dont know their cashout time frame. So today I have asked for a withdraw, send my documents although dont like the part with take a selfie with the passport next to you but still made that and send them all.

Very good selection of games,plenty bonuses or free spins, very friendly and helpful support. Wont rate them high,will wait for the withdraw and keep you updated.

So lets see how fast they are with KYC and withdraw.

Hey! Thank you very much for your review. We normally verify an account within few hours after receiving all requested documents. It may take a bit longer time during evenings/weekends. In your case I can see that you sent the remaining requested documents yesterday evening and that the documents got verified and your withdrawal processed this morning. Please let me know if there is anything else I can help you with. Keep having fun! 😀

user avatar

Nice and friendly place, very polite persons in chat, free spins added frequently. Funny promotions. Withdrawals fast. Cool place!

Sometimes experienced problems with logging in, but in short while it worked again.

Hey! Thank you for the review. Cool to hear that you like our services and our promotions. We will continue offering big campaigns every month with new twists, and just let us know if you have any ideas for how we can make them even more exciting 😁 Keep having fun!

user avatar
Inactive user
9/10

There's a big future ahead of the casino. When I was unsuccessful, I always got a discount on deposit bonuses. The level up bonuses are also very good. Free spin or free money. Correct staff, friendly design of the site. Just so on Chanz casino!

The page has some technical problems. For example, some games, if you want to play in fullscreen mode, will completely distort the page and this will spoil the experience. In addition, I can not say another negative! Perhaps it is a bit slow sometimes withdraws, but this is just a comment, not a complaint!

Hey! Thank you for the positive feedback, it`s great to hear that you believe we have a great future. We try to process payouts within few hours, but during weekends it can take a bit more time. Regarding the Full Screen mode issue, it would be great if you send us more details and screenshots on email to [email protected] or via Live Chat, so we can look further into this. Keep having fun!

user avatar

Chanz casino is another nice casino, all popular slots available, good promos every week, nice layout easy to navigate and slots pay pretty fair. Support is helpful and friendly. They process any withdrawal on same day, sometimes within 1 hour. I love this casino.

Hey! Thanks for your feedback. It`s great to hear you are happy with our Games selection, offers and Services. Today we launched the Tour de Chanz promo which I hope you will also like. We will in a couple of days also release new exclusive games, so there is plenty of new things going on also during the summer. Keep having fun! 😀

user avatar

Sharing victories is my guilty pleasure, so yes, it's the reason to play chanz casino. And I like the customer service. Everything's clear and accurate. Thanks for good service!

Hey! Thank you for the review. Cool to hear that you are happy with our services and also like our social features. We will continue to add new features and improve everything. It would be great if you contact us if you have any suggestions :). Keep having fun!

user avatar

Chanz is a casino you can really trust
Fast account verification
Super fast payouts
Generous with freespins ( no wager )
Helpful and friendly support

Thank you

Hey! Thank you for the review. Great to hear you enjoy playing on Chanz and that you are happy with our services and offers. There is of course room to improve, so please contact us on email or Live chat if you have any suggestions :). Have a great day!

user avatar

Awesome casino with lots of bonus and friendly staff, free money for inviting friends, very social aspect to this casino I give it a solid 10/10 :D

Can't find a fault great casino, I seriously haven't had one bad experience so far and I don't expect to have one either. Can't find one bad thing or even think if a negative aspect of this casino

Hey! Thank you for the positive feedback. It`s especially cool to hear you like our social approach. We are currently working on adding some new features that will make the players communicate and connect with each other much easier. I am sure you will like the improvements. The coming weeks we are introducing some new nice games from exclusive providers and we have also just launched our new action filled tournaments called Race where you can several times per day win up to 50 Free Spins. Try it out here: https://casino.chanz.com/race Keep having fun! :)

user avatar

I love the live casino and easy it is to use on my mobile.

Have had no issues with this Caribic so far and find it very enjoyable. I will be playing here often for sure!

Hey! Thank you for the review. It`s great to hear you enjoy playing the Live Casino, we can see more and more players do. Regarding the license, please note that Chanz Licence is issued by the Estonian Tax and Customs Board. We have our main office located in Tallinn, Estonia. Estonia is part of the the EU, so the player`s have the same rights and experience the same safety playing on Chanz as on brands with Maltese license. Please contact support if you have any questions :).

user avatar

They have a great variety of games & most are available to play on an iPad, also they keep you signed in if you have to leave the game for a break. Great feature.

Hey! Thank you for the review. It`s great to hear you are so satisfied with our selection of games. I am happy to inform you that we in the coming weeks will launch over 15 new games, exclusively on Chanz. We will also launch a new exciting way to play Casino tournaments, so there is plenty to look forward to this summer :).

user avatar

Everything I like about this site. Those guys from costumer support are awesome not like on other casinos. They know everything and will take care of you and give you bonuses ( you just need to ask ) :) they are awesome

Hey! Thank you very much for the positive feedback. One of our main focuses is to be flexible and give all our customers great individual support, so it's great to hear you are satisfied with our offers and services. Please share any suggestions you might have for how we can improve even more :). Keep having fun!

user avatar

Can't say what I like cause I can't even create an account.

I'm from Canada and when I try to create an account its says I'm in an area that is geologically blocked?? Why does askgamblers have this listed as Canadians welcome???

Hey! Thank you for the review. I am sorry to hear you have had a bad experience. The reason why we do not accept players from Canada to register an account, is that we are currently unable to offer Canadian players any payment methods. We are working on adding suitable payment methods and I hope we will have this issue solved during the year. I have asked AskGambler to temporary remove Canada from the list.

user avatar

I don't know yet because a coptype image appears every time you start a game, telling me that I have to verify my account. All that ........... started yesterday around 13.30, since I deposited and I am still not able to play any game.

They won't let me play before I have verified my account. I verified yesterday around 14.00, received an answer, requested additional documentation and now I am still waiting until somebody decides if and when I can play with the money I deposited around 13.30 yesterday. So sadly enough I am not able to write something positive yet.

If you withdraw I can imagine that they want to know if you are who you say you are, but come on. BEFORE you start playing? But after you make a deposit?

I wish they would have told me before I made a deposit instead of right after so I could have done at another casino what I planned on doing on my Saturday..........., gambling.

If you get tricked in waiting 1 day before you can even start playing, what will be next? I hope no further surprises will occur.....

Hey! You sent us documents around 13.30 yesterday, but as we replied you immediately it did not include all the requested documents. You then sent the remaining documents around midnight, and I am sure you understand that you don`t get quick feedback on verifying documents during late evenings/nights. The reason why we requested the documents in first place was that you had made a deposit from a bank account which is not in your own name. When you created your account, you accepted our rules which state: https://casino.chanz.com/rules "4. Payments 
You can make deposits to your Chanz account only with your personal card or via your personal bank or e-wallet account. Similarly, you can request withdrawals of funds held on your Chanz account only to your personal bank account, credit card or e-wallet account." We are required to follow this up in order to comply with mandatory requirements under anti-money laundering and terrorist financing laws. The deposited amount has already been refunded back to the same bank account the deposit was made from and you have received further instructions from us about how you can deposit from your own bank account and start playing on Chanz. Have a nice evening!

user avatar

Fast payouts, real money free spins, simple web layout.

No customer program that could show you get what you earn. No logic or confusing logic on freebies, sometimes 50, sometimes 5, other day no free spins. Support can´t explain. Probably depending are you winning or losing, my own experience tells me so.

Thank you for the review. I am very sorry to hear that you are unhappy with our bonus offers and services. We do offer a loyalty program where you are rewarded with Free Spins every time you fill the progress bar. Other type of surprises will be added later this year. You find more info here: https://casino.chanz.com/prl/loyalty I have taken a look at your account and I can see that during the 85 first days of this year, you have received 15 extra cash bonuses and Free spin offers 77 times. That means you have in average received a bonus every single day. After you had a big payout in beginning of March, you have gotten 1 cash bonus and Free Spins 13 times, so you are continuously being rewarded. If you are still not happy with our offers, you can as always contact us on Live chat or email and we will from time to time be able to give you something extra. Have a nice day! :)

user avatar

Chanz is a casino you can really trust
Fast account verification
Super fast payouts
Generous with freespins ( no wager )
Helpful and friendly support

Thank you Chanz!

Thank you very much for the positive feedback! It`s great to hear that you are happy with everything from game play to our promos and services. Please let us know if you have any suggestions though for how we can improve. Keep having fun! :)

user avatar

Thisonline casino has a very modern design. I play in casinos recently, so in the beginning I play for fun and then for real money. Here you can play for fun without registration.I liked it very much.

The system verification is very fast. There was a quick response from the casino to my email, verifying my ID and e.c. Very fast loading games. I was very pleased by fast deposit of money and a quick withdrawal. I received my winnings on a card for 5 hours. I really enjoyed playing this casino. Thank you Chanz.

Thank you very much for the review, it`s very good to hear that you have such a positive first impression of us. We focus on giving all our players service on the highest level and we will make sure we keep improving. Please let us know if you also have some other suggestions to how we can improve. Have a great weekend! :)

user avatar

Most of us are aware that SlotsMillion is the first virtual reality online casino and Chanz casino is also the first online casino of a thing and that thing is what we called Social Network so that means Chanz casino is the first social network online casino in real money kinda way. There are plenty social network online casinos but they are mostly linked to Facebook and you can't play with real money.

At first Chanz casino didn't look attractive at all but they have updated and upgraded their website 180 degrees which had a great impact to my decision of signing up with them. They gave me 10 free spins for signing up no deposit needed. The free spins didn't gave me big win and I actually expected that. I made my first deposit and they added the first deposit to my account and as always I didn't managed to clear the wagering. I love the battle of slots feature they have, although I didn't used it very often. Chanz has now and then a very nice promotions like collecting badges to win a trip but this promotion is only available for depositors. I have collected a lot of badges including the free spins badges which gave me free spin on random game but most of the time they are on games that don't pay that great. Chanz also offered plenty of time free spins and they are always wager free but you have to be a monthly depositor in order to receive them, just like Staybet casino. If you are not a regular depositor, sometimes they make an exception and they still give you free spins. To be honest, I think Chanz is very generous to it's players.

Since my first deposit, I didn't gave Chanz any attention anymore because they didn't have a lot of games. Limited games means less choices and I like variations but they kept reminding me of their existence by sending me emails with free spins.

Chanz casino is a great way of showing off your game play to your Facebook friends. I really hope Chanz will add more games to their casino and I surely will play here again when that time comes.

Thank you very much for the good review. We will continuously add more games and new providers. I expect that we will have some exciting news the coming months, so I am sure you will soon be more satisfied with our game selection. Please let us know if you also have some other suggestions to how we can improve. Keep having fun on Chanz! :)

user avatar

Deposit 100 CAD$, after one hour, tech support still wasn't able to deposit the amount in my account... Gave me 20$ bonus to wait. Still waiting for this issue to be resolved and see my money.

Hey! I am sorry to hear you felt you have had a bad experience as a new player on Chanz. It´s unfortunate when an issue like this arise, but we always try to place the issue as fast as possible. In your case the payment department had to manually look for the transfer and I can see that the money was credited in around 1 hour. I hope you now feel that the matter was solved in an appropriate time and that you are also satisfied with the 20 euro you received in compensation. Have a great weekend!

user avatar

Good customerservice. Fast withdrawals and verification process. Love the social aspect of the site

Maybe more games (Playngo). Then this would propably be a supersite

Hey! Thank you for the review. It`s great to hear you enjoy playing and using the social features on our site. We will continuously add more games and providers and I hope we will soon add more of your favorite games. Please contact us on email or Live Chat if you have more suggestions to how we can improve. Keep having fun on Chanz! :)

user avatar

Great Design and user friendly Platform. Good choice of providers and fast loading times

Verfication process is way to complicated. Normally you need ID, POA and Credit Card...but not at Chanz..Make sure you do the verification before you deposit one cent. I need to send them a statement where they see my card connected to the bank account that I even send them in a bank statement.. By now they have ID, POA, CC, BS and still can't play my deposited 30 bugs...not even talking about requesting a wd.

Hey! Thank you for the review. I am sorry to hear that you feel our verification process is too complicated. Close to 100% of our players can immediately start playing after registration, but in your case we needed to first verify you because you registered an account and made a deposit with a card issued from a location outside your origin. We are according to our license obligated to make sure that players can only deposit/withdraw from/to a bank account or card which belongs to the player himself. To confirm a card is personal and i.e. not a company card, we also need to request screenshots from the bank account which confirms this. Please contact me on email [email protected] if you need any further help.

user avatar

The customer service is excellent! This is by far the best casino I have played at thus far.

Hey! Thank you very for the review, it`great to hear that you are satisfied with our services. It would still be great to hear if you have any suggestions to how we can improve, so don`t be afraid to contact us on email or Live Chat for a nice discussion :). Have a great weekend!

user avatar

Trusted payment's, not wide but good selection of game's from different provider's. I loved this casino when they opened but now I just have been letting it go.

They had great bonuses when they opened. But after 6 month's they stopped, and I stopped playing. Usually they had from the start offer's if you had played during every week you got "10fs in immortal romance" or other micro slot's. And you got free spins to micro slots when depositing. Now they only offer "25% bonus,deposit 10-49€ and get 10fs in starburst, deposit 50-100€ and get 50fs in starburst." So they just stopped being awesome to my eyes what made them so much different than other's. But hey, all the good things stop's at some point always? Progress bar moved too too too slow for my taste.

Hey! Thank you for the review. I am very sorry to hear that you are not happy with our bonus offers. Since the launch of the brand, we have every week sent out free spins for free to a group of our most loyal players in addition to the regular campaigns. If you continue to play and be active, you will also receive these offers again. We regularly offer exciting campaigns such as during December where all depositors could get free spins every day without making a new deposit. We believe that we have one of the most complete bonus packages for loyal players and we are also planning some exciting new changes to the loyalty program. Note that you can also regularly contact our support on email and Live Chat and they will credit you something extra based on your activity. Have a great weekend! :)

user avatar

Interface, game selection, customer support and withdrawals. Everything works like charm over at Chanz casino. I'll happily be spending more money at their casino in their future.

Hey! Thank you very much for the positive feedback. We are working hard to get even better and we will during 2017 offer many new exciting games, features and other type of improvements that I hope you and our other players will enjoy. Please contact us on email or Live Chat if you have some suggestions. Merry Christmas and a Happy New Year! :)

user avatar

I like good selection of games and deposit methods including skrill wallet.

I don't like poor bonus giving. The bonus must wager 35 times. If I get 50 euros bonus then player must consider this that it's impossible to meet the wagering requirements.

Casino should have vip program for big depositors. I've started to play active 2 months ago and my total deposit amount was 1500 euros and I didn't have not a single big win or withdrawal. I had a very bad gaming experience. Because of that is my review negative.

Hey Ingmar! Thank you for your review. I am sorry to hear that you feel you have had a negative experience due to lack of bonuses. I can however see that you have regularly received extra free cash bonuses and free spins outside our regular offers. During your time as a player you have received free spins every time you have fulfilled the progress bar in our loyalty program. You have also received special loyalty offers 2-3 times every week. In addition to regular campaigns we have also every second month offered our popular badge campaigns where our depositing players can get free spins every day during the 2-3 weeks the campaign lasts. I can also inform you that that you soon qualify for even more exciting offers. Please contact us on email or Live Chat if there is anything else I can help you with :). Have a nice day!

user avatar

I like the selection of slots available, the layout is good, easy to find everything, customer service was responsive and helpful. I am playing from UK without any problems so I don't understand why AG has stated this casino is not available to the UK.

Nothing so far, deserves the ratings awarded. AG should update the site to show UK players can deposit and play here.

Thank you for the review and your positive feedback :). As you say, UK players can deposit and play on Chanz, so I will tell AskGambler to change this. I hope you continue to have a great gaming experience with us and please don`t hesitate to contact us if there is anything we can help you with.

user avatar

I love casinos with a concept... But yet again deceptional.. The look and feel is fresh though but...

When I have to verify my kyc for winnings of 50 euro while depositing 100"s it is weird for me... Bizarre actually and it really felt like stalling.. Yes for 50 euro... Clearly they don't get support well trained and organized because they all say bizarre things not based on facts or reality. Like saying it is an Malta obligation to ask for payouts for 50 euro, which is simply not truth.

Nice concept but in reality it does not do anything and you surely have not rewarded for being loyal depositor which I recommend not to become.

Thank you for the review :). I am sorry to hear that you have had a bad experience after requesting a payout. We do our best to handle all payouts as quick as possible, and most are processed within 1-2 hours. We usually request KYC, in cases where we are unsure about a players identity and if the payment method used belongs to the same player. Can you please contact me on email [email protected] or on Live Chat and I will look directly into your case. We are not licenses on Malta, but in Estonia, so it might be you are confusing us with another brand. But contact me, and we will clear up in this very quickly :)

user avatar

Compare Chanz Casino to Other Casinos

8.3/10 • 46
Withdrawal Processing Time
1-2 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 2 out of 2
Deposit Methods
+2
Licences
Estonia Sweden Denmark
iWild Casino
iWild Casino
9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 59 out of 68
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
8.9/10 • 201
Welcome Bonus 100% up to $2500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1538
Welcome Bonus 220% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 30 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.8/10 • 95
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 1
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1550
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 633
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.7/10 • 3
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
None
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
WinSpin Casino
WinSpin Casino
6.7/10 • 2
Welcome Bonus 100% up to €/$500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-96 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+25
Licences
Anjouan