100% up to 750 CAD + 200 Free Spins + 1 Bonus Crab
Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Dear valued customer, Thank you for taking your time to review our website! Could you tell us your login so we can provide you with actual information, please? Looking forward to your reply! Best regards, Boaboa.com Administration
This casino looks not really realistic more like a scam. But that is only my opinion. Hope I'm wrong.
Dear valued customer, Thank you for taking your time to review our website! Could you tell us your login so we can provide you with actual information, please? Looking forward to your reply! Best regards, Boaboa.com Administration
Very good casino! I win no deposit bonus from 25FS there slots many provider I like it, games don't crush, don't loading slowly when I'm play, Support 24h,Bonus rules to withdraw 80€ I win 103€)))) Casino verified my documents in Verification for 5 days!!! Operators Finance department very nice support! I play games from provider Boongo in account have 10€ no winnings from 1 spin 30-40€!!! Licensed casino veryy nice!!!
This is not a real Casino!!!! This is scum casino!!!
I decided to describe my "adventure" with the boaboa casino.
Account verification is absurd. Before full verification of the account, I won about 8000 PLN (around 3700 Euro). Of course, they did not pay me money before full account verification, which looked like they were demanding new photos of my identity card, holding me ID card in front of me, holding me face proof against the computer with the boaboa page turned on, ecopayz account screen shot with such information that did not appear on one page, etc. absurd things. I keep emails from them, I can publish them. When I lost almost everything in the end, somehow my account was verified.
Naively believing that now everything will be ok I played on and then bumm in Amazon's slot I won about 37 000 PLN (about 9500 Euro) - 60 PLN rate (about 15 Euro) almost wild comet.
Also, this money was not paid, they rejected my payouts, they dragged everything until I lost everything. I will add that I had according to their regulations, the possibility of paying about 10,000 euros.
But this is not the end after asking for blocking the account, they blocked it but they harassed me with calls, emails, text messages (No Responsible Gambling). They tempted with bonuses until I finally naively agreed, lost a bit and decided to block my account, guess sure that the situation with soliciting to return has been repeated.
I am sure that many more people have similar cases. Describe them, do not get robbed.
I will add that I described this situation once on the guru casino site but the post was removed. I wonder why???
Dear valued customer, We are really appreciating that you are helping to improve us, as every opinion of our customers is extremely important for us! We would like to inform you, that your account was verified according to the Terms & Conditions. As well, as you winnings were paid out along, in accordance with your requests. Please pay attention, that following Terms & Conditions and being fair to our customers is one of the top priorities we are setting from the very beginning. We are sorry, that the contact of our VIP managers was misinterpreted. We have already made sure that you won’t ever be disturbed by any emails or calls. Moreover, your account was closed permanently. In case you feel like you want so, please block the access to our website and our partner’s websites as well. We wish you all the best in the future! Best regards, Boaboa.com Administration
I am starting Legal case with Boaboa.
I will provide all details soon
No Responsible Gambling!
Asked for Limites- rejected, asked to close my account they did after one week when I lost everything. under their Terms they have to close in 24 hrs.
Nothing to like about BoaBoa casino. Looks like the next scam casino trying to make you not able to withdraw anything. Besides all misleading terms and conditions (e.g. 500 euro max withdraw requests daily), after waiting for a couple of days, they cancel deposits for no reason and ask you to contact them. Phone numbers not working, mailing takes days etc. so you will be lucky if you withdraw anything. I dont wanna imagine if some high stake gambler hit 15k euro or more, he would perhaps need to wait few years to withdraw most of it. I would not recommend wasting your money in this casino.
Scam casino like all its sister casinos like Alf, Malina, Buran, etc..
Dear valued customer, Thank you for taking your time to review our website! Could you tell us your login so we can provide you with accurate information, please? Looking forward to your reply! Best regards, Boaboa.com Administration
................................................. Reply
It was on Btg slot, fat rabbit. Smallest stake 25cents, just trying out New casinos like i always do... I got the bónus past 2 rounds, last spin needed one carrot to get to level 3, got it and i was like go on now hes getting fatter and bigger, but boom, it just appered free spins over.
Never seen that ever, playing slots allot for 6 years, couldnt print cause you know when on that slot free spins finish, it changes quickly to Base game. Now i dont know how you gonna review that, but let me tell you, never seen this ever. From what i saw, many have Error and bugs problems here. But this one is beyond, never thought this could happen, maybe it happened before to someone i dont know, certainly didnt see that in my life.
Dear valued customer, Thank you for taking your time to review our website! We value highly your feedback. We are genuinely sorry to hear that you are not satisfied at the current moment. However, we would like to inform you that your gaming session has been checked and all winnings have been credited accordingly. No misses were established during the check. We would strongly like to advise you to clear the cache and cookies of the browser you are using so that you can enjoy in full playing your favourite games. Best regards, Boaboa.com Administration
Slot variety......................................
The slots are sooooo slow and laggy, its impossíble to play, NOT to mention to win. Do NOT play here, unless u want to have a bad experience and to stress about the lag. I wish i knew that and deposited somewhere else. Worse casino experience ever.
Dear valued customer, Thank you for taking your time to review our website! We are deeply sorry to hear that you faced inconveniences in the process of the game on our website. Can you tell us, what exactly was wrong and in what game, please? It would help us to check your game session if you could specify the exact time when the issue occurred. If you face any inconveniences do not hesitate to contact our Support Team for help, they will be pleased to solve any issue you have. Looking forward to your reply! Best regards, Boaboa.com Administration
They have a lot of providers and games. That's it.
1. The Games are loading very slowly sometimes.
2. The Playing was often interrupted with different Errors during the Spins!
3 A lot of dead spins in the row.
4 The Slots paid nothing on all Sessions I had!
I made a deposits and I think I will never come back!
Dear customer, Thank you for your review! We're glad you liked the presence of providers and games. All of the games presented at BoaBoa are licensed and integrated directly from the provider. There should be no bugs, errors or erroneous gaming sessions. Please, make sure you have a good internet connection, and nevertheless, you can always contact us via Live Chat to solve any issue you have. If you have any additional questions, please, do not hesitate to contact us also via e-mail [email protected]. BoaBoa Team wishes you happy holidays :)
Lot of games and pretty good connection with little lags. I have no idea what more to like here.
To verify account you have to make selfie??? Common its 2018 what are you doing? Way to much papers just to verify account. For me its that little bit dumb, to make some money fraud with own credit card with limit and by deposit 20€ lol
Chat is slow and unfriendly
To close account you have to write an email, and if you have real problems they take time to close it, so that they press some more money out of you, not looking on players issues. Wheel mostly casinos dont anyway.
Dear valued customer, Thank you for taking your time to review our website! Could you tell us your login so we can provide you with accurate information, please? Looking forward to your reply! Best regards, BoaBoa.com Administration
- Good platform and design
- I have no problems withdrawing the no deposit bonus
- Good support
- Large number of providers and games
- It took about 2 days to verify my account and process my first withdraw. But I think it's average
FOR players with addicted super fast cashout this casino Trully not recommended. Be careful before register with casino learn about the terms casino but sometimes what we see at the forum review about casino in his casino terms is differences, for example yesterday I made withdraw to my neteller acc as deposit same method with boaboa casino,& directly I send any documents needed including selfie photo with my passport for speed up cashout as told support this casino. But till to day never receive its, as you see review with this forum.
Withdrawal Times
EWallets: 0-24 hours, it should beat least to day receive my money, I'm so curiously why I didn't get receive my money even for speed up this cashout I already send all valid docs, then 3 hours ago I chat with support she told me the frame time withdraw is 0-24 hours working day, its mean the financial department working from 10:00 until 18:00 GMT+3. lt's mean for a day working for 8 hours......not including saturday & monday is public holiday. Sooo the resume 0-24 hours frame time withdraw is on working day...... Sooooo this casino especially finance dept this casino working a day only 8 hours.....so if frame time withdraw this casino 0-24hour working day it could be 1-3 days waiting super duper crazy the longest withdraw. But why in this forum this casino give explaint 0--24 hours frame time only in fact this casino undercover with frame time 0-24 hours working day not including saturday and monday as public holiday....its mean we must wait until 1-3 days for receive money......what a staling tactic this casino......its only old song in order player lost patience for cancel pending withdraw ....play again and Lost money LOL what old song tactic casino.
I write this my experienced with this casino cuz waiting until 24 hours my withdraw still pending....Okay for players love super fast cashout this casino not recommended, find another casino with super fast cashout there are many casinos like video slots, direct nv group etc......
Dear valued customer, Thank you for taking your time to write a review of our Casino. Could you please clarify your login at our website so we can check your account and provide with the detailed answer? Best regards, Administration of BoaBoa Casino
The games and the platform itself is ok. had some nice winnings.
So im waiting on 7500 euro cashout. First they paid me 1000 euro. then a week after they paid me another 1000 euro.
Now they ask me to split the rest of the withdrawals in pieces of 300 euro. At this rate its going to take like forever to get all the withdrawals. They give me a withdrawal schedule but they dont even follow it. I constanly have to go in chat and ask them if they can please send my my withdrawals. Its getting really frustrating. And i want all my withdrawals now.
Dear valued customer, First of all let us congratulate on your winnings and thank you for writing your review. Also, we would like to remind you that by creating an account at out projects you accept all the Terms and Conditions and agree to follow them. In accordance with paragraphs 6.13 “The casino administration reserves the right to make payments according to individual schedule, set the minimum and maximum amount per one transaction and the time for this transaction, which may differ depending on the method of withdrawal, your account level or other relevant factors.” and 6.12 “The withdrawal is carried according to monthly withdrawal limits taking into the consideration the status of the player on the site.” If you have any additional questions, please, do not hesitate to contact our Live Chat and we will be happy to help you. Best regards, Administration of BoaBoa Casino
The platform itself is good and lots of my favourite games are there.
Be careful when you play high stakes. Even I reached the highest VIP level at that casino they are processing only 1.000€ per week. I wanted to withdraw 2.000€ and I have been told that I have to wait a week. For me an absolute nogo.
Nothing to be honest, the games were working at least, support was fast but not of any help.
You will never get a bonus just by deposit. You have to ask for it in the chat. In case you played with your deposit before asking for your bonus you will not get it. Support agent said this is a "decision make by administration".
Support agents close the chats when you ask questions about their business behavior. Ridiculous casino. Better avoid.
Dear valued client, Thank you for taking your time to write your review of our website! We would like to ask you to provide your username so we can provide a detailed answer using information from your account. Looking forward to your reply! Best regards, BoaBoa Administration
I opened an account at boaboa in April this year because they were the only site apart from videslots where I could still play playngo slots which 2 weeks later became restricted. They still have alot of software providers to choose from and play like quickspin and betsoft which is good.
The welcome bonus is good because you get 100% deposit bonus as well as 200 free spins
Minimum deposit is only €10
Livechat is 24/7
The 200 free spins from welcome bonus is not given all in one go. instead you are given 20 freespins for the next 10 days
A minimum deposit is €20 is required to claim any deposit bonus
Live chat cannot credit any bonuses because it is managed by the promo department so u need to contact the promo team which is only avail at certain times
I deposited €10 1st time at boaboa not realizing that €20 was needed to claim the welcome bonus so I deposited another €10 abt 5min later and went to live chat hoping to get a bonus or sum free spins as I had missed out on the welcome bonus.. I was told that I could no longer claim the welcome bonus as a deposit had now been made but if I deposit another €20 I could get a small bonus.... no thanx!!
I was told that if I deposited a few more times here I would be given a free bonus.... made 2 more deposits and went to chat only to be told the same thing again.. I asked how much more do I need to deposit to get a free bonus.. CH said they couldnt give me a specific number but just know that only a few more deposits is needed
After that answer I knew that what I needed to do was to stop playing at boaboa casino coz they are the stingiest casino around..
Dear client, Thank you for the review provided, we highly appreciate your opinion. There is no restriction in crediting bonuses from the agents' side unless you are requesting a loyalty bonus (such as in your case), which is being reviewed and credited by managers. To our regret, shift managers available only during business hours and you were kindly asked to contact us at the specified time. The minimum deposit amount required to receive a bonus is 20 EUR, this amount should remain in the account and the spins are being credited during 10 days after the bonus has been credited, 20 free spins per 24 hours. You are welcome to check the bonus Terms and Conditions available for our customers on the promotions page. Thank you for choosing our casino and do not hesitate to contact via email [email protected], if you have any additional questions. Best regards, BoaBoa.
- Wide variety of game provider
- Friendly design
- And most importantly fast graphics and stable games.
- Live-chat is very slow and often inaccessible.
- Verification process is painful: Tow days after requesting withdrawal and submitting my docs I got e-mail from KYC guys asking me to provide a selfie of me holding id/pass, which I did.
One day later They sent another e-mail asking for full transactions history of my Skrill wallet for last 3 months. I sent that as well, (You see the patter here, don't you?). I hope that will be the last request from them, otherwise I will remain suspicious about their motive.
Nice casino that's easy to navigate and play at. I enjoy the selection of slot games and never had any problems here.
Unfortunately live chat can be very slow at times and if wanting to claim bonuses you need to go onto live chat. Also quite a few slots that don't count towards wagering with bonus funds (some that expect on most casinos but some unexpected ones on here).
Dear client, Thank you a lot for your positive review. We really appreciate your opinion. We would like to inform you that at the moment we are working on improving our Live Chat and Support system and in the nearest future we will be able to provide the best service for our clients. Thank you for choosing our casino and do not hesitate to contact via email suppor[email protected] if you have any additional questions. Best regards, BoaboaCasino.
At first impact I thought it was a serious and very powerful casino, but the games crash and disconnected. The only thing I liked is the wide offer of game providers, nothing else is saved on this site. Rude customer support even after the mistake made they repeat the same phrases endlessly
Today I joined this casino, I ask how the bonus is released, the chat operator told me that it is released automatically after the first deposit, as soon as I made the deposit I can not find the bonus in my gaming account. I ask for clarifications and the operator changes the version of the facts, stating that it takes tomorrow because there is no casino administrator! I told him that could warn before and not after me informed otherwise, because it is clearly incorrect let me know incorrect information. Found myself the operator who does not answer any of my questions repeating the same sentences copy and paste I felt stupid and I closed the chat.
With my unfortunate misadventure I decide to play without a welcome bonus because the operator imposes it, I played bet 0.20 cents in a very famous Amatic game and the € 30 deposit vanishes in record time, 20 minutes! In 20 minutes I found myself without money, no welcome bonus, and very angry at the false information of the chat Now I'm waiting for the welcome bonus that should already be on the game account, but inexplicably it takes the presence of the casino administrator.
I've never seen anything like this in 10 years of experience, why not bring it back to the terms and conditions of the welcome bonus? do you want to deposit players without having the chance to double the first welcome bonus? So what's this welcome? It is clearly a well served!
Dear valued customer, Thank you for taking your time to write the review of our Casino. We regret that you did not get lucky and didn’t hitch a jackpot. As it is stated in the T&C the bonus for the first deposit can be claimed and credited during 48 hours after depositing. So the bonus for your first deposit was credited in full amount of 100% and 200 free spins in slot Eastern Goddesses by the RedRake provider. Also, we would like to draw the attention to the fact that in the slot mentioned earlier spins have the cost of the coins, where 100 gaming coins equal 0.10 EUR. We are sorry for the misunderstanding which has appeared during the chats and want you to know that your opinion is very important for us. Also we are constantly working on improving the site and the live chat. Best regards, Administration of BoaBoa Casino
It is really new casino! I have found it on askgamblers. Despite the fact that the casino is quite new, I would like to say, that this is one of the best Casinos i’ve ever played, with really extraordinary design, but with good functionality that help to orient the site quickly. These colors, nice penguins on the beach and the warm sun looks really funny. Many thanks to the designer!:)
The second thing that I appreciate, is the quickly withdrawals. I really like, if the casino have not only a good service but also withdrawals are processed efficiently and quickly! In addition, there is a large selection of payment systems for both withdrawal and deposit. This is very encouraging!
However I recommend this casino! I will continue to play this casino! I think BoaBoa can be my favorite place for hanging out!!!
Only one thing requires attention and improvement! German Version of the Web-Site! There are some not translated places and the terms and conditions are not good enough, so i should read english version, because it is newer and better one!
The casino is nice in play, a lot of games that can be played.
THEY ASKED ME to split my withdraw into few (they sugessted to me my maximal witdraw amount) so I need to split it into 9 withdraws... it's shame. Can anyone have similar situation, and make it quicker ?
Dear valued Customer, Let us congratulate you on your winnings! We want to assure you that all of your winnings will be paid out according to the Terms & Conditions of our Casino. Your withdrawal request is being processed now. The Financial Department, asked you to split your withdrawal according to the individual schedule which is composed in accordance with your monthly limits the vip status of your account.So we want to reassure that your future withdrawals will be paid out in the shortest time according to the schedule. We hope this message resolves the misunderstanding we might have created, if you feel that the issue is not resolved, please do not hesitate to contact our Support Team. We will be always glad to see you play at our website! Best regards, Administration of BoaBoa Casino.
This casino is highly recommended, it have a really big selection of games from all the best providers "as I see it"
It is easy to find your way around in there, there is fine deposit and withdrawal options, and their customer support is very friendly.
They also promise in their T&C that your withdrawal will be reviewed and processed within 24 hours.
And they don't have a single complaint here on AskGamblers. And they have a fine reputation as well.
That makes it for me a highly valued casino, to whom i only can give my warmest recommendation.
There is really nothing I dislike, i do have a pending withdrawal, and I can see a player writes something about they split your withdrawals up in rates, but cant find it in their T&C.
I made sure my account was verified by casinos KYC, before I started to play.
I cant tell if the other did as well, or why he had his winnings split?
I cant find anywhere in the casinos T&C why they would do that.
But if they do, then this would be a very big minus, to an otherwise flawless casino.
Dear player, We would like to thank you for your positive review. Also we would kindly ask you to turn to LiveChat and provide your user name, and receive all the necessary help regarding your withdrawal. Best regards, BoaBoa Administration
BoaBoa was a discovery of the month for me, I’ve managed to win a great deal, and would recommend the site to all gambling lovers. I would add an extra plus for their choice of payment systems available and great design.
A minus would be the fact that they split withdrawal requests into smaller sums and pay out your winnings in parts. Also, the withdrawal form onsite was a bit confusing, but thanks to Live Chat support I managed to get through it.
Boa! Boa! Where? Nah, it's not that boa snake we're talking about here, but a casino by the name of Boaboa. A strange name no doubt, but I guess some owners really like to be very strange, or very individualistic. So it's either you like the name, or you don't. But of course, a casino's name isn't as important as a casino's performance, so for me, a name is just another name, but a good performance would always stick in my mind. So, how is Boaboa in terms of performance then? Wanna know? Then read on. If not interested, then carry on with whatever you're doing. Hehehe.
What caught my interest in the first place, was Boaboa's offer of 200 free spins. I'm always a sucker for lots of free spins, so Boaboa certainly coiled me up real good! Hahaha. After browsing through all the usual important aspects of the casino, like its T&C, Bonus Terms and other restrictions, I then signed up, took up its no-deposit 10 free spins offer on a game that I have never played or heard of before, played it, didn't win anything worth mentioning, then I logged out. Why so suddenly? Simply because I found out that those 200 free spins offer requires a deposit of 50 EUR, which I think is absolutely ridiculous! That's a lot of initial deposit to make just for trying out a new casino, and I bet lots of players would also refuse to make such a big first time deposit.
However, one month later, I went back to Boaboa and made my first deposit of 15 EUR, the minimum deposit amount required by Neteller, and using the link in Askgamblers that indicated a minimum deposit of 10 EUR to claim the Welcome Bonus and free spins. In truth, this is erroneous! The casino's Live Chat confirmed that only a deposit of 50 EUR minimum would get a 100% bonus and 200 free spins. And what about that Exclusive Offer to Askgamblers of 200% bonus plus 100 free spins? Well, I used this link with my deposit but I didn't get it at all - it has already expired! What I got instead was just a 100% bonus, no free spins included, as compensation for the error in the Exclusive Offer. So if you're intending to take up this offer, better take note of this.
What I like most about Boaboa Casino is that my favourite Microgaming games are available, both Supe It Up and Isis (non-jackpot version). There are many other game providers too, like NetEnt, Thunderkick, Nyx, and so forth, but I'm not really interested in them. What matters most to me are my 2 favourite Microgaming games. Nothing else matters! Hahaha. Needless to say, I spent my deposit and bonus money playing Supe It Up only, from start to finish. The game played as expected, not too good but not bad either. One good win from Supe It Up extended my play time to over 1 hour, but that's about it. I was expecting another good Free Spins game to come, but after doing 342 spins without getting it, my balance went down to zero! Damn! Just not my good day I guess, but I'll certainly be back to chase that good win again another day! Hehehe.
Other than that, I cannot comment much on the other aspects of the casino. I had no chance to make a withdrawal, to test its withdrawal processing time frame, but the Live Chat service was available when I needed it, response from the chat host was fast and helpful, so no complaints from me whatsoever, for now. Hahaha.
The finance department hold the money how ever they want, 10.000sek take me 3weeks to get payout in 10 different payouts.
Dear client, We really do want your impression from our casino to stay positive, and would like to inform you that all your withdrawal requests are already processed by our financial department and will be paid out today during the day. You are welcome to contact us in our Live Chat to discuss your withdrawal limits. Wish you a wonderful gaming time onsite! Sincerely yours, BoaBoa Administration
-All the best games ! And they are working without any interrupts :)
-Support is flawless
-Great bonuses with relatively low wagering requirements (40xb)
-Everything just works perfecto here!
-Guaranteed Araxio quality :)
Nothing to dislike. I love these guys. Not so many groups brings us playable and reliable casinos these days. But Im trusting this group 10000%
Nice layout, very good choice of games... 24/7 live chat... Enough deposit methods.
You can not set a deposit limit, even live chat said that they don't have these option, you can not make a self exclusion or a time-out from the casino. I think that's the reason why they don't have an european licence.
I Don't mind a proper veri but this one is exhausting. I am jumping through hoops and genuinly want to play here but I have given up after 3 trys @ an hour each. Guys you need to streamline your process.