Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 8 – Player Reviews for 7BitCasino

7BitCasino
Welcome Bonus

100% up to 800 NZD + 100 Free Spins

Our Rating CasinoRank
8.2/10
CasinoRank
Player Rating 260 reviews
7.7/10
260 reviews
Complaint Response 83 complaints
2 days avg. 83 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
7.7/10 ● 260 reviews

AI-Generated Summary of Our Player Reviews

Players appreciate the professionalism and support provided by the team at 7bit Casino, highlighting their helpfulness during the withdrawal process. Many enjoy the VIP program and the rewards associated with leveling up, as well as the 24/7 live chat support.

Players express dissatisfaction with the changes in the VIP system and the overall decline in the casino's quality over the past year. Additionally, there are complaints about high minimum deposit requirements for bonuses and inconsistent withdrawal times.

Top Reviews From Our Players

I've been playing here for 3 years and these guys are really working on service and improving casino, support, withdrawals speed. Also, I like the personal approach they are using. Bonuses usually are great.

They had some issues with support (one supporter wasn't really professional) but I sent a feedback and they fixed this.

Hello, SERUJP Thanks for sharing your gaming experience. We are really doing our best to provide our players with a good service! In case you need any help or have more questions in future, please contact us in a Live chat or by email. Have a great day, Mary 7BitCasino Team

user avatar

Fast verification
Fast withdraw
Good and kind support
Good selection of games and nice win from them.

They don't have anymore Netent games but nevermind I like too playngo, isofbet, amatic and pragmatic

Hello, PEKIBAR It's a great pleasure to read your feedback. You are right, we do not have Netent, but we have more than 15 other popular Gaming providers. Hope that soon we even increase their amount. Thanks for being a loyal customer, Regards, Mary 7BitCasino.com

user avatar

Had a successful withdrawal of $5000 AUD, quick reply from chat, good selection of games and not too hard to have a win.

It took 3-4 days for verification and withdrawal inclusive which isn’t too bad but could improve.

Dear STACEYLEEK, Thank you for sharing your gaming experience with Askgamblers audience. We will take will take into account your feedback! Thank you for being a loyal customer, 7BitCasino Team

user avatar

A lot methods of deposits. Fast deposit. Quick account closure

Difficult and Slow withdrawal more than 1 week( if you have verified account). I did deposits here about 2.000 euro and I had withdrawal 3.200 euro, but it took about a week, they payed me, only after my complaint in askgamblers.
The worst support. I closed my account for a week (ad 2.6.2018), and 1.6.2018 I got 50 euro bonus, because I did bets more than 12.000 euro in slots. Bonus didnt have timelimits, but chat support canceled this bonus.. Vip manager contacted with me, said that support did mistake, but it was after I have my account closed permanently. Chat agent stolen 50 euro from me.
One of the worst VIP management, usually respond in a day.
One of the worst casino, where I have played ever.

I unsubscribed myself from their emails multiple times but they keep spamming me with offers, while I don't want offers.
Then I emailed their support that I wanted to be unsubscribed and the button didn't work, they replied on my email saying I was unsubscribed now. Still a month later I'm receiving their annoying emails. I see no reason why you wont fix this, its really really annoying.

Dear JUSMW92, Please provide us with the account username and we'll investigate the issue. Sorry for the inconveniences. 7BitCasino Team

user avatar

Did btc cashout. 4 days later still havent received my cashout. Meanwhile bitcoin dropped a few hundreds. Very frustrating.

Dear FLASHFLASH, We are very sorry for the difficulties you've been experiencing with that payment; We'll do our best to approve your next winnings sooner. Thank you for being a loyal customer, Regards, 7BitCasino Team

user avatar

Everything is fine. Game is good, alot kind of game, deposit fast. But I have complain about one thing is Withdraw. I withdraw BTC 6 hours ago and still not receive yet. Even after 2 hours chat with support, my problem still there. I dont know why it take so long, may be because it's my first time withdraw. If I dont have problem with withdraw, this site is my first pick!

DeaR FEDOCON, Thank you for sharing your gaming experience with askgamblers audience. As we can see, winnings have already been sent. Thanks for choosing us, 7BitCasino Team

user avatar

The support staff mainly Ashley is a consummate professional and most helpful.Kyle the general manager is receptive and responsive to players feedback

Game selection is best and instant payouts makes 7bitcasino the best overall bitcoin casino today.

Live casino games are not relevant and sometimes free spins are offered on b game software which stinks.

Fast website!
Easy to navigate
Fast withdrawals (Almost instant)
Fast deposits

I think i found my favorite bitcoin casino out there, tried several others and none of them is fast as this one

Regards
Junez

I didnt found anything that i dislike yet, maybe the need for more slots?

Dear TX1000, Thank you for your kind consideration.We appreciate your feedback! Feel free to contact our support team in case you have any questions or need any game in future! Best Regards, 7bitcasino Team

user avatar

Easy to navigate, good customer support, payments very, very fast: 30 minutes to verify the account and pay my winning,

I'd like a larger selection of games providers and more promotions.

Dear VALDO, Thank you for being a loyal customer. We have already started to work on a new promo once we create it - you will definitely like it! Regarding games - soon we will add Hot new games, please check our casino in a month. Best Regards, 7bitcasino Team

user avatar

Tom the agent for support was great.He was a true professional in setting me up and reviewing all bonus and promo offers. I highly recommend this leading bitcoin casino.

Not much to dislike besides live game offerings which do not seem to be much. Great overall bitcoin casino.

Dear MELWICK48, Thanks for choosing our casino! We are working hard on improving our service and appreciate your kind words! Feel free to contact us in case you need any help in future! Sincerely, 7bitcasino Team

user avatar

Great selection of games and live chat is always available. After many deposits and losses I finally hit some good pays and cashed out 1 BTC. Although cashout was not as quick as I would have liked they did send me mt winnings within 3 business days as promised.

No contact phone number and live support was not able to give me an exact time on cashout. Be persistent and they will pay you.

Dear W3VI, We appreciate your kind words! \We hope that your next winnings gonna be even more than 1 BTC! Feel free to contact us in case you need any help in future. Sincerely, 7BitCasino Team

user avatar

Really like the site although as a web designer saw a lot of flaws which I highlighted. Slots pay fairly, mention of provability on the site to reassure player. They paid fast but see below..

Got burnt by a flaw on the website. Won big and was not paid. Their race loyalty program crashed on a weekend and paid everyday instead of every 7 days. I was credited 2 extra amounts. Wagered and won with it. Myself being incredibly stupid, I notified them and was stripped of my winnings. Also I highlighted that any of my usual deposits would have won the same amount and pleaded them to credit my winnings. Response was the best they could do to match my '600USD' winnings was 20 free spins of 0.1 each. So that was it, I closed.

Dear ASHWINMU, Thank you for sharing your experience. But the error with races happened on the side our the provider. It was not our fault. As a player, you need to be aware that possible errors or incompleteness in the software may happen and it's not fair taking advantages of them. Moreover, you agreed to report any error or incompleteness immediately to 7bitcasino.com. by accepting our T&C. Please accept our apologies for the issue, SofrSwiss improved the system and error shouldn't repeat again! Sincerely, 7bitcasino Team

user avatar

I like...
+The huge library of games .
+The only casino I've played with a unique theme and easy user interface
+The tournaments
+The welcoming environment throughout the whole site.

-The slots get glitchy at times
-No real big wins, at least for me.
-No real defined Vip program.
-No USA players accepted....(this casino is advertised at random sites as USA players welcomed.
-No automatic restriction to restricted players ( like this site and the warning to US players)
-Since no automatic restriction in this site the i lost a quite big amount of bitcoin only to be told at the end that i wasnt welcome and my deposits gone.
-Live support never follow up with my requests, they always tell me that finance has to review my account then I'll get an email from them but I never do, been waiting for an email from richard@7bitcasino and mary wilson since December of 2016 and still no email.

Ps. I don't want to submit a complaint but I really had a bad experience here but just because I was from the US and we are not allowed to play. I lost all my deposits for the same reason but besides all my bad experience this is truly one of a kind casino. Kudos!

Dear CHAR11KNGRZ, We appreciate your feedback. Thank you for sharing your experience, we'll do our best to become even better place to play! Regarding Vip program - we have extended our VIP department team and updated special bonuses for VIP customers. Please provide us with websites' names and we'll ask them to update the list of our restricted countries. Can you also pm with your account name I want to check your login history? Thank you, 7bitcasino Team

user avatar

This is by far best online bitcoin casino. Anthony the support agent has been incredible. I requested payout and he was able to escalate and ensure it was processed within an hour. He always goes above and beyond to ensure bonus are issued and goes extra mile for those players who are loyal. He is the best agent I have come across in the industry and kudos to 7 bit and Anthony for making the experience a true VIP.

Live dealer games is only negative but casino is truly the best out there.I recommend to all bitcoin players as support is phenomenal.

Dear JC101785, Thank you very much for your warm words! We are doing our best to make you happy! Sincerely, 7bitcasino Team

user avatar

Promos are amazing and payouts are super fast. Anthony helped me deposit and was extremely professional and diligent and made sure I received all bonuses. He was a pleasure to work with and this is the best bitcoin casino out today.

I love 7 bit and recommend highly to all players. Also they offer vip program.

Not much to dislike. Geat overall casino, some times game error so you need to reload but no big deal.

Dear WEIRSY158, Thanks for playing at our casino! We are doing our best to make you feel good with our service. Sincerely, 7bitcasino Team

user avatar

I strongly advise everyone to read this review for a lot of reasons. I've been gambling bitcoin since the price of bitcoin was only 400 dollars a coin and I've tried every btc casino under the sun at one point or another. After having issues that were not resolved or even worse with all the other casinos I've now made a home with 7bit. I'm confident that when I deposit money into their casino and win that I will not ever have an issue with withdrawing my winnings. They are the only bitcoin casino that I have ever been able to honestly say that about. All others have went as far as confiscating my winning and closing my accounts for no reason at all. Believe it or not 10 btc was confiscated from me at a casino it was 7bit that pointed me in the right direction on how to get my money back. These guys are by far the best in the industry. They are constantly improving in all aspects and they are all friendly. There are 3 live chat agents that are quick to respond at all times as well. Although I gotta give a shout out to my favorite which is good ol Tom. He's the guy that always comes through for me. Although they all do great.

Nobody is perfect as we all know but I sincerely do not have any issues that have not been resolved nor will I ever with these guys, therefore I can't say one bad thing about them.

Dear MUCKYDUCK, Customer satisfaction is our utmost concern! We appreciate your feedback !!! Wish you all the best, 7bitcasino Team

user avatar

Great casino for occasional gambling. Friendly customer support, don`t know about payouts, but I hope they are as good as advertised. I really like the amount of games they have in here. It`s Huge.

The bonuses are pretty poor. I wish they`ve shown more generosity. Also can`t say anything for the payout speed. 7/10 so far.

Dear Friend, Thank you very much for your feedback. We are doing our best to keep our casino on the high level and we hope to see you soon among our Big Winners!

user avatar

This is the most trusty casino, I already managed from welcome packed free spins and upload documents its very insane superb fast only take a minutes approve and my winning arrived on my skrill. Crazy the most super fastest verification and withdraw. The best from the best casino 7bitcasino.

Dear DAWALACIPULUS, We can't thank you enough for those kind words, my friend! We are working 24/7 to improve our service. Do not hesitate to contact us in a case you have any questions or need any help in future! Sincerely, 7bitcasino

user avatar

7bitcasino has a great variety of games, quick payouts and awesome support. They take care of their players better than any other bitcoin casino I've played at. You honestly can not find a better site. Take my word and do not waste your time at other sites, 7bit is hands down No. 1.

Dear JONATHANGARGIS, It's a great pleasure to know that you enjoy playing with us . Thanks for being a loyal customer! Sincerely, 7BitCasino Team

user avatar
Inactive user
1/10

Customer support ignores you for hours. Free spins are not added automatically and when you go to support they ignore you. Withdrawals may hang for days or even weeks. They don't offer new games by various game providers. Not impressed at all

Dear NICEGUY, We appreaciate your membership and thanks for sharing your experience. Accept my appologies that customer support didn't help you in the shortest terms. Issue may be caused by weak internet connection. Regarding withdrawals. We are doing our best to send them as soon as possible. However, sometimes the delays may happen. We have also updated list of the games, please check it, I'm sure you will be gald to see new games. In case you have more questions or need any help in future, please contact us at [email protected] Best regards, 7BitCasino

user avatar

Fast deposits
Fast cashouts
Great Monday wednesday Friday promos
Live support is very willing and helpful
Games are up to date constant new releases
Smooth platform

Nothing so far one of my top casinos
The page loads very fast convenient

Hey TRAWFULBUTTER, Thank you very much for your kind words. Reviews like that motivate us to work even harder to achieve the best gaming experience for you. Best regards, 7BitCasino

user avatar

Amazing and good Casino. Real good games.

Very good support so far. Here is a casino who cares for the customers. I will stay here and play a lot.

I manage to win win 22.000 Euro in couple of days. I get 6000 of them and wait for the rest hope soon.

Maybe that I have to get the answer on my question when I email them. But its not a problem yet🙂

Hey Melorium, We are extremely pleased that our casino made you happy. Thank you very much for your review. Best regards, Richard Elliot

user avatar

I played at this casino with the welcome bonus and won 2000 Euros, have been paid in a few hours and on Sunday, which means very beautiful and slot payout very good, compliments is a pleasure to play with this casino.

Hey Rino33, Thank you very much for your warm words. We are doing our best to make you happy! Best regards, Richard Elliot

user avatar

Nice and very beautiful slots, live games, all usual.

Not paying. For past month not paying my commissions, support says that already paid, later that will pay soon, already for 7 days long, from 4th december.

This is not first time, problems is eternal on this site. Withdrawals may hangs for weeks. If you win big amount they will not paid to you, they not will be pay you until you lose all.

Fast deposits and withdrawals with BTC (talking about minutes). No need to supply additional documentation for BTC withdrawals (so far).

Many games to choose.

In some games (roulette for me), my wager wasn't displayed correctly, however my winnings were still paid correctly.

Hey THED1CEMAN, Thank you very much for your review, We are trying to process cashouts as fast as possible. In the meanwhile, could you please describe your wagering issue to our support email - [email protected] Best regards, 7BitCasino team

user avatar
Inactive user
3/10

Had some nice big winnings in the past so feel like their gaming is fair.

I just spent well over $200 on this casino over the weekend and when it came to requesting a bonus, they completely ignore you. After a greet and request for your username they go completely MIA. Wt*?? Third time this has happened first and second time I didn't care I just played at another. But this time around it just got simply annoying since there's other casinos that reward high stakes players with comp points or automatic bonuses, you have to request from here and they go completely silent on you. Makes no sense. Never playing again.

Dear TMSET007, We are very sorry for your experience. The situation with chat, that took place with you, in most cases is provoked by weak internet connection. Please contact us using our mailbox [email protected] and we will gladly offer you a bonus. Best regards, Richard Elliot

user avatar
Inactive user
5/10

Support is great . Fair gaming and great winnings in the past with this casino. Their games have higher minimum bet than others. But I do love their website and whole set up.

You have to contact support for bonuses. They are not automatically updated . Max withdrawal is 5 btc at a time. With a winning of 11 btc they are taking forever with the last 5 btc I have requested for withdrawal. It's been over two days. They never take this long and I am really surprised for a btc casino to take this long. Experience with btc casino is that usually they don't take over 1 day for any greater amounts of 1 btc.

Inactive user
5/10

Nice layout and fun games I guess not much else to say really....

Withdrawals are taking a very long time, other members are saying it too. So far it has been 48 hours and its on a weekday.

Dear Daeyas, Thank you for your feedback, we are working hard to keep our casino on the level. As for the withdrawals. We are doing our best to send them as soon as possible. However, sometimes the delays may happen. We will make sure it wont happen again in future. Sincerely, 7Bit Casino

user avatar

I do appreciate that they have high-limit games....many btc casinos have very low table limits.

I LOVE that 7Bit is providing refunds to all Players from the United States who have lost money at their casino!! Because they screwed up and took wagers from Players in the USA when they were not allowed to, they have offered to refund all deposits made by American players!!

THANK YOU 7BIT CASINO! YOU'RE THE BEST!

**Players from USA are NOT Permitted to wager - not even bitcoin** according to 7Bit Casino Representative in an email sent to me. I was told this after I requested to withdraw a substantial win (15.4 btc approx).

Excerpt from 7Bit email:
"Please note due to the terms and conditions of the casino p 3.11 "If you are a player from US or any of its states, you won't be allowed to play real money wagering games including bitcoins.""

I'm confused - every advertisement I have seen from 7Bit says US players allowed. They seem to be fine taking deposits from US Players - but when it comes to payouts, they invoke p 3.11 of the T&C.

It would appear, according to 7Bit's own policy, that any losses sustained by US Players should be refunded, as they were not allowed to play in the first place.

Dear zjabo, Thank you for your feedback. Please accept our apologies for this inconvenience. Although we accept bitcoin deposits, we do not offer online gambling for US players. While your account info says Canada under profile country, it appeared that you are US resident according to the documents uploaded. Therefore, your account will be closed after a full refund of all your deposits to our casino and, unfortunately, you will not be able to play with us anymore.

user avatar

Compare 7BitCasino to Other Casinos

8.2/10 • 260
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 10,000 per week
Complaints
Resolved 78 out of 83
Deposit Methods
+20
Licences
Curacao
iWild Casino
iWild Casino
8.9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.1/10 • 204
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 157
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Pike Casino
Pike Casino
6.7/10 • 9
Welcome Bonus 550% Match Deposit Bonus + 400 Free Spins at Pike Casino, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Rapter Casino
Rapter Casino
7.3/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
BetBeast Casino
BetBeast Casino
7.2/10 • 30
Welcome Bonus 250% up to €1000 + 250 Free Spins at BetBeast Casino, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 4 out of 4
Deposit Methods
+15
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
6.9/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao