What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Recent Searches

Clear

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Sloty Casino - 3 weeks still no money and hardly ever reply

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Sloty Casino
Reason Delayed payment
Amount £ 400
Posted on October 1, 2021

3 weeks and yet still no money in my account and they hardly ever reply to me. I’m Waiting for £400.

This is getting silly now, I had sent all my documents and had my account verified why should I still be waiting 3 weeks after all this. I have sent many of emails, there is no contact number and there live chat is not even a live chat.

I’ve just had a newborn I don’t need the stress of chasing my money

Posted on October 4, 2021

Dear BIRCHPAGE,

Thank you for contacting us, and we are sorry to hear that you are experiencing delays with your withdrawal request.

Understanding your frustration, please let us point out that as a regulated casino we are obliged to carry out all the necessary security checks on our players and their requests.

I have checked your account and I can see that we have contacted you regarding the missing documents on the 01/10/2021 and also today 04/10/2021.

We kindly ask you to refer to the email we sent you today and provide us with the requested documents,

Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us back.

Kind Regards,

Sloty Team

Posted on October 4, 2021

You keep asking for these documents and I keep sending them to you. I have intact sent these documents to you 3 times already and you just keep finding an excuse not to resolve
This: you have all my documents sent yet again today I want this resolved today it’s been 4 weeks

Posted on October 4, 2021

Dear BIRCHPAGE,

The documents we are requesting need to be Notarized and the documents you have sent us are not Notarized.

We kindly ask you to follow the instructions as stated in the emails we sent you, in order to provide us the correct documents.

We appreciate your understanding and we look forward to hearing from you.

Kind Regards,

Sloty Team

Posted on October 4, 2021

How is my driving license provisional not notarised

Posted on October 4, 2021

Tomorrow I will get the post office to verify my id and send this to you tomorrow and then I’ll come back on here till it’s resolved

Posted on October 5, 2021

Dear BIRCHPAGE,

Thank you for your understanding and we appreciate the time you are taking to have your account verified.

Please ensure that all requested documents are sent based on the last email which was sent to you on the 4/10.2021 to ensure your account is fully verified and there will be no further delays.

We look forward to hearing from you.

Kind Regards,

Sloty Team

Posted on October 5, 2021

I already sent proof of payment via bank transfer and I will send signed photo id later on when I go the post office

Posted on October 5, 2021

I have now sent all documents signed and authorised by post office please release my
Money it’s been 4 weeks

Posted on October 6, 2021

Dear BIRCHPAGE,

We are pleased to inform you that your Notarized ID has been approved and your Withdrawal has been processed and approved today 6/10/2021. Kindly allow 3 to 5 working days for the funds to reach your account, depending on the speed of your bank.

Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us back.

Kind Regards,

Sloty Team

AskGamblers
Posted on October 9, 2021

Dear @birchpage,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and let us know if you have received the disputed payment. Please be notified that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

Posted on October 10, 2021

Yes it’s sorted now

AskGamblers
Posted on October 11, 2021

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy