You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

SlotV Casino - Stalling Account Verification

RESOLVED
admir1012 Austria
posted on March 3, 2018.

Hi, I am open my account 26.02.2018 and I depozit 700€ per Eps and 10€ per Skrill. Same day I am upload my driver licence, utillity bill, bank card photo. After 5 days still waiting for my Verifikation Mail. Every time wenn I wrote at Live Support he(she) told me that I must wait 72 hours. After 5 days same messege(you must wait 72 hour). When I wrote at id.slotv.com or at vip.slotv.com answer is that I must upload Screenshots for my Eps profil, next day that I must upload Screenshots for my skrill account, today I became messege that I must upload ID card. I was all documents upload and still same messege(72 hours). I try to call suport phone number­(+4­402­080­683931) but this number dont egsist! Every time when I try to withdrawal via skrill I became email that my account not verificared. What to do?

admir1012 Austria
posted on March 3, 2018.

At 02.03.2018 Premium Suppor­t(v­[email protected]­slo­tv.com) send me Email that my account verified is and that now I can withdrawal. I try with 710 to withdrawal and everytime rejected. Live Support tell me that everything is ok and next withdrawal will be procied. I try today and still rejected. Today live Support tell me that my account is blocked, because ist forbiden for players from Austria. After that I can not login at my account and nobody want to answer me at email or phone to tell me what is with my 710€ depozit money.

posted on March 5, 2018.

Dear @admir1012, we have checked your account information. The funds have been withdrawn for you. Your account has been suspended because you told support that you are from Germany. According to the 4 point of the rules which you had agreed to during registration, it is prohibited to open accounts and / or deposit any funds to users who are citizens, stay or reside in Germany (as well as a number of other countries).

posted on March 5, 2018.

Also we’d like to clarify that the player could not get a cashout, because he entered his skrill account incorrectly (with spaces in the beginning), and when the support manager pointed this out, the error was corrected by the player and the cashout was received.

AskGamblers
posted on March 8, 2018.

Dear @admir1012,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +420 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie policy.