Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 2 – Player Reviews for bCasino

bCasino
Free Spins

100 Free Spins

Our Rating CasinoRank
7.9/10
CasinoRank
Player Rating 29 reviews
6.9/10
29 reviews
Complaint Response 4 complaints
1 day avg. 4 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
6.9/10 ● 29 reviews

Top Reviews From Our Players

Great selection of slots (first casino I found that actually had starmania on it). Generous bonusses (The bonusses are also diverse). Very friendly support

Lots of rules for bonusses (too complicated for me). Support not 24/7 (It says thats caused by corona but I didn't know about this casino before so not sure if that's true)

Dear MRHOLANDIA1337, Thank you for your honest feedback. We are pleased to hear that you are enjoying your experience on our site and find our support staff friendly. If you ever need us to explain any of the bonus terms and conditions you can always ask us for assistance. Please let us know If you need any assistance, do not hesitate to contact us and we will be happy to help. All the best, bCasino

user avatar

Nothing about this company. I deposited €100 total taking up no bonus offers. I won €1500. Went to withdraw. Was asked for documentation, sent them in, and they won't accept my bank statement. They then blocked my account & voided all my winnings. Making up excuses as to why they won't pay out.

Everything about them, there out to scam people, so please stay away from them. I have sent them numerous emails now & they have ignored every single one. They won't reply back, just robbed my money.

Dear NIALLK123, Thank you for taking the time to leave your feedback. Our Complaints Management Team are currently handling your case, in line with the complaints procedure and hope to have an outcome for you as quickly as possible. Kind Regards, bCasino

user avatar

Fun games like every other online casino. At first sight there is not much different then all the other casinos you can choose from. The layout is nice and it is easy to deposit very quick without many questions asked.

They have the bonus terms set to sham people. Will not pay when you win, they even take away the money I won. Should be shut down. Definitely No fairplay. Withdrawal is not possible. They ask too many docs and even when u send al of them they will find a way to cancel the withdrawal.

Dear ROOS2407 Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you have had a less than positive experience during your time with us here at bCasino. With regards to your withdrawal, when you receive a bonus from us, you are subject to the bonus terms and conditions during game play. These terms and conditions are provided in full when your bonus is claimed. Any deviation from these Terms and Conditions may result in winnings being void. You can view our withdrawal policy in our General Terms and Conditions and also our Verification Policy both in relevant links on our homepage, which outlines the documents/ information that may be requested. We do understand your disappointment and if you require any further assistance, please do not hesitate to contact us directly and we will be happy to help. Kind regards, bCasino

user avatar

Love the games on the site. Got all the games I like to play which is enticing.
I opted for a bonus which I didn't apply by accident and customer services were very helpful and pleasant and fast to respond to my email.

Not much to dislike at the moment. I'm happy with all aspects of the casino. Can't write anything negative as yet, although would be more approachable if live chat was available.

Dear HAZELEYES68, Thank you for your positive review. We are pleased to hear that you are enjoying your experience on our site. Our friendly customer service agents are always here to help. Unfortunately, due to the pandemic, we have a higher workload than usual. We are currently available on live chat with limited times, however, you can contact us via email and we will reply as quickly as possible. If you need any assistance, please do not hesitate to contact us and we will be happy to help. All the best, bCasino

user avatar

Good selection of games. No technical problems through out my time here.

Quick and professional service through withdrawal process.
Sorted a disagreement quick, and stayed honest with me. They could easily have rejected my withdrawal, and I would have no chance to complaint about it. In stead they admitted their own mistake and honored my withdrawal.
I can't stress how much of a positive indicator that is.

Once my withdrawal was approved I got paid quick. Approved on Friday morning, money received Monday. Bank transfer. That's pretty much as quick as possible.
Again this is a very important indicator on how a casino runs its business. Thumbs up!

Only thing I can think of is the fact that your bonus money is only there to wager. Eg: you deposit 200 and get 200 bonus, play through wager requirements, and have 200+200 after that. Then upon withdrawal they will remove 200 bonus, and you are left with only 200. After you are done with wager.

This is not standard. It's not unfair or anything, just nice to know when you play.

Dear GREVLINGKONGEN, Thank you for taking the time to leave your honest review. We are pleased to hear that you are enjoying your experience on our site and that we were able to resolve the error made. Unfortunately, as you mentioned, the bonus is only available to play with and is not available to be withdrawn. We do state this in our terms and conditions. There may be other bonus options that could be better suited to you, which we can happily discuss with you. If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us. Thank you for playing and we wish you the best of luck, bCasino

user avatar

Umm that’s a hard one to answer. Guess at the start when you join them they can’t do enough to help and the games they have are fun but others have the same.

This ones easy, customer service is extremely slow and I mean extremely slow. They have turned off live chat due to the covid which makes no sense as it’s got to be quicker and easier to communicate on that, not that it worked well anyway. You can now only send them and email but expect to wait a minimum of 10 hours to actually get a reply which normally isn’t helpful and you have to send another one and yes wait again?!?! There bonus offer sound great problem is they never work! Currently been waiting 2 days to sort out the free spins I’m owed from there bonus at the weekend. Just been told to clear browsing history and cache files and only use chrome. Really? Like I haven’t tried that already and tried on 3 different devices. Nothin works so assume there not really there. In conclusion by all means sing up to them but after a month don’t expect any help or support, there are many other casinos out there that actually want your business I would try them instead.

Dear Simo4567, We are very sorry to hear that you have had a less than positive experience during your time with us here at bCasino. We understand that our customer support manager has been in communication in order to resolve the situation Your honest feedback is greatly appreciated and please do not hesitate to contact us again directly if you require any further assistance. Kind regards, bCasino

user avatar

The registration is so fast and actually there are lot of games provided.
I actually won 😁
Customer service is excellent. They respond immediately. Pam is the lady that helped me with my concern and she is so great.
My concern right now is about my withdrawal of my winning. I actually have provided a lot of documents and I hoped they will consider it as I know I am lacking of statement of account as there is very limited access going to the bank because of lockdown issues due to covid.

Anyway, I know the process that they need to verify first and will take 3 to 5 working days before your winning gets deposited to your account. I hope they do a little bit of consideration on my case.

I will definitely play again soon ;)

Nothing in particular right now. Just hoping for consideration with the verification as I am very sure that my documents are legal and all valid :)

Dear Marvinlester, We would like to thank you for your kind words and the feedback. We really appreciate you taking the time to leave us a positive review. Congratulations on the win! It is great to hear that you are enjoying playing with us and have had a great experience with our customer support team. Your feedback will be passed on to Pam directly. As for the documents, when making a withdrawal request, we do our best to complete the process within 3-5 working days, once we have all required documentation. If you need any further assistance do not hesitate to contact our customer support team. We wish you the best of luck and look forward to speaking with you again soon! bCasino!

user avatar

Verification was transparent and easy, Kelvin was very helpful and proactive during the process. The website is attractive, large selection of slots and table games. Thanks, Geza

Dear Geza1976, We would like to thank you for your kind words and the feedback you have provided. We really appreciate you taking the time to leave us a positive review. It's great to hear that you are enjoying playing with us and have had a great experience with our customer support team. Your feedback will be passed on :) We wish you the best of luck and look forward to speaking with you again soon! bCasino

user avatar

No proccesing of funds in the weekend. For example if you request a withdrawel on friday, they will process it on wednesday. According to there T&C it takes about 3 till 5 working days to process a withdrawel.

Dear MRCASINO21, Thank you for taking the time to provide feedback. As stated in our General Terms and Conditions, we aim to process withdrawals within 3 business day. This is given to indicate what the maximum time frame may be. If you require any further information regarding this, please do not hesitate to contact us directly and we will be happy to assist. Kind Regards, bCasino

user avatar

I do not recommend playing here. There are much better casino’s out there. If you play here you probably will lose your money, because they hold your withdrawel as long as possible.

Withdrawel process is designed to lose your money. Their standard withdrawel timeframe is 3-4 working days, even if your account is verified. They just wait until this period is over before processing your withdrawel, a typical stalling tactic. I asked them how long it would take to process my withdrawel, they said; the finance department is working on it as we speak. So I assumed it would be processed the same day. But no, it still took 3 days. Do you understand it, well I don’t.
- Game selection is poor.
- phone verification is another way to stall the verification process

Dear PLAYERZ, We are very sorry to hear that you have had a less than positive experience during your time with us here at bCasino. As stated in our General Terms and Conditions, we aim to process all withdrawals within 3 business day. Please note that in some cases, additional checks may be required, which may prolong the withdrawal process. Please feel free to speak with us directly regarding your account. Best Regards, bCasino

user avatar

Good deposit bonus with acceptable wager requirements, great outlay on the site, easy to navigate and excellent livechat. Overall a very good casino-experience!

A bit short of game providers and a bit complicated and overkill verification-process, craving a bank statement that I personally never have been requested before on any other of the +/- 20 casino sites I have made a withdrawal from.

Dear ANALYZER, Thank you for the recognition, kind words and feedback provided, It is thoroughly appreciated by all of our customer support team. We are glad to hear that we are providing the best level of player support we can and dealing with your support queries excellently, via our live chat option. In regards to the available game providers, we are frequently adding to our selection, so keep a lookout for new additions appearing. Please note that in line with our Verification Policy, we may require additional documents from time to time, this may depend on the withdrawal method requested. We would like to thank you for your understanding in this matter and we look forward to speaking with you again soon. We wish you the best of luck for future play, bCasino

user avatar

Customer service is amazing, they respond really fast and always polite. The livechat on the website is just quick, and the people who respond are awesome.

The money lost haha, haha but the games are simply amazing and enjoyfull. Sometimes the games lagg a little bit, but the website refreshes and it works perfectly.

Dear BLUESLEMON, We would like to thank you for your kind words and the feedback you have provided. We really appreciate you taking the time to leave us a positive review. Its great to hear that you are enjoying playing with us and have had a great experience with our customer support team. Your feedback will be passed on :) We wish you the best of luck and look forward to speaking with you again soon! bCasino

user avatar

Casino had one positive thing, it was the dude from the customer service called Jim! He was quick and he really positive dude and asked always how you doing and so on.

Everything else is negative. The site has very small game category on the casino side. Only couple of good providers. Bonus terms are terrible and payments are slow. Anyone who wants to play casino with bonuses should never play with that kind of terms. If you play one time 10% contribution game you can say goodbye to your withdraw because after that you can't anymore wager your bonus on 100% contribution games.

Dear SMART GAMBLER, We are very sorry to hear that you have had a less than positive experience during your time with us here at bCasino. Our customer support team aim to provide a friendly environment for all of our players and the positive feedback will be passed to Jim directly. In regards to game selection, we are adding new games on a regular basis in order to provide a wider selection of popular games for our players. We do ask players to read the bonus terms and conditions and any questions regarding this, we are happy to answer. Please do not hesitate to contact us directly for further assistance. Best Regards, bCasino

user avatar

Good slot games. Great bonuses.
Website is easy to navigate.
Great games and verry fast games.
websit verry good,
and pay formule is also oke.

Verification process takes too long as well as the withdrawal process.
The will call for verification, and ask me wich time they can call.
I give them a time slot, but they dont call

Dear BIERTJE001, We would like to thank you for taking the time to leave your feedback. We are sorry to hear that you have not been satisfied with our verification procedures. We do aim to process all withdrawals as quickly as possible, however, the first withdrawal may take a little bit longer whilst account verification is completed. For any additional queries, please do not hesitate to contact our support team who will be happy to help. Kind Regards, bCasino

user avatar

When they realized that they have made mistake they fixed that very fast! Thank you for that! Everything went well afterall so I can recommend this casino happily +++

Dear TAPETSU, We are really glad to hear that your issue was resolved in a quick, prompt and efficient manner and you are satisfied with the outcome. Thank you for choosing bCasino and we look forward to being of service to you in the future. Kind Regards, bCasino

user avatar

Good slot games. Great bonuses. Website is easy to navigate. Customer support agent Kelvin was really courteous and his service was fast and efficient.

Verification process takes too long as well as the withdrawal process. Some of the games I wanted to play were either not available in my country or error in status.

Dear PMAGALING, Thank you for your feedback. We are glad to hear that our website is easy to navigate and our support agent Kelvin provided an excellent level of support. We will relay your feedback to him directly. Please keep a lookout for new games being added in the near future. Thank you for playing with bCasino and we wish you the best of luck. Best wishes, bCasino

user avatar

Best casino I have ever played.... I deposited £30 and won £6,800....as per other casinos you have to send your documents through usually takes 5-7 days....I got my funds 52 hours later....someone tell me what casino has that kind of a quick turnaround...??

I have to also mention the customer service is out of this world........especially a person called Jay I spoke to.....Thanks Jay.

This is what other casinos should look too.....because Bcasino are fantastic

Dear WILL1701, Thank you for your positive feedback. We are thrilled to hear that we are providing a great level of player support and your comments will be passed to Jay directly. Congratulations on your win! We look forward to speaking with you again soon and wish you the best of luck. bCasino

user avatar

Its a very nice casino, lots of wins i made, i say go for it, its worth a change. Very nice games to play, nice operators they help u out.
You can ask for nice bonus, Free spins or cash bonuses. i won many euro's on this casino, very much thx for that..

The games offer can be more but there lots of nice games!

Well I got an great time playing on this casino! Took the 200% welcome bonus, deposited 25€ and after a long time of playing fun I withdrawled 650€ with the help of an nice live chat agent named Aaron. There Customer service does a great job and they are very friendly as well. The site worked quickly and well on mobile device. :)

Dear MAUDRID We would like to thank you for your positive feedback. We are very happy to hear that you have had such a great experience playing at our casino. Best of luck going forward and we hope to speak with you again soon. Kind Regards, bCasino

user avatar

Compare bCasino to Other Casinos

7.9/10 • 29
Withdrawal Processing Time
3-5 days
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per month
Complaints
Resolved 4 out of 4
Deposit Methods
+14
Licences
MGA
iWild Casino
iWild Casino
8.3/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 61 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
8.9/10 • 202
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1538
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 30 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 125
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1550
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.6/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
None
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
WinSpin Casino
WinSpin Casino
6.8/10 • 2
Welcome Bonus 100% up to €/$500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-96 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 2 out of 2
Deposit Methods
+25
Licences
Anjouan