Ag Awards
Notifications
Login
en

Smart Live Casino - Refused to return my small deposit of 20 euro

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Smart Live Gaming Casino
Reason Double charge/Refund
Amount € 20
Posted on September 29, 2014

Good day I want to know what to do I paid in casino 20 euro from my Skrill account, because they sent me on my email promotion to get a 150% bonus on first deposit. Since I did not get a bonus, I went to live chat and the operator told me that I do not get a bonus because I'm from Skrill deposit. Then I told him then that I do not think I'll play and demanded the withdrawal of my Skrill account. But money were not paid my Skrill account or how we can help you please? It was
Smart Live Casino.


Have a nice day

Posted on September 26, 2014

Hi Betibeni,

We are sorry to hear that you were experiencing refund problem with our Casino.

We would like to inform you that we have investigated your issue. We found that due to some technical problems in our system, your withdrawal request has been canceled by our system automatically therefore our payment team was unable to see your refund request

We have informed our technical team now and we can assure you that this issue has been solved now.

Your refund will be processed into your account in 30 min.

We are sorry for the inconvenience again

Regards

Smart Live Casino

betibenjamin Slovenia
Posted on September 28, 2014

Welcome to the money I already paid for my Skrill account.So told me that they had technical problems and could therefore not previously paid.

Greetings Have a nice day betibenjamin

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy