Ag Awards
Notifications
Login
en

Run around with Slot Madness Casino - Run around

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Slot Madness Casino
Reason Delayed payment
Posted on May 16, 2014

I need some help wit h Slot Madness. I have been waiting on payout of Slot Madness snice Nov9, I have a total of 16k in winning there. They brke it down into $2500.00 payments with I can understand. I was told the 1st of $2340.00 was sent to the proceser on Nov 23.. Now I am told that no, it was send along with my 2nd one of $1250 was set to the Processer on the 3rd of Dec. I dont know who to beleve. I need my money for Christmas shopping and to buy food.. Askgamblers Please help me.

Posted on December 12, 2012

Dear Player:

Once again; a Wire Transfer for $1250 has been processed on 12/3/2012 at 6:10:57 PM and you should be receiving it by the end of next week.

In regards to the $2340 payment; the third party processor informed the casino that a check for that amount was processed on 12/3/2012 12:29:05 PM.

If you have any concern please contact us [email protected]

Thanks

AceRevenue Team

AskGamblers
Posted on December 17, 2012

 Is the whole payment received?

Posted on December 17, 2012

Dear Player:

We've been informed that Finace Department is taking care of your payment issue.

AceRevenue Team

Posted on December 18, 2012

Dear Player:

Third Party Processor send us your Bank Confirmation # for the $1250 Wire. Since for security reasons we do not post sensitive information on forum we are sending you an email with it.

Best Regards

AceRevenue Team

Posted on December 22, 2012

Dear Player:

Please contact any CS agent and request courier's tracking number for your $2340 payment. For security reasons we are unable to post it here.

AceRevenue Team

Posted on December 25, 2012

Dear Player

Please contact any CS agent and request courier's tracking number for your $2340 payment. For security reasons we are unable to post it here.

AceRevenue Team

AskGamblers
Posted on December 31, 2012

 Dear @hipgrandpaw,

Please confirm if the issue has been resolved. Please be in aware that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy