What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

City Club Casino - Withdrawal declined?!

UNRESOLVED
Complaint Info
Disputed casino City Club Casino
Reason Declined payment
Posted on May 16, 2014

I played at this casino for 20x the deposit and bonus. I tried to withdraw 9002.00 cad and they sent back my deposit of 500 and voided my winnings. I need to know what happened to my winnings and why it was voided. They said I this

We have received your withdrawal request for the total amount of CAD9,002.00, and understand that your preferred payment method is Instadebit. Please note that we reserve the right to refund money by way of any payment method through which you have deposited, up to the total amount you deposited, in accordance with international banking regulations.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy