Review This Casino
Share your thoughts with other playersAI-Generated Summary of Our Player Reviews
Top Reviews From Our Players
They have alot of bonus offers and a good selection of slot machines
Many Slots
Best live support
A lot of no deposit bonus offer, good to have ann account here :)
The wagering on bonuses could be a bit lower
Withdrawals not processed on weekends
It is a bit hard to find things you want to navigate to
Have some disconnecions a few times
Hi, I'm a slots player casino and I love Campeonbet is the best online casino 100%😊! I like the Deposit mode is simple and fast. Withdraw is better. Ty Campeonbet I recommended big Time!😊
I dislike nothing and is true! The support is great and finally, only thing dislike I thing is nothing, Ty! Martin. Ty for your real Time gaming and go play to Campeobet
The site’s color palette is tastefully done. The use of purples and blues is comforting and calm, unlike other sites that use overly bright colors. I decided to try a few of the site’s slot games because of their inviting home page. I think that the site’s space theme is a welcome additional detail as well.
The slot games I played disconnected a few times. I’m not quite sure if this is because of the site or my own internet connection (is anyone else having the same problem as I am!
They have alot of bonus offers and a good selection of slot machines, live chat answers pretty fast.
The page load fast and the slot machines runs smoothly.
Design is abit poor/ looks boring.
The wagering on bonuses could be abit lower.
There is no sign up bonus.
It is abit hard to find things you want to navigate to.
Many games to play and a truthful place to play. It is easy to deposit and withdraw money.
And the bonuses are good.
To contact with the support is also easy. Yhe sides are on many languages also in mine.
Some of the games areTo slow to load with my phone. And in the beginning it is hard to go from one game to another. When you open the sides you have to select your language almost every time.
Great Casino for online gamers like me :) Friendly and Fantastic customer service...Lots of games to choose from and most of all they offer no deposit bonuses that lets you try their games without spending your own money and with chance to win as well, Gotta try this one!!!
Everything about it, easy to use and great customer support, fun games always updated... it’s just a good time..and winning isn’t so bad either... I have played many casinos and this is by far my best one... I have even nominated them this year for best casino.
Can’t really say there’s anything I don’t like.... the few experiences I have had been positive and I will definitely play again( $$$$$$$$$$$$$.
The casino good functionality and the support is very fast and adequate. Always quick to help and friendly they answer right away and don't leave you waiting while you want to play. They have alot of good games as well.
The speed and connection can be very slow at times but most the time it's ok. Withdrawal process and verification process could be a lot faster. It'd be nice to have more games and free spins.
The Design and software. Easy clean and fun. Nice selection of slot play and friendly customer support. Very fast support via chat. The page loads fast.
Very fast support via chat. Nice members for the questions asked there :) It has a very big range of slots, the page is very easy to understand and has a beautiful design! Promotions are available for deposits as well.
Very fast payout, live chat is fast and helpful. Very good sport section good odds. Bonuses are great and easy to understand the bonus terms. Casino promotion is good.
Need more casino games. Site layout can be better. Sometimes netent games don't work only refreshing the page helps sometimes. Sport bonus can be little better for rollover.
Easy deposit and withdrawal. Plus a very reliable support team. Thumbs up from me! ( :
Also they keep me updated on bonuses and offers via email which I prefer.
I do miss some slots from Red Tiger and a couple of the megaways slots. Also there should be a search bar where I can search for providers, but usually I can find the ones I like.
Like that there much Games, Good Bonus. Never any problem here. Very friendly and helpful livechat.Sports are very nice too. Nice value on Bets and many different bets per Game.
Love the site.
No problems so far.
Nice selection of slot play and friendly customer support.
The slots work without problems on the smartphone. The page loads fast
Unfortunately, there are a few good slot games that are available at other casinos. Unfortunately there is no search function or I have not found it yet.
Very fast support via chat. Nice members for the questions asked there :)
It has a very big range of slots, the page is very easy to understand and has a beautiful design! Promotions are available for deposits as well.
I like the variety of games. I like the slots, live, and sports sections. I like the colors used in the theme. It's very attractive, catches the eye. Appropriate wording used. Very inviting.
I disliked the waiting periods when loading a game. I dislike getting interrupted by getting notifications and being sent to the home page. I dislike the waiting for the withdrawal process
A really great selection of games from all the usual favourite providers like quickspins, iSoftBet, red rake. Their innovative with their reward programs and tournaments aplenty. Low 30x wagering on deposit n bonus
Initial welcome bonus comprised of 100% and 200 FREE spins which needs to be claimed through live support EVERY day for the next 10 days. The game is Eastern Goddess with max playline of 30. However during their free spins promotion, your bet size is maxed at 0.06cents per spin. Works out to be 0.0037cents per line?
Dear valued customer, Thank you for taking the time to share your feedback regarding the service we offer. We value highly all of our players. We would like to kindly draw your attention to the fact, that according to the T&C of the promotion, p. 2.3 First deposit free spins are added as a set of 20 per day for 10 days - amounting to 200 free spins in total. The first 20 free spins are added immediately after a successful deposit. The next 20 free spins are added in another 24 hours during 9 days. Moreover, we would like to kindly inform you, that all bet amounts are settled by the gaming provider and not the Casino Administration. Thank you for your understanding! Kind regards, Administration of CampoBet.com
Not having to bet with this bookmaker ever again, worst ever
All was well on the deposit side, quick and easy deposit but thats where is ENDS. Won about 2k attempted withdrawal via ViSA card the first time after 3 days was told i need to verify, did this. Second attempt withdrew to credit card: 5 days later was declined and told that my bank declined the card. I then called the bank they had no record of it ever being processed and denied it had been declined. Contacted support was told I need to deposit more money via another credit card in order to satisfy verification and withdraw. I never received my money. Beware this company must no restrictions on foreign countries regarding withdrawals and will happily take your money but will not let you withdraw, do not trust
Dear valued customer, Thank you for taking the time to review our website! We value highly all feedback coming from our players. Could you please tell us your username so we can check and provide you with accurate information regarding the situation. We are looking forward to your reply! Best regards, Administration of Campobet.com
I had actually signed up at Campobet Casino way back in August 2018, made a deposit, claimed the welcome bonus and the 200 free spins, played it all, and then made another deposit in January of this year, but this review on the casino got pushed back for some reasons, until now. Just to be sure, I had this confirmed today from the casino's Live Chat host, hehehe.
Anyway, Campobet is just like any other Tranello's casinos, with some good and not-so-good points. Firstly, I must say that the games selection is very good indeed, with numerous providers in the portfolio, and including my favourite games from Microgaming, NetEnt and Play'nGo. However, if a bonus is taken, there are numerous games that are not allowed to be played, or have a reduced contribution factor to the wagering requirements - not 50% but only 20%, and that is a lot of difference! This is certainly not a good point! Another one is the 30x deposit+bonus turnover requirement, which actually works out to 60x the bonus amount, and that is a huge difference! So you must either accept this setback, or simply play without taking any bonus at all!
Well, I took it up anyway, and played it all on NetEnt's Finn And The Swirly Spin. I was expecting a satisfactory game, but as it turned out, the game played coldly, eating up all of my credits not too long afterwards. Okay, not the casino's fault of course, and it's rather to be expected too from that Finn game - it can either play good from the start, rarely of course, or play dead all the way, most of the time. I wished I could play on Dead Or Alive instead, but that's a restricted game.
The 200 free spins offer is a very good one indeed - only Tranello casinos offer this, whilst other casinos would offer the usual 25, 50, or even 100 free spins in their welcome package. However, getting those free spins meant asking for it from the Live Chat host each and every time, for 10 consecutive days, at 20 free spins per day. This is truly tiresome and very inconvenient! Not only that, I missed claiming on 2 days, and 40 free spins got lost for nothing. Nope, they cannot be reinstated or claimed back after the allowed 24 hours validity period. This sucks!
Generally speaking, Tranello casinos do not make it into my favourite casinos list, because of the mentioned reasons, plus their 1 - 2 days withdrawal processing timeframe. If they could perform as fast as Direx NV casinos, I'd be playing more regularly. Oh yeah, these casinos would usually ask for a selfie too, or for some other supportive documents, so their KYC approval are never that fast, taking at least 1 day, up to several days. Again, this is not to my liking at all. Will Tranello casinos ever change for the better? Who knows, but I certainly won't be the one to find out! Hehehe.
Unable to withdraw via ecopayz being Canadian. Transfered funds to EU account. Told me my bank is declining my visa. Can't obtain funds, no responses from financial & no help. Worst experience ever. Funds are now unobtainable and can't get intial deposit back.
Dear Djay We are really sorry for such inconveniences. Our financial department did try to process the transaction manually multiple times. But, unfortunately, it was immediately rejected by the bank. The solution still remains a VISA withdrawal request (with a minimum deposit with VISA), or withdrawal to EcoPayz wallet. As the bank declines your deposits, and it remains impossible to request a withdrawal, we ask you to contact EcoPayz support to resolve the issue of lack of access to your account. We’re sorry once again for such a situation. Best regards, CampoBet Administration
Took my deposit via idebit, Canadian here so can't withdraw via ecopayz due to ban & so had my funds transfered to a EU account. Can't deposit with visa cause blank blocks it. Still waiting 48 hours for financial to get ahold of me to find a way to withdraw my money. Support has been no help. Book doesn't seem to want to help. Pretty sure my money is scammed. Worst book ever.
Update: don't use this fraudlent website. After having my funds transfered to an EU account because I can't use ecopayz & being canadian they said they would manually send my money to my visa. They've stated "my banks declining the payment" so I just only use ecopayz which I'm banned from. Funds have become unobtainable. Financial and this book have been slow and unhelpful. Save your money and play somewhere safe. I'm out 900$.
Dear Djay, Thank you for your review, although there are some misunderstandings regarding your withdrawal. We're truly sorry that it took so much time, and probably nerves. But nevertheless, we want to assure you that your withdrawal will be processed no matter what issues arise. We always care about our clients and don't let them leave our project with negative emotions. It is really impossible to request withdrawal without a minimum deposit from the same payment system. But, in your case, our finance department is ready to process your withdrawal manually, if you provide us with requested documents (please check your e-mail). Please, stay in touch and as soon as you send the documents we will process your request. Best regards, CampoBet.com Administration
Sends a lot of promotions with bonuses almost every week
Worst site I have ever played on. Stay away! They let you play like a normal customer until you win a huge amount and then they limit your account immediately. Customer service will not help you and act very rude while they will refer to the kyc-department which isnt responding to emails. I have played at over 30 sites and this is the absolute worse.
Dear valued customer, Thank you for taking the time to review our website! We value highly all of our players and their feedback is important for us. Could you please provide us with your username so that we could review this situation and provide you with information? We are looking forward to your reply! Best regards, CampoBet.com Administration
Good welcome bonus. Live support available 24/7. Site is easy to use.
Some bonuses needs to be wagered 6 times, while other needs to be wagered 35x(!) times! At January 1 they offered a 150% deposit bonus up to 1500 EUR. If you look at the terms one would need to wager 2500*35= EUR 87,500.
They also send out misleading offers for free bets. Customers get the impression that they offer say a Champions League free bet, but the free bet is only for two games (which are mentioned in the e-mail) in that weeks round. There's also no information about the fact that the free bet would need to be wagered 3 times, and they could very well be limiting the bets so that it is impossible.
I am also HEAVILY concerned when they don't answer to the fella under me which has won a lot. He says Campobet cancelled two of his withdrawals, even though he is far away from the limit of 10,000 euros which/month. He gets 400 euros in installments. Why is that? Is the liquidity that bad? When will they go broke? Campobet answer other people here, but not this guy.
Just got to mention again that they LIMIT a tremendous amount of players when they are trying to wager their bonus.
Dear valued customer, Thank you for taking the time to review our website! We value highly all of our players and their feedback is important for us. Could you please provide us with your username so that we could check this situation? Please, note that different bonuses have different terms and conditions. In case of a doubt live support agents are always prepared to answer your requests and clarify bonus terms and conditions for you. We are looking forward to your reply! Best regards, CampoBet.com Administration
There is nothing positive I have experienced about this online casino and sportsbook
The worst Bookmaker I have ever dealt with, deposited via credit card was told I could then only withdraw via ecopayz which is not available in my country. Trapped me, took my money but then gave me no opportunity to withdraw. Was told to message the finance team who said they would respond within 24 hours, 2 days later zero response.
Support doesnt understand basic English and was just the worst experience I have ever had with an online gambling website. Utter disgrace
Dear valued customer, We are truly sorry to understand about your situation and have put our efforts to find a quick and simple solution to your case. We would like to inform you that, unfortunately, withdrawing funds in the CAD currency is not available for Australia. However, please do not worry, as you will still be able to receive your funds. In order to withdraw, please create a new account with EUR as the main currency after which please send us an e-mail containing both your old and new login. Once you have completed these steps. Your old account will be closed and the balance from it will be transferred to your new EUR account. We hope this clarifies the situation. Please, do not hesitate to contact our Customer Support Team via Live Chat or E-Mail [email protected] in case you have additional queries. Best regards, CampoBet.com Administration
Fast deposits and great functionality on games. Customer support always friendly
good helpful live support, great range of games, good bonuses and overall i like the set up of the casino website.
-The Sportsbook itself, great choice of markets
-Payment methods
I spent over 2500€ at this Sportsbook. Since i started winning they only paid my first request of 900€ and cancelled my other 2 ones which i was already waiting for over 2 days ( they cancelled them right before the financial department is off duty.... :D) obviously all just to save time and not pay out the winnings.
They sent me an email with a payment schedule of 400€ each transaction ( Oficially each transaction per transfer has a max. of 1000€ and my monthly payout limit is 10.000€) I only got 900€ so far.
That is everything else but fair, responsible or legally correct.
Chat support friendly. Even if they can not do much about certain problems.
For around a month ago a registered at Campobet and applied for the bonus of 100 %up to 2000 SEK. It started out pretty good and after some bets I had won some money. But after (I don't remember exactly how many bets, maybe 5-6?) all of a sudden they had put up a stake limit for me. Down to around 20 % from what the deal was from the start. No answer from the department responsible for this. So I just had to deal with it. This made me forced to do many more bets than first planned to, to wager the money. It was a really stressful time to even find games. Not fun at all.
I can not recommend Campobet to anyone. I even want to warn others to not take the same bonus deal as I did, with this company.
In the end I luckily won some small money even though it was a pain. But its first now I dare to write a review. With my money still on the account I was too afraid for it.
//Valkokaren
Easy to navigate on the site. Normal good technical support via the chat.
Problems with bonus.
After five bets they changed the bet limit from 500 SEK down to 102 SEK. That means I need to do around 400-500 bets in one month, to get the bonus. And what will happen when come closer to a win? Will they set the limit even lower?
I sent mails but get no answer.
I would not recommend anyone to to use their bonus deals.
Dear valued customer, Thank you for taking your time to write a review of our Casino. Could you please clarify your login at our website so we can check your account and provide with the detailed answer according to information from your account? Best regards, CampoBet Casino Team
As others pointed out, not a very reliable casino. I was playing an yggdrasil slot and in the middle of a winning spin (bonus game) the game got stuck and the winnings weren't credited to my account. Live chat told me to write an email explaining the situation. Got a reply saying I was manipulating the system and was accused of fraud. They voided me the winnings from real money from my account, even though I never got that winning in my account.
Will not play again and advise others against playing here.
Dear client, We are sorry for the experience you had. We appreciate your review and will work harder! However, we’d like to point out that our action were strictly limited by the Terms & Conditions of our project. According to the paragraph 11.1 “Delaying any game round in any game, including free spins features and bonus features, to a later time when you have no more wagering requirement is prohibited. If fraud, manipulation or violation of Terms and Conditions is detected, Administration has a right to cancel all winnings and bonuses on”. All the necessary evidence could be provided to AskGamblers Administration if it is needed. Also, we want to remind you that our “Welcome bonus” is available for your account. So we will be glad to see you at our project. Should you have any questions or concerns, please, do not hesitate our support team! Best regards, Campobet.com Administration
Players appreciated the variety of games and the ease of accessing them, highlighting the casino's user-friendly layout and smooth mobile experience. Additionally, the customer support received high praise for being helpful, friendly, and efficient in resolving issues quickly.