What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Recent Searches

Clear

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Codeta Casino - Refusing to process my withdrawal request

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Codeta Casino
Reason Delayed payment
Amount kr 5000
Posted on March 13, 2018

Hi.
Something have happen with this Casino.
They refuse to process my withdrawal.
More than 48 hours passed now and the support promised me and promised me to send it.
Byt they don't.
A Lars lied for me there.

1. Here is a email that say that they process my withdrawal.


Lars (Codeta)
11 mars 03:15 CET

Hello Dennis,

The withdrawal process can take time some time. Depending on the workload on our department in charge.
Sometimes, unfortunate it can take longer than 24 hours.

Your withdrawal has been processed from our end now and your withdrawal should be on your bank account as soon as possible.'

Regards
Lars
Senior Advisor

12 hours after I asked a second time and that man told me.
That the will process it very soon.

Joel (Codeta)
11 mars 11:01 CET

Hi Dennis,

Thank's for the e-mail you have sent us regarding your withdrawal.

We spoke on the livechat earlier and as i said i apologies for this taking a little extra time.

I have sent them a reminder and your withdrawal should be approved very soon.

If you have any questions regarding this or anything else, Please don't hesitate to contact us at any time!

Wishing you a really good day now

Best Regards,
Joel
Customer Care

I dont trust them anymore something happens with that Casino.

One year ago they were fast with withdrawals, nut not now.

Please Askgamblers help me.

Dennis

AskGamblers
Posted on March 13, 2018

Dear @melorium,

Please make sure to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Thanks for cooperating the AskGamblers Complaints Team.

Posted on March 13, 2018

Thank you askgamblers.

I will cooperate and will not broke the rules no more.

Here is the latest chat from them today.

4 days passed now and still nothing.







Chat transcript


Select language: Swedish
Name: Dennis Karlsson
E-mail: [email protected]



Jasminka Tue, 03/13/18 11:36:40 am Europe/Stockholm

Hi Dennis Karlsson, welcome to Codeta support!




Dennis Karlsson 11:37:45 am

Hi again. Can you tell me whats going on here? Im waited 4 days now for my withdrawal. Something is strange.




Jasminka 11:38:05 am

Can you please confirm your date of birth and home address so that I can have a look at your account?




Dennis Karlsson 11:38:24 am

660602 roskildegränd 1




Jasminka 11:38:31 am

Thank you
Allow me a few moments to check this for you, please




Dennis Karlsson 11:39:18 am

Im starting to get real real angry now. I never waited more than maximum 24 hours from you. And now its 4 days??????




Jasminka 11:39:53 am

I understand this is being too long for you. I apologize for the waiting time.




Dennis Karlsson 11:40:10 am

Yes but WHY?
Something is very wrong right now




Jasminka 11:40:52 am

This is why I am checking this now for you. I will kindly ask you for a bit more patience as I am waiting for an update for your payout. I apologize once again for your waiting time.




Dennis Karlsson 11:41:17 am

should I wait here ?




Jasminka 11:41:36 am

Yes, please, hopefully I will receive an update shortly.




Dennis Karlsson 11:41:42 am

ok




Jasminka 11:42:49 am

I would also like to thank you for your patience and your cooperation in this process.




Dennis Karlsson 11:45:31 am

il try to. Its real strange I never hade problems before here. but my 2 last withdrawals was very delayed
this one and my other one before that




Jasminka 11:46:27 am

I am sorry you feel this way about this issue, but rest assured your payout will be processed for you. As we speak,we are checking this with our relevant team for your withdrawal to be processed for you.




Dennis Karlsson 11:47:04 am

il wait




Jasminka 11:47:34 am

Thank you for your patience
Dennis, I am sorry to keep you waiting here, but we still have not received the update,however we have informed our relevant team to push trough your payout. Is it possible if we get back to you via email? 11:58:07 am




Dennis Karlsson 12:00:12 pm

Yes send me an email and ask them also what the problem are. Soon I lost al faith and trust on Codeta. The must give me a reason why they didn't process it. and I want it today. I also want it processed today. ASAP




Jasminka 12:01:27 pm

Thank you for your cooperation.We will get back to you via email with an update



Duration: 25m 5s
Chat started on: https://codeta.com/

Posted on March 13, 2018

here is my withdrawal.

Im fully verified and got withdrawals before.

Posted on March 13, 2018

Hi again.

30 minutes after the compliant was published I got this email from them.

Im so sorry to bother you but thanks alot Askgamblers.

I sent the link to [email protected] as with the compliant link.

After 15 min I got his mail from them, the POWER of Askgamlers :)

The money reach my bank to so you can close it.

Thanks

Here was the mail from them.
Lars (Codeta)
13 mars 16:27 CET

Hi Dennis,

We can confirm your withdrawal is paid out. Can you please check your bank account. I'm sorry for any delays and inconvenience this may have caused you.

Regards
Lars
Senior Advisor

AskGamblers
Posted on March 13, 2018

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy