What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Old Havana Casino - Won't Process $7,570 Winnings

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Old Havana Casino
Reason Delayed payment
Amount $ 7570
captnpepsi Massachusetts
Posted on June 17, 2019

Old Havana Casino continues to delay my payment. It has now been 15 days since my payment request for 7570 USD was submitted and I have none of these payments approved or received. i have sent the casino all of the necessary verification and security documents and they have told me that my my account is withdrawal approved and that the process would take 3-5 business days. It is taking much longer then 3-5 business days and the payment process is at a standstill and not moving forward. I am very concerned at this point and doubt the good will of this casino.

captnpepsi Massachusetts
Posted on June 18, 2019

to further clarify - these winnings were funded by verified cash deposits and were subject to absolutely no bonuses or other conditions

Posted on June 18, 2019

Dear Player,

You will receive your withdrawal based on your weekly limits.

Thanks

captnpepsi Massachusetts
Posted on June 18, 2019

The weekly withdrawal payable according to 'old havana's' website is 2000 USD per week.

It has been 3 weeks since i submitted my request and i have received 0 of my 7570 withdrawal

Posted on June 20, 2019

Dear Player,

We will process 2K this week.

Thanks

AskGamblers
Posted on June 24, 2019

Dear Old Havana Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

captnpepsi Massachusetts
Posted on June 27, 2019

It has been over 4 weeks (30 days) since my initial withdrawal request. I have still not received my winnings of $7570.

I remain skeptical on whether Old Havana is willing to pay its winners.

AskGamblers
Posted on July 1, 2019

AskGamblers Complaints Team has just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Old Havana Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

Posted on July 2, 2019

Dear Player,

We sent your first payment on June 20th, please confirm this amount received.
If you have not received that payment please contact our support.

After this payment confirmation, we will process your next payment.

Thanks

AskGamblers
Posted on July 6, 2019

Dear @captnpepsi,

Please let us know if there's an update regarding your ongoing complaint and if you have received the payment. Please keep in mind that as per the AGCCS terms providing updates in a timely manner is a must.

Thank you for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy