mFortune casino wont pay out my winnings of over £4000

RESOLVED
posted on July 15, 2011.

Hi on monday the 12th july 2011 i had contac­ted­ ­mfo­rtune support to find out how long the payment of my winning at that time which was£2550 will take before it goes into my account, when i spoke with a lady she had told me it would take 3day to process then 3-5day befot it goes into my account. That was fine later on in the day i decided to carry on playing and i was winning so i banked another £1800 for withdraw as that come to a total of £4350. I still played an made around anothe £600 which i did not get to bank as my phone internet was not working so i stoped for the nite. I tryed to log on this morning tuesday 13th july 2011 at around 10.30 am and my account said not active.


I semt them several emails with regards to then and also a few txt to 88080 say help, finally i got a call this afternoon say my account is close down and no payments will be made, i ask why what do you mean i spoke with a lady on monday and she told me i would get payed within a week or so.


The lady then went in to say u have found a way to cheat the system. I was very shocked!


I then said i have won over £4000 which she conformed over the phone but said they wont pay me out and have closed the account. The lady said she can not disclose any information that I would need to send an email to [email protected]

AskGamblers
posted on July 19, 2017.

This complaint has been reopened due to the declared willingness on behalf of mFortune Casino management to do everything within their power to solve their old complaints. AskGamblers Complaints Team is reluctant to give these old cases one more chance for a successful resolution.

posted on July 19, 2017.

Hi Ruhel,

We have investigated your complaint and looked into your account. As you held multiple accounts with mFortune, you were in breach of our Terms and Conditions:

Section 8. 57. We reserve the right, at our sole discretion, to suspend or close a Player Account and to void any withdrawals and remove any balance (being cashable credit, bonus credit or both) in a Player Account in any of the following circumstances:
a. If the Player has more than one active Player Account for the mFortune Casino;

Secondly, as you had not made a deposit on the account in question, you will have been bound by our fair usage policy:
84. Any promotion offering a free bonus or free spins without the need for the Player to make a deposit is covered by a fair usage policy and the maximum withdrawal a Player can make without depositing is £200 for UK Players and £50 for non-UK Players. 

mFortune

AskGamblers
posted on July 19, 2017.

AskGamblers Complaints Team have been provided with valid evidence on behalf the management of mFortune Casino where it is clearly displayed that player had opened more than one account. Player by these actions violated general casino term #8.57 stated above. 

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant licensing authority responsible for mFortune Casino.