Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

VideoSlots Casino - Deposit not credited to casino account


user_avatar badge
By Kim W.
9 years ago
Message on forum
I made a deposit using Skrill and the amount wasnt credited to my casino account.
I contacted casino support many times via email and chat, emailed them screenshots of the transaction 3 times, and also contacted Skrill, but all they can say is that its been forwarded to the right department who will investigate as soon as possible. Still nothing has been fixed. I advised the casino that i had an email from Skrill confirming they sent the transaction to the casino, but casino support said they didnt need it.
I received an email this morning from casino support stating that if i email them the transaction number, they would fix the problem straight away but over 4 hours later i am still being told that its been sent to the right department and they will get back to me as soon as possible.
I have spoken to other players from the casino who had the same thing happen and they have already been credited their money back even though their deposit was made hours after mine.
I am getting really frustrated with this as it is a very small amount of money and i dont understand why i have to jump through so many hoops and provide so much evidence, when other players were only required to provide the transaction number. I have attached a copy of the transaction and the email from skrill to prove my claim. I dont know what else i can do.
Disputed Casino Videoslots Casino
Amount $16

Discussion

User name
Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.
User name loyalty-level-2
After more emails back and forth with casino support, my account was credited the missing deposit. I'm still not sure why my account took so much longer than others to fix, but the casino assured me that the issue has been resolved and it is unlikely to happen again so hopefully this is the one and only issue I have there. I would just like to personally thank Jonathan at the casino who went above and beyond to check that I was satisfied with the outcome and that I was once again happy at the casino which I am. Thank you also Askgamblers for your quick response and help with this matter.
User name
Dear Kimberly,

I would first of all want to apologize that you had to wait so long for your amount to be credited to your account. I have been in touch with our team, and they confirmed that the full amount got credited to your account 31st of October at 15:39.

I hope you will have a great day and it would be great if you could confirm that you have received the money on your account.

Kind regards,

Daniel

Videoslots Casino Complaint Stats

Resolved 37 / 42
Avg. Amount $1,686
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 2 days

Videoslots Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 21 out of 25 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Videoslots Casino Complaints

See all complaints for this casino
Casino error in a customer manual payment

Videoslots made a manual international payment to me of £14.40 on August 5th 2024. However, they did not detail all the correct Swift/IBAN information on the transaction. My provider Barclays traced the transaction and said as Videoslots did not input the correct information, then it was sitting in limbo and needed to be either re-called or have additional information sent to it in order for Barclays to re-direct it to my account.

On informing Videoslots of this and also using RESOLVER, they seemed unable to understand the situation and all their replies to me were along the lines of " Our provider has informed us the payment was paid and there is nothing else we can do"

After numerous correspondence to Videoslots telling them what Barclays needed them to do I got nowhere, so Barclays then returned the payment back to them ( something they don't usually do but tried to help Videoslots out)

As of October 26th, Videolsots have informed me there is nothing they can do and the payment was made on August 5th, even though myself and Barclays have tried to walk them through step by step what has happened and what they need to do.

I find the whole saga very tasteful and the ignorance of Videoslots very disapoointing. I know it is only £14.40 but the principal of the matter has now gone way beyond that for me. They do not seem interested in solving a mistake that they created and have constantly put the ball in my court to solve it with numerous telephone calls to my Bank.

Barclays has told me that this practice from Videolsots is appalling behaviour. A very helpful guy from Barclays Investigation Team tracked the life of the transaction to where it is now. It was returned to CitiBank ( Videolsots ) as a payment with insufficient information a few weeks ago. I have given Videoslots the reference number and they still will not act on it.

it is my belief that Videoslots have now washed their hands of this and are wanting me to just give up and go away. Please do not let them get away with this, it is only £14.40 I know, but the ramifications of the little punter being outgunned by the big casino disgusts me and I am trying to fight for others who may be victims of this activity in the future.

Status solved Resolved
£14