Ag Awards
Notifications
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Raging Bull Casino - Delayed $1,000 Payment

RESOLVED
CamboKim United States Message
Posted on April 2, 2018.

So after playing at RBC at the beginning of the month Of March 2018, made a few deposits in the hundreds in hope of maybe hitting a nice win, well I did I felt I reached my limit of entertainment and submitted my withdraw March 18th 2018 for 1000.25 USD via bank transfer. After submitting my withdraw I recognized that I needed to verify my account info as per the terms and agreement so I submitted all the required documents. Later after a few days my account still was stuck in pending so I reached out and was told I was missing a piece of document, so I submitted my last document and was told I had completed all steps necessary for verification and my account was updated, to avoid delay I canceled my withdraw and requested a new one on March 21, 2018. I waited till the 26th contacted RBC and asked why I’m not receiving payment, they said it takes 4-5 business days excluding weekends, I laughed knowing that bank transfers as marked on there site listed the withdraw as a 48 hour process time. So I made several Contacts, was assured my account was updated and they saw no reason why I shouldn’t have received payment so they told me they escalated my account to there financial department. I waited another 3 days contacted was told the same thing and that they would escalate the case. So far I’m getting the go around and my winnings I earned fair and square are stuck in pending. Please help? This Normal? I make a deposit RBC gets there money immediately, I make a withdraw and followed there terms and conditions no I’m stuck waiting X amount of days just to receive my winnings? My question is what makes that establishment think people will continue to pay for play if they will never get paid?

Posted on April 5, 2018.

Hi Spencer--

I'm very sorry for the difficulties you've been having with this--I should be able to have this resolved for you in very short order.

I've reviewed your account and I see the only thing holding up your withdrawal is that we do not have your preferred method of payment on hand (I've just sent you an email regarding this). Once I receive your reply, I'll be able to sort out your payment, straight away.

All the best,

Tawni

Posted on April 8, 2018.

Hi Spencer--

You'll be pleased to know that your payment was sent off to our processor, yesterday: 4/6 Paid $875 for transaction #35768735.g I would expect to have tracking for this towards the end of this coming week.

You'll note that there is a shortfall in the amount of the withdrawal you requested. This occurred because you used a coupon with your deposit (remove coupon LUCKYACHILLES (1 of 9999) $125)--all of our bonuses are non-withdrawable and as such, removed from the total withdrawal amount.

As soon as I receive your tracking, I'll come back with an update.

Hope you're having a great weekend,

Tawni

AskGamblers
Posted on April 11, 2018.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Raging Bull Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

AskGamblers
Posted on April 14, 2018.

AskGamblers Complaints Team have been informed that Raging Bull Casino representative will not be able to respond to ongoing complaints until Monday 16th of April, therefore the time frame is being extended with another 96 hours.

Posted on April 18, 2018.

Hi Spencer--

I apologize for my delay in response.

I've checked on your tracking and I see that your payment was delivered to you, last week (4/9). ;-)

I wish you all the best,

Tawni

AskGamblers
Posted on April 18, 2018.

Dear @CamboKim,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy