Ag Awards
Notifications
Login
en

Champagne Spins Casino - One month delay of withdrawal

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Champagne Spins Casino
Reason Delayed payment
Posted on January 18, 2019

Hello Askgamblers community,

I decided to try new casino Champagnespins.com last month. I deposited $2,000 and was playing till I end up with $6,000 in my balance.
I sent them all the documents which was requested:
1) Passport
2) Bank Statement with my address
3) Screenshot of Ewallet
4) Selfie with Passport

And they have all been successfully approved.

But after multiple promises to pay me my withdrawal they just simply blocked my account....

My current status I lost my $2,000 which were deposited and I don't get $6,000 from them.

Best regards,
Timothy

Posted on January 20, 2019

Hello TIMGUN4,

First of all, we apologize for the late reply and thank you for your patience.

The reason your withdrawal was not approved for 24 days until January 14th is because you had issues, as you stated to our agent via chat, with your Instadebit account and therefore you could not be payed out.

Our usual internal check up was started and we found that you have broken our terms and conditions in particular points, which we have explained to you via email.

We will provide AskGamblers Complaints Team with all information and evidences needed.

Kind regards,
ChampagneSpins

AskGamblers
Posted on January 20, 2019

Dear Champagne Spins Casino,

AskGamblers Complaints Team is kindly asking you to provide detailed explanation on the issue along with evidence which will support your accusations towards the player, with quoted terms that have been breached, if any.

Upon AskGamblers Complaints Terms we consider all evidence strictly confidential and won't be publicly displayed or sent to the third party. Please send required information directly to suppor­­[email protected]­a­s­kg­­amb­­le­r­s.com.

Thank you in advance.

Posted on January 22, 2019

Dear AskGamblers Complaints Team,

We have sent you an explanation, please let us know if you need more information.

Thank you,
Regards.

ChampagneSpins

AskGamblers
Posted on January 22, 2019

AskGamblers Complaints Team requested additional evidence and information from the Champagne Spins Casino team due to that fact we considered the information and proofs they presented so far as not justified enough to confirm the accusations against player.

Posted on January 23, 2019

As requested, additional evidences and information are sent.

Kind regards,
ChampagneSpins

Posted on January 23, 2019

Dear AskGamblers Complaints Team,


The reason the player was banned and funds confiscated was because we found obvious evidence that the player sent us forged documents for verification and violated our terms and conditions, specifically points 43 and 44:

43. We reserve the right to use additional procedures and means to verify your identity (Know Your Client) when effecting deposits into your Account. This could include (but is not limited to) a selfie with a document or form of identification.

44. It's the responsibility of the player to ensure that all documents as a part of the KYC process are genuine. Faked or fraudulent documents provided may result in a confiscation of deposits and potential winnings of the player.


Regards,
ChampagneSpins

AskGamblers
Posted on January 23, 2019

AskGamblers Complaints Team has been provided with enough information and evidence on behalf Champagne Spins Casino management in regards of this complaint to confirm and justify the casino actions.

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant regulatory body.

Champagne Spins Casino Complaints

  • 4 of 6 resolved
  • 1 day avg response
  • 1 week avg complaint life
  • 1,017 USD avg amount

Have trouble with Champagne Spins Casino?

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy