Ag Awards
Notifications
Login
en

b-Bets Casino - Unfairly confiscate withdrawal

REJECTED
Complaint Info
Disputed casino b-Bets Casino
Reason Declined payment
Amount € 20
Posted on January 23, 2020

Hello Ask Gambler Team,

On 21st Jan i deposit 20 euros in B-bet and claim welcome casino bonus.

And i played and lost it.
Then they credit me free spins welcome bonus spins then i played and win 20 euros after wagering.

Then i want to withdraw now this 20 euros.

Then i went in withdraw section when i click on withdraw i see not a single payment option just showing my profile..

I was deposit my neteller.

Then i chat with one agent. Her name is elektrina. She is sooooo rude... she told me each country has their own payment options.

I told her that i cant see any single payment options. Its total blank.

Then she told me that you have to withdraw by bank because its for security reason..

I told her than if i deposit by neteller then i should have to withdraw by neteller too because all casino terms is which deposit method you used then same it will be for withdrawal also.

Ok also i cant see bank withdraw option.
.
When i ask to her i cant see bank withdraw option also she close the chat on mybm face and become offline.

I played in 1000s of casino never ever seen such a worst casino....

They have worst terms.
If i cant do withdraw by neteller then why they let me deposit by neteller.

They want to take money only.
They dont want to give winning money.

They confisticate the money.

I request to askgambler team kindly help me about this.

Its small amount i dont care but this conditions of their terms will be effect on soo many peoples. For me its small amount even if they confisticate unfairly its ok to me. If someone win big amount after that this casino cancel their withdraw then it will be very depressive.

And if askgambler team need any evidence i can provide them by email. Plz mail me if you need any evidence. I cant share here...

Thanks

Posted on January 27, 2020

Hello,

Just confirming that we have received your request and working on the best possible resolution.
Please, allow the relevant teams some time to perform the necessary checks.
We will get back to you shortly.

Sincerely,
B-bets Management team

Posted on January 27, 2020

Thanks for your reply,

Kindly enable my neteller withdraw option.

Thanks

Posted on January 30, 2020

Dear Player,

Please be informed that the reason why you cannot have enabled all payout options is because your account is not KYC verified.

Since verifying the bank account is one of the most concrete and safest way to verify the identity of the account holder, we use bank withdrawal per default for all first payouts his is one of the most effective ways to perform obligated KYC checks. While banks perform a KYC on their own, we can easily confirm the existence and the data of a person being correct by a bank transaction, which we are obligated by law to do so.

The KYC procedure is not intended to give you any hassle but more importantly, to avoid fraud and fulfill the legal requirements.

As for the communication with our Customer support, we have checked and could not locate mistreatment.

Furthermore, we have checked your current balance and it is below the minimum of 20 EUR to request a Pay out. Additionally, there is no record of you requesting a Pay out from your account.

Should you need any more information, please do not hesitate to address it directly to our customer support team.

Sincerely,
B-bets Management team

kshujath India
Posted on January 30, 2020

Dear,

I cannot withdraw by bank account because indian bank doesnt allow casino money.

Now tell me how can i verify the account

And if u want kyc then i will sent u bank statement as proof

And you are telling that I did not request cashout because i couldnt see any option of whithdraw thats why i didnot request.

And i lost also money because you peoples are not letting me withdraw.

If you cant enable the neteller withdraw option then refund my money of 20 euro which i deposit. By same.

Your terms are not clear ... you should have to change your terms and conditions.

Now i want my refund.... because it was useless to play in your casino because there is no neteller withdraw option. For deposit neteller is available for withdraw not available... why such hypocrisy.....

And about your customer service chat i have screenshot.... your customer service is rude. You need to teach them how to behave with customers..

Plz askgambler team help me to get my refund...

Thanks

Posted on February 3, 2020

Dear Player,

Please be informed that you can request the list with the documents needed for verification from our Customer support or you can simply let us know here and we shall email it to you.

We are sorry to find out that you cannot withdraw via bank transfer in your country, however the casino cannot be held accountable for the legislation of the country you are resident of as per term:
187. Players are advised to comply with applicable legislation in the jurisdiction in which they are domiciled and/or resident. B-Bets accepts no responsibility for any action taken by any authority against any Player.
( https:­//w­ww.b­-b­ets.co­m/e­n/terms )

Additionally, the Neteller withdraw option can be set as preference only after the KYC is completed.

This is due to the reason that we are obliged by law to confirm every player and player’s data before paying out.

Our Customer Support is available via Live chat and email to clarify any and every question you have regarding our services and Terms and Conditions.

We have checked once again the communication with our Customer support and could not find any signs of impolite behavior.

Based on the information we have and the fact you have already spent your funds, we see no ground for a refund.


Sincerely,
B-bets Management team

kshujath India
Posted on February 5, 2020

Dear,

I am not agree with this terms.

I want refund.

Thanks

AskGamblers
Posted on February 5, 2020

Dear @kshujath,

Please make sure to update your ongoing complaint and inform AskGamblers Complaints Team whether you have canceled your withdrawal and played off your funds? Please be in aware that you are supposed to reply within the given 96-hours time frame, otherwise AskGamblers Complaints Team will consider the case as Rejected upon player's inactivity and it will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy