Ag Awards
Notifications
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

All Wins Casino - My €500 withdrawal pending for a month

RESOLVED
carter85 Germany
Posted on February 24, 2019.

Hello askgamblers, I have won 1000 € in allwinscasino.com and wanted to pay out 500 €, I also got mails that I should send a copy of ID, etc. For evidence, I have done everything and now nothing has happened since 24.1.2019 ... In the chat says Only me should wait.
I do not know what else to do. Please help me. lg

Posted on February 24, 2019.

Dear CARTER85

Thank you for bringing this matter to our attention.

Please be advised that the finance team is still awaiting for you to send some documents to progress the verification of your account.

For further assistance, please do not hesitate to come on the Casino's Live Chat.

Kind regards

All Wins Casino

carter85 Germany
Posted on February 24, 2019.

I have sent everything several times by email but no one answers ... then tell me now what exactly is missing! in the live chat I was told to wait, I also have screenshots of it

Posted on February 24, 2019.

Dear CARTER85

Please be advised that the finance team has confirmed that you are yet to send the following documents:

* ID - 3rd Party I.N.
* Deposit Confirmation Form 371204 - 3rd party
* Bank Statement 486318

Please send the mentioned documents to financ­[email protected]­llw­ins­cas­ino.com

Awaiting for your response.

Kind regards

All Wins Casino

carter85 Germany
Posted on February 24, 2019.

I sent everything to financ­[email protected]­llw­ins­cas­ino.com now, please check if it has arrived.

Posted on February 25, 2019.

Dear CARTER85

Thanks for your response.

The finance team confirmed that they have received your documents, however, the Deposit Confirmation Form was not signed by hand and the Bank Statement was not a clear copy.

Therefore, we would be very grateful if you would forward the casino, a clear copy of the Bank Statement. Please print the Deposit Confirmation Form, initial and send us the copy.

We await for your response.

Kind regards

ALL WINS CASINO

carter85 Germany
Posted on February 26, 2019.

I have printed and scanned everything now and sent them by mail, I hope everything is right now

carter85 Germany
Posted on February 27, 2019.

why was the payout canceled now? I have again requested a new payout of 1000 €

carter85 Germany
Posted on February 27, 2019.

why was the 1000 € canceled now? and have not been credited to me anymore? I would like an answer now!

Posted on February 28, 2019.

Dear CARTER85

Thank you for bringing this matter to our attention.

The Verification Team have verified your gameplay as part of the withdrawal process and during the investigation, it is shown that you have made an irregular play.

We see that the deposit you made of €20 is the source of your contested winnings.

Your game-play consisted of 311 over-bets of between €7.50 to €100.

As you know the terms and conditions state that you may not make any single bets equal or more than 30% of your deposit in play. Owing to the above over-bets, your winnings were voided.

We see the €20 deposit will be refunded to your account as per the terms and conditions of the Casino.

The Casino understands your frustration, but it is imperative that all players comply with the terms and conditions that a player agrees to upon opening an account.

We wish you all the best in the future.

Kind regards


ALL WINS CASINO

carter85 Germany
Posted on February 28, 2019.

I hope you transferred the 20 € back to the bank account because you have blocked my allwinscasino account

Posted on March 3, 2019.

Dear CARTER85

The finance team confirmed that they refunded the €20 back to your source account used to make the deposit.

Please kindly let us know if you have received the funds.

We wish you all the best in the future.

Kind regards

ALL WINS CASINO

AskGamblers
Posted on March 3, 2019.

Dear @carter85,

Please confirm if the issue has been resolved. Please be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

carter85 Germany
Posted on March 5, 2019.

I'm still waiting for the 20 €

Posted on March 6, 2019.

Dear CARTER85

The finance team confirmed that they refunded the €20 back to your source account on the 27th of February 2019.

As a guide, you will receive your funds according to the financial institutions’ regular processing time which can take up between 5 to 10 business days.

Please let us know when you received the funds.

Kind regards


ALL WINS CASINO

carter85 Germany
Posted on March 8, 2019.

I'm still waiting for the 20 €

Posted on March 10, 2019.

Dear CARTER85

Please be advised that the €20 was refunded to CC ending xx39, which is the source of the deposit.

Please kindly let us know when you received the funds.

Kind regards


ALL WINS CASINO

AskGamblers
Posted on March 11, 2019.

Dear @carter85,

Please confirm if the issue has been resolved. Please be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

AskGamblers
Posted on March 13, 2019.

Dear all,

Please be informed that because of internal issues with the AskGamblers Casino Complaints Service /AGCCS/ system we are currently unable to handle your case accordingly. We expect the issues to be handled by March 19th and until then your case will remain with status 'Open'. Until further notice, AskGamblers Complaints Team is kindly requesting you to refrain from further posting to your complaint. As soon as AGCCS is back to normal operational state, you will be informed immediately.

Please accept our sincere apologies for all the inconveniences caused and thank you for understanding.

carter85 Germany
Posted on March 18, 2019.

I'm still waiting for the 20 €

Posted on March 19, 2019.

Dear CARTER85

Please be advised that the €20 was refunded on the 27th of February 2019 to CC ending xx39, which is the source of the deposit.

Please kindly check with the 3rd party (owner of CC) if the refund was received, or kindly contact suppor­[email protected]­llw­ins­cas­ino.com if you have any questions.

Kind regards


ALL WINS CASINO

AskGamblers
Posted on March 22, 2019.

Dear all,

Please be informed that the internal issues we have been experiencing with the AskGamblers Casino Complaints Service /AGCCS/ system have been successfully resolved and it is now back to normal operational state.

AskGamblers
Posted on March 22, 2019.

Dear @carter85,

Please confirm if the issue has been resolved. Please be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy