Account closed with balance confiscated.
Won $2900 on a $50 NDB. Deposited $70 of my own funds for verification, plus filled and submitted fax back form and ID copies. Then received this me mail message:
Dear Zahra,
Please be advised that we have issued you a refund and have closed your account with us.
Please allow up to 10 business days for the funds to show back in your account as this is an international refund and it can take some time to show up.
Kind regards,
Benjamin Collins
Finance Department
I hope they must at least my deserved winnings. Someone please help.
Dear Zahra,
Please be advised that we have issued you a refund and have closed your account with us.
Please allow up to 10 business days for the funds to show back in your account as this is an international refund and it can take some time to show up.
Kind regards,
Benjamin Collins
Finance Department
I hope they must at least my deserved winnings. Someone please help.
Begado Casino Complaint Stats
Resolved
9 / 29
Avg. Amount
$325
Avg. Complaint Duration
14 days
Avg. Response Time
2 days
Begado Casino Complaint Summary
Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 8 out of 23 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 14 days, while the average duration across all operators is 8 days.