Ag Awards
Notifications
Login
en

22bet Casino - Withdrawal Not Being Processed

UNRESOLVED
Complaint Info
Disputed casino 22bet Casino
Reason Delayed payment
Amount € 19000
LML56 Monaco
Posted on September 15, 2020

Dear 22 Bet Casino,

I have made today a deposit of €5,000 at your casino and played for about 2 hours.
During this time I have asked your support agent if there were any withdrawal limits on the casino, to which I was replied that there weren't any (see screenshot attached).

I then proceeded to try to process a withdrawal to my card, which was denied.
Following this I asked how to withdraw by bank transfer to my same account.
You've asked me for information to verify my account, which I have provided and you have verified this and activated SEPA withdrawals for my account.

When I tried to make a withdrawal, I was then told the limit for a withdrawal was €1,000 per days instead of no limit!
Which is a significant difference from no limit on withdrawals.
Furthermore, even the €1,000 withdrawal I tried to make was rejected despite me providing all of the needed information.

I therefore ask that you and your team honour your commitments and do process my withdrawal for €19,000 as requested.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy