Ag Awards
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

7BitCasino - My account was closed down after I was trying to do a withdrawal of my winnings

RESOLVED
FanXbr Sweden
Posted on February 28, 2019.

Hi, I have been playing at 7BitCasino for a while of and on. Done a few withdrawals and deposits with btc.

Everything has worked out just fine.And then I got a quite good winning about 0.8 btc, and decided to take everything out.

First I got this email ---

In order to process the withdrawal please upload the following documents into your account:

- photo of ID

- selfie with ID

- photo of the document that proves your address (utility bill or bank statement)

And so I sent over that information.Then I got some long time delay with no answers.After that I got it declined where they wanted me to send a selfie with ID and a note of the day and time and "7BitCasino"

So I did.And futher down the line more time waiting.I got another decline, this time they even removed my account.

And sent me this note.

We inform you that your winnings have been confiscated and account is closed per administration decision.

"You shall not be involved in any fraudulent, collusive, fixing or other unlawful activity in relation to Your or third parties’ participation in any of the Games and shall not use any software-assisted methods or techniques or hardware devices for Your participation in any of the Games. 7bitcasino.com hereby reserves the right to invalidate any wager in the event of such behaviour;"

https:­//7­bit­cas­ino.co­m/e­n/t­erm­s-a­nd-­con­ditions

That's a final decision.

We hope for your understanding.

----

So first of all, I haven't used any third parties or tried to be invovled in any "fraudulent, collusive, fixing or other unlawful activity" so thats that.

But I didn't even have any saying in this. They just terminated my account and removed my winning, and all I can do is nothing.

So please help me, what do I do now?

To also take this a bit further, I have added pictures of conversation that I have gotten, I can't sign in to my account and provide picture of the balance since they have closed down my account.

Also there is nothing in the terms and conditions about Sweden, or any VPN restrictions. I sometimes use a VPN browser to secure my webbrowsing but nothing else. So I haven't been trying to find some way to break any terms and conditions.

To clarify during this whole time as a member at 7bitcasino I have not been told that I wouldn't be able to play there of any reason.

I have used the same Webbrower and phone all the time, I have made a few bitcoin deposits and a few withdrawals two to be exact before this point.

Nothing has been any problem so far.

And then I got a winning and wanted to take out the sum on 0.8 BTC (bitcoin) and they started to ask for all these documents for the first time.

As I provided them with that, they asked for another selfie, and I waited some more time.

And just got that email that my winnings and current money on my account would be removed and my account was canceled.

And that was their final saying, everything had been terminated, and my withdrawal had been canceled.

Posted on March 1, 2019.

Dear FANXBR,

We have already sent your request to the relevant department. Once we have their reply, we'll contact you back immediately.

Thank you for your patience.

All the best,
7BitCasino Team

FanXbr Sweden
Posted on March 1, 2019.

Alright, great!
Looking forward to hearing from you soon.

And to receive some good news.

/FANXBR

Posted on March 4, 2019.

Dear FANXBR,

We have found a duplicate account which was used in the same browser.

Your account was closed due to our Terms & Conditions, paragraph 3.9, which states:
Any returns, deposits, winnings or bonuses which you have gained or accrued during such time as the Duplicate Account was active will be forfeited by you and may be reclaimed by us, and you will return to us on demand any such funds which have been withdrawn from the Duplicate Account.

All proofs were sent to AskGamblers.

All the best,
7BitCasino Team

FanXbr Sweden
Posted on March 4, 2019.

Well that is super weird.

I used the same browser just as you are mentioning and I signed in on my account just as I always do.
I never created a new account or anything.

And it wasn't an empty account it was with the same name, and with my current btc on it.

So there is nothing I have done to create this dublicate that you are mentioning, and that I didn't know of, or still haven't been able to be aware of.

I did a quick calculation, I have spend abut 0,479 btc on your casino. That is money that I have spent and now you are saying since I won 0.8 btc.

Im not able to take out that winnings, because of some fault from your side?

To be fair. I have used the same browser and used your service just as it says on the terms and conditions.
I use a vpn which is not stated in your terms and have always done on your site, and I use the same browser. The wierd part is that you have not asked for my credentials the first two times when I took out btc, but this time you canceled my account.

Let's be fair, I haven't tried to do anything here.

FanXbr Sweden
Posted on March 4, 2019.

There is something weird here tho.

If there was a duplicate account, then why is it that the account that I have been using for the past weeks/months is disabled? It clearly states in your terms and conditions:

3.9 - Any returns, deposits, winnings or bonuses which you have gained or accrued during such time as the Duplicate Account was active will be forfeited by you and may be reclaimed by us, and you will return to us on demand any such funds which have been withdrawn from the Duplicate Account.

Since I haven't even been aware of this issue that you are experience. Have been plaing at your casino the same way, and withdrawn and deposit to the same account using the same login (My email and password) in the same browser, for the past weeks/months that have followed.

But it clearly states that "such funds which have been withdrawn from the Duplicate Account", so if there even was one. How could my account that I have been using be closed down, that shouldn't even be the duplicate if there was one. If there is a duplicate in your system it should be the account that I am not even aware of since I have used the same way, same email and password to login.


And when I try to login at my regular account that I have used over and over again before. It says that that account is disabled. Which is odd.

But yeah, I never did open up a new account or a duplicate.
So i'm stranded with hope that this will get solved.


All the best,
//FANXBR

Posted on March 7, 2019.

Dear FANXBR,

Thank you for the reply.

We have double checked all the information regarding this situation.
All required information has been sent to AskGamblers Complaints Team.

Regards,
7BitCasino Team

AskGamblers
Posted on March 7, 2019.

AskGamblers Complaints Team requested additional evidence and information from the 7BitCasino team due to that fact we considered the information and proofs they presented so far as not justified enough to confirm the accusations against player.

Posted on March 11, 2019.

Dear AskGamblers Complaints Team,

Thank you for the replying us.

We have sent you all the evidences and information required.

Waiting for your reply.

Regards,
7BitCasino Team

FanXbr Sweden
Posted on March 11, 2019.

But there is no explanation to this.
I used only one web browser, and did not open up a new account. Neither did I try to create a duplicate account, dont even know how.

All I did was to do some deposits on different days and then a two withdrawals.

And then one day, when I did win a bit more than the two other times. I needed to hand over a lot information, and wait. And then boom we removed your account. It's duplicates.

That's just... I don't even have words.
Really wish for this to get resolved in a good manner where as I have played by the rules and been a player at 7bitcasino and done multiple deposits.

FanXbr Sweden
Posted on March 11, 2019.

And always with the same login details email and password.
Always the same.

AskGamblers
Posted on March 11, 2019.

AskGamblers Complaints Team has been provided with enough information and evidence on behalf 7BitCasino management in regards of this complaint to confirm and justify the casino actions.

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant regulatory body.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy

Try your luck with top-rated casinos on the market!

You have been inactive for 90 seconds