100% up to €1000 + 20 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Aloha Zoheb, First of all congratulations on turning a single deposit of $20 into winnings of $1000! Your wire transfer has been sent Saturday and you should have received that confirmation of that already. As you know, we had been waiting for you to send the verification documents and once they have been received we were able to progress with your payment. It has now been sent and should arrive on your bank account soon, but that timeline is now dependent on your bank not us. Enjoy your winnings and thanks for playing at Kahuna Casino!
To make a withdrawal they require way more documentation than other sites. I can understand them needing proof of identity, proof of address and a picture of your bankcard but tax reports/ proof of correspondence and Bank statements (list of transactions) or invoice from any recognized credit institution?
Seriously! It's just another hurdle they've made to make it harder to withdraw your winnings, and I don't feel comfortable sending that much personal information to anyone.
Next they'll be wanting my house insurance details or my credit score rating!! I don't see why they require this extra documentation while other sites do not.
Hello Pockets77, thank you for your review! It seems that there was some confusion about the verification process and we apologize about it. Please note that tax reports ARE NOT part of the verification process. You do not need to provide it. What you need to provide is a bank statement so that we can wire your winnings to a bank account proven to be in your name as per normal anti-money laundering regulations. You also need to provide a proof of address and one of these proofs of address would be a letter from an official institution but that's not mandatory. You can also provide a cable or utilities bill. We hope that this clarifies the KYC verification requirements and we thank you for playing at Kahuna Casino!
Good selection of games and the mobile app is good to use. Name of the casino is quite good as well and their advertising (albeit false) draws you in.
If you're from Australia, don't bother. Original withdrawal took over 12 weeks to process.
Second withdrawal never happened as casino stated couldn't withdraw to debit card I used to deposit and then said Commonwealth Bank didn't accept the payment (which they do as I contacted them & had accepted previous payment). After approximately 6 weeks, I decided to just gamble the money away (which I'm sure is what the casino wanted anyway). After using this casino for a long time and depositing alot of money, when finally getting a win, withdrawing it was such an effort withover 12 weeks of live chats and emails going back and forth. Don't bother signing up.
Aloha Hutch88, thank you for your compliment regarding the game selection and the mobile version of the site. We put a lot of efforts in these two very important elements and we are glad that you noticed! We are ready to read about your experience with the withdrawal and we will be happy to look further into it for you if you send us a private message with your username. The timeframe that you mention is well out of the ordinary so there must have been an issue on your side, with your bank refusing the payment and us having to send it to another bank being the most likely situation. Some banks block payments coming from casino sites and, unfortunately, there is nothing that we can do about that aside from requesting the player to use another method. Obviously as soon as you provide another method the withdrawal is processed in priority. Please be in touch with your username and we will review the case and contact you about it. Thanks! The Kahuna Casino Team
Great casino, very little to fault. Easy payouts, friendly customer support, no hassles to deposit or withdraw at all. I have not one issue yet with these guys.
Mobile version of webpage is kind of annoying there is no way to see certain games by genre or provider. And loyalty program although at times can be good, it takes a massive amount of time and money to earn points.
Aloha Darciejoaa, thanks a lot for your review! We are glad to read about your positive experience and appreciation of our customer service staff efforts, we will make sure to pass on your praise! Thanks as well for your remark regarding the mobile version of the website. We have so many games that it might be difficult to sort through them all. We will consider the idea to add filters but in the meantime we suggest that you use the "favourite games" system to easily find your preferred games. You can simply select the "heart" symbol next to the game and it will then appear in the favourite shortlist. Hopefully this advice can be useful and we thank you for playing with us! The Kahuna Casino team
Good selection of games. Website is easy to navigate and looks good Vip managers are quite responsive to issues or email enquires.
Withdrawals are an issue. Very slow and they leave your withdrawal sitting in your account so you can continue playing. Withdrawals department are slow at replying this is the worst site I’ve ever dealt with in regards to withdrawal issues
Aloha Toothless, thank you very much for your review and comments about the games and VIP managers. We always try to add new fun games to the site and thrive to offer the best online selection, we are glad that you noticed! Our VIP managers are there to offer bonus and support to our most loyal players and they will be very happy about the compliment, we will pass it on to them. Regarding the withdrawal time, it depends on your ability to provide our Finance team with the documents required to verify your account (the usual: credit card proof, address proof, ID proof etc.) once these are received, it takes a maximum of 48 hours to revise them. Once revised, the withdrawal is processed immediately. Of course the players who have reached the highest level of the loyalty program get a fast track and for them we guarantee that the payment will be out in one business day or less, granted that the verification documents have been received. We hope that the information above will be useful, thanks again for playing with us! The Kahuna Casino Team
The only positive I can say about this casino is the game selection available as well as the simple and easy layout of the app. And I guess the name of the casino is pretty cool other than there's bot much else.
They don't honour the sign up bonus advertised. Although clearly stating you get a match deposit bonus for the first 10 deposits I only received one. I went on live chat to try and resolve this and was told that they could not apply it as I have already spent my own deposit money and followed with they wish they could help more. I requested to close my account and the live chat operator said that he "got my point" I advised him that I was actually making a request. He never asked why I wanted to close my account or try to fix the problem he just abruptly closed the chat window and locked the account. He obviously did not care to lose players for the casino.
Worst customer service.
Hello CasinoQ, thank you for review. We are sorry to read about the fact that you perceive the customer service to not have been helpful enough. We do offer 10 welcome bonuses and those need to be claimed when you make a deposit, like in any other online casino. These cannot be claimed after you have already played and lost your own money. If you start playing with your deposit and come to customer service after losing it to claim the bonus, it does not work as this goes against the terms. However if you make your deposit but forgot to claim the bonus, you can always contact Customer Service to add it, granted you have not played with your deposit yet. We hope that this explanation helps and that you will give the site and our bonuses another chance. Thanks! The Kahuna Casino Team
Good selection of games - I like Wolf Treasure and Gold Vein, and has some wins on these. That's about all really. Unfortunately my experience at this casino was not very positive.
They are extremely slow to payout. Even after my verification was done it was left available to reverse withdrawal for 2 days - although they state withdrawals are processed 'instantly' after verification in the comments below.
They make it difficult to cancel your account - when I asked for it to be permanently deleted they questioned me as to why and then offered me an extra bonus instead of cancelling it! This is very dangerous for those that have gambling problems and in my opinion not responsible service of gaming. I then requested again to cancel and it has 'gone to another department' to review - this was 24 hours ago and I still haven't been notified it has been cancelled. Surely in this day and age they can cancel accounts immediately? Instead it just seems like they want you to keep playing and make it difficult.
Aloha Grass17, Thank you for your review! We are sorry that your experience was not positive. Withdrawals are processed at the first opportunity once an account is verified and that means the same day or the next business day if on weekends. Please note as well that once you send your documents for verification, they need to be reviewed by a staff member so there is a small delay between sending the documents and the account being verified. Regarding your comment about closing one's account, we always try to identify the reason why someone wants to close their account. That's because we can often offer a solution to the problem that led them to wish the account to be closed. However, if the reason stated is that the player has gambling issue (or if they state it right away along with their original request) we close the account immediately and it cannot be reopened. We hope that the information given here will be useful to you and that you will give our casino another chance. Mahalo! The Kahuna Casino team
These guys are bloody great. Okay most of the time I lose ( my own fault ) but I have my good days too . fast withdrawals and there support are excellent. If Ur a loyal player and having a bad run these guys are more than happy to throw U a decent free bonus. .. ideal for Aussie players
Only the withdrawal limit is a bummer. But I'm sure these guys will sort something out for you I'm sure. It's a good fair casino with great games. Highly recommended
Aloha TORZ70, wow, thank you very much for the review! We do our best to give every player a great time on our island of pokies and it is really motivating to receive a note like this. We hope that you will have many more fun days playing with us and many more big wins too! Mahalo :) The Kahuna Casino team
Nice selection of games... The umm... There's a nice Casino Logo. They exist..?
Kahuna Casino has no Responsible gaming limits to set. They have no Wagering Limits or Session limits. The limits on this casino are highly unrealistic. They only allow a $5000 per MONTH withdrawal limit and a $2000 per Week limit. Which means if you are lucky enough to win $5000, you will have to process the withdraw over 3 weeks.
The only way to withdraw more is to become a VIP. It is 1 points per $10 spent. Which means you will need to wager $500,000 worth of bets before you're able to up your limits. I did win a decent amount on this Casino but I will never play here again and I will never deposit another cent. Their VIP relations managers are not bad - seem like nice people. However they cannot do anything for you unless you are the highest VIP level.
Steer clear of this Casino if you want to wager more than 50 cents per hit.
Hello KNHCASGMAN, thanks for your comments! First of all, congratulations on your winnings :) Then, addressing your comment, please note that of course Kahuna Casino does offer responsible gaming features. Every player is able to set deposit limits or request temporary or permanent closure of their account of course. We do take responsible gaming seriously so if you have concerns about your play you should reach out to our 24/7 Live Chat to request a block of your account. Regarding the withdrawal limits, players with a longer play history or who reach the VIP status can indeed receive higher limits on their account. Players who just signed up as you did have these standard withdrawal limits which are in place as part of our anti-money laundering and fraud prevention policies. But of course, as stated above, players who reach a certain volume of play or are loyal customer of course receive higher limits :) Thank you again for your comments and thanks for playing with us! The Kahuna Casino team
I like bonus and deposit instantly and i like games
I'm waiting 5 days and nothing. My withdraw in process.. I take withdraw 220€ 29/04/2019 and look 5 days and nothing with department. What’s happening with kahunacasino?!!
Hello Methuson12, thanks a lot for your comment and compliments about the games. With over 1000 slots, there are games for every taste! Regarding your withdrawal, please remember that you need to provide the verification documents (usual KYC). Once the documents are received the payment can be made immediately and you should receive it in a couple of days, depending on your own bank's speed. Thanks again and have fun at Kahuna Casino! The Kahuna team
Tried to make a withdrawal and have sent through all verification documents. Have emailed them about 5 times with the same response that someone from finance department will be in touch soon. It has been 4 working days since requesting the withdrawal and I have not heard from anyone from the 'finance' department.
This is what really annoys me about this casino, deposits are instant but as soon as you try and withdrawal then no response.
Hello ELLE1, I am sorry to read about this and I will be happy to follow up personally with the Finance Department to see why your withdrawal has not been processed yet. I assume that one document has not been received but I need more details to check. Once all documents are received, the withdrawal is generally processed instantly or on the next business day at the latest. Can you please send me a private message with your Kahuna Casino username so that I can research the issue and assist you? Thanks! Kahuna Casino manager
The live chat will not work on the mobile instant play, so try to make contact sending an online support request - will not send. If I cant get customer service then I wont so end money. Worst casino I've used in last two years.
Aloha H8EVOS, thank you very much for your comment alerting us about the issue. You can reach our customer service at [email protected] 24/7 and of course the live chat and support page should be working on the website as well... We are sorry that you had a problem with it. We will be happy to help you solve any issue so please send us a private message here on Askgamblers or send us an email at [email protected] and we will sort it all out. thanks! The Kahuna Casino team
Games and live tables are fair. However, be careful and read below.
Small withdrawal amounts unless you are a VIP and spend a fortune there.
Cant return to most aus cards even though they are more than happy to take from them.
Account verification is a nightmare.
Withdraw process takes weeks but funnily enough deposit is instant.
Very vague customer service. Say your enquiry is sent to finance department and cant tell you when you will hear back.
Also have a max withdrawal amount of 2000eur a week and 5000 a month but funnily enough no deposit limit...hmmm funny that.
Also it takes days just to process your cashout when the deposits are instant and while the deposit is "processing" they give you the opportunity to return the money to your account. This is just a ploy for to get frustrated and have you not to take your money out and lose it in their casino.
Withdrew 3450 and only received 3282. Clearly some hidden fees. Still waiting on 4600...
Aloha DRE_ZEE! thank you for taking the time to review the website, we are glad you have enjoyed the game and gotten lucky! In regards to your comments on the withdrawals, I am afraid that most of it is out of our control and dependant on your bank. We cannot process withdrawals to MasterCards due to their policies and though most Visa cards work for withdrawals, some banks block incoming transfers. In these case we of course send a wire transfer, on which we do not take any fees. Your bank or their intermediaries might be collecting fees however but that's out of our control unfortunately. Our withdrawals are near instant but of course the standard verification process needs to be completed first and the speed of this process depends on the player only. The documents we request are very standard (proof of ID, proof of payment etc.) and all available for perusal on the website. I hope that these explanations are useful and once again we thank you for playing at Kahuna Casino and congratulate you on your winnings! Mahalo! The Kahuna Casino team
Good bonus package
Nice interface
Nice range of games
Fast withdrawal
Minimum deposit after the first bonus is 25E, when with the first deposit it's only 10 euros
Aloha GAIO83, thank you very much for taking some time to review our casino. We are glad that you were able to use our $4000 welcome package to enjoy our many games and that you were able to benefit from our fast withdrawals! Don't forget that aside from the welcome package, we have multiple promotions every week where you ca claim more bonus and free spins :) Mahalo! The Kahuna Casino team
The Aloha-Tiki concept of the the whole site
Attractive welcome package
Good gaming providers
Very helpful support
There is no Jungle Spirit slot, strange because you got NetEnt there
Aloha CASINOLOVER717! thank you very much for your review! We are glad that you are enjoying the island's atmosphere and the nice welcome package that we assembled for you. We are always adding new games and games providers so keep exploring our luxuriant jungle and I am sure you will find some new gems soon ;) Mahalo! The Kahuna Casino team
Still waiting to be paid for my winnings, what a terrible service. I’ve had not to mention live support hopeless. I’ve been trying everyday to get answer. All I am getting is: it’s with finance team, can’t get hold of them. What a joke Kahuna.