8 years ago
I am so tired of chasing for my withdrawal of $900. Where is my money? You guys are saying different things every time. I am still waiting for my withdrawal. It has been over two months now and I'm still waiting. This is not very good. I will be spreading information of how bad this casino is to everyone on the net and friends and family.
AskGamblers
8 years ago
• Support Team
Dear @Ricjee13,
Please let us know if there's an update regarding your ongoing complaint. Please keep in mind that you are supposed to reply within the given 96-hours time frame, otherwise AskGamblers Complaints Team will consider the case as Resolved and it will be closed accordingly.
Thank you for your cooperation.
Unique Casino
8 years ago
• Representative
Hello RICJEE13.
You have been credited of 560€ because our bank is based in Europe so they sent you the payment in euros. It corresponds exactly at the payment date to 900$ AUD- I invite you to see with your bank why they did not pay you the 900 $ AUD we sent.
Please check with your bank and update us and the AskGamblers team .
Thank you.
Best Regards
The Unique Casino team.
You have been credited of 560€ because our bank is based in Europe so they sent you the payment in euros. It corresponds exactly at the payment date to 900$ AUD- I invite you to see with your bank why they did not pay you the 900 $ AUD we sent.
Please check with your bank and update us and the AskGamblers team .
Thank you.
Best Regards
The Unique Casino team.
Unique Casino Complaint Stats
Resolved
50 / 54
Avg. Amount
$1,100
Avg. Complaint Duration
6 days
Avg. Response Time
2 days
Unique Casino Complaint Summary
Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 41 out of 45 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 6 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Screenshot