Ag Awards
Notifications
Login
en

Novibet Casino - Account locked and no info for well over a week now

REJECTED
Complaint Info
Disputed casino Novibet Casino
Reason Verification issues
Posted on June 24, 2019

My account with Novibet is blocked, I am unable to sign in, and cannot get any information from the live chat service. It has apparently been passed on to the security team with no explanation. I have waited over a week now for an explanation, just to be told repeatedly to be patient. If they have locked my account I am pretty sure they must provide a reason for this, I just want to login withdraw my funds and close my account and am unable to do so.

Posted on June 25, 2019

Hi BABYBOOM2304,

Thank you for your message.

Your account has been closed for violating our terms and conditions, specifically points 2.6, 2.7, 2.8. Please note that you can read the full terms by clicking this link: (https­://­www.no­vib­et.c­o.u­k/­inf­o/tnc)

You have agreed to this agreement which turns into a fully functioning, legally binding contract upon creation of the account.

Due to the nature of this case and due to data protection rules, we can’t provide all the details on a public forum, but we are happy to send more details to AskGamblers Support to close this thread.

In the meantime, if you need any extra support, do not hesitate to get in touch with our 24/7 live support chat on our website.

Thank you,
Novibet Team

Posted on June 25, 2019

I have emailed and never get a reply I have done everything you have asked and given all the documents requested I have not violated any rules this is just a cover up to deactivate my account please email me the full reason for deactivating the account

AskGamblers
Posted on June 25, 2019

Dear Novibet Casino,

AskGamblers Complaints Team is kindly asking you to provide detailed explanation on the issue along with evidence which will support your accusations towards the player, with quoted terms that have been breached.

Upon AskGamblers Complaints Terms we consider all evidence strictly confidential and won't be publicly displayed or sent to the third party. Please send required information directly to suppor­­[email protected]­a­s­kg­­amb­­le­r­s.com.

Thank you in advance.

AskGamblers
Posted on June 26, 2019

AskGamblers Complaints Team has been provided with evidence from the casino management where it became clear that this case is referring to Sports Betting and has nothing to do with casino related matters.

As per the AskGamblers Casino Complaints Service Guidelines https:­//w­ww.a­sk­gam­ble­rs.c­om­/co­mpl­ain­t-g­uid­elines we are dealing only with casino related complaints and therefore, this case is being rejected. Further assistance on this matter could be requested from the relevant regulatory body.

AskGamblers
Posted on August 26, 2020

AskGamblers Complaints Team has been provided with evidence from the casino management where it became clear that this case is referring to Sports Betting and has nothing to do with casino related matters.

As per the AskGamblers Casino Complaints Service Guidelines https://www.askgamblers.com/complaint-guidelines we are dealing only with casino related complaints and therefore, this case is being rejected. Further assistance on this matter could be requested from the relevant regulatory body.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy