You are about to go to the simplified Italian version of AskGamblers
You are now leaving the full version of the website. Are you sure you want to continue to the simplified version of AskGamblers?
You are about to go to the simplified German version of AskGamblers
You are now leaving the full version of the website. Are you sure you want to continue to the simplified version of AskGamblers?

BetBoro Casino - Not paying out account funds

RESOLVED
helpmegetmymoneyback United Kingdom
posted on March 2, 2018.

I made a withdrawal of £137.80 on the 18th Jan 2018. Betboro claim they have sent the payment however I don't believe this to be the case.
I have asked repeatedly for them to confirm the exact time and date they processed the payment along with the relevant transaction codes, so far they have failed to provide this.
Once I logged a complaint my account was closed on the grounds I have a gambling addiction. I only placed 2-3 low stakes bets on my account. (Reports of this same tactic being used when customers request withdrawals are coming up on google)
My emails have not all been responded too and on the last one I was told my account was closed as I had "duplicate" accounts. Again this is false.
At this stage I simply want the details of the allegedly made payment and the relevant codes to prove it was sent.

posted on March 2, 2018.

Dear Player,

In order to assist you better with your request we will require your username or account ID in order to investigate the issue further.

Thanks,
Betboro Team

AskGamblers
posted on March 2, 2018.

Dear BetBoro Casino,

AskGamblers Complaints Team would like to remind you that player's login details could be found within the notification email sent from our complaints system. However, to avoid losing time we have just sent these manually as a private message.

posted on March 2, 2018.

Dear Sir,

We have found out that you have duplicated accounts.
We have processed the withdrawal in the Bank Account that you have provided us.

Most probably you mixed up the bank accounts and you asked the withdrawal in a wrong bank account.
The bank account that you have provided belongs to another user (friend of yours or relative)
All the relevant data are available for the authorities for any disputes.
The case has been closed from our side as it is a clear attempt of abuse of our offers.

Kind Regards,
Betboro Team

AskGamblers
posted on March 2, 2018.

AskGamblers Complaints Team have been provided with valid evidence on behalf the management of BetBoro Casino where it is clearly displayed that player had opened more than one account. Player by these actions violated general casino term # 5

5. The operation of duplicate accounts is not allowed for private customers and will lead to immediate account closure, should this happen regardless.
5.1 betboro reserves the right to withhold certain offers to customers.Customer offers are not transferable. Address, email address, phone number, banking information (e.g. credit or debit card, paysafe, skrill) are intended for one person only and may not be used by other people.
5.2 betboro reserves the right to close customer accounts and void all settled and unsettled bets in the event that customers open more than one account in order to manipulate the system

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant licensing authority responsible for BetBoro Casino.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +250 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie policy.