Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Delayed payment of $300


5 years ago
Good day,

I made a withdrawal request from GGbet last October 4, 2021 amounting to $300 and yet it is still pending. I have not received my money yet.

GGbet hasn't been responding to my email, and is only saying the same thing through chat. No actual help or update.

Please help me get my money back from them. I sincerely need it to pay some medical bills.

Thanks,
Disputed Casino GGbet Casino
Amount $300

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-2
This has been resolved
User name

Dear @renzhiraishi,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Dear User,
We hope you are doing well.

We would like to note that the transaction mentioned in the complaint was processed by our team within a few hours of the request being submitted. However, the delays occurred specifically during the payment provider's processing stage. Unfortunately, we cannot influence the processing speed of third-party intermediaries, and we regret that you had to wait additional time to receive your funds. We also monitored the transaction status and were eager for its swift completion.

Later, we received a notification that the transaction was declined by your bank, and on November 5th, 2021, we informed you of this via email. All funds were immediately and automatically returned to your balance.

On November 9th, you submitted a new withdrawal request, and by November 10th, you had received the funds in your account.


We count on your understanding and loyalty. We value our partnership and appreciate that you continue to be our user.

GGbet Casino Complaint Stats

Resolved 78 / 78
Avg. Amount $2,506
Avg. Complaint Duration 11 days
Avg. Response Time 1 day

GGbet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 65 out of 65 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 11 days, while the average duration across all operators is 8 days.

GGbet Casino Complaints

See all complaints for this casino