Ag Awards
Notifications
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Ruby Slots Casino -Delayed payment since 10/2017

RESOLVED
Posted on 05 February 2018

I have been playing ruby slots for a while. I have won some money in October and November (see attached) I have yet to receive any payment. By their request I contact them either daily or weekly and I am always informed that it has been approved but has not yet been submitted for payment. ‘Don’t worry you will be paid’. I have now been waiting for 3-4 months. Please help

AskGamblers
Posted on 10 February 2018

This complaint has been reopened as per Ruby Slots Casino request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

Posted on 12 February 2018

Hi Roanne--

I'm so very sorry for the delay in responding to your issue--I've been travelling for work and it's been difficult to respond while I'm away.

I've looked at your account and I see the only thing holding up payment is that we're missing your preferred method of payment. I've just sent you an email regarding this--once I have your reply, I can begin having your payments issued.

All the best,

Tawni

Posted on 16 February 2018

Hi Roanne--

I've just checked your account and I see that your first payment was lightning fast--already delivered to you! ;-)

2/13 Paid $1767 for transactions #44722132 ($369) & #44722431 ($1079) & #45223645 ($319)

I've gone ahead and issued the request for your next payment--as soon as I see this has been sent to our processor, I'll be back with another update.

Tawni

Posted on 19 February 2018

Thank you again so much. Yes I received my first payment of over 1,300 US with another to com.
You must have a lot of respect in the industry because it was settled within days.
Thank you again!
Roanne

Posted on 21 February 2018

Hi Roanne--

I've just checked on your account and I see your final payment was sent off to our processor, yesterday: 2/20 Paid $1403 for transaction #45223646 ($610) & #46272922 ($793). I would expect to have tracking for this, early next week (possibly sooner). As soon as I have your tracking, I'll be back to update this thread.

Tawni

AskGamblers
Posted on 24 February 2018

Dear @Ro2442,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Posted on 28 February 2018

Hi Roanne--

I've just checked on the tracking for that last payment and I do see this was delivered to you, last week on the 22nd. ;-)

Again, my apologies for the frustration you've had with this.

I wish you all the very best,

Tawni

Posted on 28 February 2018

Thank you Tawni for your prompt response. All was received. :)

Posted on 28 February 2018

Thank you tawni for the quick resolution of my complaint, very much appreciated
Ro2442

AskGamblers
Posted on 28 February 2018

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy