You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Casino Saga - Account closed i have won over 63000 Euros

REJECTED
posted on August 26, 2014.


Hello and Good Day i have a problem i have won over 63000 euros in the online casino : https:­//w­ww.c­as­ino­sag­a.c­om/en and the casino says i have multiple accounts i have one account and nothing another account , and i have the bonus turnover ,and i have a lot of money won . I have no other accounts and I disregarded no bonus. I think it's a bad time now to close my account and all my Documents were also recognized and i have deposit in your casino. I played a whole day with them to the bonus turnover. can you please ask why my winnings not paid out this is Fraud from casinosaga.com
this is the email from casinosaga support why my account closed :

Linda (Casino Saga)
Aug 26 14:26

Hi,

My name is Linda and I work for the fraud department on Casino Saga. We have reviewed your account and found out that you have abused our bonus terms and conditions. We list clearly in our terms and conditions that bonuses can only be used once per household and IP-address.

Your account have been closed and the winnings from the bouns have been removed from your account. This decision is final.

Regards,
Linda
Fraud & Security


WHAT CAN I MAKE HAVE YOU A IDEE?

THANKS

posted on August 28, 2014.

We have contacted the player with further information regarding this case, but he didn’t post that here.

1. Player did not deposit with his own financial instrument. He used another persons financial instrument which is a violation of T&C:

"2.12. In relation to deposits and withdrawals of funds into and from your Account, you shall only use such credit cards and other financial instruments that are valid and lawfully belong to you."
"4.7. You shall only use credit card and other financial instruments that are valid and lawfully belong to you."

2. We found several accounts under the same IP in a short period of time and they all have something similar. The account here in this case is called ”xxxx2014” (a very unique name, but need to keep it confidential), another account using email address with ” xxxx2013” and the third account is using NetEller with email ”xxxx”. All same IP and all accounts have collected bonuses.

"6.9. Bonuses/free spins at Casino Saga can only be received once per household, IP address and/or credit card number. Risk-free bets on any games do not qualify for Casino Saga’s wagering requirements. We reserve the right to close your account and confiscate any existing funds if evidence of bonus abuse/fraud is found.”

4. We have reimbursed the player with his deposits because we have closed his account.

These are the actual T&C that has been broken here. Then I have checked with a sister casino and they found the same player blocked for violation with multiple accounts. We have also informed player with more information that he has not post here:

Hi xxxx,
To handle large withdrawals we do confirm that everything is in order and we found that following T&C have been breached:

2.12. In relation to deposits and withdrawals of funds into and from your Account, you shall only use such credit cards and other financial instruments that are valid and lawfully belong to you.
4.7. You shall only use credit card and other financial instruments that are valid and lawfully belong to you.
6.9. Bonuses/free spins at Casino Saga can only be received once per household, IP address and/or credit card number. Risk-free bets on any games do not qualify for Casino Saga’s wagering requirements. We reserve
the right to close your account and confiscate any existing funds if evidence of bonus abuse/fraud is found.

Since we have closed your account because of the above reasons we will transfer back the deposits done to the payment method used, amount: €XXXX.


AskGamblers
posted on August 28, 2014.

We reject this complaint due the following reasons:
1. Submitter broke Terms and Conditions when he published same complaint twice with a different account name.
2. Submitter post his complaint at Askgamblers, although he was rejected in other gambling forums.

Casino Heroes complaints

  • 7 of 8 resolved
  • 2 days avg response
  • 1 week avg complaint life
  • 891 USD avg amount

Have trouble with Casino Heroes?

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +420 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie policy.