Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Withdrawal gone missing


Hi

Made withdrawal of £561 on 28/10

Waited standard 5 working days

Forwarded bank statement ( which I'm very uncomfortable with) to verify funds weren't received

Emails back and forth

Finally confirmed on 11th of November that funds were not paid by the provider and I would receive a manual payment

Stayed in touch daily for updates

Subsequently told the money would be returned to acc and I would need to repeat the process.

Now 3 weeks since withdrawal and just getting the same be patient everything's fine we'll update you as soon as possible response

Very frustrating from a reputable casino

Disputed Casino Videoslots Casino
Amount £300

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-2
Money is indeed eventually back in account so issue resolved
User name

Dear @Pauln71,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint and clarify whether you have played off your funds that have been successfully returned to your player's account. Please note that in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case rejected and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process, and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Hello Paul,

I have checked your account and I can see that your 561 GBP was returned to your Videoslots account on Sunday, 21st of November, at 20:29:30 GMT. On the same day, we sent you an email about it at 23:06 GMT. In the email we advised that you can create a new withdrawal or play the funds.

You logged in to your account at 23:13:51 GMT and started to play Crazy Time at 21:18:43 GMT. Starting balance was 561 GBP and you wagered it until reaching balance of 0.07 GBP at 23:54:18 GMT while playing Tombstone.

We apologize for the time it took to credit the funds. It was mostly due to slow communication with WorldPay while they tried to find out what exactly caused the issue and tried to revert the transaction. Due to the technical issue that was found, WorldPay couldn't revert the original transaction back to us. Once this was confirmed, we manually credited the full amount to your Videoslots account.

Seeing that the funds were successfully credited, and wagered afterwards, there is no missing funds.

We wish you all the best.

Kind regards,
Team Videoslots

Videoslots Casino Complaint Stats

Resolved 37 / 42
Avg. Amount $1,686
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 2 days

Videoslots Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 21 out of 25 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Videoslots Casino Complaints

See all complaints for this casino
Casino error in a customer manual payment

Videoslots made a manual international payment to me of £14.40 on August 5th 2024. However, they did not detail all the correct Swift/IBAN information on the transaction. My provider Barclays traced the transaction and said as Videoslots did not input the correct information, then it was sitting in limbo and needed to be either re-called or have additional information sent to it in order for Barclays to re-direct it to my account.

On informing Videoslots of this and also using RESOLVER, they seemed unable to understand the situation and all their replies to me were along the lines of " Our provider has informed us the payment was paid and there is nothing else we can do"

After numerous correspondence to Videoslots telling them what Barclays needed them to do I got nowhere, so Barclays then returned the payment back to them ( something they don't usually do but tried to help Videoslots out)

As of October 26th, Videolsots have informed me there is nothing they can do and the payment was made on August 5th, even though myself and Barclays have tried to walk them through step by step what has happened and what they need to do.

I find the whole saga very tasteful and the ignorance of Videoslots very disapoointing. I know it is only £14.40 but the principal of the matter has now gone way beyond that for me. They do not seem interested in solving a mistake that they created and have constantly put the ball in my court to solve it with numerous telephone calls to my Bank.

Barclays has told me that this practice from Videolsots is appalling behaviour. A very helpful guy from Barclays Investigation Team tracked the life of the transaction to where it is now. It was returned to CitiBank ( Videolsots ) as a payment with insufficient information a few weeks ago. I have given Videoslots the reference number and they still will not act on it.

it is my belief that Videoslots have now washed their hands of this and are wanting me to just give up and go away. Please do not let them get away with this, it is only £14.40 I know, but the ramifications of the little punter being outgunned by the big casino disgusts me and I am trying to fight for others who may be victims of this activity in the future.

Status solved Resolved
£14