7 years ago
They keep saying a problem with issuing checks. I am due 510.00 and 225.00 now! Now they want me to give bank info again for wire transfer which I have done 3 times with no success. I have spent hundreds with them..had issues in the past getting paid but none like this...are they going bankrupt? I wonder if they should be shut down for a while until they can pay out earned winnings. This is so frustrating to me...have read online stories of people winning thousands and cant get paid. I hope this isn't the case for me.
AskGamblers
7 years ago
• Support Team
Dear @Melaniethewinner,
Please let us know if there's an update regarding your ongoing complaint. Be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly. Please keep in mind that as per the AGCCS terms providing updates in a timely manner is a must.
Thank you for your cooperation.
Slots of Vegas Casino
7 years ago
• Representative
Hi Melanie--
I apologize for the frustration you've been experiencing with this. I want you to rest assured, we're not shutting down...going bankrupt or anything of the sort.
It is absolutely true that we've been having significant issues with our check processor recently. As a result, I've been offering players an opportunity to have their withdrawals moved either to wires or Bitcoin, as I can have payments issued via these methods without difficulties or delays.
I've just sent you an email regarding this. I'll look forward to your reply.
All the best,
Tawni
I apologize for the frustration you've been experiencing with this. I want you to rest assured, we're not shutting down...going bankrupt or anything of the sort.
It is absolutely true that we've been having significant issues with our check processor recently. As a result, I've been offering players an opportunity to have their withdrawals moved either to wires or Bitcoin, as I can have payments issued via these methods without difficulties or delays.
I've just sent you an email regarding this. I'll look forward to your reply.
All the best,
Tawni
Slots of Vegas Casino Complaint Stats
Resolved
592 / 612
Avg. Amount
$3,134
Avg. Complaint Duration
16 days
Avg. Response Time
3 days
Slots of Vegas Casino Complaint Summary
Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 566 out of 584 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 16 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Screenshot