7 years ago
my complaint is twofold i have already tried to contact the casinos via email and chat.they fail to respond through email,and chat i havent gotten any solution but supposed escalations.so thats why im here again first off
06/21/2019 07:45 AM Wire Transfer Withdrawal Approved! -$850.00
has not been sent to processor yet? why?
07/09/2019 07:13 AM Wire Transfer Withdrawal Approved! -$595.00
is approved recently and i feel should be sent along with the other one.
• Request ID 4251850
Method Wire Transfer
Amount $-1,000.00
Date 6/21/2019 10:28:19 PM
has not been approved yet?why?
06/21/2019 07:45 AM Wire Transfer Withdrawal Approved! -$850.00
has not been sent to processor yet? why?
07/09/2019 07:13 AM Wire Transfer Withdrawal Approved! -$595.00
is approved recently and i feel should be sent along with the other one.
• Request ID 4251850
Method Wire Transfer
Amount $-1,000.00
Date 6/21/2019 10:28:19 PM
has not been approved yet?why?
AskGamblers
7 years ago
• Support Team
Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.
Thank you all for your cooperation.
7 years ago
ok thankyou tawni i received my wire .i will call this complaint closed thankyou again
Slots of Vegas Casino
7 years ago
• Representative
Hi Martin--
Already sorted. ;-)
7/25 Paid $1598 + NO Service Fee for transaction's #95288242 ($898) & #95288322 ($700). I would expect the funds will reach your account towards the end of this week.
All the best,
Tawni
Already sorted. ;-)
7/25 Paid $1598 + NO Service Fee for transaction's #95288242 ($898) & #95288322 ($700). I would expect the funds will reach your account towards the end of this week.
All the best,
Tawni
7 years ago
Thankyou tawni I received the wire .but now I do have 2 more that have been approved already and should be sent to processor by now .can you get those completed for me
Slots of Vegas Casino Complaint Stats
Resolved
592 / 612
Avg. Amount
$3,134
Avg. Complaint Duration
16 days
Avg. Response Time
3 days
Slots of Vegas Casino Complaint Summary
Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 566 out of 584 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 16 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Screenshot