What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Slots of Vegas Casino - Payout not received

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Slots of Vegas Casino
Reason Delayed payment
Amount $ 231
Posted on April 22, 2019

I had submitted a withdraw of $400 on match 20th and still haven't received my winnings. I have contacted customer support several times and they keep telling me that they have escalated it and to wait 48 hours. After 48 hours I contact them again and get the same response. The last time I contacted them I asked for contact information so I could contact someone higher up in the company and they simply did not reply. The terms state you only have to wait 7-10 business days for your withdraw, I have waited a month.

Posted on April 26, 2019

Hi Shanna--

I apologize for the frustration you've been having with this.

I've reviewed your account and I do see your withdrawal has already been issued to your wallet: 4/23 Paid $240 (0.04338728) + no Service Fee Bitcoin for transaction #90521601.

As you can see there is a shortfall from the amount you requested to the actual payment. The reason for this is that you built up the funds for your withdrawal using the Weekly Insurance Bonus ($120), which has a maximum cashout of 2x the bonus ($240).

I wish you all the best,

Tawni

AskGamblers
Posted on April 26, 2019

Dear @Shannaendle,

Please confirm if the issue has been resolved. Be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly. Please keep in mind that as per the AGCCS terms providing updates in a timely manner is a must.

Thank you for your cooperation.

Posted on April 28, 2019

My withdraw was paid but only 231$ instead of $400

AskGamblers
Posted on April 28, 2019

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.


Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy