Ag Awards
Notifications
Login
en

Slots of Vegas Casino - Casino now closed my account

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Slots of Vegas Casino
Reason Verification issues
Posted on May 16, 2014

Casino has now closed my account because I made a complaint with forum about there lack of payout for my winnings of 500. They said I never sent in form or my necessary documents, I faxed in information twice and scanned information twice the most recent today 5/17/2013. There solution was to close my account and refund my deposits in time payments. Apparently my winnings are lost forever. I paid money for copies,faxes and scans with no results.

Posted on May 17, 2013

To close your account because you made a complaint. Nothing like a players respect!

Posted on May 21, 2013

Dear Player

I will be glad to check what's going on with your account

Regards

< name removed >

Posted on May 25, 2013

Dear Player

I've checked your account and it it not closed. Your withdrawal was declined since you still need to send a Clear scan Copy of your ID.

Regards

< name removed >

Posted on May 28, 2013

Dear Player:

Last time I checked account was still opened unfortunately Casino informed me that your account has been closed since you have contacted the processor telling you do not accept the charges to your Credit Cards. Fraud department closed all your accounts on Coolcat Casino Group during the weekend.

< name removed >

AskGamblers
Posted on June 1, 2013

 Can we close this complaint now?

Posted on June 4, 2013

Dear AskGamblers:

As explained before, according to the processor player refused the charges made and therefore Fraud department has closed all his accounts

Regards

< name removed >

AskGamblers
Posted on July 15, 2013

 This complaint can be considered solved!

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy