Sportsbook Showdown - Vote for your favourite sportsbook!

Learn more
Casino Complaints

Casino Refuses to Payout Without Explanation


4 years ago

On February 16,2022, I deposited $100 to Slots of Vegas. After the playthrough, as per the terms and conditions of Slots of Vegas Casino, my withdrawable total balance amount was $20,081.10. I received 2 payments of $2,500 from SOV. After the 2 payments, I was informed on a chat with an agent that my account was revoked and that I would not receive the rest of my winnings. I still have not yet received an explanation on why my account was closed.

Since winning, I have not again played on SOV or any other online casino. I have attached screenshots of my deposit, winnings, withdrawals, and every chat conversation I have had with SOV online agents. Also provided in the attached files will show proof of my complaints and the unprofessional feedback I received.

I have read and understood the SOV terms and conditions. I have not violated any of them. As stated in conversations in the screenshots, SOV will confirm that as well.

I am seeking relief in this matter. I am entitled to receive the money I won.

I appreciate any assistance that you can provide to me to solve this issue. Please contact me at your earliest convenience.


Thank You,

< personal information removed >

Disputed Casino Slots of Vegas Casino
Amount $15081

Discussion

User name

Dear all,

Following a careful review of valid information and proof presented by Slots of Vegas Casino management, the AskGamblers Complaint Team has reasonable grounds to suspect that the player might have been involved in committing potential fraudulent activities.

The AskGamblers Complaint Team maintains zero tolerance towards players trying to abuse our complaint service and not using it in a good faith. Therefore, we made the decision to reject this complaint and to impose a permanent ban on the player to use our services from now on.

User name
They have more then enough of my information that they could of made the dispute themselves cause I did not dispute my deposit. Not saying they did but it makes more since . Especially how they gave me the run around for the payments I did receive. Why would I dispute after I finally started to be paid. I believe they tried to find anything to disqualify me and couldn't. Time will show as soon my bank opens . That account hasn't been active in months .
User name
That is untrue. I never disputed a charge back. In fact the account I used to deposit has been inactive for months now. I did however file 2 complaints one with slots of vegas support and after no response i filed this complaint. What you are claiming isn't even logical. I did not file a dispute for charge back and never received any notices stating different. I am in the process of retrieving banks statements to prove what I'm saying. Why would I dispute with my bank after winning and receiving 2 payments? Like I said that's not even logical to file a dispute from a February transaction. I played honestly and followed every rule. I won that money fair and square and would not do anything to jeopardize being disqualified. I was reassured daily that I would receive my winnings. I believe this company to be fraudulent in its operations. It closed my account without notice and never responded to any of the emails I sent asking for an explanation. This is the 1st I have heard from them and as to why my money was stolen and my account closed. Slots of vegas has proven to be dishonest, unloyal, and unfair. The customer service is by far the worst, that is when it's available. So please look this over again because I assure u I didn't dispute with my bank and never received anything reflecting otherwise. The fact that my account is closed and the amount of money I'm owed was takin because of a false allegation like the one they came up with is obsurd. I don't think anyone in their right mind would dispute $100 when owed close $16,000 . Another reason I believe this company to be fraudulent is when I made a deposit with them my statement reflects the deposit I made went to PLENTY GAINZ . Not sure what's that's about. The facts are I'm owed and I will continue to take every measure I can until I'm paid . To shut my account down and cut off all communications with an honest loyal customer Shows exactly how corrupt this company is. Once my balance became withdrawable it became my money. I do believe slots of vegas fraudulently looked for anyway to get out of paying me . The statement made in their response about being more then fair leads me to believe this company feels I should be satisfied with what money I did receive because its more then what I put in . Well im not and thats not how gambling works. I'm still owed and that's the honest truth. Again please follow your own rules and policies regarding fainess and Pay Me whats owed . I will be getting ahold of my bank to find out about this so called dispute its claimed I made and will submit any evidence to support what they claim is false and the fact is they just don't want to pay . Hopefully we can settle this matter here to avoid a lawsuit . I will be seeking legal advise if not resolved.
User name
Hi Brian--

I've reviewed your account and in fact, you've been treated more than fairly. I'll explain:

Your deposit which led to your winnings was made on February 15...

We issued two payments:

March 17th, 2022 Paid $2030 (0.04949899 ) + $40 Service Fee Bitcoin for transaction #132847735
April 20st, 2022 Paid $2460 (0.05857579) + $40 Service Fee Bitcoin for transaction #133689109

After making those two payments, we received a disputed charge (chargeback) for your deposit.

So, while you are thinking we've been unfair, you've actually received nearly $4500 which you were not entitled to, as your deposit was charged back.

I also need to point out that your account has been closed.

I have forwarded the necessary evidence to AskGamblers management to support the accuracy of my statements.

Tawni

Slots of Vegas Casino Complaint Stats

Resolved 595 / 615
Avg. Amount $3,122
Avg. Complaint Duration 16 days
Avg. Response Time 3 days

Slots of Vegas Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 568 out of 586 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 16 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Slots of Vegas Casino Complaints

See all complaints for this casino
Bitcoin withdrawal approved on October 1st - still unpaid
I am filing this complaint against Slots of Vegas Casino regarding my $1,016 Bitcoin withdrawal, which was submitted on September 23, 2026, and approved on October 1, 2026, at 6:09 AM (Master ID #140222990).

My difficulties began on September 19, when I experienced repeated verification issues involving my identification and payment information. I complied with the casino's requests and have contacted customer support numerous times since then.

Despite my withdrawal being approved, I have received no payment, no blockchain transaction ID (TXID), and no confirmed release date. I have accumulated at least six support cases and have repeatedly been told to wait another 24–72 hours.

On October 15, a casino representative, Fredrick Jameson, confirmed my withdrawal was approved October 1 and stated that payments generally take approximately 7–10 business days after approval, with possible additional delays.

On October 16, live chat representative Adam Volnov explicitly confirmed that my Bitcoin had not been sent and that the payment timeframe had already been exceeded. He stated that he escalated my withdrawal to the relevant department but would not provide an escalation reference number or a specific payment date. He instructed me to return in another 24–48 hours for an update and subsequently closed the chat.

I have been patient, complied with the verification process, and repeatedly attempted to resolve this directly with the casino. Unfortunately, I continue to receive vague assurances instead of payment.

I am requesting AskGamblers' assistance in obtaining the immediate release of my approved $1,016 Bitcoin withdrawal. I would also like the casino to provide written confirmation of the payment and a valid blockchain transaction ID once the funds have been sent.

I have screenshots of my withdrawal approval, correspondence, support conversations, and the representative's acknowledgment that the payment is overdue and remains unsent. I can provide these as supporting evidence.
Status solved Resolved
$963
150 USD Withdrawal Verification Issue

I am filing this complaint regarding an unresolved $150 withdrawal from Slots of Vegas and the lack of a clear explanation regarding the documentation required to process my payment.


I requested the $150 withdrawal on September 24, 2026. As part of the verification process, I was instructed to provide a bank statement. I submitted my complete August 2026 < bank name removed > bank statement, which showed an ending balance of $78. This was above the $20 minimum balance that had previously been communicated to me.


After submitting the requested document, I was informed that my bank statement did not meet the payment provider’s compliance verification requirements. However, I was not told what specific requirement the statement failed to satisfy. I have repeatedly asked Slots of Vegas to identify the exact issue so that I can correct it, but I have not received a substantive explanation or resolution.


My communications regarding this withdrawal have generated the following case numbers:

  • #155911005
  • #155924748
  • #155927101
  • #155927112


Despite these multiple cases and follow-ups, I still have not received confirmation that the withdrawal has been approved, a payment date, or a specific explanation of what additional action is required from me.


There is now an additional concern regarding account access. When attempting to access Slots of Vegas through its Inclave authentication system, I am receiving an error stating, “Oops… Something bad happened.” I have not received any email or written notice stating that my account has been suspended, closed, or restricted.


I am not alleging that the login issue is intentionally connected to my withdrawal. However, because the access problem began while the withdrawal remains unresolved, I believe it is important that both issues be reviewed together.


I am requesting that Slots of Vegas:

  1. Confirm the current status of my $150 withdrawal.
  2. Identify the exact compliance requirement that my submitted < bank name removed > statement failed to meet.
  3. Confirm whether the issue concerns the bank statement itself or < bank name removed > as the receiving financial institution.
  4. Provide clear written instructions for any remaining requirement necessary to release my payment.
  5. Confirm whether my Slots of Vegas account or associated Inclave authentication profile has been restricted, disabled, or otherwise prevented from authenticating.
  6. Preserve my existing withdrawal request and release the $150 once the stated verification requirements have been satisfied.


I have cooperated with the verification requests and repeatedly attempted to resolve this directly with the casino. I am seeking a clear, documented resolution and payment of the outstanding $150 withdrawal.


Thank you for reviewing this matter.


< Full name removed >

Slots of Vegas Username: h08uekos1w

Original Withdrawal Date: September 24, 2026

Amount in Dispute: $150

Status rejected Rejected
$150
Marketing mistake

I am filing a complaint regarding the removal of 716.35 from my Slots of Vegas account after receiving a weekly cashback promotion for 5415. The promotion I received clearly stated that cashback had a 40x playthrough requirement on Slots and Keno and a 60x playthrough requirement on Table Games and a maximum cashout limit of 1000.


I completed the required playthrough and my balance reached approximately 824.69. After I completed the playthrough the casino removed 716.35 from my balance and left approximately 10834 as my withdrawable balance.


Slots of Vegas later told me that the weekly cashback actually has a 2x maximum cashout and that 54.15 multiplied by 2 equals approximately 108.30. They called the removal a coupon reversal or bonus balance conversion.


I dispute this because the specific promotion that was sent directly to me clearly stated a maximum cashout of 1000. I did not receive a promotion stating that my maximum cashout would be limited to 2 times my cashback.


Several Slots of Vegas representatives acknowledged that the 1000 wording was actually included in the promotion I received. They told me that it was a mistake or typo made by their marketing department.


I was then told that management would review my complaint. After waiting patiently I was informed that the marketing team decided that they would not honor the 1000 amount because it was a mistake.


I believe this issue should be independently reviewed because I relied on the actual promotion that Slots of Vegas sent to me. The promotion specifically stated a 1000 maximum cashout and my balance was below 1000 when the money was removed.


I also want to point out that after I complained about the promotion the wording displayed on my account was changed to show the 2x maximum cashout language. I have retained the original promotion showing the 1000 maximum cashout.


I also did not knowingly gamble away the 716.35 after it was removed. I did not realize that the money had been removed from my balance while I was playing. I continued playing the balance that was displayed to me and only realized what had happened after the money was gone.


I am asking for an independent review of the original promotion that was sent to me the terms that applied when the cashback was issued the 716.35 balance adjustment and the statements made by Slots of Vegas representatives acknowledging that the 1000 maximum cashout appeared in my promotion.


I am requesting that the 716.35 removed from my account be restored because I played under a promotion that specifically advertised a 1000 maximum cashout and I relied on the terms that were actually presented to me.


I can provide the original promotional email screenshots account information and the complete live chat conversations with Slots of Vegas.

Status solved Resolved
Approved Bitcoin withdrawal remains unpaid
Use $2,268 as the disputed amount. That is the approved, overdue payment with the strongest claim.

I respectfully submit this complaint regarding an approved $2,268 Bitcoin withdrawal that Slots of Vegas has not processed or paid within its published timeframe.

Chronology

On August 5, 2026, Slots of Vegas reviewed my Bitcoin withdrawal request. On August 11, 2026, the casino approved a withdrawal in the amount of $2,268. As of August 29, the withdrawal remains at “Approved” status and has not advanced to “Processing” or “Paid.” I have not received the funds or a Bitcoin transaction ID.

Slots of Vegas states in Section 5.8 of its published Terms and Conditions that payment will be made within 7–10 business days after approval. More than 10 business days have elapsed since the $2,268 withdrawal was approved. Accordingly, this approved withdrawal is overdue under the casino’s own published payment commitment.

Attempts to resolve the matter

I have contacted customer service repeatedly. The representatives have stated that the casino is experiencing a high volume of withdrawals and have repeatedly assured me that my withdrawal was “escalated” or “expedited.”

Despite those assurances:

* The approved $2,268 withdrawal has not advanced to processing.
* I have not been given a firm release date.
* No representative has identified a verification, account, or Bitcoin wallet issue.
* I have not been asked to provide any additional documentation.
* I have not received a substantive explanation for the delay.

I have successfully received withdrawals from Slots of Vegas in the past. Historically, once my withdrawals were approved, they advanced to processing within a few hours. This is the first time an approved withdrawal has remained unpaid beyond the casino’s published 7–10 business day timeframe.

Additional pending withdrawals

I also have two separate Bitcoin withdrawal requests that were reviewed on August 12, 2026:

* $2,500, which remains at “Requested” status
* $1,202, which remains at “Requested” status

These two withdrawals are still pending and have not yet been approved. Together, they total $3,702. Including the overdue approved withdrawal, the total amount currently outstanding is $5,970.

I recognize that Section 5.10 of the casino’s terms permits multiple withdrawals to be processed sequentially and may reset the timeframe for subsequent withdrawals. For that reason, the formal disputed amount in this complaint is limited to the $2,268 withdrawal approved on August 11, 2026, because that withdrawal has already been approved and has exceeded the casino’s published 7–10 business day payment period.

The two additional withdrawals are not being presented as overdue payments under Section 5.8 because they remain at “Requested” status and have not yet been approved. However, they are relevant to the overall situation and should not be confused with the approved withdrawal. The sequential-processing provision may affect the timing of those later withdrawals, but it does not explain why the already-approved $2,268 payment remains unpaid beyond the casino’s stated payment commitment.

Requested resolution

I respectfully request that Slots of Vegas:

1. Immediately process and pay the approved $2,268 Bitcoin withdrawal.
2. Provide the payment date and Bitcoin transaction ID when the payment is issued.
3. Confirm in writing whether any hold, verification requirement, or other issue is preventing payment.
4. Confirm whether any further action or documentation is required from me.
5. Provide the anticipated approval and payment sequence for the remaining $3,702 in pending withdrawals, while clearly distinguishing their status from the overdue approved withdrawal.

I have cooperated with the casino, remained patient, and made repeated good-faith efforts to resolve this directly. I am not requesting preferential treatment or anything beyond the withdrawal already approved and the funds reflected in my account.

I respectfully request AskGamblers’ assistance in obtaining payment of the overdue $2,268 withdrawal in accordance with Slots of Vegas’s published 7–10 business day payment commitment, together with a clear written schedule for the remaining $3,702 in pending withdrawals.
Status solved Resolved
$5,970
Withdraw Refusal No Other Options
I am submitting this complaint regarding my ongoing difficulty withdrawing funds from Slots of Vegas (Slotsofvegas.com).

As of August 4, 2026, I have been attempting to withdraw my available balance of $2,423. Despite numerous attempts to resolve this matter through the casino’s customer service department, I have been unable to access my funds.

I have communicated with multiple customer service representatives regarding this issue. While the representatives have generally been polite and appeared willing to assist, the responses I received were often generic and appeared to consist primarily of copy-and-pasted responses that did not adequately address my specific situation.

As part of the withdrawal process, I completed the required verification of my identity and account. I was subsequently required to verify the debit card that I had used to make a deposit, which I also completed.

After completing these verification requirements, I attempted to withdraw my funds using Bitcoin. I expected this to be an available withdrawal option, particularly because cryptocurrency was presented as an available method for withdrawing funds. However, my withdrawal request was refused because the casino stated that my winnings originated from a deposit made using a debit card.

I was then instructed to withdraw my funds through an international wire transfer.

This presents a problem because my bank does not accept international wire transfers. I explained this situation to customer service and asked for an alternative method that would allow me to receive my funds. I was told that I should use another bank account. However, I only have one bank account, and opening or obtaining another account does not necessarily resolve the underlying issue if the withdrawal must still be processed as an international wire transfer.

The only other solution that has been presented to me is to transfer my $2,423 balance to a player’s card and use those funds at one of the casino’s partner casinos.

I do not consider this an acceptable resolution. I earned these funds through Slots of Vegas, and I am requesting the ability to withdraw my balance rather than being required to transfer the money to another casino and gamble it there. Additionally, I have concerns about whether a partner casino would ultimately honor a withdrawal request to my bank, particularly given the difficulties I have already experienced attempting to withdraw these funds.

At this point, I feel that I have exhausted the reasonable options available to me through customer service. I have completed the identity and payment-method verification requested by the casino, and I have repeatedly attempted to cooperate with their withdrawal requirements. I am simply asking for a reasonable and legitimate method to receive the $2,423 balance that is currently showing as available for withdrawal.

I respectfully request that this matter be investigated and that Slots of Vegas be required to provide a reasonable method for me to withdraw my funds without requiring me to deposit the money into another casino or continue gambling in order to access it.
Status solved Resolved
Receiving funds
Complaint Against Slots of Vegas – $1,600 Withdrawal Delayed

I am filing this complaint regarding a $1,600 withdrawal from Slots of Vegas that I have still not received.

I requested my $1,600 withdrawal on August 4, 2026. I was told that I would receive my funds within 7–10 days. However, I have not received my money.

Before making the withdrawal, I had already experienced problems with the casino’s verification process. I was asked for verification information and documents, and I cooperated with their requests. I was subsequently told that the verification issue was resolved and that there were no additional holds preventing my withdrawal.

Despite this, my withdrawal has still not been paid.

The issue is particularly frustrating because I was given a specific timeframe for receiving my money, and I relied on that information. I have done everything requested of me, yet I continue to wait for funds that I am owed.


I am asking Slots of Vegas to provide a clear explanation for the delay and to immediately process my $1,600 withdrawal.

I would also like the casino to confirm in writing:

Whether my withdrawal has been approved.
Whether there are currently any holds or verification issues on my account.
If the withdrawal has been approved, when the payment was actually sent.
If it has not been approved, the exact reason it remains pending.
Whether any additional documentation is required from me.
I am not asking for anything beyond the withdrawal that I already requested. I have cooperated with the casino’s verification requirements and have been patient throughout this process.

I would appreciate AskGamblers’ assistance in getting this matter resolved and getting my $1,600 withdrawal paid without further unnecessary delays.
Status solved Resolved
$1,600