Pocketwin removed account for alleged betting anomalies pending withdrawal request of £2600

RESOLVED
posted on April 10, 2014.

My account was removed for anamolalies and I have withdrawal pending £2600. I am upset regarding this horrific news. I just lost £100 with mfortune. I have pending withdrawal of £2600 and played with money I deposited. I did everything correctly why have they removed the account as I played long hours!!! Very patiently. This is my first complaint. Can yoy resolve. And get my account and withdrawal processed by pocketwin.

AskGamblers
posted on August 29, 2017.

This complaint has been reopened due to the declared willingness on behalf of Pocketwin Casino management to do everything within their power to solve their old complaints. AskGamblers Complaints Team is reluctant to give these old cases one more chance for a successful resolution.

posted on August 29, 2017.

Hi Serajul,

We have taken a look at your account and we see that we received the required ID from you shortly after this complaint was opened. According to our records, your winnings were paid in two installments on 28th and 30th April 2014, totaling £2,600. We have provided evidence of this directly to Askgamblers.

We hope that you will agree that this issue has been successfully resolved and will be happy to close this complaint.

All the best,
PocketWin

AskGamblers
posted on August 29, 2017.

Dear @Serajul,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.