What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Slots of Vegas Casino - Payments seriously overdue

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Slots of Vegas Casino
Reason Delayed payment
Amount $ 2035
Posted on December 6, 2017

I played using a bonus in September. I wagered and I was allowed to withdraw the funds. I made 4 withdrawals at the end of September , early October. My funds were returned to my account 1 at a time as they were missing documents. So all was put in order 2 months ago. I have spoken to chat weekly and they assure me that payment will happen soon and that a note will be put on my account to escalate payment, Today I was told to contact the finance department on chat who only work from 6-10 European time. I was also told that my payout will be paid 1 at a time even though it has been over 2.5 months. When I have tried to email the support team or payments, the email is not acknowledged or there is no response

AskGamblers
Posted on December 6, 2017

Dear @Debwil2861,

Please make sure to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Thanks for cooperating the AskGamblers Complaints Team.

Posted on December 10, 2017

Hi Debwil--

I'm very sorry for the difficulties you've experienced with this.

I'm pleased to tell you that your withdrawal was paid to your Neteller account, December 6th.

I wish you all the best,

Tawni

Posted on December 11, 2017

Hi
Slots of Vegas have paid me one out of the 4 withdrawals I wuthdrew so they are by no means in the clear as far as payment of my withdrawals go. They still need ti pay me 3 more payments. I dont know why the payments have to come in one by one when they were all withdrawn at the beginning of October 2017. This issue is not yet resolved

Posted on December 12, 2017

Hi Debwil--

I've just checked your account and I see your next payment was issued to your Neteller account, yesterday: 12/11 Paid $700 Neteller for transactions #63516916 ($350) and 63987223 ($350).

I'll be back in a couple days with another update...

Tawni

Posted on December 15, 2017

Hi
Regarding my overdue payments I am pleased to say that I have now eceived 3 of the outstanding 4 payments. I am hoping the 4 th payment follows soon.
Thank you for your assistance
Debwil2861

Posted on December 17, 2017

Hi Debwil--

Just after you made your last post, your final payment was issued to your Neteller account: 12/15 Paid $1335 for transaction #64240189. ;-)

Again, I apologize for the difficulties you've experienced with this.

I wish you all the best,

Tawni

AskGamblers
Posted on December 18, 2017

Dear @Debwil2861,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy